یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ثبت نام تایپ در منزل

نویسنده: مهسا وحدت تایپ آنلاین تاریخ انتشار: 1402/3/26 ساعت 09:00:00 بازدید: 2297 امتیاز 5 از 1 نظر

تقریبا محال است این روزها دست به انجام کاری زد و نیازی به تایپ درخواست مربوط به آن نباشد. با توجه به سیستمی شدن کارها نیاز است تا برای ارائه هر درخواستی به هر شخص و یا ارگانی آن را تایپ کرد. بدون تایپ کردن درخواستتان تقریبا هیچ شخص و یا ارگانی برای شما کوچک ترین ارزشی قائل نمی شود. با این حجم از استقبال مردم برای تایپ کردن متون خود، نیاز بود تا شرکت ها برای مدیریت کردن کارهای خود به دنبال استخدام تایپیست باشند تا بتوانند به این صورت کارهای خود را به بهترین شکل ممکن پیش ببرند. اغراق نکرده ایم اگر بگوییم این روزها تایپیست ها درامد بسیار خوبی را دارند. اگر دوست دارید با حضور در منزل به درامد خوبی برسید، پیشنهاد می کنیم این محتوا را تا انتها و با دقت مطالعه نمایید؛ چرا که قصد داریم در مورد این موضوع صحبت کنیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ثبت نام تایپ در منزل و کار فریلنسری

قطعا این روزها نام کار فریلنسری بیش تر از هر زمان دیگری به گوش می رسد. افرادی که با این واژه بیگانه باشند، ممکن است هیچ درک درستی نسبت به واژه فریلنسر نداشته باشند. منظور از کار فریلنسری کاری است که شخص به دلخواه و البته به صورت پروژه ای انجام می دهد. افرادی که فریلنسر هستند به استخدام هیچ مجموعه ای در نمی آیند و شغل آن ها مانند افرادی که شغل آزاد دارند، دست خودشان است و هیچ اجباری برای انجام کاری ندارند.

تایپیست ها را می توان جزئی از افراد فریلنسر دانست که می توانند با مجموعه های مختلفی همکاری داشته باشند. با توجه به شیوع بیماری کرونا بسیاری از مشاغل تصمیم به ادامه فعالیت خود به صورت دورکاری گرفتند. همین مسئله باعث شده تا بسیاری از افراد، تصمیم به یادگیری یک سری از مهارت ها بگیرند تا به این صورت بتوانند به درآمد خوبی با حضور در منزل برسند. برای این که بتوان به کسب درآمد از طریق تایپ محتواهای مختلف رسید، نیاز است تا در ابتدا یک سری از مهارت ها را در خود تقویت نمایید. با یادگیری و تقویت این مهارت ها طبیعتا در مدت زمانی کوتاه می توانید با مجموعه های مختلفی همکاری کنید.

از مهم ترین شروطی که تقریبا 99 درصد مجموعه ها برای استخدام تایپیست ها در نظر گرفته اند، می توان به تایپ ده انگشتی اشاره کرد. افرادی که به تایپ ده انگشتی تسلط داشته باشند، می توانند با مجموعه های مختلفی برای کسب درامد همکاری کنند. طبیعتا افرادی که تازه پا در مسیر یادگیری تایپ گذاشته اند، این سوال برایشان به وجود آمده است که در چه مدت زمانی می توانند به تایپ ده انگشتی تسلط پیدا کنند. در خصوص این مورد نمی توان یک صحبت قطعی داشت؛ چرا که بستگی به فاکتورهای بسیار زیادی دارد.

برای یادگیری اصول تایپ ده انگشتی در ابتدا نیاز است تا یک سری از آموزش ها را ببینید. برای یادگیری این آموزش ها نیازی به شرکت در کلاس های مختلف و صرف هزینه گزاف نیست. با استفاده از شبکه های اجتماعی و همچنین یوتیوب معلم بزرگ این روزهای بسیاری از افراد قادر هستید تا در زمانی کوتاه با این اصول آشنا شوید.

ثبت نام تایپ در منزل

برای ثبت نام تایپ در منزل باید چه کاری انجام دهیم؟

سفارش گیری مداوم با ثبت نام تایپ در منزل

در صورتی که با هیچ مجموعه ای همکاری نداشته باشید ممکن است در مقوله کسب درآمد به مشکل بخورید. بسیاری از شرکت ها و مجموعه ها در کشور فعالیت دارند که خدمات مربوط به تایپ را ارائه می دهند. برای همکاری داشتن با این مجموعه ها کار سختی پیش روی شما وجود ندارد. کافیست با پشتیبانان سایت های مختلف در این خصوص ارتباط بگیرید. توجه داشته باشید که با توجه به گسترش اینترنت و همه گیری آن بین عموم مردم، این روزها تمامی سفارشات تایپ در بستر وب سایت صورت می گیرد. این موضوع نشان گر این است که برای ثبت نام در این مجموعه ها و قبول سفارشات تایپ نیازی به طی کردن کوچک ترین مسافتی وجود ندارد و در خانه نیز انجام این کار برای شما امکان پذیر است.

اگر با مجموعه های حرفه ای و پر مشتری همچون ایران تایپیست همکاری داشته باشید، قطعا روزانه می توانید سفارشات تایپ بسیار زیادی را قبول کنید. البته ناگفته نماند قبول سفارشات در حجم بالا منوط به سرعت عمل شما می باشد. داشتن سرعت عمل بالا نیز یک رابطه ای کاملا مستقیم را به تسلط داشتن بر تایپ ده انگشتی دارد. بدون بلد بودن تایپ ده انگشتی سرعت عمل شما به طرز چشم گیری کاهش پیدا می کند و نمی توانید سفارشات تایپ زیادی را قبول کنید.

برای شروع همکاری با مجموعه ایران تایپیست نیاز است تا به وب سایت ما مراجعه نمایید. پشتیبانان مجموعه 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته پاسخگوی شما خواهند بود. رزومه خود را برای ما ارسال کنید تا با بررسی آن امکان شروع همکاری با ما را داشته باشید. البته ناگفته نماند اگر بتوانید با چند مجموعه مختلف در این حوزه همکاری داشته باشید تجربه بسیار زیادی را نیز کسب خواهید کرد. یکی از ویژگی های مثبتی که تایپیست شدن دارد در این است که شما نیازی به داشتن یک رزومه قوی ندارید و حتی بدون داشتن تجربه نیز می توانید مشغول به کار شوید.

ثبت نام تایپ در منزل

کار تایپ محتوا متون مختلف باید توسط چه مجموعه ای انجام شود؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

با ثبت نام تایپ در منزل چقدر می توانم در ماه کسب درآمد کنم؟

یکی از سوالات پر تکرار و متداول که همواره بسیاری از افراد دارند این است که با ثبت نام تایپ در منزل و تایپیست شدن به صورت میانگین چقدر می توانند در ماه درآمد داشته باشند. در خصوص این موضوع نمی توان یک صحبت قطعی داشت؛ چرا که باید فاکتورهای زیادی را بررسی نمایید.

  • سرعت عمل بالا

داشتن سرعت عمل بالا باعث می شود تا در مدت زمانی کوتاه قادر به تایپ کردن سفارشات مختلفی باشید. اگر دست شما در تایپ سفارشات تند باشد، قطعا در روز می توانید کلمات بیش تری را تایپ کنید. هر چقدر تعداد کلمات تایپ شده توسط شما بیش تر باشد، طبیعتا درآمد شما نیز افزایش پیدا می کند.

  • همکاری داشتن با مجموعه های متعدد

اگر بتوانید به صورت همزمان با چند مجموعه متفاوت همکاری داشته باشید، شانس شما برای دریافت سفارشات مختلف تا حد زیادی افزایش پیدا می کند. همین بالا رفتن شانس موجب می شود تا بتوانید درامد خود را هر روز نسبت به روز گذشته افزایش دهید. البته توجه داشته باشید که تنها با مجموعه های به نام و معتبر همکاری کنید.

  • تسلط داشتن به زبان های مختلف

در کشور ایران تنها سفارشات تایپ به زبان فارسی انجام نمی شود و هر روزه شاهد ثبت سفارشات مختلفی به سایر زبان های دنیا هستیم. طبیعتا مبلغی که برای تایپ سفارشات فارسی در نظر گرفته می شود، به مراتب کم تر از مبلغی است که برای تایپ سفارشات انگلیسی، ژاپنی، فرانسوی و... پرداخت می شود. اگر به زبان های مختلفی مسلط باشید، می توانید به درامد بالاتری نیز دست پیدا کنید.

با در نظر گرفتن این موارد می توانید نسبت به درامد ماهیانه خود یک دید کلی پیدا کنید. البته فراموش نکنید که هر مجموعه ای با توجه به سیاست کاری خود موضوع دستمزد تایپیست ها را مشخص می کند و تمامی مجموعه ها یک قیمت واحد را برای تایپ کردن متون مختلف در نظر نگرفته اند.

ثبت نام تایپ در منزل

تعرفه تایپ محتوا بر چه مبنایی محاسبه می شود؟

سهم تایپیست از تایپ در منزل چقدر است؟

شرکت های ارائه دهنده خدمات تایپ نقشی واسط را دارند تا بتوانند مشتری را به تایپیست وصل کنند. این شرکت ها جهت خدماتی که ارائه می دهند، یک مبلغ مشخصی را در نظر می گیرند. این مبلغ مشخص توسط هر مجموعه ای و با توجه به سیاستی که دارد مشخص می شود و نمی توان در مورد آن یک صحبت مشخص و قطعی داشت.

در حالت منصفانه شرکت ها از آن جایی که حکم بازاریاب را دارند باید سی درصد از مبلغ را به عنوان کمیسیون بردارند اما بسیاری از شرکت ها از این قاعده پیروی نمی کنند و نصف مبلغ را برای خود در نظر می گیرند. بهتر است قبل از شروع همکاری این مورد را به صورت شفاف با مجموعه های مختلف در میان بگذارید تا بدانید از تایپ یک متن به طور مثال 1000 کلمه ای چقدر سهم شما می باشد.

با تمامی این تفاسیر اما اگر حوصله حرف شنوی از کسی را ندارید و دوست ندارید روزانه مسافت زیادی را برای رسیدن به محل کار خود طی کنید؛ پیشنهاد می کنیم به صورت دورکاری فعالیت داشته باشید. از مهم ترین مزیت هایی که دورکاری دارد در این است که شما با یک وب سایت همکاری دارید که در هر ساعتی از شبانه روز و بدون تعطیلی این امکان را در اختیار افراد مختلف قرار داده است تا بتوانند سفارشات خود را از سراسر دنیا در آن ثبت کنند. طبیعتا هر چقدر تعداد سفارشات بالا برود، می توانید این انتظار را داشته باشید که درآمد شما نیز افزایش پیدا کند.

به جرات این موضوع را بیان می کنیم که ایران تایپیست کاملا در قضیه سهم تایپیست منصفانه عمل می کند. ادعای این صبحت ما تایپیست هایی هستند که برای مدت زمانی طولانی با مجموعه ما همکاری داشته اند. برای استخدام در مجموعه ما همین حالا اقدامات لازم را انجام دهید.

ثبت نام تایپ در منزل

تایپ محتوا باید به چه شکلی صورت گیرد؟

کدام مرکز برای استخدام تایپیست ثبت نام تایپ در منزل دارد؟

همان طور که به کرات در طی مقاله به آن اشاره شد، با توجه به استقبالی که از تایپ متون مختلف شد، مجموعه های بسیار زیادی در کشور فعالیت دارند که این خدمت را انجام می دهند. متاسفانه هر روز تعداد این مجموعه ها نسبت به روز گذشته بیش تر می شود. این موضوع تعدد نیز باعث می شود تا کاربران و تایپیست ها در انتخاب مجموعه مورد نظر خود برای ادامه همکاری به مشکل بخورند. برای این که بدانید کدام مراکز برای استخدام تایپیست ثبت نام تایپ در منزل را دارند، باید تک به تک تمامی مجموعه هایی که در گوگل وب سایت فعال دارند را بررسی کنید. با بررسی آن ها قطعا می توانید به پاسخ سوال خود برسید.

در میان، تمامی مجموعه ها و مراکز فعال اما ایران تایپیست به واسطه داشتن چندین سال فعالیت در این زمینه این امکان را برای شما فراهم کرده است تا در وب سایت این مجموعه اجازه ثبت نام داشته باشید. اگر مهارت بالایی را در تایپ کردن متون مختلف داشته باشید؛ این اطمینان را به شما می دهیم تا در ماه بتوانید به درآمد میلیونی نیز برسید. بسیاری از افراد ممکن است به واسطه کلاهبرداری های اخیری که در کشور شده است، یک ترس ناشناخته ای نسبت به عدم پرداخت مطالبات خود از سمت مجموعه های مختلف داشته باشند. پرداخت دستمزدهای ما به صورت توافقی و کاملا شفاف صورت می گیرد.

برای اطمینان پیدا کردن نسبت به مجموعه ما، کافیست یک بار با ما همکاری داشته باشید تا بتوانید به تعهد و مسئولیت پذیری ما پی ببرید. ادعای تمامی صحبت های ما سابقه کاری درخشان ما در زمینه تایپ می باشد. از آن جایی که مجموعه ما در 24 ساعت شبانه روز فعالیت دارد، در صورتی که با همکاری داشته باشید می توانید در زمان دلخواه نسبت به پذیرش سفارشات تایپ اقدام نمایید. هیچ اجباری از سمت مجموعه برای پذیرش سفارشات تایپ توسط شما وجود ندارد و کاملا می توانید حس و حال یک فریلنسر را داشته باشید.

ثبت نام تایپ در منزل

تایپ متون انگلیسی و فارسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه تایپ فایل صوتیهزینه رسم اشکال ویژههزینه تایپ زبان های خارجیهزینه تایپ فارسی

سوالات متداول

نیازی به مدرک خاصی ندارید؛ تنها کافیست رزومه خود را برای ما ارسال کنید تا کارشناسان مجموعه آن را بررسی کنند.

بله. در صورتی که به تایپ ده انگشتی تسلط داشته باشید، می توانید از ابتدا سفارشات مختلف و حجمی را پذیرش کنید.

در طی 2 الی 5 روز کاری کارشناسان مجموعه رزومه شما را بررسی می کنند و پاسخ آن را به شما می دهند.

اگر حداکثر تلاش خود را به کار بگیرید، می توانید به درآمد خوبی دست پیدا کنید.


نویسنده: مهسا وحدت تایپ آنلاین تاریخ انتشار: 1402/3/26 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 2297 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: تایپ در منزل استخدام تایپیست تایپیست دورکار کسب درآمد از تایپ استخدام تایپیست دورکار

دیدگاه کاربران

ریحانه | 1402-10-11 ساعت 17:04:37 امتیاز :

تمبدوبکید

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :