پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه تایپ آلمانی چقدر است؟

نویسنده: دانیال فرهادی تایپ آلمانی تاریخ انتشار: 1400/10/27 ساعت 22:00:00 بازدید: 1186 امتیاز 0 از 0 نظر

هزینه تایپ آلمانی، به عوامل مختلفی بستگی دارد. زبان آلمانی در اروپای غربی صحبت می شود و در کشورهای آلمان، لیختن اشتاین، سوئیس و اتریش و استان تیرول جنوبی ایتالیا صحبت می شود. علاوه براین در بلژیک، لوکزامبورگ و در نامیبیا این صحبت به زبان ملی شناخته شده است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ آلمانی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

این زبان به گویش های غرب آلمان شبیه است و زبان های دانمارکی، نروژی و سوئدی، انگلیسی و هلندی شبیه است. زبان آلمانی بعد از انگلیسی یکی از زبان های پرکاربرد در تجارت و تحصیل است. امروزه زبان آلمانی در ایران در دانشگاه و آموزشگاه های زبان در سطح گسترده تدریس می شود. انتشار کتاب های زبان آلمانی در رتبه پنجم قرار دارد و یک پنجم کل کتاب ها به زبان آلمانی منتشر می شود. با این اوصاف اهمیت تایپ آلمانی مشخص شده و باز به همین دلیل سفارشات تایپ این زبان بعد از انگلیسی، بیشتر بوده و روزانه سفارشات بیشتری برای این موسسه ثبت می شود. قیمت بالای تایپ آلمانی به این زبان مشخص کننده سختی این زبان نسبت به فرانسه است. این هزینه برای شرکت های تجاری و عموم مردم و دانشجویان یکی بوده و متناسب با تعداد کلمات هزینه انجام سفارش مشخص می شود. این هزینه برای فایل های صوتی نیز یکسان است. زبان آلمانی به گویش آلمانی، اتریشی و سوئیسی صحبت می شود. همچنین در سطح اروپا و نقاط مختلف جهان، گویش های مختلفی از آن صحبت می شود. برخی از گویش های زبان آلمانی توسط دولت های به رسمیت شناخته شده است. دومین کنفرانس استانداردسازی زبان آلمانی در سال 1901 به پایان رسید و کتابی در همین زمینه به چاپ رسید. این استاندارد با هیچ یک از گویش های سنتی مطابقت نداشت و لهجه های زبان آلمانی متنوع هستند، ولی با این وجود تایپیست های موسسه ایران تایپیست می توانند تمامی گویش ها را تشخیص داده و تایپ آلمانی را به بهترین شکل انجام داده و در اسرع وقت در اختیار مشتری قرار دهند. برای اطلاع دقیق از هزینه های تایپ کافی است ثبت سفارش کنید تا ضمن بررسی، فاکتور هزینه برایتان ارسال شود.

هزینه تایپ آلمانی چقدر است؟

هزینه تایپ آلمانی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ آلمانی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه تایپ زبان های خارجیتایپ از pdfبازنویسی متن (تولید محتوا برای سایت)تایپ در اکسل

سوالات متداول

برای آنکه به صورت دقیق از هزینه ها مطلع شوید، کافی است ثبت سفارش کنید تا با بررسی دقیق سفارشتان به شما اعلام هزینه گردد.

شما می توانید از طریق پنل کاربری برای 30 نفر از دوستان دانشجوی متن دعوت به استفاده از خدمات موسسه را ارسال کنید و یک کوپن تخفیف 6 درصدی را دریافت کنید. این روال برای همه حوزه های تایپ و ترجمه برقرار است.

کاهی نت هایی که به صورت دائمی با این مرکز همکاری میکنند از تخفیفات بسیار خوبی بهره مند خواهند شد.

خیر، در ایران تایپیست فاکتور هزینه به صورت رایگان برای کاربران صادر خواهد شد.


نویسنده: دانیال فرهادی تایپ آلمانی تاریخ انتشار: 1400/10/27 ساعت 22:00:00 تعداد بازدید: 1186 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه تایپ آلمانی نرخ تایپ آلمانی تعرفه تایپ آلمانی قیمت تایپ آلمانی برآورد هزینه تایپ آلمانی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :