شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه متن انگلیسی دفترچه های راهنمای لوازم خانگی

نویسنده: زهرا خلف زاده قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/9/1 ساعت 18:00:00 بازدید: 529 امتیاز 0 از 0 نظر

همواره ترجمه های کوچک و متوسط بیشتر از ترجمه های سنگین یک مقاله ی حجیم علمی یا پژوهشی درخواست می شوند و رسیدگی به آنها نیز اولویت های خاص خودش را دارد. به عنوان مثال، همواره با تولید لوازم های خانگی متعدد، دفترچه های راهنما نیز برای آنها ارائه می شود. چون هرکدام کارایی و جزئیات خاص خودشان را دارند، بنابراین باید توجه کرد که هزینه ترجمه متن انگلیسی آنها می بایست بسیار کم اما با کیفیت بالا انجام شود. اصولا ما سپردن این مدل ترجمه ها را به دست کسانی می سپاریم که روی مسائل فنی تخصص داشته و می توانند بسیاری از نشانه ها، اصطلاحات کلی که ممکن است به گوش همه ناآشنا باشند را به درستی ترجمه کنند.

از این رو، شما می توانید ترجمه متن انگلیسی دفترچه راهنمای کلیه لوازم های جدید یا قدیمی ِخانگی را به ما بسپارید و خیال تان از بابت درستی ترجمه ی آنها راحت باشد. لازم به ذکر است که ممکن است بسیاری از دفترچه ها عینا به زبان انگلیسی نباشند ولی ما امکان ترجمه و محاسبه هزینه ترجمه ی کلیه ی زبان ها را خواهیم داشت. در صورتی که نیاز دارید ترجمه متن را از انگلیسی به زبانی غیر از فارسی هم برگردانید، می توانید با ثبت نام و ثبت سفارش در ایران تایپیست و سپس پرداخت هزینه ترجمه متن انگلیسی کار را پیگیری کنید و بهترین مترجم را انتخاب نمایید. کلیه ی ترجمه هایی که به این منظور در ایران تایپیست انجام می شوند در سطح عالی هستند. چون مترجمان ما همگی در سطح advance بوده و تجربه کافی در ترجمه متون سخت تا بسیار آسان و عمومی مانند دفترچه های راهنما را دارند. به همین دلیل است که هزینه ترجمه متن انگلیسی برای کلیه سفارشات طبق یک سری معیار مشخص و تعرفه ثابت در نظر گرفته می شود.

هزینه ترجمه متن انگلیسی دفترچه های راهنمای لوازم خانگی

ترجمه متن

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمههزینه ترجمه فارسی به انگلیسیهزینه ترجمه اسپانیولیدریافت نمونه ترجمه رایگان

سوالات متداول

خیر، ترجمه های ما همگی در سطح عالی انجام می شوند.

بسته به سفارش متغیر است. اما شما می توانید یک زمان خاص را برای دریافت ترجمه انتخاب کنید.

تعداد کلمات متن باید بیشتر از 250 کلمه باشد.

بله، محدودیتی وجود ندارد.


نویسنده: زهرا خلف زاده قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/9/1 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 529 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه متون انگلیسی هزینه ترجمه دفترچه راهنما انگلیسی قیمت ترجمه دفترچه راهنما انگلیسی نرخ ترجمه متون انگلیسی ارزانترین هزینه ترجمه متن انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :