پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ثبت سفارش تایپ

نویسنده: سهیل آریانپور سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1400/6/21 ساعت 12:40:59 بازدید: 2790 امتیاز 0 از 0 نظر

ثبت سفارش تایپ در ایران تایپیست، با مراحل و سازوکارهای مختلفی ممکن شده است. در این یادداشت قصد داریم تا ضمن مروری بر این پروسه، به اصلی‌ترین پرسش‌هایی که در این مورد، از سوی کاربران مطرح می‌شود پاسخ دهیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

ثبت سفارش تایپ

در ایران تایپیست، هر عضو از تیم اجرایی با توانایی‌های کلیدی خود به سازوکار کلی یاری می‌رساند

معتبرترین مؤسسه برای ثبت سفارش تایپ کدام است؟

برای یافتن معتبرترین مؤسسه برای ثبت سفارش، باید برخی از معیارهای خاص و اساسی را در نظر داشته باشید. ما معتقدیم تمام کاربران و متقاضیان تولید محتوای اینترنتی در هر قالبی، با در نظر داشتن این معیارها، می‌توانند بهترین سایت برای ثبت سفارش تایپ را پیدا کنند. این معیارها را به طور اجمالی می‌توان مشتمل بر موارد زیر دانست:

  • تعرفه ثبت سفارش مقرون به صرفه تایپ
  • پاسخگویی در قبال سؤالات کاربران و ارائه اطلاعات دقیق
  • وفاداری نسبت به برنامه زمانی و سررسیدهای تعیین‌شده برای هر پروژه
  • تعهد در قبال ارائه بیشترین کیفیت ممکن
  • وفاداری نسبت به معیارهای اختصاصی تعیین‌شده از سوی کاربر
  • رازداری تمام اعضای تیم تولید محتوا و تلاش برای حفظ اطلاعات شخصی کاربران
  • پاسخگویی در برابر خروجی نهایی و ایجاد اصلاحت مقتضی در صورت نیاز کاربران

موارد فوق را می‌توان کلیدی‌ترین معیارهای موجود برای تعیین معتبرترین سایت ثبت سفارش تایپ دانست. ما معتقدیم کاربران با در نظر داشتن این معیارها و تجربه یک بار همکاری با سایت ایران تایپیست، خودشان به خوبی معتبرترین را تشخیص می‌دهند.

ثبت سفارش تایپ

کار تیمی در این سایت کمک کرده سرعت پردازش و نگارش تایپ‌ها را به طرز قابل توجهی افزایش یابد


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

ثبت سفارش تایپ در ایران تایپیست چقدر طول می‌کشد؟

یکی از ستون‌های اصلی ساختمان رفیع موفقیت سایت ایران تایپیست، احترام به زمان مشتریان است؛ ما به‌خوبی می‌دانیم در عصر ارتباطات، زمان چه بهای گزافی دارد و هیچ چیز نباید باعث هدررفت آن شود. در همین راستا در طول تمام پروسه‌های سایت ایران تایپیست همواره در تلاش هستیم تا زمان مورد نیاز برای انجام امور را به حداقل برسانیم. در مرحله ثبت سفارش نیز با به کار بستن قواعد و اصول مشخصی، زمان ثبت سفارش را به کمترین حد ممکن نزدیک کردیم. با عنایت به این تلاش‌ها، در حال حاضر ثبت سفارش در ایران تایپیست شاید کمتر از پنج یا ده دقیقه زمان می‌برد. با مقایسه این زمان مورد نیاز برای ثبت سفارش در ایران تایپیست و زمان لازم برای برخی دیگر از امور مانند خروج از منزل، مراجعه به دفترکار یا مجموعه دیگری از امور، متوجه خواهید شد که در عمل ثبت سفارش تایپ در ایران تایپیست، آنی و فوری است. ما در عمل، احترام به زمان گرانبهای شما را به عنوان یک وظیفه قبول داشته و نسبت به آن متعهد هستیم.

آیا برای ثبت سفارش تایپ نیاز به پیش‌پرداخت است؟

کاربران به طور معمول در مورد این موضوع که آیا پذیرفتن سفارش تایپ منوط به پرداخت بخشی از پروژه در قالب پیش‌پرداخت است یا خیر، سوال دارند. در پاسخ به این عزیزان باید گفت سازوکار ایران تایپیست به نوعی طراحی شده تا بیشترین همیاری و همکاری را هم با نویسندگان و هم با کاربران داشته باشد. در همین راستا باید خاطر نشان کرد به طور نرمال پرداخت بخشی از هزینه سفارش در طول پروسه ثبت سفارش الزامی بوده و در عمل بدون پرداخت این بخش از هزینه‌ها، امکان پیشروی پروژه وجود ندارد. البته همواره بسته به میزان هزینه سفارش، میزان پیش‌پرداخت متغیر است و باید در این مورد از دستورالعمل‌های سایت پیروی کنید.

ثبت سفارش تایپ

نویسندگان سایت با ارتباط مستمر و ثمربخشی که با شما دارند می‌توانند انتظارات شما را برآورده سازند

برای ثبت سفارش تایپ فایلم را چگونه ارسال کنم؟

همیشه حفظ راحتی و سهولت کار با سایت، یکی از اهداف ایران تایپیست بوده است و در ابعاد مختلفی این موضوع در نظر گرفته می‌شود. چنانچه شکل ثبت سفارش تایپ ما به گونه‌ای است که نیازمند ارسال فایل الحاقی برای نویسنده یا مترجم مورد نظر خود هستید، در هنگام ثبت سفارش تایپ، یک فیلد به این موضوع اختصاص داده شده است. با کلیک بر روی فیلد مورد نظر که معمولاً با عنوان (Choose File) مشخص شده است، می‌توانید به راحتی از گوشی یا رایانه شخصی خود فایل مورد نظر را یافته و سپس بارگذاری کنید. بعدتر این امکان وجود دارد تا در هماهنگی با نویسنده یا تیم پشتیبانی، توضیحات لازم و کلیدی در مورد فایل ارسالی را ارائه کنید. هرچند پیشنهاد می‌کنیم تا با استفاده از فرمت زیپ برای فایل‌های ارسالی خود، توضیحات مورد نیاز را ضمیمه فایل اصلی فرمایید. این به سرعت بیشتر پردازش سفارش تایپ و افزایش دقت آن کمک می‌کند.

ثبت سفارش تایپ

اعتبار زاییده تبلیغات نیست؛ ایده‌ها در این بین نقش تعیین‌کننده‌ای دارند


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

آیا ثبت سفارش تایپ از طریق شبکه‌های مجازی امکان‌پذیر است؟

هرچند ایران تایپیست در تلاش است تا در آینده نزدیک امکان ثبت سفارش از طریق پلتفرم‌های مختلفی را فراهم سازد اما در حال حاضر، ثبت سفارش از طریق شبکه‌های مجازی در تلفیق با روش اصلی، یعنی سایت، امکان‌پذیر است. فعلاً و در حال حاضر، از طریق رسانه اجتماعی تلگرام، می‌توانید بخشی از سفارش اینترنتی خود را با سرعت بیشتری تکمیل کرده و پروسه ثبت سفارش تایپ را سرعت بخشید. در این روش شما پس از سپری کردن گام‌های نرمال و طبیعی ثبت سفارش تایپ در پنل‌تان را برمی‌دارید. اما در بخش توضیحات سفارش، تیک مربوط به گزینه حضوری را فعال می‌کنید. پس از فعال کردن تیک مذکور، شماره سفارش و فایل در اختیار شما قرار می‌گیرد. حال می‌توانید این اطلاعات را از طریق تلگرام برای حساب کاربری رسمی ایران تایپیست ارسال کنید. از این مرحله به بعد، پیگیری و پیشبرد امور بر عهده کارشناسان و تیم فعال ایران تایپیست خواهد بود.

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپلیست هزینه تایپ زمان تحویل تایپاعزام تایپیست به محل

سوالات متداول

پاسخ مثبت است. ما در اغلب رسانه‌های اجتماعی همراه شما هستیم و می‌توانید بخشی از پروسه ثبت سفارش را در ارتباط با حساب‌های رسمی سایت ایران تایپیست در تلگرام پیگیری کنید.

این یکی از امکان‌های مهمی است که کاربران در هنگام ثبت سفارش می‌توانند از آن استفاده کنند. در هنگام ثبت سفارش حتماً فیلد مربوط به آن را مشاهده خواهید کرد.

به طور نرمال، امکان پیشرفت پروژه‌ها بدون پیش‌پرداخت وجود نداشته و انجام این کار بخشی از مراحل پردازش سفارش است.

خیر. تنها برای اولین بار و برای ایجاد حساب کاربری ممکن است به مدت زمان محدود و کمی نیاز باشد. پس از آن، ثبت سفارش تقریباً آنی انجام خواهد شد.


نویسنده: سهیل آریانپور سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1400/6/21 ساعت 12:40:59 تعداد بازدید: 2790 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ثبت سفارش آنلاین تایپ درخواست سفارش تایپ ثبت سفارش تایپ فوری بهترین سایت سفارش تایپ سفارش تایپ آنلاین فارسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :