پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

خلاصه نویسی انشا با ارزانترین قیمت

نویسنده: سارا اخلاقی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/20 ساعت 09:00:00 بازدید: 545 امتیاز 5 از 1 نظر

خلاصه نویسی انشا به صورت باکیفیت با حذف نمودن توضیحات اضافه هر متنی و برجسته کردن مطالب مهم و کلیدی، انشایی را پیش رو مخاطب قرار می دهد که با خواندن آن هم آموزش می بیند و هم لذت می برد. لازم به ذکر است ایران تایپیست از ارائه خدمت خلاصه نویسی انشا چنین هدفی را دنبال می نماید و در همین راستا سعی می کند با اخذ تصمیماتی هزینه را کم نموده؛ اما کیفیت را همواره در سطح بالا نگه دارد.

در ایران تایپیست متخصصین مجموعه که به کار خلاصه نویسی انشا مشغول هستند، ملزم به حضور فیزیکی در محل کار و یا مقید به کار کردن در ساعات مشخص نیستند تا بدین ترتیب بتوانند به صورت دورکاری کار خود را انجام دهند.

این کار سبب شده  است هزینه خلاصه نویسی به صورت فاحشی کاهش یابد و خلاصه نویسی انشا با ارزانترین قیمت ممکن در ایران تایپیست انجام شود. از سوی دیگر مجموعه جهت کاهش هزینه های مشتریان، امکان ثبت سفارش آنلاین برای نوشتن انشا با روش خلاصه نویسی را جایگزین ثبت سفارش حضوری نموده است تا بدین ترتیب سهولت سفارش و قیمت کم و کیفیت بالا در کارهای ایران تایپیست در کنار هم جمع شوند و مشتریان کارهای رضایت بخشی را دریافت نمایند.

خلاصه نویسی انشا با ارزانترین قیمت

حجم خلاصه نویسی انشا

 

متخصصین دورکار مجموعه، متون را با دقت مطالعه نموده و نکات مهم و طلایی را یادداشت می کنند سپس با رعایت پیوستگی مطالب سعی می کنند انشایی را بنویسند که هم شامل نکات کلیدی است و هم قلم جذابی دارد. زیرا انشا نویسی با خلاصه نویسی معمولی تفاوت هایی در قلم دارد؛ انشا باید همانند یک قصه شیرین و پرکشش باشد، در انشا تنها بیان نکات مهم نیست که معیار است، قلمی که برای مخاطب جذاب هم باشد، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. انشا درکلاس های درس دانش آموزان خوانده می شود و به آنها آموزش داده و  کمک می کند رویاپردازی نمایند و همچنین بیشتر در مسائل تفکر کنند.

سوالات متداول

هزینه خلاصه نویسی انشا فوری در ایران تایپیست بر اساس محتوا و حجم کار محاسبه می شود، البته در حالت فوری هزینه دو برابر شرایط عادی تقریبا محاسبه می گردد.

بله، میتوان 60 درصد هزینه را در ابتدای کار پرداخت نمود و مابقی را در زمان تحویل خلاصه نویسی انشا پرداخت نمود.

بله ایران تایپیست با توجه به اینکه می خواهد مشتریان از کیفیت کار خلاصه نویسی انشا اطمینان خاطر داشته باشند، امکان دانلود رایگان کار را  برای همگان فراهم می کند.

بله در ایران تایپیست می توان همه محتواها و مخصوصا محتواها با حجم بالا را از طریق واتس اپ و تلگرام ارسال نمود.


نویسنده: سارا اخلاقی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/20 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 545 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: قیمت خلاصه نویسی انشا خلاصه نویسی ارزان انشا هزینه خلاصه نویسی انشا نرخ خلاصه نویسی انشا خلاصه نویسی انشا ارزان قیمت

دیدگاه کاربران

زینب جعفری | 1400-6-21 ساعت 08:18:13 امتیاز :

یه سفارش خلاصه نویسی انشا گذاشته بودم و خیلی عالی تحویلم دادین. ممنون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :