جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی مجله ورزشی

نویسنده: دنیا ذاکری صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1400/7/3 ساعت 16:00:00 بازدید: 2306 امتیاز 0 از 0 نظر

صفحه آرایی مجله ورزشی در دیده شدنِ محتوای آن بسیار موثر است؛ چرا که تنها عنصری که ارتباط بین شما به عنوان صاحب امتیاز آن و مخاطب را به طور موثر برقرار می کند شامل ظاهر آن مجله یعنی، نحوه قرارگیری متن به همراه فضاهای خالی، تصاویر و نمودار ها و غیره در صفحات است.

سالهاست که به تعداد علاقه مندان به دنیای مجله ها افزوده می شود. این افزایش تعداد را می توان وابسته به عوامل مختلفی دانست که به موفقیت آن مجله دامن می زنند. یکی از جمله محبوب ترین گروه مجله ها در بین همگان، مجله های ورزشی هستند. ما در ایران تایپیست با خلاقانه ترین و جدیدترین ایده ها شما را در گروه آن دسته از مجله های ورزشی قرار می دهیم که خوانندگان علاوه بر محتوا، تحت تاثیر جذابیت ِبصری آن نیز قرار می گیرند.

در اصل ما به پشتوانه ی سالها تلاش در زمینه ی صفحه آرایی مجله و کتاب های مختلف، فارغ از موضوع و زبان محدودیت ها را کنار زده و به شما کمک می کنیم تا بهترین و خلاقانه ترین صفحه آرایی ها را برای مجلات خود داشته باشید. همچنین با گرد هم آوردن گرافیست ها و طراحان برتر در سراسر ایران به کاهش هزینه های صفحه آرایی مجله مبادرت ورزیده ایم تا به این واسطه بتوانیم با حفظ کیفیت، به رشد و توسعه ی صفحه آرایی مجلات در ایران کمک نماییم. اما پیش از هر تصمیمی پیشنهاد می کنیم که در ابتدا ادامه این مطلب را دنبال کنید تا ادعاهای مطرح شده در زمینه کیفیت و کمیتِ صفحه آرایی در ایران تایپیست، برای شما وضوح بیشتری بگیرد.

صفحه آرایی مجله ورزشی با بهترین کیفیت

صفحه آرایی مجله ورزشی، محتوای خوب شما را به شکلی ویژه بازتاب می دهد. در واقع اگر محتوای خوبی در دنیای وسیعِ ورزش تولید نمایید اما برای طراحی صفحات و شمای آن، جلد مجله، استفاده از عکس ها و رنگ ها زمان لازم را اختصاص ندهید، نمی توانید انتظار داشته باشید که طیف وسیعی از مخاطبان جذب مجله شما شوند و نام آن برای مرتبه ی بعدی خرید در ذهنشان باقی مانده باشد.

هر مجله ی ورزشی، طراحی و صفحه آرایی مخصوص به خود را دارد و به واسطه ی آن شناخته می شود. پس طراحی یک قالب کلی برای هر مجله ورزشی حائز اهمیت است و در دوره های زمانی یا برحسب وقایع خاصی می توان اندکی آن را تغییر داد. مثلا بر حسب تغییر فصل، یک رویداد ورزشی مهم مانند جام جهانی فوتبال، یا اینکه برای تنوع می توان چندین پالت رنگی را برای هر بار انتشار مجله و صفحه آرایی آن  انتخاب نمود.

اینها تنها موارد کوچک و جزئی هستند که صفحه آرایی مجله ورزشی را توسط طراحان ِخلاق ایران تایپیست به چارچوبی بی بدیل و منظم تبدیل می کنند. برای صفحه آرایی مجله ورزشی باید مخاطب خود را براساس سن و سپس سلیقه ی عمومی بشناسید، بدانید در کدام رشته های ورزشی قصد تولید محتوا دارید، می خواهید چه نوآوری هایی در چه سطحی داشته باشید و چطور با رقیبان ِسرسخت خود به جدال بپردازید.

طبیعی است که در وهله اول همه ی این اطلاعات در اختیار شما نباشند، اما جای نگرانی نیست؛ ما در ایران تایپیست با پشتوانه ی چندین سال تجربه و تخصص طراحان خود به شما این نوید را می دهیم که می توانید صفحه آرایی مجله ورزشی تان را کاملا حرفه ای و بر اساس معیار های روز دنیا به انجام برسانید. فعالیت ایران تایپیست در زمینه ی صفحه آرایی مجله ورزشی به صورت تخصصی انجام می پذیرد.

صفحه آرایی مجله ورزشی

صفحه آرایی مجله

قالب لایه باز صفحه آرایی مجله ورزشی

پیش از صحبت در مورد قالب لایه باز صفحه آرایی مجله ورزشی باید بدانیم که این قالب لایه باز دقیقا چیست؟ قالب آماده صفحه آرایی مجله ی ورزشی، همانطور که از نامش مشخص است یک چارچوب از پیش تعیین شده برای کلیه صفحات مجله ورزشی با رنگ بندی، پاراگراف بندی، سایز بندی و تعیین مکان قرارگیری متون، عکس ها، جاهای خالی، نمودار ها و سایر بخش های مختلف داخل یک صفحه مجله است.

این قالب های از پیش تعیین شده محبوب ِبسیاری از افرادی است که قصد ندارند زمان مشخص یا پروسه ی خاصی را برای شکل گیری و صفحه آرایی مجله ورزشی خود اختصاص دهند و می خواهند سریعا یک پوسته یا قالب را تهیه کرده و روی مجله ی خود پیاده سازی نمایند. این روش نیز مزایا و معایب خود را دارد اما ذهنیت بهتری برای آن دسته از کسانی ایجاد می کند که نمی دانند دقیقا چه قالب و پوسته ای برای محتوای مجله شان جهت صفحه آرایی و تنظیم متون و عکس ها مناسب است.

وقتی به بررسی قالب های لایه باز جهت صفحه آرایی مجله ورزشی می پردازید، می توانید برای انتخاب رنگ ها، المان ها و ظاهر مجله تان بهتر تصمیم گیری کنید. در ایران تایپیست امکان ارائه قالب های لایه باز و از پیش طراحی شده برای مجله ی ورزشی شما وجود دارد.

شما می توانید به این شیوه فرمت ِ اصلی مجله خود را تعیین کنید یا با ثبت سفارش جدید در ایران تایپیست جهت صفحه آرایی مجله ورزشی خود اقدام نمایید. برای مشاوره می توانید با ایران تایپیست در ارتباط باشید تا بر حسب باید ها و نباید ها، پیشنهادات و شرایط شما به عنوان صاحب امتیاز مجله، برای انتخاب یکی از این دو راه تصمیم گیری شود.

اگر اقدام به انتخاب قالب لایه باز برای صفحه آرایی مجله ورزشی خود کنید، زمان کمتری را صرف آماده سازی قالب و صفحه آرایی مجله خود می کنید و به همین خاطر، این روش برای کسانی که به تحویل فوری می اندیشند مناسب است. ایران تایپیست مانند همیشه، گزینه های متعددی را پیش روی شما قرار خواهد داد.

صفحه آرایی مجله ورزشی

صفحه آرایی مجله

صفحه آرایی مجله ورزشی به صورت آنلاین و غیرحضوری

مخاطبان در دنیای امروز بسیار باهوش و هوشمند هستند و تفاوت یک مجله ی خوب را از یک مجله معمولی به سرعت متوجه می شوند. اما مجله ی خوب چیست؟ در واقع می توان اینطور اظهار کرد که مجله ی خوب طراحی و صفحه آرایی دارد و برای این صفحه آرایی وقتِ بسیاری اختصاص داده شده است، برای طراحی گرافیکی آن زمان طولانی و آزمون و خطاهای بسیاری صورت گرفته است، برای صفحه آرایی مجله ورزشی باید تکنیک های بسیاری را خرج کرد تا قالب ِاصلی ِ آن به دست آید و مخاطب در نگاه اول متوجه تفاوت اساسی ِآن با دیگر مجلات شود.

این فاکتور ها به راحتی به دست نمی آیند و به لطف وجود ِسفارش دهی به یک مجموعه ی مجرب و دارای تخصص به دست می آیند. اگر به فکر صفحه آرایی مجله ورزشی خود هستید، حتما می بایست یک گرافیست یا طراح دارای تجربه را استخدام نمایید و انتخاب چنین فردی به راحتی ممکن نمی شود مگر اینکه در مورد سابقه کار  و فعالیت های وی اطلاعات کافی داشته باشید.

ایران تایپیست گروه وسیعی از طراحان را دور هم گرد آوری کرده است تا انتخاب شما به عنوان صاحب امتیاز یک مجله ورزشی برای صفحه آرایی مجله ورزشی راحت تر باشد. شما می توانید در ایران تایپیست ثبت سفارش صفحه آرایی مجله ورزشی را انجام دهید تا ما به واسطه گرافیست ها و طراحان خود به شما کمک کنیم به مخاطب این احساس را القا کنید که برای وقت و پول او ارزش قائل هستید و مجله ای را برای وی به چاپ برسانید که دارای طراحی زیبا، چشم نواز و مبتکرانه است.

برای اینکه چشمان مخاطبان خود را به سمت محتوای جذاب ِمجله ی ورزشی خود سوق دهید می توانید به ما اطمینان کنید و سفارش خود را به صورت حضوری یا آنلاین ثبت نمایید. هر طور که شما مشتری گرامی راحت تر باشید، ما در ارائه خدمت رسانی به شما حاضریم.

صفحه آرایی مجله ورزشی

صفحه آرایی مجله ورزشی به صورت آنلاین

یونیک ترین ایده های صفحه آرایی مجله ورزشی

صفحه آرایی مجله ورزشی مانند هر نوع مجله ی دیگری با محوریت موضوعات روز به یه صفحه آرایی یونیک و خلاقانه نیاز دارد اما این مهم میسر نمی شود مگر اینکه ایده پردازی و طراحی و سپس اجرای آن را به یک طراح یا گرافیست مطمئن بسپارید تا گام به گام و مرحله به مرحله با مشورت با شما صفحه آرایی مجله ورزشی را انجام داده و در موعد مقرر بدون فوت وقت تحویل دهد.

همواره طراحان خلاق و مجرب ایده های تازه و نو دارند و البته یافتن چنین افرادی بسیار سخت و دشوار است چرا که تعداد شان بسیار محدود است. ویلیام برودی می گوید دانش سبب ایجاد نوآوری می شود و نوآوری ایجاد کننده ی بهره وری است و در نهایت این چرخه به رشد اقتصادی منجر می شود. همین امر گویای این است که شما با کمک یک ایده پرداز و طراح خلاق که دارای تخصص، دانش و تجربه ی کافی است می توانید به سود کلان برسید در صورتی که از ایده های نو و جدید استفاده نمایید.

به همین سبب، ما به واسطه حضور کلیه طراحان و ایده پردازان و گرافیست های مختلف در سراسر ایران این فرصت را برای شما فراهم کرده ایم تا بتوانید برای صفحه آرایی مجله ورزشی خود یونیک ترین ایده ها را از ذهن خلاق طراحان ما در ایران تایپیست دریافت کرده و به رشد مخاطب و افزایش فروش مجله ی خود کمک نمایید.

انجام پروژه های صفحه آرایی مجله ورزشی به واسطه نرم افزار ها و برنامه های مرتبط و به روز انجام می گیرد تا نهایت رضایت شما حاصل گردد. البته در صورتی که نیاز باشد، می توان از ترکیب و در کنار هم قرار دادن چند نرم افزار برای طراحی و صفحه آرایی مجله ورزشی استفاده کرد تا رضایت شما مشتری گرامی حاصل شود. ما تخصص را به شما هدیه می دهیم.

صفحه آرایی مجله ورزشی

ایده های صفحه آرایی مجله ورزشی

صفحه آرایی مجله ورزشی چاپی و الکترونیکی چه فرقی دارند؟

صفحه آرایی مجله ورزشی چاپی و الکترونیکی به مثابه صفحه آرایی یک کتاب چاپی و یک کتاب در قالب پی دی اف است. هر دوی این صفحه آرایی ها می توانند در ابتدا توسط یک نرم افزار طراحی شوند و سپس در مرحله خروجی، صاحب امتیاز تصمیم می گیرد که به یکی از این دو روش، آنها را نشر دهد و در بسیاری از موارد برای دسترسی آسان تر خوانندگان هر دو این قالب های ارائه محتوای مجلات ورزشی برای نشر در نظر گرفته می شوند؛ یعنی شما می توانید یکبار صفحه آرایی مجله ورزشی خود را برای انجام به ما بسپارید و برای هر دو قالب چاپی و الکترونیکی استفاده نمایید.

به این صورت طیف وسیعی از خوانندگان که امکان پرداخت هزینه برای نوع چاپی را ندارند می توانند آن را با هزینه ی کمتر دانلود نمایند یا علاقه مندان به نسخه چاپی که نسخه ی الکترونیکی را نمی پسندند به سراغ نسخه ی چاپی آن مجله ی ورزشی بروند. گاهی هم تنها یک نسخه از مجله برای صفحه آرایی در دست نشر قرار می گیرد که بسته به اهداف طراحان و بنیانگذاران آن مجله میتواند متغیر باشد.

این عدم تفاوت ظاهری ِطراحی صفحه آرایی مجله ورزشی در دو نسخه ی مختلف به انسجام ِمحتوای مجله ی شما و آشنایی مخاطب با ساختار و چارچوب ِمجله تان کمک شایانی می کند. با این حال امکان پیاده سازی و طراحی دو نوع مختلف صفحه آرایی مجله ورزشی به ترتیب برای نسخه چاپی و برای نسخه ی الکترونیکی وجود دارد که امکان ثبت سفارش برای آن وجود دارد.

ما در ایران تایپیست به شما کمک می کنیم تا تنها برای ارائه و تنظیم چیدمان و کلیه ی امور مربوط به فاصله گذاری، پاراگراف بندی، فهرست نویسی اتوماتیک، جاگذاری عکس ها، اعداد و نمودار ها، صفحه بندی کامل مجله ورزشی، انتخاب رنگ ها و فضاهای منفی یا خالی و غیره تصمیم گیری کنید. شما با کمک ایران تایپیست به خوبی دیده خواهید شد.

صفحه آرایی مجله ورزشی

صفحه آرایی مجله ورزشی چاپی و الکترونیکی

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آراییصفحه آرایی روزنامهصفحه آرایی مجلههزینه صفحه آرایی

سوالات متداول

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر سری به بخش هزینه و زمان در سایت ما بزنید.

بله، کلیه ی طراحان ما به نرم افزار های به روز صفحه آرایی مجله ها تسلط کافی دارند.

این اتفاق به ندرت رخ می دهد اما برای کسب رضایت مشتریان، امکان پیگیری با برقراری تماس با مشاوران ما وجود دارد.

زمانی را برای آماده شدن صفحه آرایی مجله تان صرف نمی کنید، هزینه ی قابل قبولی را بابت آن می پردازید.


نویسنده: دنیا ذاکری صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1400/7/3 ساعت 16:00:00 تعداد بازدید: 2306 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی مجلات ورزشی صفحه آرایی مجله های ورزشی صفحه آرایی آنلاین مجله ورزشی صفحه آرایی حرفه ای مجله ورزشی صفحه آرایی تخصصی مجله ورزشی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :