دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ ویس

نویسنده: سورنا احمدخانی تایپ صوتی تاریخ انتشار: 1402/9/8 ساعت 16:06:28 بازدید: 488 امتیاز 0 از 0 نظر

شاید این روزها انجام دادن امور اداری و تحصیلی مختلف بدون تایپ کردن درخواست ها امری محال و نشدنی باشد. با توجه به ماشینی شدن و سیستمی شدن تمامی امور نیاز است تا هر نامه و درخواستی را تایپ کرد. شاید باور این قضیه برایتان سخت باشد که شرکت های بسیار زیادی در کشور فعالیت دارند که انواع خدمات تایپ را ارائه می دهند. با توجه به این تفاسیر می توان این انتظار را داشت که تعداد شرکت ها هر روز نسبت به روز گذشته در حال افزایش باشد.

پیشرفت علم و تکنولوژی باعث شده تا بتوان برای تایپ متون حجمی از نرم افزارهای مختلفی استفاده کرد. این نرم افزارها، کارها را راحت تر از هر زمان دیگری کرده اند و می توانید به راحتی متون حجمی را به سریع ترین حالت ممکن تایپ کنید. اگر دوست دارید با این روش سریع که می توان از آن با روش میان بر نیز یاد کرد، آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم این محتوا را به دقت مطالعه نمایید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

خدمات تایپ ویس

این روزها اغلب افراد برای تایپ یک متن یا محتوا تنبلی خاصی دارند و به دنبال پیدا کردن مسیرهای میان بر هستند تا توسط آن بتوانند متون مختلف و حجمی خود را در مدت زمانی کوتاه تایپ کنند. یکی از بهترین روش های جایگزین برای تایپ کردن یک متن را می توان استفاده از خدمات تایپ ویس دانست. با استفاده از تایپ ویس نیازی به تایپ کردن کوچک ترین عبارتی نمی باشد و می توانید متن مورد نظر خود را به صورت بلند بخوانید تا نرم افزارهای تبدیل گر صوت به نوشتار صدای شما را تایپ کنند.

سهولت در انجام این کار باعث شده تا این روزها افراد بسیار زیادی از تایپ ویس، جهت مکتوب کردن ویس های مد نظر خود استفاده کنند. اگر با فضای برنامه ورد بیگانه هستید و نمی دانید به چه شکلی باید کار تایپ ویس را انجام دهید، هیچ کار سختی پیش روی شما وجود ندارد.

برنامه ورد، یکی از جامع ترین نرم افزارهای موجود در دنیاست که قابلیت های بی نظیر و بی شماری دارد. یکی از قابلیت ها و شاخصه های بی نقص برنامه ورد در این است که امکان تایپ ویس را برای شما فراهم کرده است. البته فراموش نکنید که ممکن بروز خطا قطعا وجود دارد. برای فعال کردن تایپ صوتی در برنامه ورد همزمان از دو کلید طلایی windows+H استفاده کنید. با فشردن این دو کلید به صورت همزمان یک پنجره جدید برای شما باز می شود. در این پنجره تصویر یک میکروفون را مشاهده خواهید کرد. در ابتدا از شما خواسته می شود تا نسبت به صحت عملکرد میکروفون های لپ تاپ پی ببرید.

با توجه به این موضوع که هر صدایی ممکن است در این برنامه تایپ شود، باید حتما در یک مکان ساکت و آرام دست به تایپ کردن صدای خود بزنید. هر کلمه ای که از دهان شما خارج شود، دقیقا در این برنامه تایپ می شود. اما در نهایت کیفیت متن تایپ شده هرگز قابل مقایسه با خدمات تایپ ویس ارائه شده در مراکز معتبری چون ایران تایپیست نیست. زیرا این برنامه ها محدودیت دارند و در تایپ فارسی نیز قدذرت تشخیص خیلی بالایی ندارند. به همین دلیل برای دریافت فایل با کیفیت بهتر است سفارش خود را برون سپاری کنید شما حتی میتوانید برای تبدیل ویس به جزوه نیز از این خدمات استفاده کنید.

تایپ ویس

تایپ ویس در ورد

تایپ ویس انگلیسی

زبان انگلیسی، یکی از زبان های محبوب و البته متداول دنیاست که این روزها بسیاری از افراد به دنبال یادگیری آن هستند. کلاس های آموزشی بسیار زیادی در سراسر کشور برگزار می شود که در آن ها می توانید اقدام به یادگیری زبان انگلیسی نمایید. بسیاری از افراد به دلایل مختلفی، عادت به تایپ کردن صدای استاد خود را دارند تا بتوانند در یک فرصت مناسب آن را تبدیل به نوشتار کنند. به جز برنامه ورد با استفاده از سایر نرم افزارهای موجود مانند speech texter امکان تبدیل کردن فایل های صوتی به نوشتار وجود دارد.

به جز این مورد شرکت های مختلفی که در ایران مشغول به فعالیت هستند، برای نامه نگاری با سایر همتایان خود در کشورهای خارجی باید متون خود را به زبان انگلیسی نگارش و تایپ کنند. در برخی اوقات تعداد صفحات قرار دادها و یا سایر مدارک زیاد است و نمی توان در مدت زمانی کوتاه آن ها را تایپ کرد. در این جاست که تایپ ویس انگلیسی می تواند گره گشای کار باشد. البته از آن جایی که این برنامه ها عملکرد 100 درصدی ندارند، ممکن است نتوان توسط آن ها تمامی عبارت ها و کلمات موجود در متن را تایپ کرد. در این جاست که باید یک و یا حتی چند باره متن را روخوانی کرده تا کوچک ترین جا افتادگی در آن وجود نداشته باشد.

طبیعتا پیدا کردن تمامی ایرادات موجود در متن باید توسط شخصی که به زبان انگلیسی تسلط دارد، انجام شود. در غیر این صورت ممکن است خطاهای بسیار زیادی وجود داشته باشد که همین مورد نیز باعث شود تا تبعات سنگین و یا جبران ناپذیری در کمین شرکت های بین المللی بنشیند.

برای تایپ ویس انگلیسی اگر کار خود را برون سپاری نمایید، می توانید به کیفیت کاری که قرار است آن را تحویل بگیرید، اعتماد داشته باشد. در میان تمامی مجموعه های فعال در کشور اما ایران تایپیست به سبب همکاری داشتن با تایپیست های مسلط به زبان انگلیسی می تواند کار تایپ ویس شما به زبان انگلیسی را به ایده آل ترین حالت ممکن انجام دهد.  

تایپ ویس

نرم افزارهای تبدیل گر صدا به متن


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تایپ ویس های طولانی

در برخی مواقع ممکن است که شخص فایل های صوتی طولانی به زبان های مختلفی را در دست داشته باشد و به دنبال مکتوب کردن آن ها باشد. تبدیل کردن فایل های صوتی طولانی به حالت نوشتار امری سخت و تخصصی می باشد؛ چرا که درصد بروز خطا در این فایل ها بالاست. یکی از مهم ترین مشکلاتی که ممکن است بسیاری از افراد مبتدی و نا آشنا با کار تایپ ویس با آن دست و پنجه نرم کنند این موضوع است که نتوانند تمامی جزئیات موجود در فایل های صوتی را به نوشتار تبدیل کنند.

همین مسئله سبب شده تا افرادی که با کار تایپ بیگانه هستند تمایلی به انجام این کار را به صورت فردی نداشته باشند. انجام این کار به صورت دقیق و با کم ترین درصد خطا تنها از دست تایپیست های حرفه ای بر می آید. تایپیست های ده انگشتی به دلیل تجربه ای که در تایپ متون مختلف به دست آورده اند، به خوبی با این قضیه آشنا هستند و می دانند که باید از چه راه هایی برای انجام این کار استفاده کنند.

همیشه موضوع تعدد در انتخاب خوب نیست و ممکن است افرادی که تازه پا در مسیر برون سپری کردن کار خود گذاشته اند را گیج و سر در گم کند. اگر در دسته افرادی جای می گیرد که به دنبال برون سپاری کردن کار خود هستید اما نمی دانید با کدام شرکت باید همکاری داشته باشید، پیشنهاد می کنیم حتما به برخی از موارد قبل از انتخاب یک مجموعه دقت و توجه داشته باشید.

اغراق نکرده ایم اگر بگوییم که سابقه کاری، یکی از مهم ترین پارامترهایی است که باید قبل از همکاری با یک مجموعه آن را مد نظر قرار دهید. مجموعه هایی که سابقه کاری درخشانی در زمینه تایپ ویس به هر زبانی داشته باشند؛ برای شروع همکاری قابل اعتمادتر هستند.

تایپ ویس

تایپ متون طولانی

تایپ ویس های کنفرانس و اجلاس

هر روزه در سراسر دنیا کنفرانس ها و اجلاس های مختلفی برگزار می شود که بسیاری از افراد در آن ها شرکت می کنند. با توجه به مهم بودن این کنفرانس ها بسیاری از شرکت کنندگان در این جلسات اقدام به ضبط ویس از ابتدا تا انتها می کنند. برای روی کاغذ آوردن این صداها راهی به جز گوش کردن به آن ها و قلم به دست گرفتن وجود ندارد. البته در بسیاری از مواقع استفاده از تبدیل گرهای صوت به نوشتار نیز می تواند یک روش عالی محسوب شود.

جدا از همه این موارد می توانید کار خود را نیز به دست مجموعه های حرفه ای و کاربلد بسپارید. طبیعتا بسیاری از افراد ممکن است در برابر این کار مقاومت کرده و تمایل داشته باشند تا خودشان به صورت خود کفا این کار را انجام دهند.

برای این که بتوانید این کار را خودتان بدون پرداخت هزینه ای انجام دهید؛ نیاز است تا در ابتدا از نرم افزارهای موجود برای مکتوب کردن صحبت هایی که در فایل صوتی وجود دارد، استفاده کنید. از آن جایی که در این میان ممکن است برخی عبارات و کلمات در متن تایپ نشده باشند خودتان یک تطابقی میان فایل صوتی و فایل نوشتاری بدهید. در این صورت می توانید به تمامی ایراداتی که در متن وجود دارد پی برده و به دنبال بر طرف کردن کمی و کاستی آن ها باشید. یافتن ایرادات نگارشی نیز تنها با خواندن یک متن ممکن است.

امکان پیدا کردن ایرادات املایی اما کمی سخت و زمان بر می باشد. برای حل این مشکل می توانید از نرم افزارهای موجود در بازار همچون google docs استفاده کنید. کافیست متن خود را در این برنامه قرار دهید تا تمامی ایرادات املایی آن پیدا شود. یکی از شاخصه های بی نظیری که نرم افزار google docs دارد در این است می تواند شکل تصحیح شده کلمه را نیز به شما نشان دهند. البته امکان استفاده از نرم افزار ورد نیز برای پیدا کردن غلط های املایی متن وجود دارد.

تایپ ویس

تایپ با صدا به زبان های مختلف

تایپ ویس برای خبرگزاری ها

خبرگزاری ها را می توان یکی از مشتریان پر و پا قرص تایپ ویس دانست. روزانه خبرگزاری ها مجبور هستند تا خبرهای متفاوتی را در قالب متن در وب سایت و یا روزنامه قرار دهند. اغلب خبرنگاران به هنگام جمع کردن اخبار تنها اقدام به ضبط کردن صدای فرد می کنند تا به این صورت بتوانند سر فرصت آن ها را بر روی کاغذ آورده و در شبکه های اجتماعی، وب سایت، روزنامه ها و... انتشار دهند.

برای خبرگزاری ها سرعت و کیفیت کار حرف اول را می زند؛ چرا که خبرها باید سر وقت و بدون هیچ تاخیری منتشر شوند. در این جاست که خبرگزاری ها تنها اقدام به همکاری با موسسات و یا افرادی که سرعت عمل بالایی را برای تبدیل فایل های صوتی به متن دارند، می کنند.

مانند همیشه مجموعه ایران تایپیست به دلیل همکاری داشتن با تایپیست های حرفه ای و ده انگشتی که تسلط کاملی را نیز بر کار دارند، در کنار شماست. کافیست فایل های صوتی خود را در اختیار ما قرار دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن آن ها را برای شما به نوشتار تبدیل کنیم.

یکی از شاخصه های مهمی که مجموعه ایران تایپیست دارد در این است که از عنصر کیفیت در کنار سرعت نیز استفاده می کند. ممکن است بسیاری از مجموعه های نوپا بتوانند این کار را برای شما در مدت زمانی کوتاه انجام دهند اما کیفیت کاری که به دست شما می رسد، مطلوب نخواهد بود. همین مسئله به تنهایی بیان گر این است که تنها باید به مجموعه های حرفه ای و با سابقه در انجام این کار اعتماد کنید.

از آن جایی که مجموعه ما به کیفیت کاری که به دست شما می رسد اعتماد کامل دارد، سفارشات خود را 7 روز کاری گارانتی می کند. در این مدت زمان اگر کوچک ترین ایرادی در محتوا وجود داشته باشد، می توانیم ان را برای شما در سریع ترین زمان ممکن و بدون دریافت کوچک ترین هزینه ای رفع کنیم.

برای کسب اطلاعات بیش تر و تکمیلی تر می توانید با همکاران مجموعه ما در ارتباط باشید. کارشناسان ایران تایپیست 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

تایپ ویس

تایپ فوری در ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه تایپ در Excelهزینه تایپ فوریهزینه تایپ فرمولهزینه رسم جدول

سوالات متداول

در مورد مدت زمان آماده شدن یک سفارش نمی توان صحبت کرد؛ چرا که به المان های بسیار زیادی این موضوع بستگی دارد.

برای اطلاع داشتن از تعرفه تایپ ویس باید به یک سری از عوامل توجه داشته باشید. به طور مثال مدت زمان فایل های صوتی، زبان محتوای فایل های صوتی و... می توانند بر روی تعرفه تایپ ویس تاثیر گذار باشند.

بله هیچ محدودیتی در این خصوص وجود ندارد. سفارشات تایپ ویس به هر زبانی را برایتان انجام می دهیم.

خیر امکان انجام تایپ ویس با هر سیستم عاملی قابل انجام می باشد و در این مورد هیچ محدودیتی وجود ندارد.


نویسنده: سورنا احمدخانی تایپ صوتی تاریخ انتشار: 1402/9/8 ساعت 16:06:28 تعداد بازدید: 488 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ صوتی تایپ ویس تبدیل صوت به متن تایپ صوتی فوری تایپ ارزان

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :