سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی ورزشی

نویسنده: زهرا خلف زاده صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/9/21 ساعت 09:00:00 بازدید: 557 امتیاز 0 از 0 نظر

صفحه آرایی ورزشی یکی از جذابترین راه حل های ایجاد شور، انگیز و جذابیت برای مجلات، روزنامه ها، بروشورها، کاتالوگ ها و سایر قالب های متنی مربوط به دنیای ورزش است. صفحه آرایی ورزشی به شما کمک می کند تا آنطور که استحقاقش را دارید، دیده شوید. برای دیده شدن به شکلی موثر کافی است که در ایران تایپیست ثبت سفارش صفحه آرایی کنید. بسیاری از مشتریان ایران تایپیست تعدادی سوالات رایج و ابهامات در این زمینه داشتند، به همین خاطر ما بر آن شدیم تا این ابهامات را با نوشتنِ این مطلب رفع کنیم. پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی مجلات خبری ورزشی

در دنیای مجلات ورزشی معمولاً آن دسته از مجلات پیروز میدان ِرقابت دیده شدن هستند که بتوانند صفحه آرایی ورزشی درخور و شایسته‌ای را به مخاطب تحویل دهند. تعداد مجلات ورزشی در ایران روز به روز در حال افزایش است اما در عین حال، بسیاری از مردم صرفاً ترجیح می دهند که انتخاب خود را به 5 مجله متفاوت خلاصه کنند. بله، شرایط از آنچه فکرش را میکنید سخت تر است. زیرا جلب نظر مخاطب آسان نیست و به خرج کردن هوشمندی نیاز دارد.

افزایش تولید مجلات ورزشی از افزایش تعداد مشتاقان و علاقه مندان به مجلات نشات می گیرد. هرچه با مخاطبان بیشتری روبه‌رو باشیم، رغبت برای راه اندازی و عرضه شماره های جدید مجله افزایش پیدا می کند. اما این موضوع زمانی بغرنج می شود که ببینم شماره های جدید مجله به فروش نمی روند و خوانندگان به سمت خرید مجلات رقبا گرایش و علاقه‌ی بیشتری از خود نشان می دهند.

مهم ترین و اصلی ترین دلیلی که ممکن است مردم از یک مجله ناامید شوند، طراحی و صفحه آرایی آن است. صفحه آرایی ورزشی برای مجله باید رنگ و بوی کاملا ورزشی داشته باشد. اگر کلیه اخبار و اطلاعات به روز دنیای ورزش را پوشش دهیم و دست به خلق و تولید محتوای خلاقانه در مجله بزنیم اما در صفحه آرایی ورزشی مجله خیلی روتین و عادی و تکراری عمل کنیم، مخاطب علاقه ای به ورق زدن و بررسی مجله‌ی ما از خود نشان نخواهد داد. به این خاطر که حس و دریافت او از مجله‌ای که در مقابلش قرار گرفته است به حدی تاثیرگذار نبوده که او را به ترغیب و خرید یا بررسیِ بیشتر مجله وادار کند.

درست همینجاست که تیم ایران تایپیست وارد می شود. تیم ایران تایپیست با در اختیار داشتن تجربیات متعدد در زمینه صفحه آرایی مجلات ورزشی به شما کمک میکند تا آنطور که استحقاقش را دارید، دیده شوید: یعنی بهتر از همیشه و بهتر از رقبا!

صفحه آرایی ورزشی

صفحه آرایی ورزشی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی ورزشی کاتالوگ فروشگاه ها

صفحه آرایی ورزشی برای کاتالوگ فروشگاه ها، با توجه به پرسونای مخاطب و اهداف تبلیغاتی ِآن فروشگاه انجام می شود. برخی فروشگاه ها در دوره های خاصی اقدام به ارائه کاتالوگ های ورزشی برای جذب تعداد مشتریان بیشتر می کنند. برخی دیگر – که صرفا اقدام به فروش محصولات ورزشی می کنند – باید کلیه‌ی کاتالوگ محصولات خود را مطابق با معیار های صفحه آرایی ورزشی انتخاب نمایند. این کار به خاطر ایجاد هماهنگی بین محصولات و هویت آن فروشگاه در ارتباط با مخاطب می شود.

بسیاری از فروشگاه های ورزشی تنها به واسطه کاتالوگ های تبلیغاتی خود شناخته می شوند. ما در تبلیغات تلویزیونی یا تبلیغات شبکه های اجتماعی با کمتر تبلیغی مواجه شده ایم که در مورد یک فروشگاه محصولات ورزشی صحبت کند و مزایای آن را شرح دهد. اما کاتالوگ ها عموماً بهترین راه ارتباطی میان فروشندگان/ صاحبان فروشگاه ها با مشتریان هستند. در این کاتالوگ ها هدف ارائه توضیح در مورد کلیه محصولاتی است که مشتریان می توانند در این فروشگاه بیابند. و چه چیز بهتر از اینکه با کاتالوگی زیبا که به صورت خلاقانه صفحه آرایی شده است مواجه شوند؟

صفحه آرایی ورزشی کاتالوگ های تبلیغاتی یا کاتالوگ هایی که صرفاً اطلاعات را به صورت بی واسطه به مخاطب منتقل می کند، سالهاست که در ایران تایپیست انجام می شود.

بی شک تمامی مسئولان فروشگاه های بزرگ و کوچک ورزشی که صفحه آرایی ورزشی کاتالوگ های خود را به ما سپرده اند، از نتیجه‌ی دریافتی راضی بوده اند. اگر قصد دارید مخاطبان و مشتریان از وجود شما مطلع شوند، حتما در ایران تایپیست برای ثبت سفارش صفحه آرایی ورزشی اقدام کنید.

 در صورتی که اطلاعاتی در مورد چرایی نیاز به صفحه آرایی ورزشی کاتالوگ های خود ندارید، می توانید با کارشناسان ایران تایپیست ارتباط بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. راه های ارتباطی با ایران تایپیست در صفحه اصلی ِسایت درج شده است.

صفحه آرایی ورزشی

صفحه آرایی ورزشی بروشور

صفحه آرایی ورزشی بروشور معرفی هنرهای رزمی

ایده های خلاقانه در صفحه آرایی ورزشی بروشور های حاوی اطلاعات، به طور اعجاب انگیزی اهمیت دارند. شما می توانید میزان موفقیت یا عدم موفقیت یک بروشور را در جذب مخاطب، به ظاهر آن وابسته بدانید. یک بروشور فاقد صفحه آرایی برای معرفی هنر های رزمی، تفاوتی با یک کاغذ A4 سفید و معمولی که صرفاً مقداری اطلاعات روی آن چاپ شده است ندارد.

صفحه آرایی ورزشی بروشور های آموزش هنر های رزمی، در حقیقت مانند لباسِ آنها عمل می کند. هرچقدر بتوانید زیبایی بصری بیشتری به این لباس بیفزاید و در عین حال آن را شلوغ و بی نظم نکنید، بهتر می توانید بر روی مخاطب تاثیر گذار باشید. ایران تایپیست به شما کمک می کند تا لباسی زیبا و درخور را تن بروشور های ورزشی خود کنید و به مخاطب ارائه دهید. تنها در این صورت است که می توانید با سایرین تمایز داشته باشید و به شکلی موثر دیده شوید.

گاهی برای مشتریان ایران تایپیست سوال پیش می آید که صفحه آرایی ورزشی صرفا برای زبان فارسی انجام می شود یا خیر؟ که در اینجا پاسخ منفی است. اینکه بروشور ِمورد نظر شما با محتوای آموزشی به چه زبانی نوشته شده باشد اهمیت ندارد. شما می توانید بروشور های خود را به هر زبانی در ایران تایپیست ثبت کنید تا برای صفحه آرایی آنها مطابق با استاندارد ها و چارچوب های موجود، صفحه آرایی درخور و شایسته انجام شود. با اینکه زبان ِبروشور تعیین کننده‌ی شیوه‌ی صفحه آرایی آن است اما نباید این نکته را دست کم گرفت که محتوای اصلی یک بروشور باید با ظاهر آن مطابقت داشته باشد.

بسیاری از کسانی که در ایران تایپیست برای ثبت سفارش صفحه آرایی ورزشی اقدام می کنند، به درستی نمی دانند که چه نوعی از صفحه آرایی را انتخاب کنند. یا اینکه به درستی نمی دانند هدف از صفحه آرایی بروشور ها به شکل ورزشی چیست. برای اینکه از مشاوره رایگان و دقیق ایران تایپیست بهره مند شوید، حتما با ما تماس حاصل نمایید تا شما را به درستی راهنمایی کنیم.

صفحه آرایی ورزشی

ایجاد علاقه در مخاطب

نحوه ایجاد علاقه در مخاطب در مطالعه بروشور

همیشه بزرگترین معضل بشر این بوده که: «چگونه مخاطب را جذب خود کنم؟ چگونه متفاوت تر از سایرین دیده شوم؟ چگونه در قلب ِمخاطب خانه کنم؟» از اولین روزهایی که نوشتن و چاپ  کتاب ها، مجلات، بروشورها و کاتالوگ ها و کلیه قالب های نوشتاری به وجود آمدند، تا امروز این پرسش باقی مانده است و ما هنوز در پی ِجلب نظر مخاطب هستیم. به همین خاطر خود را با زمانه‌ای که در آن زندگی می کنیم وفق می دهیم، اخبار و ترند های روز را دنبال می کنیم و از محبوب ترین و جالب ترین اِلمان های خاطره انگیز استفاده می کنیم تا برای مخاطب جذاب باشیم. اصل و اساس شکل گیری صفحه آرایی ورزشی هم به همین موضوع برمی گردد: «خلق جذابیت و ماندگار کردن ِآن».

در ایران تایپیست هدف صفحه آرایی ورزشی این است که مشتری بتواند با پرداخت هزینه‌ای مقرون به صرفه مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد. در بسیاری از پروژه های مشترک میان ایران تایپیست و سایر شرکت ها یا سازمان ها جهت ارائه‌ی محتوایی خلاقانه و کاملا حرفه ای، با تهیه آمار و مقایسه‌ای ما بین قبل و بعد انتشار بروشور ها این برآورد حاصل شده که صفحه آرایی و ارائه‌ی محتوا با صفحه آرایی، باعث جلب نظر طیف وسیعی از مخاطبان شده است. در نتیجه آن شرکت‌ها یا سازمان‌ها توانسته اند با هزینه ای محدود هم مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب کرده و هم در متعهد یا وفادار نگه داشتن ِ مخاطبان/ مشتریان سابق موفق عمل کند.

بسیاری از شرکت ها و سازمان ها به صفحه آرایی ورزشی یا سایر اشکال صفحه آرایی اهمیت نمی دهند و صرفاً به صفحه آرایی قراردادی راضی می شوند. در نتیجه‌ی اتخاذ ِچنین تدبیری، مخاطب تمایزی مابین شرکت/سازمان شما و رقبایتان نخواهید دید؛ زیرا گمان می کند که شما هم شبیه دیگران هستید و با آنها تفاوتی ندارید. بنابراین، هر چقدر که تلاش کنید محتوایی متمایز خلق کنید اما صفحه آرایی بروشور هایتان تکراری و روتین باشد، موفق نخواهید شد. اینجاست که ایجاد یا عدم ایجاد علاقه در مخاطب شکل و شمایلی جدی و مهم به خود می گیرد.

صفحه آرایی ورزشی

صفحه آرایی ورزشی روزنامه

صفحه آرایی ورزشی صفحه های نخست روزنامه ها

برخی از روزنامه های ورزشی ظاهر بسیار جذاب و گیرایی دارند. دلیل این ظاهر زیبا این است که عناصر در آنها به درستی در جای مناسبی قرار گرفته اند. به علاوه، تمامی اجزا به هم مرتبط هستند و نقش ِدیگری را تکمیل می کنند. به همین خاطر، هیچیک از آنها بی دلیل یا بی هدف در صفحه خودنمایی نمی کنند. یا اینکه صرفاً برای زیباتر کردن، خالی نگذاشتنِ صفحه یا به قول معروف خالی نبودن عریضه به صفحه افزوده نشده اند.

تمامی این تدابیر در صفحه آرایی ورزشی زمانی مهم می شوند که قرار باشد نخستین صفحه از روزنامه را طراحی کنیم. در این شرایط، باید کلیه‌ی تصاویر  و المان های مهم را طوری کنار هم دیگر بچینیم تا برای مخاطب جذاب به نظر برسند. به عنوان مثال بسیاری از روزنامه های ورزشی ِموفق تصاویر و عناوین مهم و تاثیر گذار، جنجالی و چالش برانگیز یا حساس و ویژه را داخل صفحه اول (و به طور خاص در نیمه‌ی اول صفحه‌ی نخست) قرار می دهند. به همین دلیل، مخاطب ترغیب می شود تا به آن روزنامه نگاهی بیندازد.

اما همه چیز به درج اخبار و اطلاعات به روز و جنجالی موجود در صفحه نخست خلاصه نمی شود. برای اینکه صفحه آرایی ورزشی به شکلی اصولی و حرفه ای انجام شود، باید از شلوغ کاری و به هر دَری زدن به بهای دیده شدن جداً اجتناب شود. در چنین شرایطی مخاطب احساس نخواهد کرد که شما برای دیده شدن، هر عنوان و تصویری را استفاده می کنید تا وی را تحت تاثیر قرار دهید.

یکی از اصول ایران تایپیست در صفحه آرایی ورزشی این است که اصول و قواعدِ آن به درستی و بدون خروج از چارچوب ها و خط قرمز ها به درستی انجام شود. تنها در این صورت است که می توان ادعا کرد که صفحه آرایی به درستی و طبق استانداردهای روز انجام شده است.

صفحه آرایی ورزشی

صفحه آرایی ورزشی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آراییهزینه صفحه آراییصفحه آرایی مجلهصفحه بندی کتاب در ایندزاین

سوالات متداول

بله، هر کاتالوگ باید برای صفحه آرایی ورزشی به صورت جداگانه ثبت سفارش شود.

از نظر تعداد سفارشات صفحه آرایی ورزشی قابل ثبت در ایران تایپیست، محدودیتی ندارید.

بله، شما می توانید برای ثبت سفارشات مقالات در ایران تایپیست اقدام نمایید.

خیر، کلیه سفارشات مربوط به صفحه آرایی مجلات ورزشی در ایران تایپیست با کیفیت بالا و عالی انجام می شوند.


نویسنده: زهرا خلف زاده صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/9/21 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 557 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی روزنامه ورزشی صفحه آرایی مجله ورزشی صفحه بندی ورزشی صفحه بندی مجله ورزشی صفحه آرایی های ورزشی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :