جمعه ۳۱ فروردین ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین

نویسنده: سورنا احمدخانی صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1400/7/28 ساعت 12:00:00 بازدید: 1623 امتیاز 0 از 0 نظر

کتاب ها، مجله، روزنامه، ژورنال و غیره همگی به صفحه آرایی نیاز دارند. در حقیقت، از زمان شکل گیری و نشرِ مجلات و روزنامه ها است که صفحه آرایی جلوه‌ی خاصی به خود گرفته است. صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین به دلیل تولید و نشر هر روزه، کاری است بس حساس، وقت گیر و تخصصی. این هنر یعنی صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین، چیدمان اصولی محتوا را تعیین می کند و اگر توسط هنرمند یا طراحی متخصص و با تجربه انجام شود، دارای خروجی بسیار چشمگیر و زیبا خواهد بود که مخاطب را برای خواندن و بررسی محتوای روزنامه ترغیب می کند.

برای صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین توجه به نکات مختلفی از سوی صفحه آرا یا طراح اهمیت دارد که براساس دانش، تخصص و تجربه ی وی کسب می شود و معمولا توجه به این نکات، یک طراح خوب را از یک طراح عادی و معمولی متمایز می کند. ایندیزاین در نوع خود بهترین نرم افزار برای صفحه آرایی به شمار می آید اما اینکه از آن به چه نحوی و از چه تکنیک هایی استفاده شود، روی دیگر ماجراست. مفتخریم که به شما اعلام کنیم، در ایران تایپیست کلیه‌ی طراحان برتر  در سراسر ایران حضور دارند و با قیمت مناسب انجام صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین را برای شما مشتری گرامی انجام خواهند داد.

صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین با بهترین قیمت

قیمت صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین اگرچه تعیین کننده ی کیفیت آن نیست، اما در نگاه شما به عنوان مشتری، بسیار حائز اهمیت است. در ایران تایپیست بعد از کیفیت به قیمت صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین، توجه ویژه ای صورت می گیرد؛ در اصل بسیاری از مشتریان، با مقایسه قیمت سفارشات مربوط به طراحی و صفحه آرایی نشریات و روزنامه ها در شرکت های مختلف، به دنبال منطقی ترین و بهترین قیمت ها هستند.

در ایران تایپیست، هدف بر این مبنا است که شما را با مقطوع ترین قیمت ها و هزینه های صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین آشنا کنیم؛ به این معنا که با کاهش دادن چشمگیر هزینه‌ی صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین تلاش کرده ایم تا در عین حفظ کیفیت، نگاه ِمشتری را به جای معطوف نمودن روی هزینه ی سفارش، بر روی کیفیت و کارایی آن متمرکز کنیم. پس برای ثبت سفارش صفحه آرایی برای روزنامه در ایران تایپیست نگران افزایش هزینه هایتان نباشید.

شما می توانید بیشمار سفارش مختلف را به طراحان ما بسپارید تا با توجه به اصول، قوانین و استاندارد های مربوط به صفحه آرایی روزنامه ها (بسته به موضوع و ماهیت شان) در زمان تعیین شده، فرم نهایی آن را (که قابل باز شدن در نرم افزار ایندیزاین است) به شما تحویل دهند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت صفحه آرایی روزنامه در ایران تایپیست، سری به بخش هزینه و زمان و لیست عوامل تاثیر گذار بر قیمت صفحه آرایی روزنامه و مجلات بزنید.

اگر قیمت ها و هزینه های اعلام شده در ایران تایپیست را با قیمت سایت های مشابه مقایسه کنید، به تفاوت اعجاب انگیزی می رسید. همچنین برای کسب اطمینان از کیفیت کار طراحان و گرافیست ها در تیم ایران تایپیست، می توانید پیش از ثبت سفارش درخواست نمونه کار دهید و مشاوره رایگان نیز دریافت کنید.

صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین

صفحه آرایی

فونت مورد نیاز برای صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین چیست؟

بسیار مهم است که بدانید «فونت ها» نوعی «تبلیغات» و نوعی «برند سازیِ» پنهان، در ماهیت خود دارند. اما این جمله به چه معناست؟ شاید تعجب برانگیز باشد که بدانید، استفاده از هر عنصری در صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین یک هدف مشخص را در پی دارد، حتی انتخاب فونت مناسب روزنامه! بله، اگر در این زمینه تخصصی نداشته باشید، طبیعی است که تعجب کنید اما فونت ها «هویت شما» را به مشتریان اعلام می کنند.

استفاده از هر نوع فونت خاص در بخش های مختلف یک روزنامه، و رعایت این قالب در شماره های بعدی روزنامه که در آینده چاپ می شوند، به شما و روزنامه تان هویت می دهد و از سایر رقبا، متمایز تان می کند. فونت های مطرح مختلفی وجود دارد که می توان از آنها برای صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین استفاده کرد. نوع فونت می تواند با توجه به هدف شما، مخاطب تان و ماهیت متن تعیین شود.

به عنوان مثال برخی روزنامه ها فونت اصلی هر صفحه را با فونت پانویس ها یا عنوان های اصلی متفاوت انتخاب می کنند، که به تنوع روزنامه و خسته نشدن چشم مخاطب و جذب ِ وی به موضوع کمک می کند. البته اینکه چه نوع فوت هایی را برای صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین انتخاب کنیم، باید با نظر طراح یا صفحه آرا مشخص شود.

هر نوع فونت (یا فونت هایی) که استفاده می شوند باید اطلاعات درج شده در هر صفحه را به بهترین و زیباترین شکلِ خود به خواننده منتقل کنند، گویی که کلمات در صفحه به رقصِ آهنگین در می آیند، مخاطب را خسته نمی کنند و تفاوت محتوای شما را با محتوای روزنامه ی رقبایتان به خوبی bold خواهند کرد.

همچنین انتخاب فونت درست در صفحه آرایی به کمک ایندیزاین کمک می کند تا مخاطب برای خواندن شماره های بعدی مطالب موجود در روزنامه شما ترغیب شود. ما در ایران تایپیست به شما کمک می کنیم هویت خود را به کمک فونت های ایندیزاین به خوبی به مخاطب ارائه کنید.

صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین

صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین

برای صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین از چه سایز فونتی باید استفاده شود؟

در ایران تایپیست به جزئیات به اندازه ی کلیات، اهمیت داده می شود. همه‌ی اجزا، عناصر اصلی و بخش های بصری در صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین اهمیت دارند؛ مِن جمله اندازه ی فونت نوشته ها. حتی اندازه تصاویر، نمودار ها و نماد های بصری رنگی یا علامت های خاص هم در صفحه آرایی روزنامه ها در پیِ انتقال مفهوم خاصی به مخاطب هستند. همچنین این اِلمان های بصری تلاش می کنند تا نگاه مخاطب را متون متمرکز کنند.

بنابراین اگر به دنبال صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین هستید، باید بدانید که اندازه ی فونت هر بخش از متن، در حال انتقال پیامی خاص به مخاطب است. طبعاً اندازه ی فونت متنی که در وسط صفحه درج می شود و به آن «محتوای اصلی» می گوییم باید با فونت اسامی، تاریخ ها، درج منابع یا توضیحات بیشتر (که کوچکتر هستند) متفاوت باشد و اندازه ی استانداردی داشته باشد. این اندازه ی استاندارد، چشم مخاطب را از خواندن متن خسته نمی کند، بر روی ذهن مخاطب اثر مثبت خواهد گذاشت و همچنین فضای چندان زیادی را نیز اشغال نخواهد کرد.

همه ی اجزای بصری یک روزنامه با سایز فونت درست و مناسب، در جای صحیح خود قرار خواهند گرفت و محتوا را به شکلی دوست داشتنی، جلوه خواهند کرد. اگر تا پیش از این به این نکته در صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین اهمیت نداده و روزنامه ی خود را بدون صفحه آرایی و انتخاب سایز فونت صحیح چاپ می کردید، لطفاً دست نگه دارید! پیشنهاد می کنیم تا پیش از تصمیم گیری عجولانه، در ایران تایپیست ثبت سفارش کنید تا ما مخاطبان بیشتری را برای شما رقم بزنیم، جلوه ی زیبای دیگری به روزنامه ی شما بدهیم و هویت ِشما را از سایر رقبا متمایز نماییم. برای ثبت سفارش صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین می توانید از طریق صفحه ی اصلی سایت ما اقدام کنید.

صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین

طراحی و صفحه آرایی روزنامه

صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین شامل چه مواردیست؟

به قول آن بیتِ معروف «اینجا برای نوشتن آنچه که طراحان ِایران تایپیست در طول یک پروژه انجام می دهند، فضا کم است!». اما به طور کلی، ما به تمامی تکنیک ها و اصول طراحی و صفحه آرایی برای قالب های مختلف نشریات، آگاهیم. اگر در ابتدای راه تولید و نشر روزنامه هستید، اگر سالهاست که در این زمینه تجربه دارید یا اینکه اگر مدت هاست که در این حوزه فعالیت می کنید اما هنوز بازخورد لازم را دریافت نکرده اید، می توانید با سپردن سفارش صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین به ایران تایپیست پلی جدید به سمت مخاطبان خود بزنید.

در ایران تایپیست بیشتر بر  روی نگاه مشتری تمرکز می شود؛ به این معنا که ما با توجه به هدفی که مشتری به دنبال آن است و به سراغ خرید روزنامه ی شما می آید، همچنین گروه سنی آنها را در نظر می گیریم و صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین را برای شما انجام می دهیم.

اشتباهاً و به طور مکرر همیشه دو تصور غلط مبنی بر اینکه اولاً، طراحی و صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین باید به طور صددرصد به مذاق مشتری خوش آید و نگاه مخاطب ِهدف در این میان اهمیت اندکی دارد و دوماً اینکه طراحی و صفحه آرایی روزنامه را (به دلیل چاپ هر روز یا هر هفته) چندان مهم تر از مجلات و سایر نشریات نیست، وجود دارد. ما این دو تصور اشتباه را کنار زده و در تلاشیم تا اولاً برای مخاطب هدف طراحی و صفحه آرایی را انجام دهیم، موضوع و محتوای روزنامه را در نظر بگیریم و از تکنیک های مربوط به صفحه آرایی روزنامه ها استفاده کنیم و دوماً ارزش روزنامه را به اندازه مجله ها و ژورنال ها ارتقا دهیم.

درست است که نشر هر روزه و دائم روزنامه ها به اندازه ی مجلات، مجال فراوانی را برای صفحه آرایی با کلیه نرم افزار های مخصوص به افراد صاحب امتیاز یک روزنامه نمی دهد، اما طراحان ایران تایپیست در این مدت کوتاه نیز بهترین و جذاب ترین صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین را به شما مشتری گرامی تحویل خواهند داد. ما نگاه شما را به مقوله صفحه آرایی روزنامه ها تغییر می دهیم.

صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین

سفارش صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین

صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین در سایزهای مختلف

صفحه آرایی دست مشتریان را برای تبدیل از «آنچه هستند»، به «آنچه می خواهند باشند»، باز می گذارد؛ اما این به چه معناست؟ ما در ایران تایپیست برای شما محدودیتی را ایجاد نخواهیم کرد؛ شما می توانید برای هر نوع روزنامه با هر اندازه ای ثبت سفارش ِ «صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین» را انجام دهید.

کوچک ترین روزنامه ها تا بزرگترین ِآنها امکان صفحه آرایی و طراحی دارند. به طبع هرچه روزنامه کوچکتر باشد (مثلا تا اندازه ی یک برگه ی A4) از طراحی با تصاویر و المان های کوچک تر استفاده خواهد شد و اندازه فونت ها، شکل آنها و مطالبی که باید در تک تک صفحات درج شوند (به همراه فاصله و در نظر گرفتن فضای سفید یا خالی برای هر صفحه جهت پر نشدن آن با عکس و نمودار و متن) نیز به همین نسبت کوتاه تر خواهد شد. اما طبعا هرچه اندازه روزنامه بزرگتر باشد باید به طوری از فضاهای خالی آن استفاده شود که مخاطب گمان نکند هزینه ای که برای خرید این روزنامه پرداخته، تماما بی جا و اشتباه بوده است.

به عنوان مثال در بسیاری از روزنامه ها بخش های قابل توجهی از صفحات (به دلیل بزرگ بودن اندازه آن) خالی رها می شود که این موضوع به دور از اصول حرفه ای صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین است. علاوه بر این، در ایران تایپیست برای صفحه آرایی روزنامه به اصول پاراگراف بندی، تنظیم فهرست و درج محتوای بسیار در عین توجه به عدم ایجاد خستگی برای چشم مخاطب توجه ویژه ای خواهد شد. تک تک موارد بیان شده در طول انجام پروژه های مختلف مربوط به صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین و کار کردن با این نرم افزار ِکاربردی به دست آمده اند که خیال شما مشتری گرامی را از بابت انجام صفحه آرایی تکنیکی و تخصصی آسوده می کنند. همین حالا می توانید برای شروع همکاری با ایران تایپیست از صفحه اصلی سایت ما، اقدام کنید.

صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین

صفحه آرایی روزنامه

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آرایی روزنامههزینه صفحه آراییصفحه آرایی مجلهصفحه بندی کتاب در ایندزاین

سوالات متداول

تناسب بین فونت ها، تناسب بین فواصل خطوط، تناسب فونت ها با موضوع و ..

شما می توانید با توجه به بالا بودن حجم پروژه خود، درخواست قسط بندی آن را مطرح کنید تا در این باره تصمیم گیری شود.

بله، در صورتی که طراح خاصی را مد نظر دارید می توانید درخواست همکاری با ایشان را مطرح کنید

بله، شما می توانید برای ثبت سفارش حضوری نیز به آدرس ما مراجعه نمایید.


نویسنده: سورنا احمدخانی صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1400/7/28 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 1623 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش صفحه آرایی روزنامه با ایندیزاین صفحه آرایی پیشرفته روزنامه با ایندیزاین صفحه آرایی تخصصی روزنامه با ایندیزاین صفحه بندی روزنامه با ایندیزاین صفحه آرایی و طراحی روزنامه با ایندیزاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :