پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تهیه و تنظیم پاورپوینت ویژه شرکتهای خصوصی

نویسنده: شیرین کرم خانی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/6/19 ساعت 11:00:00 بازدید: 716 امتیاز 5 از 1 نظر

در شرکت های خصوصی تهیه و تنظیم پاورپوینت برای ارائه گزارش های مالی شرکت، پرزنتیشن های تجاری و بین المللی، معرفی شرکت و خدمات و ... امری اجتناب ناپذیر است و باید به گونه ای تنظیم شود که در شأن و جایگاه ارائه های رسمی و شرکت شما باشد. تهیه و تنظیم پاورپوینت شرکتی با ارائه های کلاسی و پرزنتیشن‌های دانشگاهی متفاوت است و باید مطابق اصول و قوانین مخصوص به خود انجام شود. توجه به المان های گرافیکی، ترنزیشن ها، رنگ فونت، نوع فونت، تصاویر انتخاب شده و طرح و قالب بندی از جمله نکاتی است که در تهیه و تنظیم پاورپوینت شرکت‌ها باید در نظر داشت. بعضی از شرکت‌های خصوصی با شرکت در سمینارهای بین المللی اقدام به معرفی محصول و خدمات خود کرده و از این طریق خواستار جلب مشتری های خارجی و لینک شدن با دیگر شرکتهای مربوطه هستند. بدین جهت، تهیه و تنظیم پاورپوینت باید به زبان انگلیسی یا زبان رایج در آن کشور انجام پذیرد. همچنین دیده شده است که شرکت های خصوصی از طریق ساخت اسلاید و پاورپوینت در صفحه های مجازی خود اقدام به ارائه تبلیغات می‌کنند اما این اسلایدها آنقدر حرفه ای و خاص نیستند که نظر مشتری را جلب کنند.

اگر نیازمند تهیه و تنظیم پاورپوینت برای شرکت خود هستید و می‌خواهید با دستانی پر در ارائه های بین المللی شرکت کنید یا خواستار تبلیغات حرفه ای با کمک پاورپوینت و انیمیشن هستید، سفارش خود را به دستان پرتوان کارشناسان حرفه ای ایران تایپیست بسپارید و با خیالی آسوده منتظر فایل نهایی باشید. تهیه و تنظیم پاورپوینت شرکتی در ایران تایپیست با پشتیبانی بیش از 32 زبان زنده ی دنیا توسط تیمی متشکل از متخصص ترین افراد انجام خواهد شد که به زبان مورد نظر شما تسلط کافی دارند. علاوه بر ارائه های حضوری خدمات تهیه و تنظیم پاورپوینت، شما میتوانید از سراسر کشور از این خدمات به صورت آنلاین و اینترنتی نیز بهره ببرید.

تهیه و تنظیم پاورپوینت ویژه شرکتهای خصوصی

تهیه و تنظیم پاورپوینت ویژه شرکتهای دولتی و خصوصی

سوالات متداول

ایران تایپیست بیش از 32 زبان زنده ی دنیا را برای ساخت و تهیه پاورپوینت های شرکتی پشتیبانی میکند.

ایران تایپیست در زمینه تهیه پاورپوینتهای تبلیغاتی سابقه طولانی دارد و این امر را با همکاری بهترین ها از سراسر کشور برای شما میسر کرده است.

بله، ایران تایپیست خود را موظف می‌داند که اصول امانت داری را در تمامی سفارشات کاربران رعایت کند و در این امر به دلیل سیاست های داخلی شرکت موفق نیز بوده است.

عوامل متعددی بر روی هزینه سفارش تهیه پاورپوینت موثر هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به تعداد اسلایدها، زبان مقصد اشاره کرد. برای اطلاع دقیق از هزینه سفارشتان کافیست سفارشتان را ثبت کنید تا زیر 5 دقیقه برای شما فاکتور صادر شود.


نویسنده: شیرین کرم خانی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/6/19 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 716 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: تهیه و تنظیم پاورپوینت شرکت ها تهیه و تنظیم پاورپوینت سازمانها تنظیم پاورپوینت برای شرکت ساخت پاورپوینت برای موسسه سفارش تهیه پاورپوینت

دیدگاه کاربران

علیرضا | 1400-6-22 ساعت 08:16:54 امتیاز :

سلام. پاورپوینتی که واسمون درست کردین فوق العاده بود. شرکتمون تونست نظر همه رو جلب کنه

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :