دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویراستاری هزینه

نویسنده: سورنا احمدخانی ویراستاری تاریخ انتشار: 1402/3/12 ساعت 09:00:00 بازدید: 195 امتیاز 0 از 0 نظر

در سفارش های ویراستاری هزینه می تواند بسته به یک سری از عوامل، متفاوت باشد. حتی هزینه های مربوط به ویراستاری نیز ممکن است در هر مرکز و موسسه ای با سایر مراکز دیگر، یکی نباشد. بنابراین در صورتی که می خواهید سفارش های ویراستاری خود را به ثبت برسانید؛ می توانید با ثبت سفارش ویراستاری هزینه پایین، در ایران تایپیست به هدف خود دست یابید. چرا که این موسسه، هزینه های به صرفه ای را ارائه می سازد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

در خدمات ویراستاری هزینه به چه عواملی بستگی دارد؟

همان گونه که گفته شد؛ در سفارش های ویراستاری هزینه به یک سری از نکات وابسته است. با در نظر گرفتن هر یک از این نکات است که می توان هزینه های مربوط به سفارش های ویراستاری را تعیین نمود. البته هزینه های ویراستاری ممکن است در هر موسسه با سایر موسسه های دیگر هم متفاوت باشد. اما به طور کلی یک سری عوامل تعیین کننده ویراستاری هزینه سفارش های شما هستند. از جمله این عوامل، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع ویراستاری مورد نظر. اعم از: ادبی، فنی، علمی، علائم نگارشی و زبانی و...
  • حجم سفارش های شما
  • زبان متن مورد نظر سفارش های شما به صورت فارسی، انگلیسی، عربی و...
  • کیفیت ویراستاری
  • متن شما در جهت ویراستاری
  • و...

این عوامل در کنار سایر نکات ریز و درشت دیگر، می توانند روی قیمت سفارش های شما تأثیر بگذارند. پس بایستی به هر یک از این عوامل توجه داشته باشید.

در سفارش های ویراستاری هزینه به هر یک از عوامل بالا بستگی دارد. اما به طور کلی بستگی دارد که شما سفارش های خود را در کدام یک از مراکز به ثبت برسانید. یکی از بهترین این مراکز، موسسه ایران تایپیست می باشد. در این موسسه، می توانید از وجود خدمات شایان توجه ویراستاری به خوبی بهره مند شوید. چرا که ویراستارهایی در این موسسه، مشغول به فعالیت هستند که رزومه مناسبی را با خود به یدک می کشند. جالب اینکه در سفارش های ویراستاری هزینه های ارائه شده موسسه ایران تایپیست، نسبت به سایر موسسه های دیگر بسیار به صرفه تر می باشد. بنابراین اگر می خواهید با هزینه های به صرفه، سفارش های خود را به ثبت برسانید؛ می توانید به ایران تایپیست مراجعه کنید. هزینه سفارش ویراستاری در ایران تایپیست، بسته به فاکتورهای مختلف، متفاوت می باشد. اما با در نظر گرفتن هر یک از فاکتورها و مقایسه آن ها با سایر مراکز، می توانید پی به ویراستاری هزینه پایین در ایران تایپیست ببرید.

ویراستاری هزینه

محاسبه قیمت سفارش های ویراستاری

کدام مرکز خدمات ویراستاری خود را با کمترین هزینه ارائه می دهد؟

در سفارش های مربوط به ویراستاری هزینه یکی از فاکتورهای تعیین کننده به شمار می آید. به همین علت می بایست همیشه به دنبال مراکز و موسسه هایی باشید که بهترین و مناسب ترین هزینه ها را به مشتریان خویش ارائه می سازد. البته همیشه نباید تنها به هزینه های ارزان قیمت، بسنده کرد. چرا که در کنار هزینه های ارزان قیمت، می بایست از وجود کیفیت بالایی هم شما را بهره مند سازند. به همین علت در سفارش های ویراستاری هزینه و کیفیت را می بایست در کنار همدیگر مورد بررسی قرار داد. در صورتی که موسسه ای هزینه های به صرفه و کیفیت بالایی را به مشتریان خویش ارائه سازد؛ می تواند بهترین موسسه پیش رو به شمار آید. در همین راستا موسسه های بسیار زیادی هستند که به منظور اصل مشتری مداری، چنین خدماتی را به مشتریان خود ارائه می سازند. ایران تایپیست، یکی از همین مراکز می باشد.

در سفارش های ویراستاری هزینه در هر موسسه با سایر موسسه های دیگر، متفاوت است. بنابراین می بایست قیمت ها را با همدیگر مقایسه کنید. یکی از به صرفه ترین موسسه ها در این راستا، موسسه ایران تایپیست می باشد. شما می توانید به صورت اینترنتی سفارش های خود را در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید. ویراستارهای بسیار زیادی در این موسسه وجود دارند که در حال خدمت رسانی به مشتریان خود می باشند. ویراستاری هزینه پایین را می توانید با ایران تایپیست تجربه کنید. ضمن اینکه هزینه های به صرفه و ارزان قیمت ارائه شده در این موسسه در کنار کیفیت های بالا می باشد. به این صورت که شما می توانید هم از هزینه های به صرفه و ارزان قیمت ویراستاری، استفاده کنید. هم از وجود کیفیت های بسیار بالا و منحصر به فرد ویراستارهای ایران تایپیست نهایت بهره وری را داشته باشید. بنابراین هر دو فاکتور را می توانید با هم و در کنار هم در این موسسه صاحب نام تجربه کنید.

ویراستاری هزینه

پایین ترین هزینه سفارش های ویراستاری در ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

آیا هزینه ویراستاری علمی و ادبی با یکدیگر متفاوت است؟

همان طور که در جریان هستید؛ ویراستاری انواعی دارد. در سفارش های ویراستاری هزینه بر حسب هر یک از این انواع و اقسام مختلف با همدیگر متفاوت می باشد. انواع مختلف ویراستاری عبارتند از: ویراستاری علمی، ادبی، فنی، زبانی و... هر یک از این ویراستاری ها، نیاز به تخصص و مهارت خاص خود دارند. بنابراین می بایست انواع مختلف ویراستاری را به ویراستارهایی سپرد که در آن زمینه خاص تبحر دارند. به همین دلیل می توان اذعان داشت که در ویراستاری هزینه هر یک از انواع ادبی و علمی با همدیگر متفاوت می باشد. ویراستار علمی با ادبی فرق دارد. به این صورت که یک ویراستار علمی، مطالب مورد نظر محول شده به خود را از نظر علمی مورد بررسی قرار می دهد. بدین ترتیب وی می تواند تنها متون تخصصی را ویراستاری نماید. اما یک ویراستار ادبی تمامی متون را از جنبه ادبیت مورد کاوش قرار می دهد. بنابراین کار هر یک از این ویراستارها با هم متفاوت است.

در سفارش های ویراستاری هزینه ویراستاری ادبی با علمی و سایر گونه های دیگر ویراستاری، متفاوت است. بنابراین در صورتی که شما در حین فاکتور سفارش های خود، متوجه تفاوت قیمت ها شدید؛ بهتر است به نوع درخواست خود توجه کنید. چرا که روال کار یک ویراستار ادبی با یک ویراستار علمی، متفاوت است. به همین علت هزینه هر یک از آن ها با همدیگر فرق دارد. یک ویراستار علمی می تواند لزوما یک ویراستار ادبی هم باشد. اما ممکن است یک ویراستار ادبی، نتواند ویراستاری علمی متون مختلف را بر عهده گیرد. بنابراین در سفارش های ویراستاری هزینه را بایستی همیشه در نظر گرفت. چرا که هزینه ویراستار ادبی و علمی با همدیگر متفاوت هستند. اما در کل می توانید سفارش های ویراستاری خود را با هزینه های بسیار به صرفه در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید. در این موسسه، شما می توانید سفارش های خود را در هر زمان و مکانی به ثبت برسانید. چرا که امکان ثبت اینترنتی برای شما میسر شده است.  

ویراستاری هزینه

تفاوت ویراستاری علمی با ادبی

در ویراستاری ترجمه، هزینه بر حسب کلمه است یا صفحه؟

معمولا قشر دانشجو بیشترین نیاز را به ویراستاری دارند. بنابراین در ویراستاری هزینه برای این قشر از جامعه می تواند خیلی حائز اهمیت باشد. چرا که آن ها به دنبال به صرفه ترین مراکز و موسسه ها برای ثبت سفارش های خود هستند. به همین علت مراکز بسیار زیادی ظهور کرده اند تا بتوانند سفارش ویراستاری ترجمه مشتریان خود را با هزینه های به صرفه ای به دست آن ها برسانند. البته باید یادآور شد که در ویراستاری هزینه هر یک از سفارش های ویراستاری ترجمه بستگی به عوامل مختلفی دارد. با در نظر گرفتن هر یک از این عوامل است که شما می توانید هزینه هر یک از سفارش ها را نسبت به هم تخمین بزنید. دانشجویان و به طور کلی کلیه پژوهشگران و نویسندگان سوالات مختلفی در زمینه هزینه ویراستاری ترجمه دارند. چرا که آن ها به طور کلی به دنبال چگونگی محاسبه قیمت ها و مقایسه آن با سایر موسسه های دیگر هستند. بدین ترتیب می توانند بهترین موسسه را برای خود بیابند.

در موسسه ایران تایپیست، ویراستاری هزینه های خیلی بالایی ندارد. در عین حال نیز برای مشتری، بسیار به صرفه و عادلانه است. چرا که نحوه محاسبه هزینه های ویراستاری ترجمه در ایران تایپیست بر حسب کلمه است نه صفحه. به این صورت که حجم فایل شما از نظر تعداد کلمه، نشان دهنده هزینه سفارش های شما می باشد. در سفارش هایی که بر اساس تعداد صفحه، مشخص می گردند؛ ممکن است در یک صفحه، چهار خط باشد و در یک صفحه، تمامی خطوط نوشته شده باشند. بنابراین حتی تصاویر هم که حجم زیادی می گیرند. یا تعداد پاراگراف های کوتاه و بلند در ویراستاری هزینه مورد توجه قرار نمی گیرند. اما در صورتی که هزینه ویراستاری ترجمه را بر اساس تعداد کلمه مشخص کنند؛ دیگر این بی عدالتی ها مطرح نمی شود. چرا که کلمه کلمه متنی که ویراستاری شده است؛ مورد بررسی و هزینه آن مشخص می گردد. بنابراین در ویراستاری هزینه بهتر است بر اساس تعداد کلمات و نه بر اساس تعداد صفحات نگاشته شده باشد.

ویراستاری هزینه

ویراستاری ترجمه بر حسب کلمه

مشاوره رایگان ویراستاری و محاسبه هزینه آن

به طور کلی باید در نظر داشته باشید که ویراستاری هزینه دارد. اما اینکه چقدر هزینه ویراستاری می شود و چگونه مورد محاسبه قرار می گیرد؟ از جمله سوالاتی است که بهتر است به آن پرداخته شود. به واقع هر یک از نویسندگان و دانشجویان درصدد آن هستند تا هر چه بیشتر نسبت به هزینه سفارش های ویراستاری و چگونگی محاسبه کردن آن بدانند. چرا که این گونه است که می توانند با خیال راحت تری سفارش های خود را به ثبت برسانند. برای پاسخ دهی به سوالات آن ها، امکان بهره مندی از مشاوره رایگان ویراستاری فراهم آمده است. به این صورت که شما می توانید در زمینه ویراستاری هزینه های اعمال شده را از وجود مشاورین بپرسید. بدین ترتیب می توانید تمامی سوالات و ابهامات موجود در ذهن خویش را از آن ها بپرسید. در صورتی که چگونگی محاسبه قیمت سفارش های ویراستاری، در آن موسسه به صرفه و عادلانه بود؛ می توانید با خیال راحت سفارش های خود را به ثبت برسانید.

به واقع مشاوره رایگان ویراستاری هزینه این نوع از سفارش ها را به طور دقیق به شما اعلام خواهد کرد. شما نیز می توانید از وجود این مشاورین در هر زمانی از 24 ساعت شبانه روز بهره برده و سوالات و ابهامات خود را برطرف سازید. نکته جالب رایگان بودن مشاوره ویراستاری است. چنین امکانی را موسسه ایران تایپیست در اختیار شما قرار داده است. به این صورت که شما می توانید از طریق وب سایت اینترنتی ایران تایپیست، با مشاورین آن ها تماس رایگان برقرار کنید. مشاوره رایگان در خصوص ویراستاری هزینه مربوط به آن و چگونگی محاسبه سفارش های مشتری و... می تواند قبل از ثبت سفارش، بسیار مفید باشد. مشاورین ایران تایپیست با سعه صدر همه روزه و 24 ساعته در خدمت شما هستند. آن ها با صبر و حوصله مثال زدنی خود، آماده پاسخ دهی به سوالات شما هستند.

ویراستاری هزینه

مشاوره رایگان ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ویراستاریویراستاری قرارداد با انتشاراتهزینه ویراستاریهزینه ویرایش فنی

سوالات متداول

بله؛ شما می توانید سوالات و ابهامات خویش را در این راستا از طریق مشاورین تلفنی برطرف سازید. 

بله؛ شما می توانید به جهت حصول اطمینان کلیه سوالات خود را در این راستا از مشاوره تلفنی بپرسید. 

بله؛ مشاوره تلفنی در این زمینه برای شما رایگان می باشد. 

شما می توانید از طریق وب سایت اینترنتی ایران تایپیست، با تلفن های درج شده در آن تماس بگیرید. بدین ترتیب می توانید سوالات خود را از مشاورین تلفنی این موسسه به صورت رایگان بپرسید. 


نویسنده: سورنا احمدخانی ویراستاری تاریخ انتشار: 1402/3/12 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 195 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ویراستاری ویرایش متن هزینه ویرایش ویراستاری ارزان ویراستاری ادبی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :