سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی مجله ورزشی چاپی و الکترونیکی چه فرقی دارند؟

نویسنده: زهرا خلف زاده صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/9/28 ساعت 15:12:09 بازدید: 977 امتیاز 0 از 0 نظر

صفحه آرایی مجله ورزشی چاپی و الکترونیکی به مثابه صفحه آرایی یک کتاب چاپی و یک کتاب در قالب پی دی اف است. هر دوی این صفحه آرایی ها می توانند در ابتدا توسط یک نرم افزار طراحی شوند و سپس در مرحله خروجی، صاحب امتیاز تصمیم می گیرد که به یکی از این دو روش، آنها را نشر دهد و در بسیاری از موارد برای دسترسی آسان تر خوانندگان هر دو این قالب های ارائه محتوای مجلات ورزشی برای نشر در نظر گرفته می شوند؛ یعنی شما می توانید یکبار صفحه آرایی مجله ورزشی خود را برای انجام به ما بسپارید و برای هر دو قالب چاپی و الکترونیکی استفاده نمایید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

به این صورت طیف وسیعی از خوانندگان که امکان پرداخت هزینه برای نوع چاپی را ندارند می توانند آن را با هزینه ی کمتر دانلود نمایند یا علاقه مندان به نسخه چاپی که نسخه ی الکترونیکی را نمی پسندند به سراغ نسخه ی چاپی آن مجله ی ورزشی بروند. گاهی هم تنها یک نسخه از مجله برای صفحه آرایی در دست نشر قرار می گیرد که بسته به اهداف طراحان و بنیانگذاران آن مجله میتواند متغیر باشد.

این عدم تفاوت ظاهری ِطراحی صفحه آرایی مجله ورزشی در دو نسخه ی مختلف به انسجام ِمحتوای مجله ی شما و آشنایی مخاطب با ساختار و چارچوب ِمجله تان کمک شایانی می کند. با این حال امکان پیاده سازی و طراحی دو نوع مختلف صفحه آرایی مجله ورزشی به ترتیب برای نسخه چاپی و برای نسخه ی الکترونیکی وجود دارد که امکان ثبت سفارش برای آن وجود دارد.

ما در ایران تایپیست به شما کمک می کنیم تا تنها برای ارائه و تنظیم چیدمان و کلیه ی امور مربوط به فاصله گذاری، پاراگراف بندی، فهرست نویسی اتوماتیک، جاگذاری عکس ها، اعداد و نمودار ها، صفحه بندی کامل مجله ورزشی، انتخاب رنگ ها و فضاهای منفی یا خالی و غیره تصمیم گیری کنید. شما با کمک ایران تایپیست به خوبی دیده خواهید شد.

صفحه آرایی مجله ورزشی چاپی و الکترونیکی چه فرقی دارند؟

صفحه آرایی مجله ورزشی چاپی و الکترونیکی

وجوه تمایز و تفاوت میان صفحه آرایی مجله ورزشی به روش چاپی و الکترونیکی

شما می توانید سفارش های صفحه آرایی مجله ورزشی خود را به هر یک از دو روش چاپی و الکترونیکی به ثبت برسانید. طراحانی که در این زمینه مشغول به کار و فعالیت هستند؛ می توانند مطابق با میل شما عمل کنند. اما بهتر است تا پیش از ثبت سفارش های خود و قبل از درخواست به طراح، وجوه تمایز و تفاوت هر یک از این روش ها را بدانید. با در نظر گرفتن نکات مثبت و منفی هر روشی، می توان بهتر تصمیم گرفت. علاقه مندان به ورزش در هر یک از شاخه های مختلف آن به ویژه: فوتبال، والیبال، کشتی و... در ایران بسیار زیاد هستند. به همین جهت در صورتی که به صفحه آرایی مجله ورزشی توجه شود؛ می توان این گونه از مجلات را به تعداد بیشتری به فروش رساند. چون مخاطب آن ها بسیار زیاد هستند و این مخاطبان، خواهان زیبایی مجلات هستند که با صفحه آرایی میسر می گردد.

صفحه آرایی مجله ورزشی چاپی و الکترونیکی چه فرقی دارند؟

صفحه آرایی مجله ورزشی چاپی

مهمترین وجوه تمایز و تفاوت میان دو شیوه چاپی و الکترونیکی صفحه آرایی مجله ورزشی عبارتند از:

  • لمس صفحات مجله چاپی و ورق زدن فیزیکی آن ها در مقایسه با صفحه آرایی الکترونیکی
  • نگهداری مجلات چاپی در قیاس با مجلات الکترونیکی
  • امکان ورق زدن و صفحات مجلات ورزشی چاپی و سهولت در اجرای آن
  • عدم نیاز به اینترنت برای استفاده از مجلات ورزشی چاپی
  • کیفیت وضوح بیشتر مجلات ورزشی چاپی
  • قیمت های ارزان و مناسب تر مجلات الکترونیکی نسبت به قیمت مجلات چاپی
  • در دسترس بودن بیشتر مجلات الکترونیکی در بستر اینترنت
  • عدم نیاز به خرید مجلات الکترونیکی در مقایسه با مجلات چاپی
  • و...

بنابراین میان صفحه آرایی مجله ورزشی چاپی با الکترونیکی تفاوت هایی وجود دارد. حال ممکن است شما با توجه به نیاز خود به هر یک از این دو روش ممکن نیاز داشته باشید. هیچ فرقی هم نمی کند که کدام روش را به طراح برای صفحه آرایی بسپارید.

رعایت نکات صفحه آرایی به شیوه های مختلف

یک طراح وقتی سفارش صفحه آرایی مجله ورزشی را بر عهده می گیرد؛ سعی می کند تا متناسب با نیاز مشتری، نکات صفحه آرایی را رعایت کند. شما می توانید درخواست خود را از صفحه آرایی به دو شیوه چاپی یا الکترونیکی ثبت کنید. در هر یک از این دو شیوه صفحه آرایی، نکاتی را می بایست رعایت کرد. طراحان با تجربه و خبره که سالیان سال خدمات صفحه آرایی مجله ورزشی و سایر مجله ها را انجام می دهند؛ به خوبی به این نکات آگاه هستند. در ایران تایپیست، تعداد بسیار زیادی از این طراح ها وجود دارند. بنابراین به محضی که سفارش صفحه آرایی خود را در این موسسه ثبت می کنید؛ آن ها به فراخور نیاز شما نکات صفحه آرایی را برای شما رعایت می کنند.

صفحه آرایی مجله ورزشی چاپی و الکترونیکی چه فرقی دارند؟

 صفحه آرایی مجله ورزشی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آراییصفحه آرایی مجلهصفحه آرایی روزنامههزینه صفحه آرایی

سوالات متداول

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر سری به بخش هزینه و زمان در سایت ما بزنید.

با حضور بیشترین تعداد از گرافیست ها و طراحان خبره در ایران تایپیست هزینه ها به طور چشمگیر کاهش یافته اند.

زمان تحویل به سفارش شما بستگی دارد و پس از پرداخت، به شما اعلام خواهد شد.

خیر، برای کلیه زبان ها در ایران تایپیست صفحه آرایی مجله ورزشی انجام می گیرد.


نویسنده: زهرا خلف زاده صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/9/28 ساعت 15:12:09 تعداد بازدید: 977 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی مجله ورزشی چاپی صفحه آرایی مجله ورزشی الکترونیکی صفحه آرایی مجله ورزشی بانوان صفحه آرایی مجله ورزشی کودکان صفحه آرایی مجله ورزشی ارزان قیمت

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :