پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سفارش تایپ عربی

نویسنده: نیما رفیعی سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1400/6/22 ساعت 13:00:19 بازدید: 946 امتیاز 0 از 0 نظر

در ایران تایپیست، شما برای انتخاب زبان مورد نظر خود کاملاً آزاد هستید؛ حضور نویسندگانی موفق و توانا در استفاده از زبان‌های مختلف، این برتری را به مجموعه اعطا کرده است. یکی از زبان‌هایی که نویسندگان سایت در انجام سفارش‌های مربوط به آن تبحری خاص و دانشی کافی دارند، زبان عربی است. شما می‌تواند بسته به نوع نیاز خود، در سایت اقدام به ثبت سفارش تایپ عربی کنید. قطعاً خروجی نهایی سفارش تایپ عربی، از حیث کیفیت، دقت و سرعت در تحویل، شما را شگفت‌زده خواهد کرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سفارش تایپ عربی

تمام سفارش‌ها، فارغ از نوع آن‌ها تحت نظر مستقیم ویراستاران هستند

آیا هزینه سفارش تایپ عربی با تایپ فارسی متفاوت است؟

نیازی به توضیح نیست که بسته به زبان، مدت زمان لازم برای انجام پروژه‌ها و همچنین انرژی که برای این کار صرف می‌شود، متفاوت خواهد بود. با در نظر داشتن همین موضوع، ما به منظور ایجاد تعادل بین انتظارات مشتریان و نویسندگان مجموعه، در زبان‌های مختلف، نرخ‌های مختلفی برای انجام امور تعیین کردیم. با این اوصاف می‌توان گفت هزینه سفارش تایپ عربی، در تعداد کلمات مساوی، بیشتر از هزینه آن برای زبان فارسی است. البته باید خاطر نشان کرد که نرخ مربوط به زبان عربی، پس از زبان فارسی، دومین نرخ پایین را در سایت ایران تایپیست به خود اختصاص داده است. پس اگر نوع انتظارات و نیاز شما به شکلی است که به ثبت سفارش تایپ عربی نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا از نرخ آن در منوی راهنمای سایت مطلع شوید. این منو به شما در درک تفاوت قیمت‌ها، کمک شایانی می‌کند.

آیا در سفارش تایپ عربی به اعراب‌گذاری توجه خواهد شد؟

قطعاً پاسخ مثبت است. عربی یکی از زبان‌های سخت و در عین حال پیچیده دنیا است؛ به طوری که خطا در تعیین علامت‌گذاری حروف می‌تواند به قیمت درک نکردن کل متن یا تغییر مفهوم تمام شود. پس با این اوصاف می‌توان گفت در عمل بودن اعراب‌گذاری، خواندن متون عربی هیچ معنایی ندارد. ایران تایپیست با دسترسی به برترین نویسندگان مسلط به زبان عربی، تمام جوانب و جزئیات را به منظور یک خروجی نهایی با کیفیت رعایت می‌کند. پس با این وجود ممکن نیست به این موضوع اهمیت نداده و به سادگی از کنار آن رد شود. نیازی نیست در ثبت سفارش تایپ عربی نیازی نیست در مورد اعراب‌گذاری نگران باشید. این حق شماست که یک خروجی نهایی با کیفیت را در اختیار داشته باشید. نیاز به ذکر است که نه‌تنها در اعراب‌گذاری بلکه سایر جوانب متن، حتی از حیث صرف و نحو نیز به‌تمامی کنترل شده و محال است خطایی از چشمان نویسندگان، ویراستاران و تیم کارشناسی دور بماند.

سفارش تایپ عربی

زبان، برای نویسندگان ایران تایپیست یک محدودیت نیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سفارش تایپ عربی در چه نرم افزاری انجام خواهد شد؟

دانش و تخصص در کنار مهارت معنا یافته و ما در ایران تایپیست به خوبی این نکته را می‌دانیم و به کار می‌بندیم. این یعنی نویسندگان مجموعه در کنار دانش و تخصص بالایی که در نگارش متون به زبان‌های مختلف دارند، مهارت کافی برای کار با نرم‌افزارهای مختلف را دارند. پس نرم‌افزاری که سفارش در بستر آن تحویل شما خواهد شد، نه اهمیتی دارد و نه می‌تواند یک محدودیت باشد. هرچند تحویل سفارش تایپ عربی یا هر زبان دیگری به طور نرمال معمولاً از طریق بستر نرم‌افزار ورد انجام خواهد شد اما اگر قالب دیگری را مد نظر داشته باشید هم، ما همچنان کنارتان هستیم. چه فایل پی‌دی‌اف نیاز باشد، چه ورد یا اکسل، در هر حال نویسندگان ایران تایپیست دانش و تخصص بالایی که در زبان عربی دارند را با مهارتی که در کار با نرم‌افزارهای مختلف دارند، آمیخته و یک نتیجه نهایی قابل قبول و با کیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهند.

سفارش تایپ عربی

تمام الزامات نگارش صحیح عربی رعایت خواهد شد

سفارش تایپ عربی در ایران تایپیست توسط چه کسانی انجام خواهد شد؟

تنها بهترین‌ها فرصت حضور در جمع نویسندگان ایران تایپیست را دارند؛ البته نه فقط نویسندگان بلکه ویراستاران و کارشناسان گرامی نیز با حساسیت و جزئی‌نگری بالایی انتخاب می‌شوند. این کمک می‌کند تا بتوانیم بدون نگرانی از اینکه چه سفارشی در اختیار کدام نویسنده قرار می‌گیرد، همیشه از ایجاد بهترین نتیجه اطمینان داشته باشیم. البته این به معنی نادیده انگاشتن توانایی‌های فردی و تخصص ویژه افراد نیست؛ برخی از نویسندگان مجموعه توانایی بالایی در ترجمه از سایر زبان‌ها به زبان عربی داشته و برخی دیگر از همراهان در حوزه ادبیات عرب تخصص دارند. آنچه که در این بین اهمیت دارد، تخصص بسیار بالای این نویسندگان در ارتباط با زبان عربی است. هرچند نهایت تلاش ما بر این است که صرفاً از فارغ‌التحصیلان و دانشجویان زبان عربی برای انجام پروژه‌های فوق تخصصی استفاده کنیم اما برخی از نویسندگان محترم ایران تایپیست، بدون داشتن تحصیلات مرتبط با زبان عربی، اشراف کاملی نسبت به این زبان دارند. پس جای نگرانی نیست؛ تنها با یک بار ثبت سفارش تایپ متن عربی در سایت، خودتان متوجه میزان دقت و تخصص نویسندگان ایران تایپیست خواهید شد.

در سفارش تایپ عربی از چه فونت‌هایی استفاده می‌شود؟

اینکه در ایران تایپیست تمام جزئیات و جوانب سفارش‌های تایپ و انتظارات کاربران سنجیده می‌شود، صرفاً یک شعار نیست. ما در مجموعه با کمک گرفتن از دانش بالای فارغ‌التحصیلان رشته‌های مرتبط با زبان عربی، در نهایت بر آن شدیم تا از فونت (Al-QuranAlKareem) برای انجام سفارش تایپ عربی استفاده کنیم. این فونت قابلیت‌های کافی برای انجام سفارش تایپ عربی را داشته و به خواننده کمک می‌کند تا با اطلاع دقیق از اعراب‌گذاری، دقیقاً آنچه که نیاز است را بخواند. البته باید خاطر نشان کرد که در صورت تقاضا برای سایر فونت‌ها نیز می‌توانید در مشورت با پشتیبانی سایت، اطلاعات لازم را بدست آورید.

سفارش تایپ عربی

سفارش‌ها به دقت بررسی شده و بسته به حیطه تخصصی ارجاع می‌شوند


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپ از دستنویسفوری ترین تایپهزینه تایپ زبان های خارجیراهنمای سفارش آنلاین تایپ

سوالات متداول

پاسخ مثبت است. این مجموعه با دسترسی به نویسندگان حاذق و زبده این حیطه، بدون کمترین نگرانی در مورد کیفیت خروجی نهایی، آماده پاسخگویی به انتظارات و نیازهای شماست.

بله؛ واقعیت این است که نرخ‌های متفاوتی برای ثبت سفارش در زبان‌های مختلف در نظر گرفته شده که بسته به نیاز خود می‌تواند با مراجعه به سایت از آن‌ها مطلع شوید

پاسخ مثبت است. ما تمام جوانب و جزئیات را برای ایجاد یک خروجی استاندارد و باکیفیت، زیر نظر داریم.

در یک کلام باید گفت افرادی که تخصص بالایی در انجام این کار داشته و با سال‌ها تجربه پا در مسیر انجام پروژه شما خواهند گذاشت.


نویسنده: نیما رفیعی سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1400/6/22 ساعت 13:00:19 تعداد بازدید: 946 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش تایپ عربی آنلاین سفارش تایپ متون عربی سفارش تایپ عربی ارزان سفارش تایپ عربی فوری بهترین سایت سفارش تایپ عربی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :