دوشنبه ۰۱ مرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

رعایت اصول امانتداری در فرایند تجزیه و تحلیل آماری پایان نامه

نویسنده: زهرا خلف زاده تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/6/18 ساعت 16:00:00 بازدید: 404 امتیاز 5 از 1 نظر

امانتداری در فرایند تجزیه و تحلیل آماری پایان نامه ها اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا اگر تحلیلگری در فرایند تحلیل داده های آماری امانتدار نباشد ممکن است که پارامتر های مهمی را در نظر نگیرد و سبب مشکلات بزرگی شود. به طور مثال در یک منطقه میزان نیترات زیادی در آب موجود می باشد. تمامی داده های آماری نیترات بین 20 تا 30 می باشد اما یکی از داده ها پرت و روی 40 قرار دارد. حال اگر تحلیلگر این عدد را برای بهبود نتایج حذف کند ممکن است که کارشناسان متوجه این آلودگی در منطقه نشوند و افراد زیادی جان خود را از دست بدهند. بنابراین تحلیلگر باید در فرایند تجزیه و تحلیل امانتدار باشند. امانتداری در تحلیل تنها یکی از اصول و قواعد تجزیه و تحلیل داده های آماری می باشد. از مهمترین اصول و قواعد تحلیل می توان به توجه به افزایش و کاهش نمودار ها، بررسی دقیق پرسشنامه ها، بررسی تمامی داده ها، تحلیل با استفاده از فرمول های معتبر، امانتداری در فرایند تحلیل و ... اشاره کرد.

اگر تحلیلگران تنها به یکی از این قواعد توجه نکنند، تمامی فرایند تحلیل با مشکل مواجه خواهد شد. به همین دلیل تمامی تحلیلگران ایران تایپیست موظف هستند تا به تمامی قواعد تحلیل توجه کنند. اگر تحلیلگری به این قواعد از عمد توجهی نکند، ایران تایپیست پنل کاربری او را خواهد بست و سفارش را به تحلیلگر دیگری می سپارد.  ایران تایپیست به هیچ عنوان برای سود بیشتر از تحلیلگران مبتدی استفاده نمی کند. زیرا تحلیلگران مبتدی به خوبی به نرم افزار های تخصصی و تحلیل های دقیق مسلط نیستند و همین امر سبب می شود تا کیفیت تحلیل های این موسسه کاهش بیابد. امانتداری در تحلیل ها سبب می شود تا فرایند تحلیل کمتر دچار مشکلات شود و نتایج به خوبی تحلیل شوند. بنابراین امانتدار بودن در تجزیه و تحلیل ها سبب می شود تا کارشناسان بهتری مشکلات را شناسایی و به رفع آنها بپردازند.

رعایت اصول امانتداری در فرایند تجزیه و تحلیل آماری پایان نامه

امانتداری در تحلیل ها

سوالات متداول

بله، تمامی تحلیلگران این موسسه موظف هستند تا در فرایند تجزیه و تحلیل پایان نامه ها امانتدار باشند.

تحلیلگران برای تجزیه و تحلیل داده های آماری باید به نکاتی مانند: افزایش و کاهش نمودار ها، بررسی دقیق پرسشنامه ها، بررسی تمامی داده ها، تحلیل با استفاده از فرمول های معتبر، امانتداری در فرایند تحلیل و ... توجه کنند.

ایران تایپیست پنل کاربری او را خواهد بست و سفارش را به تحلیلگر دیگری می سپارد.

خیر، ایران تایپیست به هیچ عنوان از تحلیلگران مبتدی برای انجام تحلیل های آماری پایان نامه ها استفاده نمی کند.


نویسنده: زهرا خلف زاده تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/6/18 ساعت 16:00:00 تعداد بازدید: 404 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: امانتداری در تحلیل آماری پایان نامه تحلیل آماری اصولی پایان نامه تحلیل آماری و تخصصی پایان نامه تحلیل آماری آنلاین پایان نامه معتبرترین مرکز تحلیل آماری پایان نامه

دیدگاه کاربران

افسانه خیری | 1400-6-22 ساعت 08:37:41 امتیاز :

تو پایان نامم چندتا ایراد داشتم که شما صادقانه بهم اطلاع دادین. واقعا ممنونتونم.

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :