سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

چگونه می توانم از قیمت ترجمه سفارش خود مطلع شوم؟

نویسنده: سارا اخلاقی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/1 ساعت 20:00:00 بازدید: 340 امتیاز 0 از 0 نظر

همانطور که اشاره شد، فاکتور هزینه برای مشتریان اهمیت بسیار ویژه ای دارد. آنها برای اطلاع از قیمت ترجمه در موسسه ایران تایپیست می توانند به دو صورت عمل کنند. روش اول مراجعه به سایت ایران تایپیست می باشد. ایران تایپیست برای آگاهی بیشتر مشتریان برخی از قیمت های ترجمه را برای زبان های مختلف در سایت خود قرار داده است. بنابراین مشتریان با داشتن تعداد کلمات متن خود به راحتی می توانند هزینه سفارش خود را تخمین بزنند. اما اگر مشتریان بخواهند به طور دقیق از قیمت ترجمه سفارش های خود مطلع شوند می توانند با کارشناسان ایران تایپیست ارتباط برقرار کنند. در روش دوم کارشناسان با بررسی دقیق سفارش پیش فاکتور را برای مشتریان صادر می کنند. مشتریان پس از دیدن پیش فاکتور می توانند همکاری خود را با ایران تایپیست ادامه دهند یا سفارش خود را لغو کنند. در صورت ادامه همکاری مشتریان، سفارش آنها در پنل مترجمان بر اساس نوع سفارش قرار خواهد گرفت.

ایران تایپیست در قسمت بحث و گفتگو امکان برقرار ارتباط میان مترجمان و مشتریان را فراهم کرده است. بنابراین مشتریان به راحتی می توانند با مترجمان خود صحبت کنند و خدمات با کیفیت تری را دریافت کنند. ایران تایپیست سفارش های ترجمه را به صورت آنلاین نیز ارائه می دهد. قیمت ترجمه برای سفارش های آنلاین نیز با دیگر سفارش ها متفاوت می باشد. زیرا در سفارش های آنلاین مترجمان باید آنقدر به ترجمه زبان مورد نظر مسلط باشند که بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن ترجمه های باکیفیتی را ارائه دهند. در انتهای جلسه های آنلاین فایل ورد ترجمه شده در اختیار مشتریان قرار گرفته می شود. بنابراین مشتریان با خیالی آسوده تنها می توانند به ترجمه های مورد نظر توجه کنند. کیفیت فایل ورد ترجمه شده در سفارش های آنلاین نیز توسط کارشناسان ایران تایپیست مورد ارزیابی قرار می گیرد و اگر فایل از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد، فایل برای انجام اصلاحات به مترجم ارجاع داده خواهد شد.

چگونه می توانم از قیمت ترجمه سفارش خود مطلع شوم؟

ترجمه های باکیفیت

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمههزینه ترجمه اسپانیولیهزینه ترجمه آلمانیهزینه ترجمه روسی

سوالات متداول

مشتریان برای اطلاع از هزینه سفارش می توانند به سایت ایران تایپیست مراجعه کنند و هزینه سفارش خود را تخمین بزنند. البته مشتریان می توانند با برقراری ارتباط با کارشناسان ایران تایپیست نیز از هزینه سفارش ها اطلاع پیدا کنند.

بله، مشتریان پس از اطلاع از هزینه سفارش می توانند سفارش مورد نظر را لغو کنند.

خیر. نوع ثبت سفارش در هزینه ها تاثیرگذار نیستند.

بله، ایران تایپیست هزینه ترجمه را برای زبان های مختلف در سایت خود قرار داده است؛ تا مشتریان به راحتی بتوانند از هزینه های سفارش ترجمه در زمینه های مختلف اطلاع پیدا کنند.


نویسنده: سارا اخلاقی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/1 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 340 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش قیمت ترجمه قیمت ترجمه ارزان قیمت ترجمه فوری قیمت دانشجویی ترجمه قیمت ترجمه تخصصی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :