شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی با ورد در قطع وزیری

نویسنده: سورنا احمدخانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/9/26 ساعت 16:00:00 بازدید: 433 امتیاز 0 از 0 نظر

جلد کتاب ها را در قطع های مختلف از جمله قطع وزیری با استفاده از صفحه آرایی با ورد طراحی می کنند. اینکه چه کتابی را در چه ابعاد و اندازه ای طراحی می کنند و اینکه قطع وزیری برای کدام یک از کتاب های مختلف مناسب می باشد؛ بستگی به نوع کتاب مورد نظر دارد و از طرفی شما می توانید به هنگام ثبت سفارش صفحه آرایی با ورد مربوط به کتاب خویش، نوع قطع کتاب تألیفی و ترجمه ای خود را به طراحان اعلام دارید تا هر یک از آن ها با توجه به نیاز شما اقدام به صفحه آرایی و طراحی جلد رو و پشتی کتاب شما کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

به طور کلی در نظر داشته باشید که قطع وزیری را برای کتاب های علمی و دانشگاهی در ابعاد و اندازه های 17 در 24 مورد استفاده قرار می دهند.

بنابراین در صورتی که یک کتاب علمی یا دانشگاهی را به رشته نگارش درآورده اید؛ می توانید صفحه آرایی با ورد مربوط به سفارش خود را به گروه ها و موسسه هایی بسپارید که در این زمینه کاملا تجربه لازم و کافی را دارند. از جمله این موسسه ها می توان به موسسه ایران تایپیست اشاره کرد که جزء یکی از بهترین موسسه هایی می باشد که با خدمات خاص خود در طول این سال ها توانسته است خدمات جامع و قابل توجهی را به مشتریان خویش ارائه بخشد. بنابراین کلیه دانشجویان و پژوهشگرانی که در زمینه نگارش کتاب های علمی و دانشگاهی به جهت تقویت رزومه خویش مبادرت می ورزند؛ می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری هر یک از سفارش های خود را در این موسسه به ثبت برسانند تا بتوانند خیلی زود صفحه آرایی با ورد خود را مطابق با ناشران مختلف تهیه و تنظیم نموده و کتاب با قطع وزیری خود را آماده مرحله نهایی چاپ نمایند.

صفحه آرایی با ورد در قطع وزیری

صفحه آرایی با ورد در قطع وزیری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه صفحه آراییهزینه صفحه آرایی کتابصفحه آرایی روزنامهصفحه آرایی-قرارداد با شرکت خصوصی

سوالات متداول

بله؛ شما می توانید سفارش صفحه آرایی کتاب های خود را با قطع وزیری به مراکز معتبر در این راستا بسپارید. 

در صورتی که سفارش های خود را در این زمینه در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید؛ می توانید از وجود خلاقیت های بالای طراحی کتاب در قطع وزیری به خوبی بهره مند گردید. 

با توجه به ابعاد و اندازه های قطع های مختلف کتاب از جمله: رحلی، وزیری و رقعی و حتی جیبی و... هزینه هر یک از آن ها نیز با همدیگر متفاوت است. 

با توجه به نمونه کارهای انجام شده موسسه ایران تایپیست در این زمینه می توان این موسسه و خدمات آن را بهتر از سایر مراکز دیگر قلمداد نمود. 


نویسنده: سورنا احمدخانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/9/26 ساعت 16:00:00 تعداد بازدید: 433 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی کتاب با ورد صفحه آرایی قطع وزیری کتاب با ورد ثبت سفارش صفحه آرایی با ورد صفحه آرایی با ورد برای چاپ کتاب صفحه آرایی قطع رقعی کتاب با ورد

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :