چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

روش های خلاصه نویسی متون برای کنکور

نویسنده: سیما خورشیدی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/5/5 ساعت 12:00:00 بازدید: 832 امتیاز 4 از 1 نظر

روش های خلاصه نویسی به روش افرادی که توانسته اند درست آموزش ببینند و یا درست آموزش دهند، همواره مورد توجه میباشد.. به صورتی که ایران تایپیست سعی میکند در خلاصه نویسی متون علمی و درسی به خصوص برای کنکور از روش کسانی تبعیت نماید که در آزمون های دشوار تحصیلی و شغلی موفقیت قابل توجهی را کسب نموده اند.

کسانی که با کمک خلاصه نویسی موفق شده اند رتبه برتر  را کسب نمایند همگی بر نکاتی توافق نظر دارند، آنان معتقد هستند کسی که درسی را خلاصه می نماید در گام اول اگر خود به نکات آن تسلط داشته باشد بسیار موفق تر از کسانی است که آشنایی کافی ندارند، شخصی که به مطالب مسلط می باشد یا قبلا تجربه خلاصه نمودن درس مذکور را دارد با همان خوانش اولیه میداند چگونه با کمک تکنیک هایی مانند روش درختی و ترسیم نقشه ذهنی یک خلاصه نویسی عالی را تحویل دهد.

روش های خلاصه نویسی متون برای کنکور

سفارش روش های خلاصه نویسی

 

نکته دیگری که رتبه های برتر بر روی آن توافق دارند آشنایی خود شخص خواننده با مطالب دروس است؛ زیرا در خلاصه نویسی توضیحات اضافی حذف می گردند، بنابراین خواننده ای که مطالب را قبلا نخوانده است با  خواندن چکیده نمیتواند  از متن خلاصه شده انتظار معجزه داشته باشد. خلاصه نویسی کمک می کند تمرکز بر روی مطالب مهم و کلیدی افزایش یافته و یادگیری بهتر صورت بگیرد.

به همین دلیل خواسته ای است که هر مشتری از خلاصه داشته باشد باید این باشد که دروس خلاصه شده کمک کنند نکات کنکوری و اصلی در ذهن آنها ماندگار گردد. در همین راستا  هر روز تعداد  افراد بیشتری در ایران تایپیست درخواست خلاصه نویسی دروس کنکوری از همان مقطع ورودی به دانشگاه تا دروس کنکور کاردانی به کارشناسی، کارشناسی به ارشد و ارشد به دکتری را ثبت می نمایند  و ایران تایپیست سعی میکند با ارجاع کار به کسانی که هم دانش کافی در زمینه درس مورد نظر را دارند و هم با اصول خلاصه نویسی آشنایی کافی دارند، رضایت مشتریان را جلب نماید.

سوالات متداول

بهترین روش های خلاصه نویسی برای کنکور با درنظر گرفتن سوالات پرتکرار، یادداشت برداری و درج مطالب به گونه ای است که علت و معلول به دنبال هم ذکر گردند.

بله، در صورت عدم رضایت از روش های خلاصه نویسی به کار رفته برای دروس کنکور، در ایران تایپیست ویرایش مطالب به سرعت انجام می شود.

بله، روش های خلاصه نویسی  به کار رفته برای کنکور در ایران تایپیست روش های معتبری می باشند که به خوبی استفاده می گردند، لذا می توان چکیده را چاپ نمود.

بله، ایران تایپیست با توجه به جلب همکاری متخصصین باتجربه روش های خلاصه نویسی استفاده می کند که سبب می شود چکیده تولید شده قابل تدریس باشد.


نویسنده: سیما خورشیدی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/5/5 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 832 امتیاز 4 از 1 نظر

کلمات کلیدی: روش های برتر خلاصه نویسی روش های خلاصه نویسی حرفه ای روش های خلاصه نویسی کنکوری روش های خلاصه نویسی تخصصی روش های خلاصه نویسی اصولی

دیدگاه کاربران

Sima | 1400-7-26 ساعت 09:47:42 امتیاز :

تقریبا تا نزدیکای کنکور داشتم خلاصه های شما رو مرور میکردم و کتابو گذاشتم کنار. مرسی

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :