یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

روش خلاصه نویسی متن

نویسنده: امیررضا قاسمی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/5/26 ساعت 09:00:00 بازدید: 2190 امتیاز 5 از 1 نظر

روش خلاصه نویسی متن  ایران تایپیست همواره خود را تحت عنوان یک روش فوق العاده کمک آموزشی، مطرح نموده است. این روش بارها نشان داده می تواند به عنوان یک روش موثر در یادگیری کامل آموزشی، تجربه عالی را رقم بزند؛ زیرا خلاصه نویسی تمرکز شخص را بر روی نکات طلایی و کلیدی با حذف توضیحات اضافه، افزایش می دهد.

بهترین روش خلاصه نویسی متن و یادداشت برداری چیست؟

روش خلاصه نویسی متن و یادداشت برداری موثر و حرفه ای تمرکز را افزایش داده و به یادگیری کامل کمک می نماید. این روش به عنوان بهترین روشی است که بسیاری از افراد در دنیا برای یادگیری موثر و درست انتخاب نموده اند، آنان نتیجه بسیار مثبتی را کسب کرده اند.

 طبق تجربه، یادگیری متون حجیم بدون خلاصه نویسی و یادداشت برداری و تهیه چکیده و عصاره، کاری بسیار دشوار است، لذا خلاصه نویسی متن مورد توافق همگان است و در راستای آموزش، همواره می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

روش خلاصه نویسی متن

صحت روش خلاصه نویسی متن

 

در همین راستا ایران تایپیست افراد متخصص و باتجربه را در زمینه خلاصه نویسی از سراسر کشور دعوت به همکاری نموده است؛ این افراد همیشه سعی دارند بهترین کار خود را ارائه دهند. به همین دلیل می بینیم متون در هر فرمتی که باشند وقتی توسط متخصصین ایران تایپیست خلاصه می گردند، یادگیری متن مورد نظر در حجم های متفاوت به خوبی برای مخاطب اتفاق می افتد.

قابل ذکر است؛ در این مجموعه  همواره سعی می شود از بهترین روش خلاصه نویسی  برای تهیه چکیده مطالب استفاده شود؛ خلاصه نویس ایران تایپیست متون را به دقت مطالعه می نماید و با توجه به اینکه در زمینه موضوع متن، دانش کافی دارد، به راحتی  نکات کلیدی را دریافته و  از درون متن استخراج می کند و همراه توضیحات بسیار مختصری  که به واسطه دانش خود دارد، باتوجه به متن، در خلاصه ذکر میکند؛ بدین ترتیب در کنار ارائه نکات مهم، توضیحات اضافی به درستی حذف می گردند و مخاطب این توانایی را می یابد که تنها بر نکات مهم متن تمرکز نماید.

متخصص مجموعه همچنین جهت افزایش تمرکز و روانی متن برای خواننده، به گونه ای متن را خلاصه می کند که کلمات کلیدی به صورت حلقه های یک زنجیر به دنبال هم قرار گیرند، تا بدین ترتیب خواننده قادر شود یک نقشه ذهنی را ترسیم نموده و محتوا را از ابتدا تا انتها دنبال کند. بنا به همین دلایل کاملا طبیعی است سفارشات خلاصه نویسی بسیاری در مجموعه ایران تایپیست ثبت سفارش می شوند.

روش خلاصه نویسی متن برای تولید محتوا وب سایت

روش خلاصه نویسی متن برای تولید محتوا وبسایت اکنون با توجه به اقبال گسترده عموم مردم به اینترنت و دنیای مجازی، از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است. امروزه افراد اطلاعات خود را از اینترنت دریافت می کنند و موتورهای جستجو هر لحظه شاهد انبوهی از جستجو ها هستند.

دنیای مجازی با حضور  وبسایت ها اکنون یک تنه موفق شده است زندگی بشر را تحت تسلط خود درآورد، آموزش و یادگیری و کسب اطلاعات و تبلیغات همگی  در حال حاضر با اینترنت و وبسایت ها عجین شده اند، لذا سفارش تولید محتوا با کمک خلاصه نویسی در ایران تایپیست، هر روز در حال گسترش چشمگیری می باشد.

روش خلاصه نویسی متن

سفارش روش خلاصه نویسی متن

 

مردمی که قبلا روزانه به کتاب ها و مجلات و روزنامه ها برای مطالعه و کسب اطلاعات مراجعه می نمودند، اکنون در گوشی ها و کامپیوترهای خود به دنبال کسب این اطلاعات هستند. شاید بتوانیم  دلیل این تغییر سلیقه را، تمایل افراد به دسترسی به اطلاعات به صورت فوری از یکسو و از سوی دیگر کمبود زمان و  عدم حوصله کافی برای مطالعه متن های طولانی بدانیم؛ این موارد در کنار هم مقصر چنین رویکردی هستند.

اکنون افراد می خواهند به هر نوع اطلاعات و داده ای، در کسری از ثانیه دسترسی یافته و خلاصه ای را مطالعه نمایند، به طوری که مطالعه کتابهای چند صد صفحه ای طرفداران کمتری را نسبت به گذشته دارد و تمایل به مطالعه خلاصه کتابها در وب سایتها افزایش یافته است، لذا با توجه به چنین شرایطی، ایران تایپیست با کمک همکاری افراد متخصص حوزه های مختلف، اقدام به خلاصه نمودن متون مختلفی کرده تا این چکیده ها در وب سایت ها منتشر شده و مورد بازدید همه افراد قرار گیرند.

متون به ایران تایپیست در هر حجم و فرمتی سپرده می شوند تا به نحوی جذاب و روان خلاصه شده و در وبسایت مربوطه درج گردند. متخصصین این مجموعه به خوبی می دانند چکیده ای که تهیه می کنند مورد بازدید افراد زیادی قرار خواهد گرفت؛ بنابراین دقت و صحت مطالب در کنار جذابیت و روانی جملات، زیر ذره بین خواهد رفت. کار باید اقبال عمومی را در پی داشته باشد.

روش خلاصه نویسی متن برای شب های امتحان

روش خلاصه نویسی متن برای شب های امتحان به تهیه متونی می پردازد که نشان داده به افراد در موفقیت کمک می نماید، به همین دلیل در ایران تایپیست بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. چنین خلاصه هایی در اختیار افراد قرار داده میشوند تا به خوبی برای امتحانات مختلف آماده شوند.

 سالانه آزمونها و امتحانات بسیاری در سراسر کشور برگزار می شوند، آزمونهای ورودی مدارس خاص و دانشگاه ها در مقاطع مختلف تا امتحانات مختلف مدارس و دانشگاه همگی موقعیت های هستند که افراد را به فکر مطالعه متون خلاصه شده ای می اندازد که در به خاطر سپردن نکات طلایی و مهم، نقش بسیار موثری را بازی می کنند. کتابها و جزوه های پر حجم و متعدد همگی پر از انبوهی از مطالب هستند که نکات مهم در میان این حجمی از  مطالب که به عنوان توضیح و تشریح آنها هستند، می توان گفت گم می شوند؛ توضیحات و تشریح هایی که مطالعه آنها  زمان بر هم هستند.

 از سوی دیگر پراکندگی نکات مهم هم سبب بر هم خوردن تمرکز می گردند، لذا همگی در کنار هم دشواری های زیادی  را پیش روی افراد قرار می دهند؛ بنابراین می بینیم با چنین مشکلاتی، مطالعه و یادگیری کامل همواره زیر سوال خواهد بود. باید پذیرفت؛ زمانبر بودن مطالعه مطالب پر حجم، در بسیاری از مواقع سبب می شود کتابها ناتمام بمانند، جزوات بدون تمرکز و یادگیری، تنها با هدف اتمام جزوه مطالعه شوند و پراکندگی  زیاد نکات طلایی در کتابها و جزوات نیز سبب می شود خواننده نتواند یک نقشه ذهنی در خیال خود ترسیم نموده و به مطالب تسلط پیدا کند.

روش خلاصه نویسی متن

هزینه روش خلاصه نویسی متن

 

بسیاری از این امتحانات توانسته اند مسیر زندگی افراد را تغییر دهند، چه بسا کسب نمره بالا در یک امتحان توانسته است پله ای برای دست یافتن به موقعیت خوبی گردد و یا عدم قبولی در امتحانی توانسته مسیر زندگی شخص را به سمتی ناخوشایند هدایت نماید. ما کم افرادی را ندیده ایم که بعد از عدم موفقیت در امتحانات تحصیلی، حتی ترک تحصیل نموده اند. لذا طبیعی است ایران تایپیست به این خدمت توجه خاصی مبذول نماید.

روش خلاصه نویسی درختی متن چگونه است؟

روش خلاصه نویسی متن به صورت درختی، روشی است که  نشان داده برای کمک به یادگیری، درخشان عمل می کند. امروزه کتابها توسط متخصصین ایران تایپیست خلاصه شده و به عنوان جزوه در کلاسهای آموزشی و دانشگاهی مورد استفاده قرار می گیرند، در این نوع خلاصه ها، ایران تایپیست متناسب با موضوع  محتوای مورد نظر، متخصص را انتخاب می کند تا به نکات مطرح شده در متن اشراف کامل داشته باشد و بتواند خلاصه نویسی به صورت درختی انجام دهد.

متخصص با وجود دانشی که دارد برای یک خلاصه نویسی درست و دقیق، باید کل محتوا را باز هم به دقت مطالعه نماید و یک نمای کلی و کاملی از محتوا در یابد. او همچنین در طی مطالعه ای که می کند نکات کلیدی را استخراج نموده و یادداشت برداری می کند. توضیحات که مطالعه شد خلاصه آنها نیز یادداشت می شوند.

روش خلاصه نویسی متن

کیفیت روش خلاصه نویسی متن

 

 در مرحله بعد نوبت به جمع بندی و چینش مطالب در قالب یک درخت می شود؛ درخت از ریشه، تنه، شاخه های اصلی و فرعی و سرشاخه ها و برگها تشکیل شده است؛ برای اینکه تمرکز فرد افزایش یابد و بتواند به خوبی مطالب را یاد بگیرد، باید علت و معلول سلسله وار به دنبال هم قرار بگیرند، بدین ترتیب خواننده می تواند به خوبی ارتباط منطقی مابین مطالب خلاصه نویسی برقرار نموده و آن ها به خاطر بسپارد.

در ادامه، مطالب یادداشت شده در قسمتهای مختلف درخت از ریشه و یا از برگ ها شروع به جایگذاری می شوند تا خواننده به راحتی بتواند منظور و مقصود نویسنده را درک نموده و تنها بر نکات مهم تمرکز کند. در همین راستا پاورپوینت هایی که در کلاس های مختلف آموزشی، همایش ها و جلسات مورد استفاده قرار داده می شوند، همگی نمونه هایی هستند که برای اینکه خلاصه بسیار مفیدی را به خواننده ارائه دهند و آموزش کامل در حداقل زمان ممکن صورت بگیرد، بر همین تکنیک خلاصه نویسی درختی متن متکی می باشند.

روش خلاصه نویسی متن مقالات تخصصی

 روش خلاصه نویسی متن مقالات تخصصی انجام شده در ایران تایپیست محتواهایی را تولید نموده که در کلاس ها و همایشها به خوبی مورد استفاده قرار می گیرند. افراد در همایش ها و کلاسهای آموزشی و جلسات سخنرانی تخصصی نیاز دارند آخرین مقالات تخصصی منتشر شده را در اختیار داشته باشند.

 آنان می خواهند با کمک آخرین دستاوردهای حاصله در دنیا بتوانند مطالبی را ارائه دهند که برای مخاطبان جذاب و مفید باشد. خلاصه نویسی متون مقالات تخصصی برای همایشها و کلاس ها تنها یکی از سفارشات  این نوع  خلاصه نویسی در ایران تایپیست است. برای نوشتن پایان نامه ها و رساله ها و کارهای تحقیقاتی یکی از کارهایی که همواره دانشجویان انجام می دهند سفارش خلاصه مقالات جهت بررسی منابع و سایر بخش ها می باشد. مقالات تخصصی که قرار است پایه تحقیقات را تشکیل دهند.

 خلاصه این مقالات داده هایی را در اختیار افراد قرار میدهند که بتوانند هم دانش خود را افزایش دهند و هم دانش مخاطبان را بیشتر نمایند. لذا در ایران تایپیست کارهای چکیده ای عرضه می گردد که قابل اتکا بوده و در عین اینکه جملات کوتاه و روان هستند و از توضیحات اضافی دوری شده، اطلاعات مفید ذکر شده است.

روش خلاصه نویسی متن

روش خلاصه نویسی متن

 

 داشتن چنین اعتمادی به چکیده تهیه شده از آن جهت ارزش بالایی دارد که بسیاری از پزشکان و مهندسین و متخصصین از این چکیده ها در حرفه خود بهره می برند. لذا اگر مقاله خلاصه شده به درستی خلاصه نشده باشد و نکات مهم ذکر نشده باشند و یا به علت حذف مطلبی، ارائه داده ای با دشواری روبرو شود و یا مقصود نویسنده به درستی منتقل نگردد، کاملا طبیعی است که سفارش دهنده چکیده متضرر خواهد شد.

در همین راستا روش خلاصه نویسی متنی که در ایران تایپیست مورد استفاده قرار می گیرد بر اساس یک نقشه ذهنی می باشد که همکاران متخصص  این مجموعه به خوبی آن را پیاده می کنند. آنان با توجه به اشرافي که به موضوع دارند، توانایی ارائه یک چکیده مورد قبول را دارند.

سوالات متداول

در ایران تایپیست  بر اساس موضوع کتابهای درسی، بهترین روش خلاصه نویسی متن توسط متخصص حرفه ای انتخاب می گردد.

موضوع متن و حجم آن و زمان تحویل، گزینه هایی هستند که در  برآورد هزینه بهترین روش خلاصه نویسی متن برای تولید محتوا در ایران تایپیست دخیل هستند.

بله، اگر از روش  خلاصه نویسی متن کتاب ها  برای امتحانات راضی نباشید، ایران تایپیست ویرایش مطالب را به سرعت انجام می دهد.

در روش خلاصه نویسی متن مقالات تخصصی، نکات مهم مقاله استخراج و  یادداشت می شوند و به ترتیب از ریشه تا برگهای درخت جایگذاری می گردند.


نویسنده: امیررضا قاسمی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/5/26 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 2190 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: بهترین روش خلاصه نویسی متن روش خلاصه نویسی متون روش خلاصه نویسی تخصصی روش خلاصه نویسی اصولی روش خلاصه نویسی کنکوری

دیدگاه کاربران

مهتاب | 1402-12-16 ساعت 08:36:50 امتیاز :

عالی

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :