شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه متن انگلیسی فایل های صوتی

نویسنده: سورنا احمدخانی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/9/1 ساعت 14:00:00 بازدید: 404 امتیاز 0 از 0 نظر

هزینه ترجمه متن انگلیسی فایل‌های صوتی با توجه به ویژگی صوتی بودن فایل (محاسبه بر حسب دقیقه)، زبان مبدا و مقصد، حجم فایل متفاوت است. با توجه به اینکه در فایل‌های صوتی دیگر خبری از متن، ترجمه و سپس تایپ ِترجمه ی آن نیست، دیگر خبری از صفحه و کلمه و حجم آنها نیست، هزینه ترجمه متن انگلیسی جور دیگری محاسبه می‌شود. برای محاسبه ی هزینه ترجمه متن انگلیسی به این روش، باید از فاکتور‌هایی پیروی کرد که به منصفانه بودن هزینه و مقرون به صرفه بودن آن برای مشتری منجر شود. به این دلیل که در ایران تایپیست همواره توجه به رعایت قواعد، قوانین و در نظر گرفتن اولویت‌های مشتریان است، پس ما هزینه ترجمه متن انگلیسی فایل‌های صوتی را، به صورت دقیقه ای محاسبه می‌کنیم. در کنار این‌ها، فاکتور‌های دیگری هم اهمیت دارند که از سوی مشتری تعیین می‌شوند؛ اینکه مثلا درخواست پیاده سازی زبان مبدا به علاوه ی تایپ آن مطرح شود و یا اینکه ترجمه زبان مبدا پیاده سازی شود و یا اینکه تایپ، به همراه پیاده کردن زبان مبدا و ترجمه ی آن، درخواست شود.

هر یک از این حالات یک هزینه بر اساس دقیقه دارند. شما می‌توانید با مراجعه به بخش هزینه ترجمه صوتی، تصویری در سایت ایران تایپیست متوجه تفاوت این هزینه‌ها خواهید شد و برای تخمین هزینه ترجمه متن انگلیسی ذهنیت بهتری پیدا خواهید کرد. در ایران تایپیست امکان پرداخت به شیوه‌های مختلف، امکان ثبت سفارش به صورت‌های گوناگون و امکان پیگیری همیشگی و مداوم تا مرحله‌ی به پایان رسیدن کار چه برای فایل‌های صوتی  و چه برای سایر فرمت‌های رایج جهت ترجمه، از جمله خدماتی است که بسیاری از مشتریان را از ارگان‌های مختلف، ترغیب به همکاری با ما نموده است. شما نیز میتوانید برای ثبت سفارش و پرداخت هزینه ترجمه متن انگلیسی از طریق صفحه نخست سایت ما اقدام کنید.

هزینه ترجمه متن انگلیسی فایل های صوتی

هزینه ترجمه

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمههزینه ترجمه انگلیسی به فارسیهزینه ترجمه روسیهزینه اعزام مترجم به محل

سوالات متداول

چون محوریت آن براساس زمان است نه صفحه و کلمات.

نا محدود است؛ برای کلیه زبان ها امکان ترجمه داریم.

بله می توانید این مسئله را با کارشناسان ما هماهنگ کنید.

به حجم فایل بستگی دارد. در ابتدا این باید این موضوع را با کارشناسان ما هماهنگ کنید.


نویسنده: سورنا احمدخانی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/9/1 ساعت 14:00:00 تعداد بازدید: 404 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه متن پادکست انگلیسی هزینه ترجمه متن فایل صوتی انگلیسی قیمت ترجمه فایل صوتی انگلیسی تعرفه ترجمه متون انگلیسی نرخ ترجمه ویس انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :