شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه تخصصی پایان نامه دوره تحصیلات تکمیلی

نویسنده: امیررضا قاسمی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/4/21 ساعت 11:00:00 بازدید: 368 امتیاز 5 از 1 نظر

 هزینه ترجمه پایان نامه موضوع بسیار مهمی است که ما در این مقاله به شرح آن خواهیم پرداخت. اما چیزی که بسیار مهم است این است که دانشجویان بهتر است در پایان دوران تحصیلات تکمیلی خود از پایان نامه یک مقاله ارائه دهند و باید از طریق ترجمه این مقاله را تهیه نمایند. چرا که مطالب تهیه شده در این دوران توسط دانشجویان بسیار پرمحتوا و علمی بوده و آن ها می توانند از پایان ‌نامه خود را یک مقاله کاملاً تخصصی تهیه کنند. اما هزینه ترجمه پایان نامه بسیار مهم می باشد تا حدی که همواره افراد، در ترم های پایانی دوران تحصیلات تکمیلی خود در پی به دست آوردن هزینه آن هستند تا برای آن برنامه ‌ریزی کنند. شرکت های بسیار زیادی هستند که به ترجمه پایان نامه می‌ پردازند. اما شما باید مرکزی را انتخاب کنید که علاوه بر داشتن انصاف در اخذ هزینه ترجمه پایان نامه، بتواند این ترجمه را با نهایت کیفیت به شما تحویل دهد. چرا که مراکز بسیار زیادی هستند که در زمینه ترجمه پایان نامه فعالیت می کنند اما کیفیت ترجمه آن ها بسیار پایین بوده و نمی ‌توانند اساتید و داوران ژورنالها را راضی کنند تا به اکسپت شدن مقاله منتج شود.

به همین جهت ما ایران ‌تایپیست را به شما معرفی می کنیم. ایران ‌تایپیست با کمترین هزینه، ترجمه پایان نامه شما را انجام خواهد داد. لذا شما می توانید به سایت ما مراجعه نموده و از توانایی های این مرکز نیز بهره ببرید. به طور کلی شما برای آگاهی از کوپن هایی که این شرکت در اختیار دانشجویان قرار داده است، می توانید به سایت ایران تایپیست مراجعه نمایید و راه های کاهش هزینه ترجمه پایان نامه و همچنین کوپن دانشجویی که ذکر شده است را مطالعه نمایید. با توجه به این که شما واجد شرایط چه کوپنی می باشید، می توانید از آن ها استفاده نموده و به کاهش هزینه ترجمه پایان نامه خود بپردازید. با همراهی متخصصان ایران تایپیست کمترین هزینه ترجمه پایان نامه را جهت تهیه یک مقاله خارجی خواهید پرداخت. این خدمات در تمامی ایام هفته و در 24 ساعت شبانه روز در دسترس شماست.

 هزینه ترجمه تخصصی پایان نامه دوره تحصیلات تکمیلی

هزینه ترجمه پایان نامه

سوالات متداول

در سایت ایران تایپیست جدول هزینه ها وجود دارد. لذا شما می توانید به این جدول مراجعه نموده و به تعیین هزینه ترجمه خود بپردازید.

این هزینه کاملاً متغیر می‌ باشد و به عوامل مختلفی وابسته است. برای اطلاع دقیق از هزینه ها با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دو روش برای این امر وجود دارد. مراجعه به سایت و تماس با کارشناسان ما.

تماس با کارشناسان مالی ایران تایپیست جهت صدور فاکتور دقیق ترین روش است.


نویسنده: امیررضا قاسمی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/4/21 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 368 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه تخصصی پایان نامه هزینه ترجمه پایان نامه ارشد هزینه ترجمه پایان نامه دکتری هزینه ترجمه پایان نامه لیسانس هزینه ترجمه پایان نامه به مقاله

دیدگاه کاربران

مسعود هجرانی | 1400-8-6 ساعت 09:33:41 امتیاز :

خیلی عالیه قیمتاتون. کوپن تخفیفم گرفتم. انگار اصلا پولی واسه ترجمه پرداخت نکردم

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :