چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

روش های خلاصه نویسی به سبک متخصصین ایران تایپیست

نویسنده: سیما خورشیدی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/5/6 ساعت 09:00:00 بازدید: 301 امتیاز 5 از 1 نظر

روش های خلاصه نویسی متون در ایران تایپیست برای کسانی که به دنبال یادگیری درست و موفقیت می باشند همواره مورد توجه قرار می گیرد؛ زیرا  عدم توجه به خلاصه نویسی سبب می شود  افراد در هنگام یادگیری و یا حتی آموزش دادن به دیگران  در میان انبوهی از مطالب سردرگم شده و یا گم شوند.

چه کسی میتواند ادعا کند بدون یک خلاصه نویس درست میتواند اسلاید های پاورپوینتی را برای توضیح مطالب در کلاسهای درس سمینارها و همایش ها ارائه دهد که هم آموزنده باشند وهم مخاطب را با خود تا انتها همراه نگه دارند؛ اسلایدهایی که مطالب اضافی در آنها درج می شوند زیاد می شوند و مابین مطالب ارتباط درست و معنی داری دیده نمی شود، لذا توجه به انتخاب روش های خلاصه نویسی عالی ضروری می باشد.

از سوی دیگر بسیاری از افراد بارها در زندگی خود با آزمونهای سرنوشت سازی  روبرو می شوند که نیاز دارند به مطالب رفرنس های آن تسلط کافی بیابند. آزمون مقاطع مختلف دانشگاهی و آزمونهای شغلی جزو این موقعیت ها هستند.

روش های خلاصه نویسی به سبک متخصصین ایران تایپیست

هزینه روش های خلاصه نویسی

 

 افراد با منابع متعددی روبرو می شوند و در بسیاری از  مواقع فرصت مطالعه محدود است و کتابها پر از مطالب اضافی هستند که تنها جنبه تشریحی دارند،  لذا وقتی خود زمان کافی جهت مطالعه و خلاصه نویسی ندارند یا به روش های خلاصه نویسی مسلط نیستند به دنبال مجموعه و یا کسانی می باشند که چنین کاری را برای آنها انجام دهند.

 در زمانی که اینترنت اینگونه در دسترس نبود اغلب یافتن چنین مجموعه و یا کسانی دشوار بود؛ اما اکنون که اینترنت در دسترس است مجموعه ای مانند ایران تایپیست با کمک گرفتن از افرادی که تجربه کافی در خلاصه نویسی دارند و دانش آموخته رشته های مختلف می باشند؛ این مشکل را رفع نموده است. ایران تایپیست به مدد همکاران خلاصه نویس دورکار و متخصص خود در سراسر کشور در  زمانی اندک تمامی متون ها با هر گرایشی را خلاصه می کند.

سوالات متداول

در روش های خلاصه نویسی به کار رفته برای  دروس دانشگاهی در ایران تایپیست نکات مهم دروس  شناسایی شده و  یادداشت می شوند و  از توضیحات اضافی پرهیز می گردد.

روش های خلاصه نویسی  برای  دروس دانشگاهی در ایران تایپیست توسط متخصصینی استفاده می شود که در دروس مورد نظر دانش کافی را دارند.

بله به علت همکاری متخصصین با تجربه روش های خلاصه نویسی  به کار رفته برای  دروس دانشگاهی، چکیده ارائه شده قابل چاپ است.

خیر، در هر دو روش ثبت سفارش ثبت سفارش آنلاین و  حضوری در ایران تایپیست  بهترین روش های خلاصه نویسی براساس موضوع متون انتخاب می شوند.


نویسنده: سیما خورشیدی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/5/6 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 301 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: روش های تخصصی خلاصه نویسی خلاصه نویسی طریقه خلاصه نویسی سبک خلاصه نویسی برتر بهترین روش های خلاصه نویسی

دیدگاه کاربران

آرزو معدلت | 1400-7-26 ساعت 09:42:03 امتیاز :

فقط با خلاصه نویسی عالی شما امکان داشت که تا انتهای کتاب بتونم برسم. مرسی از همتون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :