سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

گرفتن سفارش تایپ در منزل

نویسنده: زهرا خلف زاده سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:45:32 بازدید: 667 امتیاز 0 از 0 نظر

گرفتن سفارش تایپ در منزل، از طریق ایران تایپیست، می‌تواند به یک تجربه دلپذیر و مثبت برای افراد مستعد و متعهد تبدیل شود. در واقعیت با وجود سازوکارهای ویژه‌ای که این مجموعه برای رفاه حال کاربران تدارک دیده، تمام کاربران ضمن بهره‌مندی از حقوق برابر، نهایت سهولت را در انجام پروژه‌ها تجربه می‌کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

گرفتن سفارش تایپ در منزل

برای گرفتن سفارش تایپ در منزل به چه چیزی نیاز دارید؟ یک رایانه و یک ارتباط اینترنت

برای گرفتن سفارش تایپ در منزل از ایران تایپیست آیا باید در صف انتظار بمانم؟

افراد متقاضی فعالیت در مجموعه ایران تایپیست، نیاز است تا در ابتدا ضمن پر کردن فرم درخواست استخدام، برای تماس از سوی مجموعه و عبور از مراحل گزینش، مدت زمان کوتاهی را در حد چند روز، منتظر بمانند. اما در صورت موفقیت در عبور از مراحل گزینش و تبدیل شدن به یک عضو از خانواده بزرگ ایران تایپیست، به‌سادگی می‌توانند از طریق پنل خود و بدون نیاز به قرار گرفتن در صف یا اولویت داشتن برخی کاربران، سفارش مدنظر خود را دریافت کنند. البته بدیهی است که انجام برخی از سفارش‌های ویژه، به برخی از نویسندگان، مترجمان یا تایپیست‌ها، بسته به تخصص خاصی که دارند محول شود. اما در مجموعه برای گرفتن سفارش تایپ در منزل، نیاز به ماندن در صف یا پذیرش اولویت خاصی نیست. همین موضوع باعث شده تا تجربه کار در این بستر، کاملاً مثبت بوده و افراد فعال در سایت ایران تایپیست در این مورد هیچ دغدغه و نگرانی نداشته باشند. شما در هر زمان که وقت و تخصص کافی برای انجام یک سفارش داشته باشید، به صورت آنی وارد پروسه انجام آن خواهید شد.

گرفتن سفارش تایپ در منزل

حتی زنان خانه‌دار نیز با یک برنامه‌ریزی صحیح می‌توانند با ما همراه شوند


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صرف زمان کمتر برای گرفتن سفارش تایپ در منزل

در حالی که برخی از مجموعه‌ها و سایت‌ها ممکن است شما را مجبور به صرف وقت زیادی برای گرفتن سفارش تایپ در منزل کنند، این موضوع در ایران تایپیست به هیچ وجه متداول نیست. به طور مثال ممکن است برخی از سایت‌های فریلنسری یا دورکاری اقدام به ایجاد بسترهایی مانند مزایده کرده و از این طریق ضمن پایمال کردن حقوق کاربران، زمان بسیار زیادی را برای گرفتن سفارش تایپ در منزل تلف کنند. این سازوکار از جهات مختلفی نامناسب است و نمی‌تواند حافظ حقوق تمام طرفین، چه نویسنده و چه مشتری باشد. اما در ایران تایپیست قاعده کار تفاوت دارد. تمام سفارش‌ها ثبت نهایی شده، از قبل برآورد هزینه شده و تمام انتظارات کاربر در مورد آن به تفصیل بیان شده است. نویسندگان، مترجمان و تایپیست‌ها، کافیست تا پس از مطالعه مشخصات یادداشت، در مورد آن تصمیم‌گیری کرده به طور آنی سفارش مدنظر را دریافت کنند. این به نوعی احترام به وقت و انرژی کاربران است.

تایپیست با گرفتن سفارش تایپ در منزل چگونه دستمزد خود را دریافت خواهد کرد؟

افراد متقاضی فعالیت در مجموعه، پس از عبور از مراحل گزینش، از طرق مختلفی می‎توانند شماره شبا کارت بانکی خود را در پنل خود ثبت کرده و به عنوان بخشی از اطلاعات هویتی خود نزد سایت ایران تایپیست، محفوظ نگه دارند. از شماره شبای کاربر برای واریز وجوه مربوط به دستمزد استفاده می‌شود. اما سازوکار پرداخت به طریقی است که پس از انجام موفقیت‌آمیز و باکیفیت هر سفارش و تحویل آن به مشتری، دستمزد سفارش وارد صندوق درآمدی کاربر نزد سایت ایران تایپیست خواهد شد. حال کاربر بسته به میل و تصمیم خود مجاز است تا درخواست خود برای برداشت از صندوق را در سایت ثبت کرده و به صورت دوره‌ای(معمولاً هفتگی) هر میزان را که از صندوق خود درخواست کرده، دریافت کند. در این شیوه کار، کاربر از دریافت دستمزد کاملاً اطمینان داشته و بدون هیچ نگرانی، صرفاً بر انجام دقیق و صحیح پروژه‌ها تمرکز می‌کند. ما در تلاش هستیم تا به شما در گرفتن سفارش تایپ در منزل، نهایت کمک و یاری را برسانیم.

گرفتن سفارش تایپ در منزل

بدون محدودیت مکانی یا جغرافیایی، در هر جایی که می‌توانید ایده‌پردازی کرده و امور محوله را انجام دهید

برای گرفتن سفارش تایپ در منزل نیاز به مدرک خاصی هست؟

ایران تایپیست ممکن است برای برخی از جایگاه‌های شغلی خاص و ویژه، انتظار داشته باشید تا مدارک دانشگاهی مرتبط ثبت‌نام کرده و صرفاً از میان افراد با تحصیلات مرتبط اقدام به گزینش کند. اما در شرایط عادی و در حالت کلی برای استخدام به عنوان تایپیست تایپ خانگی، مترجم یا نویسنده، کافیست تا ضمن داشتن استعداد کافی، توانایی خود را از طریق روش‌های مختلف گزینش به اثبات برسانید. مثلاً بدون نیاز به داشتن مدرک رسمی زبان، ممکن است از شما انتظار داشته باشیم تا یک متن پیشنهادی را ترجمه کنید. بدیهی است که سطح توانایی شما در ترجمه متن، قطعاً بر تصمیم‌گیری کارشناسان در مورد استخدام شما مؤثر است. پس در عمل به هیچ مدرک خاصی نیاز نیست اما باید بتوانید توانایی خود در حیطه مدنظر را اثبات کنید. مثلاً برای گرفتن سفارش تایپ در منزل، باید بتوانید توانایی خود برای سفارش تایپ در خانه را به‌خوبی نشان دهید. هیچ مجموعه‌ای حاضر نیست با پذیرش افراد ناتوان در حیطه شغلی، نسبت به اعتماد مشتریان خود خیانت کند؛ بخصوص مجموعه‌ای موفق مانند ایران تایپیست که اعتماد مشتریان و کاربران با همچون گنجی گرانبها می‌بیند.

گرفتن سفارش تایپ در منزل

شما فضا و فرصت کافی برای تولید بهترین محتوا را در اختیار دارید

چگونه برای گرفتن سفارش تایپ در منزل مشتری‌هایم را پیدا کنم؟

سازوکار بسیار عالی و کارآمد سایت ایران تایپیست، باعث شده تا علاوه بر اینکه نیازی نباشد وقت خود را برای گرفتن سفارش تلف کنید، نیازی نباشد به دنبال مشتری رفته و در اصطلاح بازاریابی کنید. ما در ایران تایپیست با اتکا به اعتبار بالایی که در این مارکت داریم، اقدام به ثبت سفارش کاربران کرده و به طور متوازنی بسته به انتظارات کاربران، سفارش‌ها را وارد حوضچه انتظار می‌کنیم. حال با وجود انباشت سفارش‌ها در حوضچه انتظار، تایپیست‌ها، مترجمان و نویسندگان، بدون نیاز به یافتن مشتری را تلاش برای متقاعد ساختن افراد، صرفاً بسته به شرایط و توانایی‌های خود، سفارش مناسب را انتخاب و نسبت به انجام آن متعهد خواهند شد. این یعنی شما بدون کمترین دغدغه، گرفتن سفارش تایپ در منزل را تجربه کرده و دستمزد خود را دریافت می‌کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

راهنمای استخدامفرم استخدام تایپیستفرم استخدام مترجمدرخواست استخدام کارمند تمام وقت

سوالات متداول

خیر؛ با در نظر داشتن تعداد بالای سفارش‌های ثبت‌شده از سوی مشتریان، تمام نویسندگان توانایی انتخاب از میان گزینه‌های موجود را دارند.

خیر؛ افراد جویای کار صرفاً باید توانایی خود را به اثبات برسانند.

پاسخ منفی است؛ این پروسه به شکل آنی و در هماهنگی با کارشناسان گرامی قابل انجام است.

خیر این بستگی به توانایی شما برای به موقع رساندن سفارش به دست مشتری دارد.


نویسنده: زهرا خلف زاده سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:45:32 تعداد بازدید: 667 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: گرفتن سفارش تایپ در خانه سفارش تایپ خانگی دریافت سفارش تایپ کار تایپ در خانه گرفتن سفارش تایپ غیر حضوری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :