جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه متن انگلیسی در ایران تایپیست چگونه محاسبه میشود؟

نویسنده: دنیا ذاکری قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/9/1 ساعت 20:00:00 بازدید: 365 امتیاز 0 از 0 نظر

برای هزینه ترجمه متن انگلیسی باید به موارد مختلفی توجه نمود، تا هزینه کاملا درست و دقیق از آب در بیاید. به همین منظور ما به جای تعیین یک هزینه کلی در قالب پلن های ترجمه، هزینه ترجمه متن انگلیسی را برای شما به صورت جداگانه محاسبه می‌کنیم. این شفافیت در محاسبه هزینه ترجمه متن انگلیسی و پرداخت اینترنتی بعد از دریافت فاکتور توسط مشتری به اعتماد ِ ویژه ی بسیاری از مشتریان به ایران تایپیست دامن زده است. شما نیز اگر تاکنون ثبت سفارش ترجمه در ایران تایپیست نکرده اید می‌توانید از طریق صفحه اول سایت ما اقدام کنید و اگر به مشاوره احتیاج داشتید می‌توانید با ما تماس حاصل کنید. هزینه ترجمه متن انگلیسی در ایران تایپیست، براساس صوتی، تصویری یا متنی بودن فایل تعیین می‌شود. اگر فایل شما متنی باشد، تعداد کلمات، محوریت اصلی و اساسی تعیین هزینه را در بر می‌گیرند. اگر فایل صوتی یا تصویری باشد (همانطور که در ابتدای این مطلب توضیح داده شد)، محاسبه هزینه نهایی بر حسب دقیقه است.

به هر روی، با شمارش تعداد کلمات، در نظر گرفتن حجم متن یا مقاله (تعداد صفحات) و نوع ترجمه که تخصصی، تخصصی ویژه یا عمومی است، در نظر گرفتن ضریب افزایشی (زمینه ترجمه) برای رشته های خاص، زمان تحویل (عادی، نیمه فوری، فوری) هزینه نهایی توسط کارشناس ایران تایپیست محاسبه شده و در فاکتور درج شده و برای شما ارسال می‌شود. این فاکتور ریز هزینه های مربوطه را شامل می‌شود و به شما در بررسی آنچه که برای ترجمه هزینه می‌کنید، کمک خواهد کرد. اگر در مورد هزینه ترجمه متن انگلیسی سوالی وجود داشته باشد، ما آن را به شما پاسخ خواهیم داد. شما می‌توانید با مراجعه به بخش هزینه و زمان، بررسی جداول مربوط به هزینه ترجمه از انگلیسی به فارسی و برعکس، از جزئیات بیشتر مربوط به هزینه ترجمه مطلع شوید.

هزینه ترجمه متن انگلیسی در ایران تایپیست چگونه محاسبه میشود؟

هزینه ترجمه متن انگلیسی

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهدریافت نمونه ترجمه رایگانهزینه اعزام مترجم به محلهزینه ترجمه آلمانی

سوالات متداول

به دلیل اینکه قالب ها و ساختار این دو نوع فایل ها با هم متفاوت هستند.

به بخش هزینه ترجمه صوتی و تصویری برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنید.

خیر رایگان است.

کمتر از 5 دقیقه.


نویسنده: دنیا ذاکری قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/9/1 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 365 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: محاسبه هزینه ترجمه متن انگلیسی برآورد قیمت ترجمه متن انگلیسی تخمین هزینه ترجمه متن انگلیسی صدور فاکتور هزینه ترجمه متن انگلیسی فاکتور قیمت ترجمه متون انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :