یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه تایپ ریاضی و فرمول نویسی

نویسنده: دانیال فرهادی هزینه تایپ تاریخ انتشار: 1401/8/9 ساعت 17:11:39 بازدید: 5284 امتیاز 5 از 1 نظر

هزینه تایپ ریاضی و فرمول نویسی نسبت به بقیه متفاوت خواهد بود. هر چقدر که فایل های بیشتری مملو از ریاضی و فرمول نویسی داشته باشید به همان اندازه هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد. تایپ فرمول نویسی و ریاضی در ایران تایپیست حرفه ای انجام می شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه تایپ فرمول نیز در مقایسه با سایر موسسات ارزان است و دانشجویان و عموم مردم می توانند سفارشات خود را به این موسسه بسپارند. هزینه تایپ ریاضی و فرمول نویسی در این موسسه نسبت به سایر موسسات خیلی پایین است و دانشجویان قادر به پرداخت هزینه های آن هستند. هزینه تایپ ریاضی و فرمول نویسی براساس میزان درآمد دانشجویان مشخص می شود. از آنجایی که در این موسسه، هزینه ها براساس میانگین درآمد دانشجویان مشخص می شود، بنابراین دانشجویان و عموم مردم می توانند سفارشات خود را برای این موسسه ثبت کنند. فرمول نویسی به دو بخش ساده و پیچیده تقسیم بندی می شود. اگر فقط فرمول نویسی را سفارش می دهید لازم است بدانید هزینه آن نسبت به متن ساده متفاوت خواهد بود. هزینه تایپ ریاضی و فرمول نویسی در سفارش عادی و فوری متفاوت خواهد بود. هزینه تایپ ریاضی و فرمول نویسی براساس تعداد فرمول ها محاسبه می شود. تایپ فرمول ها درس های فیزیک و شیمی تابع این اصل نیست.

فرمول های شیمی و فیزیک مانند درس های ریاضی نیست. بهرحال می توان گفت که فرمول نویسی و تایپ فرمول های ریاضی نسبت به نوشته های معمولی، متفاوت است. استاندارد خاصی برای تایپ ریاضی و فرمول نویسی وجود ندارد و از آن جایی که برای تایپ فرمول ها اصلی مشخص نشده بنابراین هر موسسه از سیاست  خاصی پیروی می کند. فرمول نویسی همیشه یکی از مباحثی است که تایپیست های در مورد آن مناقشه دارند و به همین دلیل موسسات و دفاتر فنی قیمت های متفاوتی را در مورد این خدمات اعلام می کنند. 

هزینه تایپ ریاضی و فرمول نویسی

هزینه تایپ ریاضی و فرمول نویسی

تفاوت هزینه تایپ ریاضی و فرمول نویسی با تایپ متون رشته های دیگر

هزینه تایپ مربوط به درس ریاضی و فیزیک، معمولا با هزینه سایر رشته ها و موضوعات دیگر، تفاوت های چشمگیری دارد. شاید هزینه تایپ یک متن ادبی و تاریخی با حتی هزینه یک متن فنی و مهندسی خیلی تفاوتی نداشته باشد؛ اما هزینه آن ها با ریاضی، متفاوت است. دلیل وجه تمایز رشته ریاضی و فیزیک نسبت به سایر رشته های دیگر، به فرمول های ساده و پیچیده موجود در متون این رشته بر می گردد. با توجه به وجود همین فرمول هاست که هزینه تایپ متون ریاضی و فرمول نویسی بیشتر از متون رشته سایر رشته هاست. چون در رشته های دیگر، فرمول و معادله های ریاضی و فیزیک وجود ندارد. به همین دلیل کار تایپیست در تایپ متون آن رشته ها، خیلی سخت و دشوار نیست. از طرفی دیگر حتی تایپ فرمول ها و معادله های ریاضی ساده و پیچیده را نمی توان در برنامه ورد انجام داد. بنابراین بایستی از تایپیست های حرفه ای استفاده شود.

هزینه تایپ ریاضی و فرمول نویسی

تایپ فرمول نویسی

بیشترین مسئله ای که می تواند روی هزینه تایپ یک متن موثر باشد؛ تایپ فرمول ها و معادله های پیچیده ریاضی و فیزیک است. بدیهی است که این فرمول ها را در رشته های دیگر نمی توان مشاهده کرد. همین عامل هم سبب شده است تا قیمت سفارش تایپ متون ریاضی و فیزیک و سایر درس های تحلیلی دیگر بیشتر از رشته های نظری و حفظی باشد. البته هزینه تایپ فرمول های ریاضی و این درس های تحلیلی در هر مرکز و موسسه تایپی متفاوت است. اما آنچه عیان است؛ تفاوت قیمتی تایپ این درس ها با سایر درس هایی است که هیچ معادله و فرمولی در آن ها وجود ندارد. دلیل آن هم کاملا واضح و شفاف است. چون تایپیست برای تایپ فرمول های ریاضی و فیزیک، زمان بیشتری را صرف می کند و از نرم افزارهای جانبی هم کمک می گیرد تا بتواند این فرمول ها را تایپ نماید.

تایپ فرمول های ریاضی از روی فایل پی دی اف یا دست نوشته

هزینه تایپ فرمول های ریاضی و فیزیک از روی هر یک از فایل های ارسالی مشتری با هم متفاوت است. به عنوان مثال: اگر شما به منظور تایپ فرمول نویسی درس های تحلیلی، فایل پی دی اف را به تایپیست ارائه دهید؛ هزینه آن کمتر است. چون هزینه تایپ آنلاین متن های ریاضی دست نوشته، بستگی به دستخط آن دانشجو دارد. از طرفی دیگر ممکن است کیفیت عکس های گرفته شده از روی جزوات درسی، چندان بالا نباشند. همین مسئله کافیست تا تایپ فرمول نویسی برای هر تایپیستی، زمان بر باشد. پس هزینه تایپ فرمول های ریاضی و فیزیک با توجه به نوع فایل ارسالی توسط دانشجو و مشتری هم متفاوت می باشد. موسسه ایران تایپیست، تمامی این فایل های شما را از طریق پنل کاربری، اینترنتی و آنلاین دریافت می کند. سپس آن ها را به تایپیست های حرفه ای و متخصص خود می سپارد.

هزینه تایپ ریاضی و فرمول نویسی

 تایپ فرمول نویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه تایپهزینه تایپ زبان های خارجیهزینه تایپ فرمولهزینه تایپ فوری

سوالات متداول

تایپ ریاضی و فرمول نویسی نسبت به متن ساده متفاوت بوده و به همین دلیل موسسات و دفاتر قیمت های متفاوتی را در این مورد این خدمات اعلام می کنند.

فرمول نویسی ریاضی نسبت به فرمول های فیزیک و شیمی بسیار متفاوت است و تایپیست ها در این نوع خدمات، لازم است که تمامی اندیس ها و کاراکترهای فرمول را نگارش کنند و به همین دلیل در برخی مواقع قیمت بالاتری برای مشتری مشخص می شود

هزینه این نوع خدمات در زمان بندی فوری دو برابر عادی است. تایپیست با سرعت بیشتری فرمول ها را تایپ خواهد کرد. تمامی فرمول های مقاله با کیفیت بالا و در اسرع وقت نگارش می شود.  

مبلغ یکسان بوده ولی به لحاظ تعداد، فرمول های ساده و پیچیده نسبت به هم متفاوت است. بدین معنی که هزینه نسبت به فرمول های پیچیده و ساده تقسیم می شود.


نویسنده: دانیال فرهادی هزینه تایپ تاریخ انتشار: 1401/8/9 ساعت 17:11:39 تعداد بازدید: 5284 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: هزینه تایپ ریاضی هزینه تایپ متن ریاضی هزینه تایپ فرمول هزینه تایپ و فرمول نویسی قیمت تایپ ریاضی

دیدگاه کاربران

محمد | 1401-10-22 ساعت 00:16:18 امتیاز :

سلام خسته نباشید خدمت شما من الان یک کتاب می‌خوام چاپ کنم که مربوط به تحلیل مدارهای الکتریکی میشود (کشیدن مدار الکتریکی زیاد داره ) حدود هزینه چقدر می شود کتاب۳۰۰صفحه ای؟

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :