شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه متن انگلیسی

نویسنده: مرتضی صمدی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/9/1 ساعت 12:00:00 بازدید: 398 امتیاز 0 از 0 نظر

هزینه ترجمه متن انگلیسی چطور محاسبه می شود؟ این یک سوال کلی است! ترجمه ابعاد گوناگونی دارد. دیگر مانند گذشته فقط و فقط ملزم به ترجمه یک متن کوتاه یا بلند از زبان انگلیسی به فارسی نیستیم. در این میان می توان درخواست ترجمه متن انگلیسی به زبان های دیگر را داد و همچنین برای ترجمه دیگر فایل ها در قالب های صوتی و تصویری هم می توان اقدام کرد. هزینه ترجمه متن انگلیسی در هریک از این موارد، قوانین خاص خود را دارد.

هزینه ترجمه متن انگلیسی فایل های صوتی

هزینه ترجمه متن انگلیسی فایل‌های صوتی با توجه به ویژگی صوتی بودن فایل (محاسبه بر حسب دقیقه)، زبان مبدا و مقصد، حجم فایل متفاوت است. با توجه به اینکه در فایل‌های صوتی دیگر خبری از متن، ترجمه و سپس تایپ ِترجمه ی آن نیست، دیگر خبری از صفحه و کلمه و حجم آنها نیست، هزینه ترجمه متن انگلیسی جور دیگری محاسبه می‌شود. برای محاسبه ی هزینه ترجمه متن انگلیسی به این روش، باید از فاکتور‌هایی پیروی کرد که به منصفانه بودن هزینه و مقرون به صرفه بودن آن برای مشتری منجر شود. به این دلیل که در ایران تایپیست همواره توجه به رعایت قواعد، قوانین و در نظر گرفتن اولویت‌های مشتریان است، پس ما هزینه ترجمه متن انگلیسی فایل‌های صوتی را، به صورت دقیقه ای محاسبه می‌کنیم. در کنار این‌ها، فاکتور‌های دیگری هم اهمیت دارند که از سوی مشتری تعیین می‌شوند؛ اینکه مثلا درخواست پیاده سازی زبان مبدا به علاوه ی تایپ آن مطرح شود و یا اینکه ترجمه زبان مبدا پیاده سازی شود و یا اینکه تایپ، به همراه پیاده کردن زبان مبدا و ترجمه ی آن، درخواست شود.

هر یک از این حالات یک هزینه بر اساس دقیقه دارند. شما می‌توانید با مراجعه به بخش هزینه ترجمه صوتی، تصویری در سایت ایران تایپیست متوجه تفاوت این هزینه‌ها خواهید شد و برای تخمین هزینه ترجمه متن انگلیسی ذهنیت بهتری پیدا خواهید کرد. در ایران تایپیست امکان پرداخت به شیوه‌های مختلف، امکان ثبت سفارش به صورت‌های گوناگون و امکان پیگیری همیشگی و مداوم تا مرحله‌ی به پایان رسیدن کار چه برای فایل‌های صوتی  و چه برای سایر فرمت‌های رایج جهت ترجمه، از جمله خدماتی است که بسیاری از مشتریان را از ارگان‌های مختلف، ترغیب به همکاری با ما نموده است. شما نیز میتوانید برای ثبت سفارش و پرداخت هزینه ترجمه متن انگلیسی از طریق صفحه نخست سایت ما اقدام کنید.

هزینه ترجمه متن انگلیسی

هزینه ترجمه

هزینه ترجمه متن انگلیسی به صورت شفاهی

هزینه ترجمه متن انگلیسی به صورت شفاهی یکی دیگر از خدمات ما در ایران تایپیست است که جزئیات و فاکتور های خاص خودش را دارد. در این حالت که تفاوت جزئی تری با ترجمه فایل صوتی (که از آن صحبت کردیم) وجود دارد این است که متن به صورت شفاهی بوده، و مکتوب نیست. این حالت می تواند تصویری نیز باشد. به دلیل اینکه متن در اختیار نیست، کار ترجمه کمی سخت تر خواهد شد که کاملا طبیعی است. بنابراین باید زمانی را صرف درک مطلب و سپس ترجمه نمود. ممکن است مشتریان نیاز داشته باشند که ترجمه ی یک متن را به هر دلیلی به  صورت شفاهی دریافت کنند که این خدمت نیز در ایران تایپیست به طور با کیفیت و کاملا دقیق، طبق معیار های اعلام شده انجام خواهد شد. فقط باید توجه داشته باشید که در این حالت (مانند سایر قالب های ترجمه) به دلیل حجیم بودن سفارش ملزم هستید تا هزینه ی بیشتری را بپردازید. البته، ما در ایران تایپیست همواره سعی کرده ایم تا هزینه ترجمه متن انگلیسی  و سایر زبان ها را تا جای ممکن کاهش دهیم؛ از این رو هزینه ترجمه متن انگلیسی به صورت شفاهی هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

شما می توانید ترجمه بسیاری از متون خود را به طور شفاهی در اختیار ما قرار دهید. با توجه به اینکه بسیاری از افراد درخواست ترجمه از انگلیسی به فارسی به صورت شفاهی را می دهند، اما ما این امکان را در اختیار شما قرار داده ایم تا بتوانید ترجمه کلیه متن های خود را از زبان انگلیسی به زبان های دیگر رایج یا غیر رایج ِ دنیا، در  اسرع وقت و کاملا تخصصی و ویژه در اختیار داشته باشید. ما هزینه ترجمه متن انگلیسی را برعکس بسیاری از سایت های مشابه داخلی، برای شما مشتری گرامی کاهش داده ایم.

هزینه ترجمه متن انگلیسی

هزینه ترجمه متن انگلیسی

هزینه ترجمه متن انگلیسی دفترچه های راهنمای لوازم خانگی

همواره ترجمه های کوچک و متوسط بیشتر از ترجمه های سنگین یک مقاله ی حجیم علمی یا پژوهشی درخواست می شوند و رسیدگی به آنها نیز اولویت های خاص خودش را دارد. به عنوان مثال، همواره با تولید لوازم های خانگی متعدد، دفترچه های راهنما نیز برای آنها ارائه می شود. چون هرکدام کارایی و جزئیات خاص خودشان را دارند، بنابراین باید توجه کرد که هزینه ترجمه متن انگلیسی آنها می بایست بسیار کم اما با کیفیت بالا انجام شود. اصولا ما سپردن این مدل ترجمه ها را به دست کسانی می سپاریم که روی مسائل فنی تخصص داشته و می توانند بسیاری از نشانه ها، اصطلاحات کلی که ممکن است به گوش همه ناآشنا باشند را به درستی ترجمه کنند.

از این رو، شما می توانید ترجمه متن انگلیسی دفترچه راهنمای کلیه لوازم های جدید یا قدیمی ِخانگی را به ما بسپارید و خیال تان از بابت درستی ترجمه ی آنها راحت باشد. لازم به ذکر است که ممکن است بسیاری از دفترچه ها عینا به زبان انگلیسی نباشند ولی ما امکان ترجمه و محاسبه هزینه ترجمه ی کلیه ی زبان ها را خواهیم داشت. در صورتی که نیاز دارید ترجمه متن را از انگلیسی به زبانی غیر از فارسی هم برگردانید، می توانید با ثبت نام و ثبت سفارش در ایران تایپیست و سپس پرداخت هزینه ترجمه متن انگلیسی کار را پیگیری کنید و بهترین مترجم را انتخاب نمایید. کلیه ی ترجمه هایی که به این منظور در ایران تایپیست انجام می شوند در سطح عالی هستند. چون مترجمان ما همگی در سطح advance بوده و تجربه کافی در ترجمه متون سخت تا بسیار آسان و عمومی مانند دفترچه های راهنما را دارند. به همین دلیل است که هزینه ترجمه متن انگلیسی برای کلیه سفارشات طبق یک سری معیار مشخص و تعرفه ثابت در نظر گرفته می شود.

هزینه ترجمه متن انگلیسی

ترجمه متن

هزینه ترجمه متن انگلیسی در ایران تایپیست چگونه محاسبه میشود؟

برای هزینه ترجمه متن انگلیسی باید به موارد مختلفی توجه نمود، تا هزینه کاملا درست و دقیق از آب در بیاید. به همین منظور ما به جای تعیین یک هزینه کلی در قالب پلن های ترجمه، هزینه ترجمه متن انگلیسی را برای شما به صورت جداگانه محاسبه می‌کنیم. این شفافیت در محاسبه هزینه ترجمه متن انگلیسی و پرداخت اینترنتی بعد از دریافت فاکتور توسط مشتری به اعتماد ِ ویژه ی بسیاری از مشتریان به ایران تایپیست دامن زده است. شما نیز اگر تاکنون ثبت سفارش ترجمه در ایران تایپیست نکرده اید می‌توانید از طریق صفحه اول سایت ما اقدام کنید و اگر به مشاوره احتیاج داشتید می‌توانید با ما تماس حاصل کنید. هزینه ترجمه متن انگلیسی در ایران تایپیست، براساس صوتی، تصویری یا متنی بودن فایل تعیین می‌شود. اگر فایل شما متنی باشد، تعداد کلمات، محوریت اصلی و اساسی تعیین هزینه را در بر می‌گیرند. اگر فایل صوتی یا تصویری باشد (همانطور که در ابتدای این مطلب توضیح داده شد)، محاسبه هزینه نهایی بر حسب دقیقه است.

به هر روی، با شمارش تعداد کلمات، در نظر گرفتن حجم متن یا مقاله (تعداد صفحات) و نوع ترجمه که تخصصی، تخصصی ویژه یا عمومی است، در نظر گرفتن ضریب افزایشی (زمینه ترجمه) برای رشته های خاص، زمان تحویل (عادی، نیمه فوری، فوری) هزینه نهایی توسط کارشناس ایران تایپیست محاسبه شده و در فاکتور درج شده و برای شما ارسال می‌شود. این فاکتور ریز هزینه های مربوطه را شامل می‌شود و به شما در بررسی آنچه که برای ترجمه هزینه می‌کنید، کمک خواهد کرد. اگر در مورد هزینه ترجمه متن انگلیسی سوالی وجود داشته باشد، ما آن را به شما پاسخ خواهیم داد. شما می‌توانید با مراجعه به بخش هزینه و زمان، بررسی جداول مربوط به هزینه ترجمه از انگلیسی به فارسی و برعکس، از جزئیات بیشتر مربوط به هزینه ترجمه مطلع شوید.

هزینه ترجمه متن انگلیسی

هزینه ترجمه متن انگلیسی

هزینه اعلام شده برای ترجمه متن انگلیسی شامل چه مواردی است؟

وقتی اقدام به ثبت سفارش و پرداخت هزینه ترجمه متن انگلیسی میکنید، کلیه اطلاعات لازم از قبل برای شما در پنل تان در سایت ارسال خواهد شد. در اصل، با دریافت فاکتور، کلیه اطلاعاتی که نیاز دارید تا پرداخت شفاف و بدون ابهامی داشته باشید برای شما ارائه خواهد شد. زمان، حجم سفارش (چه متنی و چه صوتی)، تعداد کلمات، زمان فایل صوتی ( برای محاسبه هزینه بر حسب دقیقه) و زمینه تخصصی متن در تعیین هزینه ترجمه متن انگلیسی نهایی، بسیار موثر هستند. در میانه مطلب از فاکتور هایی سخن گفتیم که تغییر پذیر نیستند و همواره ثابت هستند. حضور ثابت این فاکتور های مذکور به هزینه ای معقول و مقرون به صرفه می‌انجامد. در نتیجه شما ملزم به پرداخت گزاف یا بیش از حد در قالب پلن هایی که در سایت های دیگر موجود است، نمی‌باشید. در ایران تایپیست هزینه ترجمه متن انگلیسی و زبان های دیگر برای هر متن و هر مقاله یا هر فایل صوتی و تصویری جداگانه محاسبه می‌شود. چرا که ما به رضایت مشتریان و شفافیت در پرداخت هزینه ها بسیار تاکید داریم.

در صورتی که هزینه ترجمه متن انگلیسی برای شما بسیار زیاد یا سنگین باشد، می‌توانید برای پرداخت قسطی اقدام کنید. فقط کافی است تا موضوع را به کارشناسان ما در ایران تایپیست اطلاع دهید تا قسط بندی سفارش شما را به طور جداگانه انجام دهند. در صورتی که تا به حال اقدام به برون سپاری سفارش ترجمه ی خود نکرده اید و در این رابطه شک دارید، می‌توانید مشاوره رایگان را از کارشناسان ما دریافت کنید و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایید. هزینه ترجمه متن انگلیسی اعلامی به شما در هر ساعت شبانه روز قابل پرداخت است؛ به دلیل اینکه ما امکان پرداخت اینترنتی را برای رفاه حال مشتریان، فراهم کرده ایم. می‌توانید برای ثبت سفارش همین حالا اقدام کنید.

هزینه ترجمه متن انگلیسی

هزینه ترجمه

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمههزینه ترجمه صوتی، تصویریدریافت نمونه ترجمه رایگانهزینه اعزام مترجم به محل

سوالات متداول

خیر، رایگان می باشد.

کمتر از 5 دقیقه.

تعداد کلمات متن باید بیشتر از 250 کلمه باشد.

به دلیل اینکه بیشتر از هزاران مترجم با ما همکاری می کنند.


نویسنده: مرتضی صمدی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/9/1 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 398 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: نرخ ترجمه متن انگلیسی تعرفه ترجمه متن انگلیسی قیمت ترجمه متن انگلیسی هزینه ترجمه متون انگلیسی محاسبه هزینه ترجمه متن انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :