جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ پروژه

نویسنده: دنیا ذاکری تایپ متن تاریخ انتشار: 1402/3/23 ساعت 09:00:00 بازدید: 660 امتیاز 0 از 0 نظر

با توجه به این که این روزها بسیاری از افراد به دنبال ادامه تحصیل در مقاطع مختلفی هستند، باید در خلال تحصیل خود پروژه های مختلفی را ارائه دهند. این پروژه ها شامل موضوعات مختلفی هستند و نمی توان یک موضوع واحد را برای آن ها در نظر گرفت. برای این که دانشجویان بتوانند این پروژه ها را به استادان خود تحویل دهند، باید به شکلی زیبا و کاملا ساختار یافته تمامی آن ها را تایپ کنند. بدون تایپ کردن پروژه ای استادان هیچ ارزشی را برای مطلب شما قائل نمی شوند.

از آن جایی که بسیاری از دانشجویان زمان و یا حتی مهارت کافی برای تایپ کردن این پروژه ها را ندارند، به دنبال پیدا کردن مجموعه هایی هستند که این کار را برایشان انجام دهد. برای این که بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید باید با یک مجموعه حرفه ای و کار بلد همکاری داشته باشید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تایپ پروژه های علمی و تخصصی

اغراق نکرده ایم اگر بگوییم تایپ پروژه های علمی و تخصصی به دلیل ماهیتی که دارند بسیار سخت می باشد. در صورتی که به هنگام تایپ پروژه های علمی و تخصصی کوچک ترین ایرادی وجود داشته باشد، ممکن است کل مقاله را تحت تاثیر قرار داده و نتوان به منظور و مقصود مقاله به درستی پی برد.

اگر دوست دارید خودتان بدون پرداخت هزینه ای اضافه کار تایپ پروژه را انجام دهید، باید نهایت دقت و تمرکز را در انجام این کار داشته باشید. بسیاری از افراد سعی می کنند برای تایپ پروژه های حجمی خود از تایپ با صدا استفاده کنند. این راه را اصلا به شما پیشنهاد نمی کنیم. بهتر است خودتان به صورت دستی و با استفاده از کیبورد پروژه خود را از 0 تا 100 تایپ کنید.

وجود داشتن ایرادات تایپی در متن یک چیز عادی و اجتناب ناپذیر است. برای این که بتوان از این خطا تا حد زیادی جلوگیری کرد، نیاز است تا برخی موارد را به دقت چک کنید.

  • ایرادات نگارشی

تا حد ممکن نباید در متن کوچک ترین ایراد نگارشی وجود داشته باشد. برای برطرف کردن ایرادات نگارشی در متن باید آن را حتی چند باره و با نهایت دقت و وسواس بخوانید. در این صورت دیگر هیچ ایراد نگارشی در متن شما وجود نخواهد داشت. تمرکز در خواندن مطلب را می توان مهم ترین رمز برای پیدا کردن تمامی ایرادات نگارشی متن دانست.

  • ایرادات املایی

یکی از موارد مهم دیگری که می تواند از ارزش متن شما تا حد چشم گیری بکاهد، موضوع وجود داشتن غلط های املایی می باشد. به دلایل مختلفی همچون ضعف چشم در پیدا کردن کلمات اشتباه و... ممکن است نتوان تمامی ایرادات املایی در متن را پیدا کرد. برای حل این مشکل نیاز است تا از ابزارهای مختلفی همچون google docs استفاده کرد. این ابزار به شما تمامی ایرادات املایی در متن را به همراه شکل تصحیح شده آن نشان می دهد.

تایپ پروژه

تایپ پروژه های دانشجویی

تایپ پروژه های دانشجویی

همان طور که در ابتدای مقاله به این مورد اشاره شد، دانشجویان از مشتریان پر و پا قرص تایپ پروژه های علمی، آموزشی و... محسوب می شوند. دانشجویان در اکثر مواقع به دلیل نداشتن وقت کافی تنها به دنبال پیدا کردن یک مجموعه ای هستند که کار آن ها را با بهترین کیفیت و در عین حال نرخ منصفانه انجام دهد. پیدا کردن مجموعه هایی که کار تایپ را ارائه می دهند، به لطف موتور جستجوی گوگل آسان تر از همیشه شده است. کافیست وارد موتور جستجوی گوگل شوید و با سرچ کردن عبارت تایپ پروژه های دانشجویی مجموعه های مختلفی را پیدا کنید. در میان انتخاب هایی که دارید چند مورد را بررسی کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را با توجه به بودجه و انتظارات خود داشته باشید.

  • مدت زمان تحویل سفارش

زمان برای برخی افراد از طلا نیز با ارزش تر است. دانشجویان نیز جزء دسته افرادی هستند که باید تمامی پروژه های خود را سر وقت آماده کنند. برای دانشجویان سرعت امری مهم محسوب می شود و تنها به دنبال همکاری با مجموعه هایی هستند که سرعت بالایی را برای تحویل سفارشات خود در نظر گرفته اند.

  • همکاری داشتن با تایپیست های ده انگشتی

تایپیست های ده انگشتی به دلیل تجربه کاری بالا، سرعت عمل مثال زدنی را برای تایپ محتوا دارند. تایپیست های ده انگشتی در مدت زمانی کوتاه و کم تر از حد تصورتان می توانند متن های حجمی و حتی کوتاه را با بهترین کیفیت تایپ کنند. این تایپیست ها از چاشنی تمرکز نیز در کنار سرعت عمل استفاده می کنند.

  • سابقه کاری بالا در تایپ پروژه های دانشجویی

سابقه کاری نیز از دیگر مواردی محسوب می شود که به هنگام انتخاب یک مجموعه برای ادامه همکاری باید به آن دقت داشته باشید. هر چقدر سابقه کاری یک مجموعه ای بیش تر باشد، می توان به آن ها برای شروع همکاری اعتماد کرد.

تایپ پروژه

تایپ انواع پروژه های دانشجویی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تایپ پروژه به صورت فوری

تایپ پروژه به صورت فوری توسط هر مجموعه ای انجام نمی شود؛ چرا که برای انجام این کار باید چندین تایپیست مسلط به تایپ ده انگشتی در مجموعه در حال فعالیت باشند. از میان تمام مجموعه هایی که کار تایپ را به صورت فوری انجام می دهند؛ باید با یک مجموعه با سابقه همچون ایران تایپیست همکاری داشته باشید. این مجموعه به واسطه چندین سال فعالیت در زمینه تایپ پروژه به صورت فوری در کنار شماست.

مجموعه ما به سبب همکاری داشتن با تایپیست های ده انگشتی و مسلط به کار، تایپ متون مختلف را در سریع ترین زمان ممکن و با کیفیتی مثال زدنی انجام می دهد. اگر تاکنون در مجموعه ما ثبت سفارشی انجام نداده اید و با انجام این کار نا آشنا هستید، جای نگرانی برای شما وجود ندارد؛ چرا که مانند آب خوردن می توانید این کار را انجام دهید.

وب سایت ایران تایپیست 24 ساعته شبانه روز این امکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید سفارشات خود را ثبت کنید. برای پیدا کردن وب سایت ما کافیست وارد موتور جستجوی گوگل شوید و عبارت این تایپیست را سرچ کنید. در این صورت در لینک اول گوگل وب سایت ما را مشاهده خواهید کرد. زمانی که وارد وب سایت ما شوید نیاز است تا از قسمت هدر بر روی گزینه ثبت نام کنید و سفارش دهید کلیک نمایید. زمانی که پنجره جدیدی برای شما باز شد باید در ابتدا کارهای ثبت نام خود را انجام دهید.

با ثبت نام در سایت حال از شما سوالاتی پرسیده می شود که نیاز است با دقت کامل به آن ها پاسخ دهید. مبنای قیمت گذاری سفارشات تایپ شما این سوالات هستند. با پاسخ دادن به این صورت در عرض حدود 5 دقیقه صورتحساب شما صادر می شود. به محض پرداخت صورتحسابتان، یک مدتی زمانی را باید منتظر بمانید تا سفارش شما آماده شود. در هر کجای ثبت سفارش که به مشکل خوردید و یا قادر به انجام آن نبودید، می توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید.

تایپ پروژه

تایپ پروژه به صورت فوری

تایپ پروژه های دانش آموزی با نرخ مناسب

شرایط اقتصادی و نا به سامان جامعه باعث شده تا این روزها بسیاری از افراد به دنبال پیدا کردن مجموعه هایی باشند که کار تایپ پروژه آن ها را با گرفتن حداقل هزینه انجام می دهند. دانش آموزان نیز جزء افرادی محسوب می شوند که ممکن است در روز مجبور به ثبت سفارش امور مربوط به تایپ پروژه باشند.

با توجه به متغیر بودن درخواست ها و نوع سفارشات نمی توان در مورد هزینه یک صحبت قطعی داشت؛ چرا که فاکتورهای بسیار زیادی وجود دارند که می توانند بر روی قیمت تاثیر بگذارند. کارشناسان مجموعه ایران تایپیست با بررسی این موارد می توانند قیمت دقیق را به شما اعلام کنند.

  • تعداد کلمات محتوا

تعداد کلمات محتوا دقیقا یک اثری مستقیم را بر روی قیمت و تعرفه می گذارد. هر چقدر تعداد کلمات یک محتوا بیش تر باشد، باید هزینه ای پایین تری را پرداخت کنید. به طور مثال مبلغی که باید برای یک فایل 1000 کلمه ای پرداخت شود، بسیار بیش تر از یک فایل 8000 کلمه ای می باشد.

  • زبان محتوا

دومین المان تاثیر گذار بر روی قیمت را می توان زبان محتوا دانست. هزینه تایپ پروژه به زبان فارسی متفاوت از سایر زبان های دیگر است. البته ناگفته نماند تایپ محتوا به زبان های خاص مانند ژاپنی، چینی و... به مراتب بالاتر از زبان انگلیسی است.

  • زمان تحویل سفارش

سفارشات تایپ پروژه را می توان به دو صورت عادی و فوری ثبت کرد. طبیعتا هزینه ای که باید برای سفارشات عادی پرداخت شود، بسیار کم تر از هزینه ای است که برای سفارشات فوری پرداخت می شود.

با بررسی این سه المان می توانید به صورت حدودی به قیمت تایپ پروژه پی ببرید. اگر توانایی پرداخت هزینه تایپ پروژه را به صورت یک جا ندارید، جای نگرانی برای شما وجود ندارد. ما در ایران تایپیست این امکان را داریم تا بتوانیم صورتحساب شما را به صورت اقساطی صادر کنیم. با این تفاسیر شما می توانید مبلغ را به صورت اقساط به مجموعه ایران تایپیست پرداخت کنید. 

تایپ پروژه

تایپ با قیمت مناسب

تایپ 24 ساعته پروژه

تبلیغات این روزها حرف های بسیار زیادی را برای گفتن دارند. اغلب مجموعه های نوپا و تازه کار برای این که خود را در معرض دید همگان قرار دهند، شروع به تبلیغات اغراق آمیز می کنند. اگر برای تحویل سفارشات خود عجله دارید حتما دیده اید که برخی از موسسات از شعار تایپ 24 ساعته پروژه استفاده می کنند. در خصوص درست و یا غلط بودن این عبارت نمی توان یک صحبت قطعی داشت. برخی از مجموعه های با تجربه مانند ایران تایپیست به دلیل راه پر پیچ و خمی که در طی سال ها فعالیتشان طی کرده اند، به خوبی می دانند که چطور باید این قضیه را مدیریت کرده و در زمانی حتی کم تر از 24 ساعت سفارشات خود را تحویل دهند.

تنها تحویل دادن یک سفارش در مدت زمان 24 ساعت ملاک نیست و باید متن تایپ شده کیفیت ایده آلی داشته باشد به صورتی که نتوان در آن کوچک ترین ایرادی پیدا کرد. از آن جایی که به کیفیت کار خود اطمینان داریم، سفارشات تایپ پروژه خود را 7 روز کاری گارانتی می کنیم. در این مدت زمان اگر کوچک ترین ایرادی در متن وجود داشته باشد، بدون دریافت کوچک ترین هزینه ای آن را برای شما رفع می کنیم.

سایر مجموعه های نوپا و تازه کار به دلیل نا آشنا بودن به شرایط تایپ متن، شاید نتوانند انتظارات شما را آن طور که باید و شاید برآورده کنند. اگر دوست دارید دغدغه ای از بابت کیفیت کارتان نداشته باشید، باید با مجموعه حرفه ای و کاربلد ما همکاری کنید.

با توجه به این موضوع که در سفارشات 24 ساعته باید سرعت انجام کار دو برابر شود، قیمت نیز به طبع آن دو برابر می شود. مجموعه ما با درک شرایط حاکم بر جامعه از دو فاکتور نرخ منصفانه و کیفیت کار به موازات هم استفاده می کند. هیچ دل نگرانی از بابت نرخ سفارشات 24 ساعته نداشته باشید؛ چرا که ما منصفانه ترین نرخ را بین تمام مجموعه های فعال در این حوزه داریم.

برای کسب اطلاعات بیش تر و تکمیلی تر، می توانید 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته با کارشناسان مجموعه ما ارتباط بگیرید.

تایپ پروژه

تعرفه تایپ در ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه تایپ فایل صوتیهزینه تایپ فرمولهزینه رسم جدولهزینه رسم نمودار

سوالات متداول

تعیین مدت زمان این موضوع کاملا بستگی به نوع سفارش شما دارد. به طور مثال برای تایپ یک سفارش 1000 کلمه ای نیاز است تا حداقل 3 روز منتظر بمانید.

مهم ترین علت سر وقت تحویل دادن سفارشات تایپ پروژه را می توان سابقه کاری طولانی ما در زمینه تایپ انواع متون دانست. کافیست یک بار با ما همکاری داشته باشید تا بتوانید به مسئولیت پذیری ما پی ببرید.

بله. برای این که بتوان سرعت تحویل سفارشات را بالا برد، از تایپیست های ده انگشتی برای انجام کار تایپ استفاده می شود.

7 روز کاری فرصت دارید تا این ایرادات را با ما در میان بگذارید. در این مدت زمان هزینه ای از شما برای رفع ایرادات دریافت نمی شود.


نویسنده: دنیا ذاکری تایپ متن تاریخ انتشار: 1402/3/23 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 660 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ تخصصی تایپ پروژه های دانشجویی تایپ فوری تایپ ارزان تایپ پروژه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :