شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

چه کسانی نیاز به تایپ زرنگار دارند؟

نویسنده: زهرا خلف زاده تایپ زرنگار تاریخ انتشار: 1400/11/4 ساعت 09:00:00 بازدید: 428 امتیاز 0 از 0 نظر

تایپیست هایی که کار تایپ را انجام می دهند به این نرم افزار نیاز دارند و به غیر از این، تایپ زرنگار برای صفحه آرایی، مناسب بوده و برای انجام کلیه سفارشات دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی نرم افزار مناسبی به شمار می رود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تایپ زرنگار برای سایر دانشجویان و افراد نیز مناسب است و با تایپ زرنگار می توان اشعار و متون را به راحتی تایپ کرد. محیط این نرم افزار قابلیت مانور بسیار زیادی دارد و تایپیست ها می توانند در این محیط کلیه سفارشات را به راحتی انجام دهند. این نرم افزار برای سفارش تایپ زبان عربی نیز کاملا مناسب است. برای تایپ عربی شاید بتوان گفت که یکی از سخت ترین کارهایی است که تایپیست ها با آن مواجه هستند اما در مرکز ایران تایپیست با این نرم افزار به راحتی انجام می شود. با تایپ زرنگار می توان هر گونه دشواری ها فرمول نویسی و رسم نمودار و درج تصاویر سه بعدی را برطرف کرد. این نرم افزار را می توان گاهی مواقع بجای ورد استفاده کرد. اگرچه ورد نرم افزار خارجی و زرنگار، ایرانی است ولی می توان ادعا کرد که نرم افزاری بومی است و مطابق خواسته ها و نیازهای کاربران ایرانی ساخته شده و بدین جهت اگرچه مانند ورد کامل نیست، ولی تا حد خوبی می تواند نیازهای کاربران و به خصوص دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی و عربی را برطرف کند. در برخی موارد برای فرمول نویسی دانشجویان ریاضی پیشرفته دانشگاهی مقاطع مختلف کاربردی است. می توان گفت که این نرم افزار برای تایپ متون در یک محیط بومی کارایی لازم را دارد، ولی لازم است که نواقص موجود را با ورد یا لاتکس برطرف کرد. مشتریان در صورت تمایل به انجام کار با این نرم افزار می توانند در زمان ثبت سفارش نیز محیط تایپ متون را نیز مشخص کنند. تایپیست های موسسه ایران تایپیست مطابق درخواست شما کار تایپ زرنگار را انجام می دهند.

چه کسانی نیاز به تایپ زرنگار دارند؟

درخواست تایپ زرنگار


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه تایپتایپ - قرارداد با انتشاراتتایپ فوری اشعارتایپ از pdf

سوالات متداول

دانشجویان زبان و ادبیات فارسی و عربی، ریاضی می توانند سفارشات خود برای زرنگار ثبت کنند که در این صورت سفارشات آن ها به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد.

شما میتوانید برای انواع فایلها مانند عکس، پی دی اف، صوتی، تصویری، ویدئویی و ... ثبت کنید.

خیر. تایپ در هر نرم افزارهای متنی به سرعت انجام می شود. تایپیست های موسسه ایران تایپیست با تمامی نرم افزارها می توانند کار کنند و این خود گویای مهارت بالای آن ها است. 

سفارشات تایپ در ایران تایپیست در سه لاین فوری، عادی و نیمه فوری قابل اجراست.


نویسنده: زهرا خلف زاده تایپ زرنگار تاریخ انتشار: 1400/11/4 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 428 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ زرنگار آنلاین تایپ زرنگار اینترنتی تایپ در زرنگار تایپ متن با زرنگار سفارش تایپ زرنگار

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :