سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه فوری

نویسنده: دانیال فرهادی ترجمه فوری تاریخ انتشار: 1401/10/20 ساعت 17:35:32 بازدید: 699 امتیاز 0 از 0 نظر

هزینه ترجمه فوری در مؤسسه ایران تایپیست با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت توسط مترجمین کاملا حرفه ای و با سابقه زیاد در زمینه اختصاصی شما صورت می گیرد تا رضایت خاطر شما عزیزان از بابت کیفیت و نوع خدمات این مؤسسه حاصل گردد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فوری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

نحوه محاسبه هزینه ترجمه فوری در ایام تعطیل

هزینه ترجمه فوری با توجه به معیارهایی که برای محاسبه هزینه یک ترجمه در نظر گرفته شده بیشتر از ترجمه هایی است که فورس خاصی در مورد زمان تحویل آن وجود ندارد. اما کسانی که مایل باشند در ایام تعطیل ثبت سفارش انجام دهند نگران نباشند چرا که در وب سایت مؤسسه ایران تایپیست محاسبه گر آنلاین هزینه ترجمه قرار داده شده که شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز و هر روزی از سال حتی روزهای تعطیل از آن استفاده کنید و پس از مشخص کردن فاکتورهای مختلف مثل تعداد کلمات، زمینه ترجمه تخصصی (عمومی، پزشکی، معماری، داروسازی، فیزیک و غیره)، زمان تحویل (فوری، نیمه فوری و عادی) و زبان مبدأ و مقصد در کسری از ثانیه هزینه نهایی به شما نشان داده خواهد شد. ضمنا در صورتی که هرگونه سؤالی داشته باشید می توانید با همکاران واحد غیر اداری از ساعت 18 تا 24 تماس حاصل فرمایید. لذا مهم نیست در روزهای تعطیل باشید یا خیر، هزینه ترجمه فوری در هر زمانی به شکل آنلاین از طریق سایت قابل محاسبه است.

هزینه ترجمه فوری

هزینه ترجمه فوری در ایران تایپیست بسیار مناسب و با حفظ کیفیت


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فوری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

چرا در ترجمه فوری باید هزینه بیشتری برای ترجمه فوری پرداخت کنیم؟

هزینه ترجمه فوری بیشتر از حالت عادی و نیمه فوری است چرا که مدت زمان تحویل آن کمتر است در واقع هر چقدر مدت زمان تحویل سفارش ترجمه را کمتر و سریعتر در نظر بگیرید، طبیعتا نرخ هزینه ترجمه نیز بیشتر خواهد بود که به دلیل وقت بیشتری است که مترجم باید در روز برای سفارش شما اختصاص دهد و در عین حال کیفیت بالای ترجمه و روان بودن متن را نیز حفظ کند. اما نکته ای که وجود دارد خدماتی است که مؤسسه ایران تایپیست در زمینه های گوناگون برای مشتریان خود در نظر گرفته که هزینه ترجمه فوری نیز یکی از آنهاست. به عبارتی طبق سیاست های کاری مؤسسه ایران تایپیست چنانچه شما سفارشی ثبت کنید که زمان تحویل آن در حالت عادی 4 روز باشد اما بخواهید به شکل فوری و 2 روزه تحویل بگیرید، هزینه نهایی پرداختی شما دو برابر نخواهد شد بلکه مقداری کمتر خواهد بود تا توان پرداخت وجود داشته باشد. البته در نظر داشته باشید که سفارش ترجمه شما حداقل باید 250 کلمه باشد تا به طور کلی تحت هر شرایطی امکان ثبت سفارش وجود داشته باشد.

راهکار کاهش هزینه ترجمه فوری

هزینه ترجمه فوری با توجه به حساسیت کاری و همینطور کیفیتی که مشتریان در نظر دارند طبیعتا نسبت به پروژه ترجمه عادی بالاتر است اما راهکارهایی وجود دارد که می توانید هزینه ترجمه را برای خود کاهش دهید تا در عین حال به همان مطالب و اطلاعاتی که نیاز دارید دست پیدا کنید. طبق توصیه انجمن مترجمین آمریکا یا ATA مشتریان سفارشات ترجمه مخصوصا کسانی که هدف آنها از ترجمه متن، متوجه شدن کلیات و معنا و مفهوم  و یا تهیه پاورپوینت از یک مقاله یا متن علمی در کنفرانس ها و غیره می باشد می توانند به شکلی کارآمد بدون ضربه زدن به معنای متن، هزینه ترجمه را کاهش دهند. مثلا شما می توانید به جای بخش هایی از متن که برای آن شکل و نمودار وجود دارد تنها درخواست کنید توضیحات زیر جداول و نمودارها ترجمه شوند. توضیحات اضافه متن یا مثال های متعددی که در مورد یک موضوع آورده شده را حذف کنید. یا اگر متن حقوقی است و قوانینی را توضیح می دهد که در داخل کشور چنین قوانینی وجود ندارند لازم به ترجمه هم نیستند و غیره تا هزینه ترجمه فوری بدون افت کیفیت متن کاهش پیدا کند.

هزینه ترجمه فوری

هزینه ترجمه فوری با تخفیف های دانشجویی عالی در ایران تایپیست

هزینه ترجمه فوری با تخفیف دانشجویی

هزینه ترجمه فوری همانطور که گفتیم تقریبا با نصف شدن زمان تحویل دو برابر می شود که شاید این مقدار برای همه مخصوصا قشر دانشجو قابل پرداخت نباشد به همین دلیل مؤسسه ایران تایپیست جهت کمک به قشر دانشجویان عزیز کشورمان تصمیم بر این گرفته تا تخفیف های بسیار خوبی قائل شود که مخصوصا در سفارشات حجمی این میزان تخفیف ها از حالت عادی بیشتر هستند تا توان پرداخت پیدا کنند. لذا هنگام ساخت پروفایل کاربری با وارد کردن اطلاعات مربوطه و تأیید آنها می توانید از تخفیف های خوبی برخوردار شوید. البته در نظر داشته باشید که تعرفه های پایه تعیین شده برای هزینه های ترجمه اعم از فوری، نیمه فوری و عادی و در کلیه زمینه ها پایینتر از سایر مؤسسات ترجمه ای در نظر گرفته شده که با توجه به سابقه و تجربه مترجمین که در هر زمینه تخصصی ده ها فرد کاملا حرفه ای در اختیار داریم، کیفیت بسیار بالایی در مقابل هزینه پرداختی دریافت خواهید کرد. با توجه به سیاست های کاری مشتری مداری مؤسسه ایران تایپیست و فضای آنلاینی که در آن قرار داریم به راحتی می توانید تعرفه ها را مقایسه کرده و حتی میزان تخفیف ها را نیز مقایسه کنید.

بازگشت وجه هزینه ترجمه فوری در صورت عدم انجام ترجمه توسط مترجم

هزینه ترجمه فوری پس از محاسبه توسط بخش مالی به شکل پیش فاکتور برای شما صادر می شود که پس از پرداخت و در سفارشات حجیم به شکل مرحله به مرحله یا قسطی در اختیار مترجم قرار می گیرد. مترجم موظف است تا در زمان تعیین شده نسبت به تحویل فایل با نهایت کیفیت اقدام کند. اما در برخی مواقع اگر مترجم در موعد مقرر اقدام به تحویل فایل نکند، کاربر می تواند اعتراض خود را ثبت کند و در صورت تمایل، درخواست خود را برای ملغی کردن از طریق اپراتور مربوطه ثبت کند و مؤسسه ایران تایپیست نیز در این شرایط کل مبلغ پرداختی کاربر را به او باز می گرداند. لذا در برخی مواقع که مترجم به دلیل مشکلات شخصی نتواند در موعد مقرر سفارش کاربر را تکمیل کند امکان بازگشت وجه کاربر وجود دارد تا مشتریان عزیز هیچ نگرانی بابت وجه پرداختی هزینه ترجمه فوری و حق و حقوق خود نداشته باشند.

هزینه ترجمه فوری در مؤسسه ایران تایپیست نسبت به تمامی مؤسسات ترجمه ای کشور بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر است که البته این کاهش قیمت به هیچ وجه به معنای کاهش کیفیت نیست بلکه کلیه سفارشات توسط مترجمین تخصصی و حرفه ای در زمینه مربوطه انجام می شوند.

هزینه ترجمه فوری

هزینه ترجمه فوری در همه زبان ها در مؤسسه ایران تایپیست مقرون به صرفه تر است

برآورد هزینه ترجمه فوری در بستر اینترنت در کسری از ثانیه

هزینه ترجمه فوری کلیه سفارش ها نسبت به سفارشات عادی همیشه بیشتر بوده است و شکی در آن هم نیست. چرا که یک مترجم می بایست زمان بیشتری را در طول روز به طور مدام برای ترجمه سفارش مورد نظر بگذارد. در عین حال نبایستی هیچ گونه اشتباهی هم عمدا یا سهوا در متن ترجمه شده وی وجود داشته باشد. بنابراین هر گونه تعجیل در ارسال فایل به دست مشتری هم جایز نیست. چون سبب افت سطح کیفی ترجمه و بروز اشتباهات تایپی و حتی علمی مختلفی می گردد. سوالات زیادی پیرامون هزینه ترجمه فوری مربوط به هر نوع سفارشی همیشه وجود داشته است. شما برای هر رفع این سوالات، می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید. استفاده از تماس تلفنی و مراجعه حضوری، ساده ترین و ابتدایی ترین روش های موجود می باشد. اما به غیر از این روش امکان برآورد قیمت آنلاین هم در بستر اینترنتی در کسری از ثانیه وجود دارد.

هزینه ترجمه فوری

هزینه ترجمه فوری

برای برآورد آنلاین هزینه ترجمه فوری، کافیست وارد وب سایت اینترنتی موسسه مورد نظر شوید. یکی از سایت های معتبر در این زمینه، موسسه ایران تایپیست می باشد. شما می توانید با ورود به وب سایت این موسسه معتبر، به صورت لحظه ای، متوجه هزینه سفارش ترجمه خود شوید. این نکته را هم باید در نظر گرفت که حتی شما می توانید پس از مشاهده هزینه، از ثبت سفارش خود در آن موسسه صرف نظر کنید. بدین ترتیب شما می توانید ابتدا متوجه قیمت های ارائه شده در مراکز مختلف شوید. سپس با توجه به کیفیت ترجمه و هزینه ترجمه فوری، یک موسسه را برای ثبت سفارش های خود بیابید. موسسه ایران تایپیست در وب سایت خود امکان برآورد قیمت را تا پیش از ثبت سفارش برای شما میسر گردانده است. کافیست در این سایت ثبت نام کنید و فایل خود را بر اساس فیلترهای تعیین شده در سایت بارگذاری کنید تا متوجه قیمت مناسب این موسسه شوید.

هزینه ترجمه فوری انواع سفارشات در تمامی زبان ها

هزینه ترجمه فوری هر سفارشی با سایر سفارش ها متفاوت است. چرا که علاوه بر فوری بودن زمان تحویل سفارش که در نرخ گذاری سفارشات ترجمه موثر است؛ عوامل دیگری هم وجود دارند. این عوامل در مراکز مختلف ترجمه توسط کارشناسان مورد بررسی قرار می گیرند. در نتیجه با جمع هر یک از آن هاست که می توان برای هر سفارشی، قیمت واحدی را تعیین نمود. از جمله این عوامل، می توان به زبان مبدأ و مقصد در ترجمه و نیز تعداد کلمات اشاره کرد. هر چقدر زبان متن سخت تر باشد و تعداد کلمات هم بیشتر باشد؛ هزینه ترجمه فوری شما هم به مراتب افزایش می یابد. البته قیمت های ارائه شده در هر موسسه ای با سایر مراکز ترجمه فرق دارند. به همین جهت شما می بایست ابتدا در مراکز مختلف استعلام قیمت بگیرید. سپس قیمت ها را با کیفیت متن ترجمه شده تطبیق دهید تا در نهایت بتوانید گزینه خوبی را برای ثبت سفارش های ترجمه خود انتخاب نمایید.

هزینه ترجمه فوری

انواع سفارشات ترجمه

هزینه ترجمه فوری همه سفارش ها و تمامی زبان های دنیا در موسسه ایران تایپیست، ارزان تر از سایر مراکز برای شما تمام می شود. چرا که تعداد مترجمان این موسسه بسیار زیاد هستند. آن ها با توجه به تجربه چند ساله خود در طول این سال ها توانسته اند اعتماد مشتری را به خدمات خود جلب نمایند. اما از این اعتماد آن ها سوء استفاده نکرده اند و قیمت ها را با توجه به شهرت بالای خود، افزایش نداده اند. حتی کاملا برعکس سعی کرده اند تا قیمت های مناسبی را به مشتریان خویش ارائه دهند تا ضمن حفظ مشتریان پیشین خود، رضایت مشتریان فعلی و جدید را هم جلب نمایند. به همین جهت همیشه هزینه ترجمه فوری که این موسسه ارائه کرده است؛ مناسب تر از مراکز دیگر بوده است. مسئله ای که هیچ گونه شک و تردیدی در آن وجود ندارد.

ترجمه متون ساده دانشجویی تا مقالات علمی به صورت فوری

هزینه ترجمه فوری با توجه به نوع متن سفارش هم می تواند دستخوش تغییراتی باشد. ولی باید به این نکته توجه داشت که ترجمه سفارش های فوری، شامل تمامی متون می گردد. به این ترتیب که شما می توانید یک متن ساده دانشجویی خود را برای تحقیقات درسی به شکل فوری به مراکز ترجمه بسپارید. همان طور که می توانید یک مقاله علمی – پژوهشی یا متن علمی و بسیار تخصصی خود را به شکل فوری در مراکز معتبر ترجمه ثبت کنید. بنابراین دست شما در این راستا کاملا باز است. به این صورت که هر یک از متون خود را اعم از عمومی و تخصصی می توانید در مراکز ترجمه به شکل فوری ثبت کنید. بدیهی است که هزینه ترجمه فوری در تمامی این مراکز بیشتر از هزینه ترجمه عادی است. در عین حال نکته مهمی که در این راستا وجود دارد؛ تحویل سریع و فوری فایل سفارش شماست. بنابراین می توانید سریعتر به هدف مورد نظر خود دست یابید.

هزینه ترجمه فوری

ترجمه فوری انواع سفارشات

هزینه ترجمه فوری هر سفارش با توجه به همان سفارش با درخواست عادی، دو برابر مورد محاسبه قرار می گیرد. به عنوان مثال: اگر شما نیاز به ترجمه مقاله انگلیسی به فرانسوی داشته باشید؛ می توانید درخواست خود را به دو شکل عادی یا فوری ثبت کنید. در صورتی که درخواست شما فوری ثبت گردد؛ دو برابر هزینه درخواست عادی، می بایست هزینه پرداخت کنید. اما می توانید فایل ترجمه سفارش خود را حتی یک روزه هم دریافت کنید. بنابراین هر چند که هزینه ترجمه فوری بالاست؛ اما در پاره ای از اوقات در شرایط اضطراری بسیار کمک حال دانشجویان و پژوهشگران قرار می گیرد. درخواست ترجمه فوری سفارش های ترجمه برخلاف برخی از مراکز ترجمه تنها شامل متون ساده نمی گردد. چرا که موسسه ایران تایپیست، حتی سخت و پیچیده ترین سفارش ها را هم به شکل فوری پذیرش می کند.

پرداخت قسطی هزینه ترجمه فوری در موسسه ایران تایپیست

ممکن است با توجه به پرداخت دو برابری هزینه ترجمه فوری نسبت به درخواست های عادی، توان پرداخت یک جا سفارش را نداشته باشید. در چنین حالتی به جای تأخیر در ثبت سفارش برای تأمین بودجه لازم، می توانید از گزینه پرداخت قسطی هزینه های ترجمه استفاده کنید. چرا که موسسه هایی هستند که این امکان را در اختیار شما قرار داده اند تا بتوانید به صورت قسط بندی هزینه سفارش خود را پرداخت کنید. بدین ترتیب می توانید در هر زمانی و با هر بودجه ای که در اختیار دارید؛ اقدام به ثبت سفارش کنید و هزینه ترجمه فوری را بعدا پرداخت نمایید. موسسه ایران تایپیست از جمله این مراکز مورد اطمینان به شمار می آید. شما می توانید تمامی هزینه های سفارش ترجمه خود را در این موسسه، قسطی پرداخت کنید.

هزینه ترجمه فوری

پرداخت قسطی و اینترنتی هزینه ترجمه فوری

شرایط پرداخت قسطی هزینه ترجمه فوری در هر موسسه ای شبیه به هم نیست. ممکن است مراکز ترجمه و موسسه های زیادی باشند که سفارشات شما را با امکان پرداخت قسطی مورد پذیرش قرار می دهند. اما در برخی از این موسسه ها، هزینه های شما در صورت انتخاب گزینه پرداخت قسطی، بیشتر می شود. بنابراین اگر بخواهید هزینه سفارش خود را قسطی پرداخت کنید و هزینه نهایی برای شما به صرفه تمام شود؛ موسسه ایران تایپیست را انتخاب کنید. این موسسه در کنار اینکه هزینه ترجمه فوری ارزانتری را در اختیار شما قرار داده؛ شرایط مناسبی را هم برای پرداخت قسطی به وجود آورده است. بدین ترتیب هزینه نهایی پرداخت شده شما در این موسسه، بسیار مناسب تر از سایر مراکز برای شما تمام می گردد. پس بهتر است به جای پرداخت هزینه در سایر مراکز، حضوری یا غیر حضوری در ایران تایپیست، اقدام به ثبت سفارش کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فوری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه سریعلیست هزینه ترجمهترجمه متنترجمه تخصصی

سوالات متداول

 بله در ایران تایپیست همکاران ما به صورت 24 ساعته در تایم اداری و غیر اداری خدمات رسانی دارند ضمن اینکه بخش محاسبه فوری هزینه ترجمه در داخل سایت را هم در اختیار دارید.

چون مدت زمان تحویل در این نوع سفارشات نصف زمان نرمال می باشد.

کلیه تعرفه ها در پایینترین سطح ممکن قرار دارند ولی دانشجویان می توانند با معرفی شرکت به 30 نفر از دوستان خود کوپن تخفیف دائمی دریافت نمایند.

بسیار بندرت چنین وضعیتی رخ می دهد اما اگر به دلایل ناخواسته چنین موردی پیش بیاید، با هماهنگی بخش مربوطه امکان لغو کردن و دریافت وجه وجود دارد.


نویسنده: دانیال فرهادی ترجمه فوری تاریخ انتشار: 1401/10/20 ساعت 17:35:32 تعداد بازدید: 699 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه فوری آنلاین قیمت ترجمه فوری ترجمه فوری متن سایت ترجمه فوری محاسبه قیمت ترجمه فوری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :