سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه متن عربی

نویسنده: سورنا احمدخانی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/6/31 ساعت 15:40:29 بازدید: 482 امتیاز 0 از 0 نظر

هر مترجمی که در زمینه ی ترجمه متون عربی فعالیت کرده باشد، به خوبی از شرایط و قرائن هزینه ترجمه متن عربی با خبر است. متون عربی مانند سایر متون از زبان های دیگر مثل انگلیسی و یا فرانسوی، دارای لحن، بیان، شرایط و طول، حجم، تعداد کلمات خاص خود هستند. همین موارد در هزینه نهایی برای ترجمه متن ها و مقالات عربی تاثیر بسزایی می گذارد و حال ما سعی داریم در این مطلب به این موضوع مهم بپردازیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه عربی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه ترجمه متن عربی

ترجمه متن عربی

آیا هزینه ترجمه متن عربی کشورهای مختلف عرب زبان متفاوت است؟

همانطور که (احتمالا) ممکن است بدانید، مردم در بسیاری از کشورهای حوزه خلیج فارس و جمعاً حدود 22 کشور به این زبان مکالمه و تجارت و تحصیل می کنند. از این رو، به ثمر رساندن اهداف تجاری یا تحصیلی یا کاری و یا برقراری گفتگو‌های دو جانبه در حوزه‌های مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است. شاید تصور کنید که ترجمه متن عربی نسبت به سایر زبان ها درخواست کمتری دارد، اما باید بگوییم که سخت در اشتباهید!

این زبان بیشتر از 500 گویشور دارد و برای توسعه‌های کاری و تحصیلی نیاز است تا به واسطه آن با این افراد ارتباط برقرار کرد. عمده ترجمه‌های متون عربی به امور تجاری مربوط می‌شوند که این مورد چندان دور از انتظار نیست. البته یک هدف دیگر نیز برای ترجمه متون و مقالات و مدارک به زبان عربی وجود دارد و آن هم اهداف افراد متعدد برای سفر به این کشور ها با ویزای کوتاه مدت به قصد سیاحت و زیارت است. پس برقراری ارتباط به زبان عربی و ترجمه مدارک به درستی و با کیفیت بالا، اهمیت ویژه ای پیدا می کند.

حال اگر بخواهیم از جنبه ی هزینه ترجمه متن عربی در ایران تایپیست برای هریک از این بیست و دو کشور نگاه کنیم، تفاوت فاحشی مشاهده نخواهیم کرد. جملات و زبان عربی یک ساختار مشخص دارد که از دستور زبان آن پیروی می‌کند و تنها تفاوت در لحن آن پدیدار می شود. همانطور که در زبان فارسی نیز گویش و لهجه‌های مختلفی وجود دارد، در زبان عربی نیز این قاعده وجود خواهد داشت. از این رو، باید به لحن رسمی و دوستانه مقاله یا متنی که می خواهید ترجمه کنید، توجه داشته باشید. از همین رو، هزینه ترجمه متن عربی برای هر یک از مقالات با مقاصد مختلف در ایران تایپیست، یکسان است و مشمول تفاوت از این جنبه، نخواهد شد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه عربی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه ترجمه متن عربی

ترجمه متن عربی

صدور فاکتور آنلاین برای اطلاع از هزینه ترجمه متن عربی

شفافیت در مورد امر هزینه ترجمه متن عربی حرف اول و آخر را می زند. در بسیاری از آژانس های ترجمه یک روند مشخص وجود دارد که بیشتر ِ آنها را به اسم پلن ها می شناسیم. پلن هایی که یکسری ریز هزینه را برای انجام ترجمه تعیین می کنند و از شما به عنوان مشتری می خواهند تا براساس آن پلن ها برای شروع ترجمه متون خود اقدام کنید. این پلن ها براساس نوع زبان با هم متمایز هستند و می توانند مزایا و معایبی داشته باشند.

مسئله ای که در اینجا در مورد هزینه ترجمه متن عربی حائز اهمیت است این است که نمی توان به واسطه چند plan تفکیک شده و مشخص هزینه ترجمه متن عربی را تعیین کرد. این مسئله مانند تعیین باید ها و نباید های غیر ضروری برای ترجمه است. به این واسطه، مشتری دقیقا متوجه نخواهد شد که هزینه پرداختی را برای چه بخش ها و چه مواردی پرداخت می کند. از این رو، بسیاری از افراد این نوع پلن ها را غیر ضروری و چه بسا هزینه بر می دانند.

در ایران تایپیست برای محاسبه ی هزینه ترجمه متن عربی، گامی فراتر نهاده شده است. ما برای انجام خدمات ترجمه عربی به شما لیست و ریز هزینه ها را ارائه خواهیم داد تا اگر شبهه ای از این جهت در ذهن تان پدیدار شده است، سریعا برطرف شود. ریز هزینه ترجمه متن عربی عموما شامل حجم مقاله، تعداد کلمات یا مدت زمانی است که شما برای انجام ترجمه تعیین می کنید. براساس ترجمه کاری یا تحصیلی، رشته و یا گرایش مورد نظر نیز تعیین می شود و براساس ضریب افزایشی آن، هزینه ترجمه متن عربی تعیین می شود. باقیِ اطلاعات نیز در فاکتور نهایی درج خواهد شد. در ایران تایپیست اصرار بر شفافیت هزینه ها است، نه تعیین هزینه ها از قبل!

هزینه ترجمه متن عربی

ترجمه عربی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه عربی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه ترجمه متن عربی چه پارامترهایی را در بر دارد؟

عربی، یکی از گران ترین زبان ها برای ترجمه است؛ اما ما هزینه ترجمه متن عربی را برای شما کاهش خواهیم داد. فارغ از این موارد، همواره هزینه با کیفیت ترجمه سنجیده می شود که کار چندان درست و تخصصی نیست. هزینه، به بسیاری از عوامل بستگی دارد. در ضمن هرچه مترجم زبده تر باشد، کیفیت ترجمه افزایش خواهد یافت. مهارت مترجم مسئله ای نیست که در هزینه ترجمه متن عربی مستتر باشد یا یک ضمانت مناسب برای تشخیص کیفیت ترجمه باشد.

هنگامی که مترجم کاربلد برای ترجمه متن عربی انتخاب شود حال، نوبت محاسبه هزینه ترجمه متن عربی براساس پارامتر های رایج و همیشگی است که در ایران تایپیست به آنها توجه ویژه ای می شود. یکی تعداد کلمات در هر صفحه است. در صفحات استاندارد این تعداد 250 کلمه است اما در صورتی که متن شما در هر صفحه تعداد کلمات گوناگونی داشته باشد، ما بدون هزینه و به صورت رایگان آنها را شمرده و برای شما محاسبه خواهیم کرد. مبحث و پارامتر بعدی هزینه برای حجم ترجمه است. هرچه حجم مقاله یا متن شما بیشتر باشد به طبع هزینه ای که برای آن پرداخت خواهید کرد کمتر خواهد بود. لازم به ذکر است که در ایران تایپیست ترجمه یک صفحه یا دو صفحه ای یک متن انجام نمی شود.

پس از آن به زمان ِترجمه می رسیم. برخی کاربران اصراری بر هرچه سریعتر انجام شدن ترجمه های عربی خود دارند، که این مسئله هزینه ترجمه را افزایش خواهد داد. اما اگر ترجمه در بازه ی عادی و نرمال خود به پایان برسد، هزینه‌ی مضاعفی را متحمل نخواهید شد. با نگاهی به بخش هزینه و زمان در سایت ایران تایپیست می توانید از ریز هزینه ترجمه متن عربی به همراه ضریب افزایشی هر رشته به خوبی آگاه شوید. همچنین نوع زبان انتخابی نیز در هزینه تاثیر گذار است.

هزینه ترجمه متن عربی

هزینه ترجمه متن عربی

هزینه ترجمه متن عربی به صورت فوری چقدر است؟

در سایت ایران تایپیست بخشی وجود دارد که تخمین هزینه ترجمه متن عربی و سایر متون شما را انجام خواهد داد. شما می‌توانید تعدادی از پارامتر های گفته شده در زیر عنوان قبلی را در فیلد‌های درخواست شده وارد کنید و هزینه ترجمه متن عربی خود را به صورت دقیق بیابید. این کار کمک می‌کند تا در صورتی که نیاز دارید قبل از ثبت سفارش برآورد و ذهنیت مشخصی از شروع همکاری و پرداخت هزینه در ایران تایپیست به دست آورید، به راحتی به آن دست یابید. این مسئله در مقایسه با انجام ترجمه به واسطه پلن های از پیش تعیین شده که تخمین و هزینه ترجمه متن عربی را قبل از هرگونه آغاز همکاری ارائه نمی‌کنند، به مراتب بهتر است. چرا که موجب افزایش اعتماد مشتری و ارتقا احتمال همکاری های بیشتر در زمینه ترجمه متون عربی یا سایر زبان‌ها می‌شود.

در صورتی که به ترجمه فوری یک متن از زبان عربی به زبان دیگر یا از زبان دیگر مثل فارسی به عربی داشته باشید، هزینه برای شما ارتقا خواهد یافت. این محاسبه هزینه در بخش هزینه و زمان یا تخمین هزینه ترجمه متن عربی در صفحه ابتدایی سایت ایران تایپیست به سرعت قابل انجام است. در صورتی که امکان انجام این بررسی را برای تخمین هزینه ترجمه متن عربی ندارید میتوانید با مشاوران ایران تایپیست تماس بگیرید. ما کمک می‌کنیم تا به واسطه تماس تلفنی از ریز هزینه‌های مربوطه به راحتی مطلع شوید و سوالات و ابهامات خود را مطرح نمایید. ارائه مشاوره و محاسبه هزینه به طور اختصاصی برای مقاله شما هزینه‌بر نخواهد بود. و همانطور که اشاره شد، مبلغی که می‌پردازید احتساب هزینه ی تایپ به همراه ترجمه است. یک نکته مهم در مورد ترجمه‌های فوری به زبان عربی در ایران تایپیست این است که باید بدانید که سرعت روی کیفیت نهایی ترجمه اثر گذار نیست.

هزینه ترجمه متن عربی

هزینه ترجمه

چگونه میتوانم پاسخ سوالاتم را در ارتباط با هزینه ترجمه متن عربی عربی بگیرم؟

بیان کردن سوالات و وجود راه ارتباطی موثر همواره هم از دغدغه‌های کاربران (مشتریان) و هم دغدغه ارائه دهندگان خدمات ترجمه مقاله و متون عربی و (البته که) سایر زبان ها است. به همین دلیل ما در ایران تایپیست راه‌های ارتباطی متعدد و مختلف قرار داده‌ایم تا شما بتوانید براساس نیاز و محدودیت زمانی و مکانی با مترجم یا با مشاوران در رابطه با هزینه ترجمه متن عربی، در ارتباط باشید. هر روز هفته و در کل بیست و چهار ساعت شبانه روز ما می‌توانیم با ارائه خدمات در تایم اداری و غیر اداری به شما کمک کنیم تا بهترین تجربه را از ترجمه عربی متون و مقالات خود داشته باشید.

به واسطه ارائه خدمات شبانه روزی و حتی بدون ملاک قرار دادن روزهای تعطیل یا ایام مناسبتی خاص، روش نوینی از ترجمه به کلیه زبان‌ها من جمله عربی را در اختیار شما قرار داده‌ایم. حتی اگر امکان برقراری ارتباط به شیوه گفتگوی تلفنی وجود نداشته باشد، شما می توانید با ارسال پیام در پیامرسان هایی مانند واتساپ یا تلگرام با مشاوران ایران تایپیست در تماس باشید. همچنین امکان برقراری ارتباط مستقیم با مترجم مورد نظر نیز وجود دارد. به همین واسطه، شما می‌توانید برای بررسی روند انجام ترجمه، پرسش و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ترجمه عربی یا امکان ارسال مقالات آتی برای ترجمه در  آینده نیز با ایران تایپیست در ارتباط باشید. همچنین شماره‌ی ثابتی برای برقراری تماس با ایران تایپیست جهت انجام خدمات در ساعات و روزهای کاری هفته وجود دارد.

در ایران تایپیست بیشتر از هزاران مترجم مسلط به انواع زبان‌ های انگلیسی، ترکی، عربی، فرانسوی، اسپانیولی، روسی، آلمانی و غیره فعالیت می‌کنند. هزینه ترجمه متن عربی و بسیاری زبان‌های دیگر به مقرون به صرفه ترین حالت محاسبه می‌شود. همچنین ترجمه با کیفیت در خور رضایت مشتری در تمامی رشته‌ها در این تایپیست صورت می‌گیرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه عربی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه عربیترجمه سریعترجمه ی رشته هاترجمه دانشجویی

سوالات متداول

منظور تغییرات زبانی براساس توجه به لحن مقاله است که در تمامی متون باید رعایت شود.

شما می توانید در آنِ واحد از هزینه های ترجمه عربی مطلع شوید.

بله شما می توانید آن را درخواست دهید.

تفاوتی در محاسبه وجود ندارد و تفاوت نهایی به دلیل تفاوت حجم مقاله می باشد که روی زمان تحویل آن هم تاثیر خواهد گذاشت.


نویسنده: سورنا احمدخانی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/6/31 ساعت 15:40:29 تعداد بازدید: 482 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: نرخ ترجمه متن عربی قیمت ترجمه متن عربی تعرفه ترجمه متون عربی دستمزد ترجمه متون عربی هزینه ترجمه متون عربی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :