چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

قیمت ویراستاری مقاله

نویسنده: دانیال فرهادی ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/12/15 ساعت 12:00:00 بازدید: 244 امتیاز 0 از 0 نظر

قیمت ویراستاری مقاله را تنها با دیدن متن می توان اعلام کرد. هیچ ویراستاری بدون این که متنی را ببیند نمی تواند نظر دقیقش را درباره قیمت اعلام کند. تنها می تواند یک قیمت کلی به سفارش دهنده بگوید. برای تعیین هزینه ویراستاری از چند عامل استفاده می شود. حجم و نوع ویرایشی که روی متن انجام می شود و زمانی که صرف آن می شود، مهم ترین عوامل اثرگذار بر قیمت هستند. در ایران تایپیست هم قیمت ویرایش هر نوع متنی با توجه به مسائل مختلف اعلام می شود.

اطلاعاتی درباره قیمت ویراستاری مقاله

قیمت ویراستاری مقاله


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

قیمت ویراستاری مقاله به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت ویراستاری مقاله در ایران تایپیست مانند همه مراکز دیگر به چند عامل بستگی دارد. یکی از مهم ترین و البته اصلی ترین آن را می توان حجم و تعداد کلمات مقاله دانست. تعداد کلمات را می توان از طریق کلمه شماری که در نرم افزار ورد وجود دارد به شکل دقیق تشخیص داد. تعداد صفحات ممکن است ارتباط مستقیمی با تعداد کلمات و حجم محتوا نداشته باشد. ممکن است نمودارها و عکس ها و جدول ها بر تعداد کلمات اثر داشته باشد.

قیمت ویراستاری مقاله با توجه به زمانی که صرف آن می شود نیز بستگی دارد. ویرایش فنی در مقایسه با ویرایش های دیگر به زمان کمتری نیاز دارد و به نسبت آنها ممکن است هزینه آن نیز کمتر شود. ویرایش های دیگر هم با توجه به این که در عمق بیشتری از متن اتفاق می افتند ممکن است وقت بیشتری از ویراستار بگیرند. همین مسئله هزینه آنها را بیشتر می کند. برای ویرایش زبانی هزینه بیشتر و برای ویرایش محتوایی نیز با توجه به زمانی که برای مقاله باید گذاشته شود هزینه بالاتری دریافت می شود.

قیمت ویراستاری مقاله برای ویرایش محتوایی و علمی از بقیه بیشتر است. ویراستار برای ویرایش محتوایی به زمانی برای تحقیق و مطالعه نیاز خواهد داشت و همین مسئله منجر به افزایش قیمت این نوع ویرایش عمیق در مقاله می شود. یک ویراستار متخصص می تواند ارزش متن را با یک ویرایش عمقی بسیار بیشتر کند و گاهی جلوی اشتباهات علمی را در مقاله بگیرد. یعنی تغییرات و اصطلاحات مقاله می تواند ارزش علمی آن را بالاتر ببرد.

قیمت ویراستاری مقاله به زبان مقاله نیز بستگی دارد. برای ویرایش مقاله هایی که به زبانی غیر از فارسی نوشته شده اند باید هزینه بالاتری پرداخت شود. افرادی را که به ویرایش متن های غیر فارسی تسلط داشته باشند نمی توان در هر جایی یافت. این افراد برای تخصصی که دارند هزینه بیشتری از ویراستاری مقاله فارسی دریافت می کنند. برای این که مقاله ای که به هر زبانی نوشته شده است ویرایش کنید، باید از فرد مسلط به آن زبان کمک بگیرید. تسلط بر زبان مبدأ و مقصد الزامی است.

اطلاعاتی درباره قیمت ویراستاری مقاله

قیمت ویراستاری و ویرایش مقاله

قیمت ویراستاری و ویرایش مقاله آی اس آی

قیمت ویراستاری مقاله آی اس آی در ایران تایپیست بر اساس همان عوامل تعیین می شود. مقاله آی اس آی با مقاله های دیگر فرقی ندارد و فقط به این دلیل این نام را گرفته است که در یک مجله آی اس آی چاپ می شود. مجله ای که با چاپ مقاله در آن بر ارزش آن خواهد افزود. وقتی یک مقاله در یک مجله معتبر به چاپ می رسد، بر ارزش عملی آن اضافه می شود. به دلیل اهمیتی که این مقاله ها دارند، ویرایش آنها هم اهمیت می یابد. این نوع مقاله ها برای پذیرفته شدن باید عاری از هر نوع خطا و اشتباه باشند.

قیمت ویراستاری مقاله برای مجله آی اس آی هر چقدر باشد، با توجه به مزایایی که دارد به صرفه خواهد بود. برای پذیرفتن مقاله ها در مجله های معتبر به طور معمول سخت گیری می شود. هر مقاله ای در این مجله ها پذیرفته نمی شود. لازم است که یک مقاله ویژگی هایی داشته باشد تا برای چاپ پذیرفته شود. مقاله باید مطابق با استانداردهای تعیین شده نوشته شود. ویرایش یک فرد متخصص هم می تواند متن نوشته شده مقاله را به این استانداردها نزدیک تر کند.

قیمت ویراستاری مقاله در ایران تایپیست نسبت به رقبا کمتر در نظر گرفته شده است. مقاله های آی اس آی دارای فرمت خاص خود هستند. مانند پایان نامه ها دارای یک قالب ویژه خودشان هستند. برای پذیرنده مقاله مهم است که فرمت داده شده در نوشتن مقاله رعایت شده باشد. این که مقدمه چطور نوشته شده باشد، در چکیده چه مطالبی آورده شده باشد و کل مقاله چطور تنظیم شده باشد مهم هستند.  

قیمت ویراستاری مقاله آی اس ای مانند متن های دیگر بر اساس حجم آن تعیین می شود. حجم مقاله آی اس آی هر چقدر باشد، باید مطالب تعیین شده در آن جای داده شود. مقدمه و چکیده شروع شود و با نتیجه گیری پایان یابد. مهم است که چطور به مسئله و موضوع مقاله پرداخته شده باشد. مقاله های علمی مخاطبان ویژه خود را دارند، اما مهم است که همین مخاطبان ویژه نیز جذب مقاله شوند و آن را برای مطالعه انتخاب کنند.  

اطلاعاتی درباره قیمت ویراستاری مقاله

قیمت ویراستاری مقاله انگلیسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

محاسبه قیمت ویراستاری مقاله انگلیسی

قیمت ویراستاری مقاله انگلیسی در ایران تایپیست نسبت به رقبا کمتر تعیین شده است. مقاله هایی که به زبان هایی غیر فارسی نوشته می شوند نیاز به تخصص بیشتری برای ویرایش دارند. مقاله های نوشته شده به زبان انگلیسی را تنها کسانی می توانند ویرایش کنند که بر این زبان تسلط کامل داشته باشند. ضمن این که با موضوع مقاله هم آشنایی داشته باشند. پیدا کردن چنین افراد متخصصی کار ساده ای نیست.  

قیمت ویراستاری مقاله که به فارسی نوشته شده باشد از انگلیسی کمتر است. تعداد افرادی که به ویرایش زبان فارسی مسلط باشند از تعداد افرادی که به ویرایش زبان انگلیسی تسلط داشته باشند کمتر است. ویرایش این نوع متن ها به زمان بیشتری هم نیاز دارد. ممکن است یک مقاله انگلیسی در حجم مساوی با یک مقاله فارسی به دو برابر زمان بیشتر برای ویرایش نیاز داشته باشد. پیدا کردن اصطلاحات زبان انگلیسی و اطمینان پیدا کردن از درست بودن آنها زمان گیر است.

قیمت ویراستاری مقاله هایی که به زبان انگلیسی نوشته می شود در درجه اول با توجه به حجم آن محاسبه می شود. هرچه تعداد صفحات و کلمات آن بیشتر باشد، هزینه ویرایش آن نیز بالاتر خواهد رفت. هرچه تعداد کلمات کمتر باشد، هزینه کمتری نیز بابت آن پرداخت می شود. ضمن این که بیشتر بودن حجم مقاله منجر می شود که زمان بیشتری برای ویرایش آن صرف شود. اگر مقاله از فارسی یا زبان دیگری به انگلیسی ترجمه شده باشد نیاز است که ویراستار بر زبان مبدأ نیز مسلط باشد.

قیمت ویراستاری مقاله تخصصی نوشته شده به زبان انگلیسی بر اساس این که ویراستار چقدر زمان برای آن می گذارد محاسبه می شود. یک مقاله غیر تخصصی زبان انگلیسی را افراد بیشتری می توانند ویرایش کنند. اما یک مقاله علمی تخصصی را نمی توان به هر کسی واگذار کرد. مقاله هایی که در بیشتر موارد می توانند تعیین کننده سرنوشت نویسنده آن باشند. مقاله ها برای بالا بردن ارزش رزومه دانشجوها و محققان کارایی زیادی دارند.  

اطلاعاتی درباره قیمت ویراستاری مقاله

ویراستاری استخراج مقاله از پایان نامه

قیمت ویراستاری استخراج مقاله از پایان نامه

قیمت ویراستاری مقاله هایی که از پایان نامه ها استخراج می شوند نیز با توجه به چند عامل تعیین می شود. با ایران تایپیست دانشجویانی همکاری دارند که با فراز و نشیب هایی این دوران به خوبی آشنایی دارند. گاهی لازم است که دانشجو از پایان نامه خود یک مقاله استخراج کند. این مقاله را می توان برای مجله های مختلف فرستاد تا چاپ شود. این خود یک امتیاز برای دانشجو محسوب می شود. اما استخراج مقاله از پایان نامه کار ساده ای نیست. زیرا قرار است همه اصل مطلب که به طور مثال در 200 گفته شده است این بار فقط در 10 صفحه گفته شود.

قیمت ویراستاری مقاله که از پایان نامه استخراج شده باشد بر اساس حجم آن تعیین خواهد شد. مقاله ای که از پایان نامه گرفته شده باید اصل مطلب پایان نامه را در خود داشته باشد. گاهی در حین این جا به جایی ممکن است اشتباهاتی صورت گیرد که در زمان ویرایش به آنها پی برده می شود. اشتباهاتی که در صورت ارسال مقاله با همان ها از ارزش آن کاسته خواهد شد. اشتباهات در مقاله ممکن است منجر به پذیرش نشدن آن شود.

قیمت ویراستاری مقاله برای آنها که از پایان نامه استخراج می شوند با بقیه مقاله ها متفاوت نیست. هر مقاله ای که به ویرایش محتوایی و علمی نیاز داشته باشد هزینه بیشتری برای آن باید پرداخت شود. مقاله هایی که به ویرایش زبانی نیاز داشته باشند، هزینه ای کمتر از ویرایش محتوایی نیاز دارند. ویرایش فنی که سطحی ترین نوع ویرایش است، به هزینه کمتری از انواع دیگر ویرایش را به خود اختصاص داده است.  

قیمت ویراستاری مقاله را می توان به طور دقیق با ثبت سفارش متوجه شد. بعد از ورود به وب سایت ایران تایپیست کافی است که در این وب سایت ثبت نام کنید. بعد از آن می توانید در پنلی که برای شما ساخته می شود سفارش خود را ثبت کنید. وارد کردن دقیق اطلاعات ویرایش منجر می شود که قیمت دقیق به شما اعلام شود. برای این که بدانید متن و مقاله شما به چه نوع ویرایشی نیاز دارد می توانید از مشاوران مجموعه کمک بگیرید.  

اطلاعاتی درباره قیمت ویراستاری مقاله

کمترین قیمت ویراستاری مقاله

کمترین قیمت ویراستاری مقاله را کدام مرکز ارائه می دهد؟

قیمت ویراستاری مقاله در ایران تایپیست بسیار کمتر از تعرفه های بازار است. این مرکز سال ها است که در زمینه خدمات دانشجویی فعالیت می کند. از آنجا که دانشجوها قشری هستند که ممکن است درآمدی نداشته باشند، قیمت هزینه خدمات برای آنها همیشه با ملاحظه بیشتری تعیین شده است. در واقع می توان گفت که قیمت ها همیشه در این مرکز دانشجویی در نظر گرفته شده اند. با این که کار مجموعه بسیار گسترده تر از گذشته شده است، اما قیمت ها به همان شکل مانده اند.

قیمت ویراستاری مقاله در این مرکز آنقدر پایین است که ممکن است نتوانید با این قیمت جای دیگری را برای خدمات مشابه پیدا  کنید. افراد متخصص زیادی از همه جای کشور با این مرکز همکاری دارند. به دلیل شناخته شده بودن این مرکز برای خدمات فرهنگی و دانشجویی این مرکز مخاطبان و مشتریان بسیاری زیادی دارد. به همین دلیل هم افرادی که با این مرکز همکاری دارند هرگز بیکار نمی مانند. در واقع، در پشت هزینه های پایینی که برای خدمات گرفته می شود، سیاست هایی وجود دارد.  

قیمت ویراستاری مقاله در این مجموعه اصلاً به دلیل کیفیت پایین نیست. ویراستارهایی که با این مجموعه همکاری دارند آزمون های سختی را پشت سر گذاشته اند تا موفق شوند همکاری خود را شروع و در طی مسیر آن را حفظ کنند. هر ویراستاری نمی تواند با سخت گیری های این مجموعه برای ویرایش کنار بیاید. تنها کسانی موفق می شوند همکاری را ادامه دهند که کاملاً در کار تخصص داشته باشند. افراد غیر حرفه ای نمی توانند در آزمون ورودی پذیرفته شوند.

قیمت ویراستاری مقاله و هزینه هایی که بابت ویرایش گرفته می شود، در این مرکز از رقبا کمتر است. زیرا تعداد کارهایی که به این مرکز ارجاع داده می شود بسیار زیاد است. ویرایش کار ساده ای نیست و افراد بعد از گذراندن دوره های آموزشی و کسب تجربه زیاد در این کار مهارت پیدا می کنند. برای خیلی از ویراستارها هم کار کردن با این مرکز به صرفه است. زیرا ممکن است آنها به طور شخصی نتوانند به اندازه لازم سفارش ویرایش داشته باشند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ویرایش فنیهزینه ویراستاریویراستاریخدمات مقاله

سوالات متداول

حجم مقاله و تعداد کلمات آن و همچنین زبان مقاله و زمانی که صرف ویرایش آن می شود در هزینه ویراستاری اثرگذار هستند. 

بله. امکان پرداخت قسطی وجود دارد. بخشی از آن پیش از تحویل کار و بخشی دیگر بعد از اتمام کار قابل پرداخت است.

بله. ویرایش مقاله های غیر فارسی با قیمت بیشتری انجام می شوند.

هر ویرایشی زمان خود را دارد. هر چه زمانی که برای ویرایش صرف شود طولانی شود، قیمت آن هم بالاتر خواهد رفت.


نویسنده: دانیال فرهادی ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/12/15 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 244 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: قیمت ویرایش مقاله تعرفه ویراستاری مقاله هزینه ویراستاری مقاله نرخ ویراستاری مقاله فوری قیمت ویراستاری مقالات

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :