سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سفارش تایپ از طریق تلگرام

نویسنده: سهیل آریانپور سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1400/6/21 ساعت 11:57:01 بازدید: 1728 امتیاز 0 از 0 نظر

سفارش تایپ از طریق تلگرام شاید طیف خاصی از سفارش‌ها را از نظر شیوه نگارش محتوا شامل نشود اما در مورد این سفارش‌ها، طریقه پذیرش و تحویل سفارش‌ها متفاوت است. نیازی به توضیحات اضافه و تکراری در مورد نقش و اهمیت پیام‌رسان‌ها، بالأخص تلگرام نیست؛ تمام کاربران به‌خوبی می‌دانند که در شرایط فعلی تلگرام به بستری برای انجام بسیاری از کارها تبدیل شده و تولید محتوا نیز از این قاعده مستثنی نیست. ایران تایپیست با در نظر داشتن این موضوع، این بار قصد دارد تا برخی دیگر از خدمات خود را در قالب پذیرش سفارش تایپ از طریق تلگرام، به شما معرفی کند.

سفارش تایپ از طریق تلگرام

تلگرام کمک کرده تا مشتریان رابطه خود را به سادگی با ایران تایپیست حفظ کنند


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

تایپ پروژه‌های آنلاین دانش‌آموزی از طریق تلگرام

پذیرش سفارش تایپ از طریق تلگرام کمک کرده تا به کاربران در عمل هیچ محدودیتی در شیوه ثبت سفارش نداشته باشند. کاربران می‌توانند تایپ پروژه‌های آنلاین دانش‌آموزی را از طریق تلگرام برای حساب کاربری رسمی ایران تایپیست ارسال کنند و از همان طریق با تیم پشتیبانی در ارتباط باشند. هوشمندی، پویایی و تکثر تعداد نفرات تیم پشتیبانی کمک کرده تا کاربران بدون هیچ مشکلی بتوانند سفارش‌های مربوط به تایپ پروژه‌های آنلاین دانش‌آموزی را به سادگی و از طریق تلگرام ثبت و در نهایت تحویل بگیرند. نیاز به ذکر است که هیچ تفاوتی بین پیگیری سفارش تایپ از طریق تلگرام یا سایت، از حیث سرعت عمل و دقت در تحویل وجود ندارد؛ این کار تنها به منظور افزایش رفاه حال متقاضیان تولید محتوا انجام شده است.

سفارش تایپ از طریق تلگرام در روزهای تعطیل

با فرا رسیدن روزهای تعطیل، چه هفتگی و چه رسمی، بسیاری از مؤسسات و کسب‌وکارها در سکوت و انفعال فرو رفته و در عمل خدماتی را به کاربران خود ارائه نمی‌دهند اما ایران تایپیست، اسلوب و قواعد متفاوتی برای ایجاد ارتباط با کاربران دارد. کاربران ایران تایپیست بدون نگرانی از بابت روزهای تقویم یا ساعات کار، می‌توانند در هر لحظه، سفارش تایپ از طریق تلگرام ثبت کرده و بدون هیچ مشکلی سفارش‌های خود را پیگیری کنند. این مجموعه با بهره‌مندی از یک تیم پشتیبانی متکثر و در عین حال هماهنگ و یکپارچه، در تمام روزهای هفته، آماده مشاوره و پذیرش ثبت سفارش است. ما کمترین محدودیتی برای کاربران خود قائل هستیم.

سفارش تایپ از طریق تلگرام

با استفاده از تلگرام، داشتن رابطه مستمر با بخش پشتیبانی ساده‌تر از قبل خواهد شد


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

سفارش تایپ جداول از طریق تلگرام

اگر نیازهای شما به شکلی است که به طور مداوم یا حتی موردی، تایپ جداول را در لیست تقاضاهای خود دارید، باید گفت ایران تایپیست برای شما نیز پذیرش سفارش تایپ از طریق تلگرام را ممکن ساخته است. بدون هیچ مانعی، و با سفارش تایپ از طریق تلگرام، می‌توانید در تمام ایام هفته، پروسه کاری خود را سرعت ببخشید. تایپ جداول یکی از دسته‌های خاص تقاضا را تشکیل داده و تعداد زیادی از کاربران ایران تایپیست با این تقاضا به سراغ تیم‌های تولید محتوای این مجموعه می‌آیند. این دست از سفارش‌ها که اغلب به خواسته مشتریان در بستر اکسل انجام و تحویل می‌شوند، نیازمند شناخت دقیقی از این نرم‌افزار هستند. نویسندگان ایران تایپیست بدون محدودیت در مورد نرم‌افزارها،تایپ در اکسل را نیز در سبد بزرگ تخصص و توانمندی‌های خود قرار داده‌اند.

سفارش تایپ از طریق تلگرام

بدون نیاز به تماس تلفنی، در هر زمان، حتی روزهای تعطیل، با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید

تفاوت سفارش تایپ از طریق تلگرام و سفارش از طریق وبسایت در چیست؟

سفارش تایپ از طریق تلگرام، به طور مجزا و مستقلی نسبت به ساختار سایت تعریف نشده و صرفاً به عنوان یک ساختار مکمل در جهت تسهیل پروسه ثبت و پیگیری سفارش عمل می‌کند. اگر قصد ثبت سفارش تایپ از طریق تلگرام را دارید، باید طبق روال معمول ثبت سفارش، در سایت حساب کاربری ایجاد کرده و سپس با استفاده از منوهای پنل، به مانند حالت عادی، پروسه ثبت سفارش را پیگیری کنید. پس از ثبت سفارش، فارغ از اینکه نوع سفارش و جزئیات آن چیست، باید در انتخاب منوی ارائه توضیحات سفارش، تیک گزینه تیک حضوری را فعال کنید. پس از فعال‌سازی تیک این بخش، در نهایت شماره سفارش و فایل را دریافت خواهید کرد. حال با استفاده از حساب کاربری تلگرام خود، امکان ارسال این کد به یکی از شماره‌های تلگرام مؤسسه ایران تایپیست را دارید. پس از برقراری ارتباط از طریق تلگرام و ارسال شماره سفارش و فایل، پروسه کاری مربوط به سفارش ما توسط کارشناسان و بخش تلگرامی تیم پشتیبانی، آغاز می‌شود. پس در مجموع باید به این موضوع توجه داشت که ثبت سفارش تایپ از طریق تلگرام، ساختاری به منظور تسهیل پروسه کاری سایت ایران تایپیست است.

سفارش تایپ از طریق تلگرام

پس از تجربه ثبت سفارش در تعامل با تلگرام، احتمالاً برای همیشه این روش را ترجیح دهید

پرداخت هزینه در ثبت سفارش تایپ از طریق تلگرام به چه صورت است؟

سیستم پرداخت هزینه ثبت سفارش از طریق تلگرام نیز، به مانند آنچه در سایت قابل مشاهده است، کاملاً استاندارد، امن و سریع است. هر کاربر، تنها با داشتن یک کارت عضو شتاب می‌تواند از درگاه پرداخت آنلاین ایران تایپیست استفاده کرده و هزینه ثبت سفارش از طریق تلگرام را بپردازید. باید خاطر نشان کرد که این کار در هماهنگی با بخش پشتیبانی انجام‌شده و بدون کمترین خطا یا فقدان امنیت، بسته به برآورد قیمت صورت‌گرفته توسط تیم پشتیبانی، هزینه این کار را پرداخت خواهید کرد. از این حیث که همچنان انجام پرداخت‌ها به محوریت پلتفرم‌های قانونی و نرمال کسب‌وکارهای اینترنتی انجام می‌شود، کاربران هیچ دغدغه‌ای وجود نداشته و بیم گمراهی یا اشتباه در پیگیری پرداخت‌ها وجود ندارد. دقیقاً مانند خرید یک کالا از یک فروشگاه اینترنتی، هزینه ثبت سفارش از طریق تلگرام را پرداخت می‌کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپ کتابتایپ تخصصیتایپ از دستنویسلیست هزینه تایپ

سوالات متداول

در ارتباط مستقیم با کارشناسان و پشتیبانان توانمند مجموعه در این مورد کسب مشورت کرده و پس از ثبت نام در سایت، این امر ممکن خواهد شد.

در مشورت با تیم پشتیبانی و پاسخگویی متوجه خواهید شد که این شیوه ثبت سفارش مکمل پروسه کاری سایت بوده و به ساخت حساب کاربری نیاز است.

خیر؛ در این پروسه شاید تحت شرایط ویژه کاربر، تایم رسیدگی به سفارش او کاهش یابد اما به طور نرمال تفاوتی با ثبت سفارش از طریق سایت ندارد.

بله؛ ایران تایپیست با تیم قوی از پشتیبان‌ها، آماده است تا در خارج از ساعات کاری و اداری نیز، پذیرای سفارش تایپ شما باشد.


نویسنده: سهیل آریانپور سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1400/6/21 ساعت 11:57:01 تعداد بازدید: 1728 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش تایپ از تلگرام ثبت سفارش تایپ از طریق تلگرام سفارش تایپ تلگرام درخواست تایپ از تلگرام انجام تایپ از طریق تلگرام

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :