جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ چینی

نویسنده: شیرین کرم خانی تایپ متن تاریخ انتشار: 1402/1/11 ساعت 11:00:00 بازدید: 1503 امتیاز 0 از 0 نظر

با توجه به گسترش اینترنت و فراگیری آن میان عموم مردم این روزها بسیاری از افراد برای این که بتوانند در بستر اینترنت جذب مخاطب داشته باشند، مطالب زیادی را بر روی سایت خود قرار می دهند. برای این که مخاطبان رغبت و میل برای خواندن محتواهای سایت داشته باشند نیاز است تا مطالب به صورت کاملا دسته بندی شده و به صورت مرتب تایپ شده باشند. همین موضوع سبب شده تا این روزها بازار تایپ انواع متون به زبان های مختلف داغ تر از همیشه باشد. اگر دوست دارید پا در مسیر تایپ کردن متون چینی بگذارید اما در مورد آن اطلاعاتی ندارید، پیشنهاد می کنیم با ما در این مقاله همراه باشید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سفارش تایپ چینی

قطعا تاکنون بارها شنیده اید که چینی یکی از سخت ترین زبان های دنیا چه از لحاظ گفتاری و چه از لحاظ نوشتاری می باشد. با توجه به این سختی می توان این موضوع را درک کرد که تایپ چینی یکی از سخت ترین چالش هایی است که یک تایپیست می تواند آن را انجام دهد. از آن جایی که هر کسی توانایی فراگیری این زبان را ندارد، به خوبی می توان متوجه این موضوع شد که تایپیست های مسلط به زبان چینی این روزها درآمد خوبی را دارند. اگر به کار تایپ علاقه مند هستید و دوست دارید تا تایپ چینی را به لیست مهارت های فردی خود اضافه کنید، نیاز است تا یک سری از مهارت هایی که در ادامه در ارتباط با آن ها صحبت می کنیم را فرا بگیرید.

  • شناخت کاراکترهای چینی

برای نوشتن یک متن به زبان چینی نیاز است تا با الفبای این زبان آشنایی کاملی داشته باشید. یک نکته مهمی که باید به آن اشاره کنیم این است که زبان چینی هیچ حرفی ندارد و به جای واژه حروف الفبا باید از کلمه کاراکتر در معرفی این زبان استفاده کرد. بدون وجود هیچ دانشی در مورد کارکترهای این زبان قطعا یک تایپیست حرفه ای نخواهید شد. اگر هیچ اطلاعاتی در خصوص این زبان نداشته باشید قطعا با شنیدن این جمله که زبان چینی در حدود 7000 کاراکتر دارد، دهانتان از تعجب باز می ماند. البته این پایان کار نیست؛ چرا که اگر بخواهیم یک نگاه و دید گسترده تری نسبت به این زبان داشته باشیم باید بگوییم که فرهنگ لغت زبان چینی در دل خود 106.230 کاراکتر جای داده است.

قطعا با خواندن این جملات ممکن است کمی در مورد یادگیری زبان چینی مردد شده باشید. اگر دوست دارید خود را به چالش بکشید و با یک زبان جدید آشنا شوید، اصلا به این آمار و ارقام توجه نداشته باشید و خیلی آهسته و پیوسته پا در مسیر یادگیری این زبان بگذارید. برای یادگیری زبان چینی نیازی به صرف هزینه و زمان برای شرکت در کلاس های زبان چینی نمی باشد. با استفاده از سی دی های آموزشی و البته مشاهده کردن ویدیوهای آموزشی در یوتیوب و... می توانید شروع به یادگیری این زبان نمایید. بعد از این که با کارکترهای این زبان آشنا شدید، نیاز است تا یاد بگیرید آن ها را با یک دیگر ادغام کرده و یک عبارت با معنا بسازید. در روزهای اول قطعا انجام این کار سخت و کمی کلافه کننده خواهد بود اما به مرور زمان متوجه خواهید شد که یادگیری این زبان چه لذتی دارد.

  • مسلط شدن به کیبورد چینی

برای این که بتوان سرعت تایپ کردن را تا حد بسیار زیادی افزایش داد، نیاز است تا با این موضوع که هر کاراکتر در کجای کیبورد قرار گرفته است، آشنا باشید. برای این کار می توانید در ابتدای مسیر یادگیری تایپ چینی یک کیبورد چینی را بر روی موبایل و یا سیستمتان نصب کنید. در این صورت به مرور زمان می توانید شروع به ترکیب کارکترها با یک دیگر نمایید و آهسته پا در این مسیر بگذارید. یک نکته جالبی که شاید بیان کردن آن خالی از لطف نباشد این موضوع است که در صورت تایپ یک کلمه به زبان انگلیسی در کیبوردهای چینی، خود این کیبوردها با استفاده از هوش مصنوعی چند کاراکتر چینی را برای شما به نمایش درمی آورند. در این صورت شما می توانید از بین پیشنهادهای کیبورد کاراکتر مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

البته ناگفته نماند که برای انتخاب کاراکتر از بین پیشنهادهای موجود باید حتما با آن ها آشنایی کاملی را داشته باشید تا بتوانید درست ترین انتخاب را از بین پیشنهادهای موجود داشته باشید. بسیاری از افراد ممکن است این تصور را داشته باشند که با استفاده از این پیشنهادها دیگری نیازی به یادگیری کارکترهای چینی به صورتی کاملا دقیق ندارند. در واقع این کیبوردها باعث سرعت عمل کار تایپ شما می شوند و نمی توان به پیشنهادهای ارائه شده توسط این کیبوردها اعتماد 100 درصدی داشت.

تایپ چینی

سفارش تایپ به زبان چینی

تایپ چینی نامه اداری و درخواست

از آن جایی که روابط سیاسی کشور چین با کشور ایران در سطح ایده آلی قرار دارد، نامه نگاری های مختلفی روزانه بین این کشور با کشور ایران انجام می شود. اکثر ادارات دولتی و یا خصوصی با ادارات کشور چین روزانه مکاتبات مختلفی را انجام می دهند. برای این که این ادارت بتوانند به درخواست های کشور چین پاسخ دهند، نیاز دارند تا نامه های خود را به زبان چینی تایپ کنند. در صورتی که ایرادی در مکاتبات اداری اعم از ایراد نگارشی، ایراد املایی و... وجود داشته باشد، می تواند تبعات سنگین و جبران ناپذیری را برای شرکت های مختلف داشته باشد. همین موضوع به خوبی بیان گر این مورد است که ادارات تایپ چینی را نباید به دست افراد بی تجربه و یا مبتدی بسپارند.

شاید این سوال برایتان به وجود آید که برای جلوگیری از مشکلات احتمالی چه کاری باید توسط شرکت های اداری و یا خصوصی انجام شود. در پاسخ باید بگوییم مجموعه های بسیار زیادی در کشور فعالیت دارند که کار تایپ چینی را انجام می دهند. با توجه به حساسیت موضوع بهتر است تنها با شرکت هایی که با تجربه و البته متخصص هستند، همکاری داشته باشید. مجموعه ایران تایپیست یکی از مجموعه های با تجربه و البته متخصص در این زمینه است. اگر دوست دارید کار تایپ چینی شما به درست ترین شکل ممکن و با بهترین کیفیت انجام شود، کافیست با مجموعه ما در ارتباط باشید. این اطمینان را به شما می دهیم که با داشتن مترجمان حرفه ای و البته با تجربه چینی کار شما را در سریع ترین زمان ممکن و البته با قیمتی مناسب انجام می دهیم.

تایپ چینی

یادداشت های چینی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه تایپ چینی چقدر است؟

به دلیل شرایط اقتصادی در کشور، این روزها موضوع قیمت تایپ چینی برای بسیاری از افراد و البته مجموعه ها یک موضوع مهم و اساسی محسوب می شود. در خصوص هزینه تایپ چینی نمی توان یک صحبت 100 درصدی داشت؛ چرا که عوامل بسیار زیادی هستند که می توانند بر روی این هزینه تاثیر گذار باشند. در ادامه در مورد این المان های تاثیر گذار توضیحاتی اساسی را می دهیم.

  • تعداد صفحات

تعداد صفحات یک متن و یا نامه می تواند بر روی قیمت تایپ چینی یک تاثیری مستقیم داشته باشد. هر چقدر تعداد صفحاتی که قرار است به زبان چینی تایپ شود بیش تر باشد، باید هزینه کم تری را پرداخت نمایید. در نقطه مقابل اگر قرار باشد که تعداد صفحات متن کم باشد نیازمند هزینه بیش تری خواهید بود.

  • رسم جدول و یا فرمول

در برخی مواقع ممکن است افراد نیاز به داشتن جدول و یا فرمول خاصی در متون خود داشته باشند. به صورت کلی اگر قرار بر رسم جدول و یا فرمول در متن باشد، باید هزینه ای بیش تر پرداخت شود. البته هزینه این مورد بر اساس سختی فرمول و یا شکل هندسی محاسبه می شود.

  • زمان تحویل

زمان یکی از مهم ترین عامل های تاثیر گذار بر روی قیمت تایپ چینی می باشد. به صورت کلی زمان تحویل سفارش برای سفارشات بین 1 الی 9 صفحه چهار روز کاری می باشد. در صورتی که به دلایل مختلفی در تحویل سفارش خود عجله داشته باشید، نیاز است تا سفارش فوری ثبت نمایید. در سفارش های فوری دقیقا سرعت انجام تایپ دو برابر و به طبع آن هزینه نیز دو برابر خواهد شد.

  • مرجع تایپ چینی

چهارمین عاملی که می تواند بر روی قیمت تایپ چینی تاثیر گذار باشد مبحث مرجع تایپ است. هزینه تایپ چینی از روی فایل pdf بسیار کم تر از هزینه تایپ از روی دست نویس می باشد. البته دست نویس ها نیز خود به دو قسمت خوش خط و بد خط تقسیم می شوند که هزینه آن ها نیز جداگانه حساب می شود.

تایپ چینی

هزینه تایپ چینی

خدمات آنلاین تایپ و ترجمه چینی

پیشرفت علم و تکنولوژی باعث آسان تر شدن کارها شده است. این روزها بسیاری از افراد برای ثبت سفارشات خود به موتور جستجوی گوگل اعتماد می کنند. با سرچ کردن یک عبارت در همین خصوص می توانید با لیستی از مجموعه هایی که کار خدمات ترجمه را انجام می دهند، آشنا شوید. ایران تایپیست یکی از مجموعه های معتبر در امر تایپ و ترجمه به زبان چینی می باشد. اگر دوست دارید تا بدون هیچ دغدغه ای خیالتان از بابت هر موردی راحت باشد، نیاز است تا از خدمات آنلاین تایپ و ترجمه ایران تایپیست استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات بیش تر و تکمیلی تر می توانید با ما در ارتباط باشید. در ادامه به 4 دلیل که چرا باید شما مجموعه ایران تایپیست را به عنوان مجموعه برتر بشناسید پرداخته شده است.

  • شناسنامه کاری قوی

داشتن نمونه کارهای متعدد و مختلف از مهم ترین مواردی است که شما قبل از انتخاب یک مجموعه باید آن را به دقت بررسی نمایید. به بیان بهتر داشتن نمونه کار مانند هویت کاری یک مجموعه است. ایران تایپیست به دلیل داشتن نمونه کارهای متعدد یکی از مجموعه های با هویت در کشور محسوب می شود.

  • بهره گیری از مترجمان متخصص

از آن جایی که زبان چینی سختی های خود را دارد نیاز است تا مترجمان حتما در مورد چم و خم و کارکترهای چینی تسلط کاملی را داشته باشند. ایران تایپیست این اطمینان را به شما می دهد که تمامی مترجمان مشغول به کار در این مجموعه بر روی کار خود مسلط هستد و کار شما را با کیفیتی باور نکردنی برایتان انجام می دهند.

  • تعرفه پایین با کیفیت بالا

ایران تایپیست به فکر جیب شماست. این مجموعه پایین ترین نرخ رقابتی را برای ترجمه و تایپ چینی خود در نظر گرفته است. در کنار این هزینه مناسب بهترین خدمات را نیز به کاربران خود ارائه می دهد.

تایپ چینی

خدمات تایپ چینی

تایپ تخصصی قراردادهای تجاری به زبان چینی

همان طور که در طی مقاله به کرات به این موضوع اشاره شد، به دلیل روابط خوب بین کشور ایران و چین هر روزه قراردادهای تجاری زیادی میان این دو کشور بسته می شود. متن قراردادهای تجاری باید به زبان چینی نگارش و تایپ شوند. با توجه به حساسیت موضوع نیاز است تا کوچک ترین ایرادی در بحث ترجمه و تایپ محتوا وجود نداشته باشد. همین موضوع باعث می شود تا شرکت ها در انتخاب یک مرکز که کار تایپ و ترجمه به زبان چینی را انجام می دهد، وسواسیت بسیار زیادی به خرج دهند. ایران تایپیست همان مرکزی است که شما باید با اطمینان خاطر 100 درصدی آن را انتخاب نمایید.

تایپ و نگارش قراردادهای تجاری شما به دست مترجمان با تجربه صورت می گیرد. با توجه به این موضوع که ما نسبت به کار خود مطمئن هستیم، 7 روز سفارشات خود را گارانتی می نماییم. در صورت وجود کوچک ترین ایرادی در این بازه زمانی بدون دریافت هزینه ای اضافه آن ها را برای شما رفع می نماییم.

تایپ چینی

تایپ قرارداد چینی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپ تخصصیتایپفوری ترین تایپتایپ از دستنویس

سوالات متداول

اگر قصد ترجمه و تایپ به زبان چینی را دارید کافیست وارد سایت ایران تایپیست شوید. در قسمت چپ سایت بر روی گزینه " ثبت نام کنید و سفارش دهید" کلیک نمایید. در صورت وجود هرگونه سوالی می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

در خصوص قیمت آن  نمی توان صحبت کرد اما هزینه تایپ به زبان چینی تقریبا 3 برابر تایپ به زبان انگلیسی است.

بله تایپ از زبان فارسی به زبان چینی بسیار دشوار است. همین موضوع باعث افزایش قیمت تایپ می شود.

24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته در خدمتتان هستیم. در بد بینانه ترین حالت ممکن 5 دقیقه زمان می برد تا فاکتور شما از سمت کارشناسان ما صادر شود.


نویسنده: شیرین کرم خانی تایپ متن تاریخ انتشار: 1402/1/11 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 1503 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ کردن چینی تایپ فوری چینی تایپ متون چینی تایپ تخصصی چینی تایپ نامه چینی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :