شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

محاسبه آنلاین هزینه ویرایش متن ترجمه شده

نویسنده: سهیل آریانپور قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/25 ساعت 11:04:11 بازدید: 1140 امتیاز 0 از 0 نظر

در ایران تایپیست یکی از خدماتی که ارائه می‌شود، محاسبه آنلاین هزینه ویرایش متن ترجمه شده است. شما می‌توانید برای محاسبه هم به صورت آنلاین، هم تلفنی و هم حضوری اقدام کنید که روش اول بسیار مقرون به صرفه تر و آسان تر است و صدور فاکتور برای این خدمات کاملا رایگان انجام میشود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویرایش خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

برای ویرایش متن ترجمه شده دو ویرایش فنی و علمی مد نظر است که عموما ویرایش فنی توسط طیف وسیعی از مشتریان در کنار ویرایش علمی – برای صحت و اعتبار سنجی متن مورد نظر از نظر کیفیت علمی – می‌باشد.

همه متون ترجمه شده به این مدل ویرایش‌ها نیاز دارند. در واقع بدون کمک گرفتن از ویراستاران و متخصصان هر حوزه برای بررسی یک متن از نظر علمی، نمی‌توان آن را متنی کامل و جامع در نظر گرفت و در زمینه‌های مختلف از آن استفاده نمود. چون از دیدگاه اول نه وقتی برای درست چیدن کلمات، درج علائم سجاوندی و رعایت اجزای جمله و غیره اختصاص داده شده است و نه کسی می‌تواند با دیدن یک غلط علمی داخل آن، به کل محتوا و متن مقاله اعتماد کند؛ چون همانطور که می‌دانید، در روند ترجمه ممکن است یک کلمه یا اصطلاح معانی چند گانه داشته باشد یا مفهوم به درستی منتقل نشده باشد.

ما در ایران تایپیست این اعتبار را به مقالات و متون شما می‌بخشیم تا بتوانید بدون نگرانی آن را به منبع علمی، دانشگاه، پژوهشکده‌ها و سازمان یا ارگان‌های مربوطه ارسال کنید و مطمئن باشید که برای آن مشکلی پیش نخواهد آمد. محاسبه هزینه ویرایش متن ترجمه شده قبل از پرداخت و ارائه توضیحات لازم در مورد آن دید بهتری به بسیاری از مشتریان می‌دهد تا برای انتخاب خدمات خود تعلل نکرده و با دید بهتری برای برون سپاری ویراستاری متن خود اقدام کنند. ما کلیه تخصص‌های مختلف را گرد آورده ‌ایم تا شما نیازی به جستجو مضاعف نداشته باشید

محاسبه آنلاین هزینه ویرایش متن ترجمه شده 

ویرایش


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویرایش خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهراهنمای سفارش آنلاینترجمه دانشجوییدریافت نمونه ترجمه رایگان

سوالات متداول

زیرا وقت و انرژی کمتری از سوی مشتری صرف می شود.

خیر، صدور فاکتور هزینه در ایران تایپیست رایگان است.

ریز هزینه های مربوط به خدمات ویرایش متن در فاکتورها اعلام میشود.

خیر کلیه قیمت ها مقطوع و مقرون به صرفه میباشند.


نویسنده: سهیل آریانپور قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/25 ساعت 11:04:11 تعداد بازدید: 1140 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: محاسبه آنلاین هزینه ویرایش ترجمه تخمین هزینه ویرایش ترجمه آنلاین برآوردقیمت ویرایش ترجمه نرخ ویرایش ترجمه تعرفه ویرایش ترجمه آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :