یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

چند درصد از هزینه های ترجمه متون را در زمان ثبت سفارش باید پرداخت کرد؟

نویسنده: سورنا احمدخانی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/12 ساعت 15:14:14 بازدید: 725 امتیاز 0 از 0 نظر

حالا که به خوبی می دانید که تخصصی بودن ِترجمه لزومی بر بهتر ترجمه شدن آن نیست و ابدا به معنای کم بودن کیفیت ترجمه متون عادی ندارد، بهتر می توانید برای ثبت سفارش و پرداخت هزینه ترجمه متون در ایران تایپیست تصمیم بگیرید. وقتی در مورد هزینه ترجمه متون در ایران تایپیست صحبت میکنیم، منظور مان ریز هزینه های شفاف و دارای اعتبار است.

هنگامی که در سایت ما ثبت نام میکنید و درخواست ثبت ترجمه یک متن تخصصی یا عمومی را می دهید، اطلاعات درخواست شده را وارد میکنید و متن مورد نظر را آپلود می کنید (یا اگر تمامی این مراحل را به صورت حضوری طی می کنید) یک فاکتور برای شما ارسال می شود. شما ملزم هستید که در حالت عادی، بخشی از آن را در ابتدای کار بپردازید تا کار ترجمه شما پیگیری شود و بخشی از آن را باید در پایان کار بپردازید. توجه داشته باشید که انجام این روند در ایران تایپیست جهت پرداخت هزینه متون همواره به نفع مشتریان بوده و هست.

پرداخت کل هزینه ترجمه متون اگرچه برای متن های کوچک در حد ده صفحه یا بیست صفحه ممکن است بسیار چشمگیر نباشد و نیاز به پیش پرداخت و پرداخت نهایی نداشته باشد؛ اما برای سفارشات حجیمی که تعداد صفحات بالای هزار مورد است، (یا حتی صد صفحه)، این خدمت به مشتریان کمک ویژه ای می کند. ما در ایران تایپیست این پلن را برای رفاه حال شما جهت پرداخت هزینه ترجمه متون در نظر گرفته ایم. در شرایطی که این روش پرداخت هم برایتان مقدور نباشد، می توانیم آن را قسط بندی کنیم. فقط کافیست با ما تماس بگیرید و اعلام کنید که قصد دارید این هزینه ترجمه متون را به صورت قسطی پرداخت کنید. با در نظر گرفتن شرایط متن، ما این کار را برایتان انجام می دهیم.

چند درصد از هزینه ترجمه متون را در زمان ثبت سفارش باید پرداخت کرد؟

محاسبه هزینه ترجمه

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمههزینه ترجمه ترکی استانبولیهزینه ترجمه صوتی، تصویریهزینه اعزام مترجم به محل

سوالات متداول

این مورد بسته به نوع سفارش شما تعیین می شود.

خیر، فقط حجیم بودن سفارش موثر است.

پرداخت آنلاین، واریز، کارت به کارت، حضوری.

خیر، همگی رایگان هستند.


نویسنده: سورنا احمدخانی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/12 ساعت 15:14:14 تعداد بازدید: 725 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه متون کتب هزینه قسطی ترجمه متون ارزانترین هزینه ترجمه متون کمترین هزینه ترجمه متون مناسبترین قیمت ترجمه متون

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :