چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

کدامیک از روش های خلاصه نویسی در ایران تایپیست ارائه میشود؟

نویسنده: سورنا احمدخانی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/5/6 ساعت 11:00:00 بازدید: 728 امتیاز 5 از 1 نظر

روش های خلاصه نویسی مورد استفاده در ایران تایپیست در راستای حذف  نکات اضافی و تکیه بر نکات مهم می باشد. در این مجموعه متخصصین رشته های مختلف حضور دارند تا هر متنی براساس تجربه و تخصص فرد به او ارجاع داده شود، به همین دلیل وقتی محتوایی جهت تهیه چکیده ارجاع می شود تهیه کننده چکیده با یک مطالعه کلی می داند نکات کلیدی که باید درج شوند کدام موارد می باشند.

همچنین چنین کسی به پیشینه علمی نکات واقف می باشد، لذا در تهیه خلاصه نویسی توضیحات را راحت تر و درست تر خلاصه می نماید. فردی که با داده های متون ارجاع شده آشنایی کافی دارد به درستی مطالب را علامت گذاری نموده و ارتباط ما بین آن ها را نشان می دهد تا بدین ترتیب حذف توضیحات نه تنها از تمرکز نکاهد، بلکه با فشرده سازی، تمرکز تنها بر روی  نکات مهم و کلیدی باشد. چه بسیار مواقعی که با مطالعه چکیده ها  یادگیری مطالب در اسرع وقت اتفاق افتاده است.

از سوی دیگر اکنون که آموزش ها مجازی شده تهیه اسلایدها و سفارش خلاصه نویسی جزوات و کتابها در قالب پاورپوینت بسیار رونق گرفته است،  کتاب 300 صفحه ای که باید در کلاس های آنلاین تدریس شود در حالی که زمان کوتاه می باشد و تخت سیاهی در کار نیست، نیاز به خلاصه کردن کتاب های درسی جهت تهیه پاورپوینت و تدریس در کلاس را ضروری کرده است.

کدامیک از روش های خلاصه نویسی در ایران تایپیست ارائه میشود؟

روش های خلاصه نویسی

 

 کتابها  پر از  مطالبی می باشند  که برای توضیح و تشریح بیشتر می باشند و باید حذف گردند تا اسلاید ها پرحجم نباشند. در اسلایدها تنها به نکات مهم می باید پرداخته شود؛ بنابراین ایران تایپیست با تهیه چکیده مطالب برای پاورپوینت ها سعی می نماید هم حجم کم شود و هم نکته کلیدی نادیده گرفته نشوند.

هر درسی باید به کسانی برای خلاصه نویسی ارجاع شود که تخصص داشته و به روشهای خلاصه نویسی کاملا مسلط می باشند.

سوالات متداول

روش های خلاصه نویسی در ایران تایپیست  برای کتابهای درسی بر اساس موضوع آن توسط متخصص انتخاب می شود و تمام نکات لازم لحاظ می گردد.

کسانی که روش های خلاصه نویسی در ایران تایپیست  را به کار میبرند، کسانی هستند متخصص موضوع متن ارجاع داده شده می باشند و تجربه کافی در خلاصه نویسی دارند.

ابتدا باید در سایت ایران تایپیست  ثبت نام نمایید، سپس ثبت سفارش انجام دهید، تمامی کارها در این مجموعه تضمین کیفیت می شوند.

خیر، تمامی محتواها می توانند خلاصه شوند؛ اما روش مناسب برای آن توسط متخصص آن رشته که تجربه کافی نیز در خلاصه نویسی دارد، باید انتخاب  می گردد.


نویسنده: سورنا احمدخانی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/5/6 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 728 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: طریقه خلاصه نویسی دروس خلاصه نویسی کنکوری روشهای خلاصه نویسی سایت خلاصه نویسی فایل خلاصه نویسی محتوا

دیدگاه کاربران

مروارید امیری | 1400-7-26 ساعت 09:37:18 امتیاز :

خلاصه نویسیتون توپ بود. تمام مورادو لحاظ کرده بودین. ممنون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :