دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سفارش تایپ متون در منزل

نویسنده: آیدا وحدت سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1400/8/6 ساعت 13:55:07 بازدید: 922 امتیاز 0 از 0 نظر

با گرفتن سفارش تایپ متون در منزل هم می‌توانید اوقات فراغت خود را پر کنید و هم درآمدزایی مناسبی داشته باشید. البته این کار صرفاً مختص به اوقات فراغت نیست و اگر قصد داشته باشید تا این کار را به شغل ثابت خود تبدیل کنید، باز هم ایران تایپیست آماده است تا بستر مناسب برای فعالیت شما را ایجاد کند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سفارش تایپ متون در منزل

با داشتن حد مناسبی از تخصص و صرف وقت بیشتر می‌توانید درآمد خود را افزایش دهید

آیا می‌توان از ایران تایپیست سفارش تایپ متون در منزل گرفت؟

ایران تایپیست به عنوان یکی از فعال‌ترین مؤسسات حیطه ترجمه، تایپ و تولید محتوا، آماده است تا همواره با آغوشی باز، پذیرای افراد جویای کار و مستعد باشد. حجم بالای سفارش‌های ثبت شده در سایت ایران تایپیست، به این مؤسسه این امکان را داده تا در تعداد بسیار بالایی به جذب نویسندگان، تایپیست‌ها یا مترجمان پرداخته و از این حیث با هیچ مشکل یا چالشی روبرو نباشد. از سویی باید اذعان داشت که اصل و اساس ایده ابتدایی که منجر به برپایی چنین کسب‌وکار وسیعی شد، اتکا به اصول و قواعد دورکاری بود. آنچنان که آمار و ارقام نشان می‌دهد، ایران تایپیست با دسترسی به بیش از 40 هزار کاربر فعال در زمینه تولید محتوا، در دستیابی به اهداف ایده‌های ابتدایی خود موفق بوده است. شما نیز اگر مایل به گرفتن سفارش تایپ متون در منزل هستید و استعداد کافی برای این کار در خود سراغ دارید، می‌توایند مسیر بودن در این مجموعه را با پر کردن یک درخواست استخدام آغاز کنید. ما تا انتها همراهتان هستیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سفارش تایپ متون در منزل

استقلال در تعیین برنامه‌های کاری، یک مزیت بسیار مهم انجام سفارش تایپ متون در منزل است

آیا برای گرفتن سفارش تایپ متون در منزل نیاز به ضمانت خاصی است؟

ایران تایپیست شاید در مراحل ابتدایی استخدام و پذیرش، با سخت‌گیری ویژه‌ای پروسه جذب را پیش ببرد اما پس از درآمدن به عضویت این مجموعه، بی‌شک اعتماد کاملی به کاربران خود دارد. بر همین مبنا برای فعالیت در این مجموعه و گرفتن سفارش تایپ متون در منزل، نیازی به ارائه ضمانت خاصی نیست اما از شما انتظار داریم تا تعهد خود نسبت به اصول و قواعد این مجموعه را به شکل عملی و ملموس نشان دهید. واقعیت این است که سایت ایران تایپیست میزبان سفارش‌های متعددی از اقصی نقاط ایران است؛ سفارش‌هایی که برخی از آن‌ها از جهات مختلفی نیازمند سطح بالایی از رازداری هستند. بر همین مبنا ما نیز از نویسندگان، تایپیست‌ها یا مترجمان مجموعه انتظار داریم تا با رازداری کامل، در قبال پذیرش سفارش تایپ در منزل برخورد کرده و به همان میزان که در حفظ و نگهداری از اطلاعات حیاتی خود کوشا هستند، در حفظ اسرار کاری کاربران نیز متعهد ظاهر شوند. با وجود جریان داشتن چنین روحیه‌ای در فضای کاری ایران تایپیست، در عمل شاید نیازی به یک ضمانت رسمی یا حقوقی نباشد اما اخلاق و اعتماد، ضمانت‌های بسیار عمیق‌تر و قوی‌تری هستند.

سفارش تایپ متون در منزل

کار کردن در فضای منزل، شاید از دیرباز یکی از آرزوهای بشریت بوده است

برای انجام سفارش تایپ متون در منزل در روز چقدر باید وقت بگذاریم؟

بسیاری از کاربران ممکن است قصد داشته باشند تا برای اوقات فراغت خود اقدام به پذیرش سفارش تایپ متون در منزل کرده و درآمدی حداقلی در کنار سپری کردن اوقات فراغت خود به نحو احسن داشته باشند. از نظر ما در ایران تایپیست، این موضوع هیچ اشکالی ندارد، تا وقتی که به کیفیت پروژه‌ها و همچنین برنامه‌ زمانی آن‌ها لطمه‌ای وارد نکنند. ما در این مجموعه به همان شکل که هیچ سقفی برای حجم کاری نویسندگان قائل نیستیم، هیچ حداقلی هم برای آن تعیین نکرده‌ایم. شما به عنوان نویسنده ایران تایپیست، می‌توانید بسته به برنامه‌ریزی خاصی که برای اوقات و زمان خود دارید، اقدام به پذیرش سفارش کرده و به همان میزان که مدنظر دارید، وقت و انرژی صرف کار خود کنید. بدیهی است که هر قدر انرژی و زمان بیشتری برای فعالیت در مجموعه صرف کنید، درآمد بیشتری خواهید داشت. پس بدون نگرانی در این مورد، می‌توانید از طریق ایران تایپیست اقدام به پذیرش سفارش تایپ متون در منزل کرده و اوقات فراغت خود را به فرصتی برای درآمدزایی تبدیل کنید.

سفارش تایپ متون در منزل

با تجربه این شیوه کار کردن، مطمئناً عاشق آن خواهید شد

در هر ماه چند سفارش تایپ متون در منزل می‌توانم از ایران تایپیست بگیرم؟

در بخش قبل، به طور اجمالی به این موضوع اشاره‌ای شد اما در این بخش باید به تفصیل برای این پرسش پاسخی مهیا کرد. واقعیت این است که ما در ایران تایپیست به فرهنگ و قواعد عمومی دورکاری و فریلنسری پایبند بوده و همواره تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا این فرهنگ را در فضای کاری نهادینه سازیم. در عمل این تلاش‌های ما امروز به بار نشسته و تک‌تک کاربران این سایت، رفته رفته با این چارچوب ذهنی به همنوایی کاملی رسیده‌اند. یکی از موضوعاتی که در فرهنگ فریلنسری برای آن اهمیت بالایی قائل هستند، استقلال شخص در تعیین حجم کاری خود است. این بدان معنی است که مثلاً یک مترجم در ایران تایپیست، مجاز است تا به هر میزان که توانایی دارد، حجم کاری خود را افزایش دهد. اما در عین حال باید در قبال پروژه‌هایی که به میل و خواست خود تقبل کرده متعهد بوده و به کیفیت یا برنامه زمانی آن‌ها آسیبی وارد نشود. پس به طور خلاصه می‌توان گفت تا زمانی که کیفیت انجام پروژه‌ها در حد ایده‌آلی حفظ شود، هیچ سقفی برای تعداد سفارش تاپ در ماه وجود ندارد.

چرا این روزها سفارش تایپ متون در منزل طرفداران زیادی پیدا کرده است؟

هرچند بسیاری از افراد، به فراخور موقعیت ایجاد شده به خاطر دوران قرنطینه و کرونا، نسبت به گرفتن سفارش تایپ متون در منزل یا سایر انواع دورکاری‌ها علاقه نشان دادند اما در واقعیت، این داستان از مدت‌ها پیش‌تر آغاز شده بود. با حرکت فضای کاری کشور به سمت رقابتی‌تر شدن و آشنایی بیشتر افراد جامعه با پروسه‌های تجارت الکترونیک، بسیاری از جوانان جویای کار، با مزیت‌های پرشمار دورکاری و فریلنسری آشنا شده و نسبت به آن علاقه نشان دادند. اینکه بتوانید بدون نیاز به درگیر شدن با پروسه‌های سخت استخدام رسمی، پرداخت مالیات، تعهد به حضور در محل کار یا داشتن سرمایه اولیه درآمدزایی داشته باشید، برای هر انسانی جذاب است. البته به شرطی که بتواند مرکز و محل مناسبی برای این شیوه امرار معاش پیدا کند. ما در ایران تایپیست تلاش کردیم همین محل مناسب برای فعالیت فریلنسرها را فراهم ساخته و بستری ایجاد کنیم که در آن کاربر بتواند بدون نگرانی نسبت به پرداخت نشدن پول، کلاهبرداری یا ناتوانی در درآمدزایی سطح بالا، با خیال راحت فعالیت کند. در ایران تایپیست شما بدون هیچ دغدغه و نگرانی در قبال انجام سفارش تایپ متون در منزل، دستمزد خود را دریافت می‌کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپ کتابتایپ تخصصیلیست هزینه تایپ تایپ از pdf

سوالات متداول

کاربران این مجموعه در صورت موفقیت در عبور از مراحل گزینش به پرداخت وجه خاصی در ازای گرفتن سفارش یا ضمانت نیاز ندارند.

هر کاربری آزاد است تا با سنجیدن جوانب مختلف یک سفارش، آزادانه انتخاب کند.

خیر هیچ سقفی برای این موضوع، به شرط انجام درست سفارش‌ها، وجود ندارد.

پاسخ منفی است؛ تمام افراد متقاضی فعالیت در این بستر باید درخواست استخدام رسمی داشته و از مراحل گزینش عبور کنند.


نویسنده: آیدا وحدت سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1400/8/6 ساعت 13:55:07 تعداد بازدید: 922 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش تایپ متون در خانه سفارش تایپ متون خانگی سفارش تایپ آنلاین متون در خانه گرفتن سفارش تایپ متون غیر حضوری در منزل سفارش تایپ متون اینترنتی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :