دوشنبه ۰۱ مرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تحلیل آماری و آنالیز داده ها با اکسل

نویسنده: ندا احمدی فر تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/4/30 ساعت 11:00:00 بازدید: 649 امتیاز 5 از 1 نظر

تحلیل آماری در اکسل، چه در زیر شاخه‌ی آمار توصیفی فعالیت کنید و چه به آمار استنباطی نیاز داشته باشید، دست‌آویز خوبی برای شما خواهد شد و پروژه‌ی شما را با روندی کاملا علمی و حساب شده، به پیش خواهد برد. ایران تایپیست نیز، با کمک جدیدترین و حرفه‌ای‌ترین روش‌های تحلیل آماری و آنالیز داده‌ها با اکسل، شما را به نتایج دلخواه و گردآوری اطلاعات مورد نیاز در زمینه‌ی تحقیقی‌تان خواهد رساند. اکسل، یکی از برنامه‌های آماری محبوب است که ایران تایپیست با کمک آن، می‌تواند فرایند محاسبات آماری ستونی، سطری، تحلیلی و... را به انجام برساند. مرزهای این نرم افزار، تنها به موارد مذکور محدود نمی‌گردد. بلکه برای انجام دقیق‌تر محاسبات آماری، ایران تایپیست و کارشناسان آمارشناس حاذق خود، می‌توانند در عمیق‌ترین لایه‌های این نرم افزار نفوذ کرده، یکایک شاخص‌های آماری شما را به چالش کشیده و محاسبات شما را با دقیق‌ترین روش به انجام برسانند.

کار پژوهشی شما، بدون کمک از تحلیل آماری در اکسل به سرانجام نخواهد رسید. فضای این برنامه به گونه‌ای طراحی شده است، که می‌توانید حتی آکادمیک‌ترین فرمول‌نویسی‌ها را نیز در فضای آن به انجام رسانید. مقیاس‌ها، توابع، جوامع آماری و داده‌های خود را به طور تخصصی در این نرم افزار هضم کرده و نسخه‌ی نهایی آن را با کمک ایران تایپیست، دریافت کنید. پیشرفت علم، به آمار شناسان امکان داد که آنالیز دیتا را که در بیان دیگر بررسی داده‌ها نیز نامیده می‎شود؛ به انجام برسانند. تصور کنید که واریانس و انحراف معیار خود را  به صورت دستی یا توسط یک نرم افزار غیراصولی به انجام می‌رسانید. آیا پاسخ به دست آمده دقیق و حساب شده خواهد بود؟ مسلم است که درصد خطای تحلیل آماری در اکسل، به صفر نزدیک است. ایران تایپیست، علت انجام این کار را تنها استفاده از زیرساخت‌های دقیق در بنا نهادن این نرم افزار نمی‌داند. بلکه ترکیب قوی‌ترین تیم آمارشناس و اکسل است که از این مجموعه، یکی از پیشگامان عرصه‌ی تحلیل آماری در اکسل را ساخته است.

تحلیل آماری و آنالیز داده ها با اکسل

تحلیل آماری و آنالیز داده ها با اکسل

سوالات متداول

تحلیل آماری در هر فضایی احتمال خطا دارد. حتی ممکن است نتایج بدست آمده مطابق میل شما نباشد. منتهی نکته‌ی مثبت ایران تایپیست در انجام تجزیه و تحلیل آماری در اکسل، این‌ست که خطای شما به صفر نزدیک خواهد شد.

اکسل، برنامه‌ای تخصصی در جهت انجام پروسه‌ی تحلیل و محاسبات آماری‌ست. این برنامه دقیق‌ترین زیرساخت‌های نرم افزاری را دارد و می‌بایست برای کار کردن درست با آن، تجربه‌ی پیشین داشته باشید.

تحلیل واریانس تک عامله و دو طرفه، محاسبه‌ی هیستوگرام‌ها و ضریب همبستگی، آزمون F، کوواریانس، رگرسیون و میانگین و... در ایران نایپیست قابل اجرا است.

بله، می‌توانید از خدمات این مجموعه در زمینه‌ی تحلیل آماری در فضای اکسل بهره جویید. برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.


نویسنده: ندا احمدی فر تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/4/30 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 649 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: تحلیل آماری داده در اکسل تحلیل آماری حرفه ای در اکسل تحلیل آماری اصولی در اکسل تحلیل آماری دقیق در اکسل مرکز تحلیل آماری در اکسل

دیدگاه کاربران

مهران یغمائیان | 1400-7-29 ساعت 09:46:52 امتیاز :

چقدر کارتون تمیز و ماهرانه بود. تکین شما

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :