شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

مقایسه هزینه ترجمه همزمان با تجهیزات و بدون تجهیزات

نویسنده: امیررضا قاسمی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/4/26 ساعت 11:00:00 بازدید: 361 امتیاز 5 از 1 نظر

یکی از مهمترین مواردی که به افزایش هزینه ترجمه همزمان دامن می‌زند و از ابتدای مطلب تا به اینجا، گریز های متعددی به آن زدیم، مبحث استفاده از تجهیزات جهت ترجمه همزمان است. هزینه ترجمه همزمان با استفاده از تجهیزات به این دلیل بالاتر است که تجهیزات از سمت ما برای سهولت ترجمه و انجام کار بهتر ارسال می‌شوند. با اینکه عدم وجود تجهیزات هم باعث نخواهد شد تا کار مترجم دچار اختلال شود، یا نتواند از پسِ ترجمه بر بیاید، اما در برخی جلسات (به خصوص جلسه های بزرگ و بین المللی) حضور هدفون و تجهیزات لازم به ترجمه بهتر مترجم کمک می‌کند بنابراین، این مسئله کیفیت ترجمه را تحت تاثیر قرار نمی دهد. از طرفی ما در ایران تایپیست سعی کرده ایم تا هزینه ترجمه همزمان با کمک تجهیزات نیز چندان قیمت فاحشی با هزینه ترجمه‌ی همزمان بدون آنها نداشته باشد. شما می توانید به بخش هزینه اعزام مترجم به محل مربوط به بخش هزینه و زمان تحویل مراجعه کنید و جداول قیمتی درج شده را به تفکیک زبان و استفاده از هدفون یا بدون استفاده از هدفون، مقایسه کنید. ارزان ترین هزینه ترجمه همزمان مربوط به زبان انگلیسی است که در حالت استفاده از هدفون کمی افزایش قیمت دارد. به مراتب و با آمدن اسامی زبان های غیر رایج تر این هزینه بیشتر خواهد شد. از این رو، قبل از ثبت سفارش و درخواست اعزام مترجم باید شرایط و ساختار جلسه را برای انتخاب یکی از این دو مورد لحاظ کرده و سپس برای ادامه روال کار هزینه ترجمه همزمان را پرداخت کرده و منتظر اعزام مترجم از سوی ایران تایپیست باشید. شما می توانید هزینه ها و مبالغ درج شده در این بخش را با دیگر خدمات از سوی دیگر مراکز مقایسه کنید  تا به کم بودن ِ هزینه ترجمه همزمان در ایران تایپیست، پی ببرید.

مقایسه هزینه ترجمه همزمان با تجهیزات و بدون تجهیزات 

هزینه ترجمه همزمان با تجهیزات و بدون تجهیزات

سوالات متداول

بله، شما ملزم به پرداخت هزینه ایاب و ذهاب و ناهار هستید.

می توانید این درخواست را با کارشناسان ایران تایپیست هماهنگ کنید.

خیر شما میتوانید این هزینه را در دو قسط پرداخت کنید.

ایران تایپیست با توجه به کیفیتی که ارائه میدهد، بهترین قیمت را برای کاربرانش تعیین کرده است.


نویسنده: امیررضا قاسمی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/4/26 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 361 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه همزمان با تجهیزات هزینه ترجمه همزمان بدون تجهیزات قیمت ترجمه همزمان با تجهیزات نرخ ترجمه همزمان بدون تجهیزات هزینه ترجمه همزمان با ابزار

دیدگاه کاربران

مهدیه مهرپرور | 1400-8-4 ساعت 09:07:46 امتیاز :

هزینه اعزام مترجمتون با این مبلغ واقعا تکه. مرسی از سایت خوبتون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :