جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ ورد

نویسنده: دانیال فرهادی تایپ متن تاریخ انتشار: 1402/1/12 ساعت 09:00:00 بازدید: 2259 امتیاز 0 از 0 نظر

در گذشته و به دلیل نبود پیشرفت علم و تکنولوژی کار تایپ کردن بسیار سخت بود. همین موضوع باعث شده بود تا بسیاری از افراد هیچ میل و رغبتی به استفاده از خدمات تایپ نداشته باشند. به مرور زمان و ظهور نرم افزارهای جدید اما قضیه کمی متفاوت تر از همیشه شد. شرکت مایکروسافت اما با معرفی نرم افزار آفیس توانست خدمتی نوین و بی مثال به عموم مردم دنیا کند. نرم افزار ورد یکی از نرم افزارهای فوق العاده کاربردی و البته بی رقیب در امر تایپ انواع متون مختلف می باشد.

بسیاری از افرادی که به امر تایپ کردن علاقه خاصی دارند همواره به دنبال یادگیری نرم افزار ورد هستند تا بتوانند امورات مختلف خود را رفع نمایند. افرادی که هیچ اطلاعاتی در مورد این نرم افزار ندارند ممکن است در ابتدا استفاده از این نرم افزار برایشان کمی سخت به نظر برسد. اگر در زمره این افراد هستید پیشنهاد می کنیم با ما در این مطلب همراه باشید؛ چرا که قصد داریم از سیر تا پیاز در مورد این نرم افزار صحبت کنیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تایپ ورد نیاز به چه مهارتهایی دارد؟

اگر از دور به قضیه تایپینگ نگاه کنیم قطعا ممکن است این فکر را داشته باشید که تایپ کردن یک کار ساده و در عین حال پیش پا افتاده است در صورتی که این طور نیست. برای این که بتوانید تایپ ورد را به درستی فرا بگیرید نیاز است تا یک سری از مهارت ها را در کارنامه خود داشته باشید. بدون وجود این مهارت ها قطعا آن طور که باید و شاید در امر تایپینگ موفق نخواهید بود. بسیاری از افراد به دلیل بازار کار خوبی که این کار دارد این روزها به دنبال استخدام در شرکت هایی هستند که خدمات تایپ متون فارسی، انگلیسی و... را ارائه می دهند. برای این که بتوانید در این شرکت ها استخدام شده و به صورت حرفه ای پا در این شغل بگذارید، پیشنهاد می کنیم تعدادی از مهارت هایی که در قسمت بعدی در ارتباط با آن ها صحبت می کنیم را فرا بگیرید.

  • نوشته های خود را با صدای بلند بخوانید.

تمام زیبایی یک متن به طور مستقیم وابسته به نحوه نگارش و لحن نوشتاری آن می باشد. اگر نتوانید متنی که به دست شما تایپ می شود را به طرز صحیح و البته درست بر روی نرم افزار ورد بیاورید، قطعا در این راه موفق نخواهید بود. شاید برایتان این سوال به وجود آید که تایپیست تنها وظیفه دارد متنی که به دستش رسیده را تایپ کند و هیچ وظیفه ای در قبال نوع نگارش ندارد. در پاسخ باید بگوییم شما به عنوان یک تایپیست حرفه ای باید بدانید متنی که به دست شما از روی دست نویس تایپ می شود، در کجا قرار است استفاده شود. اگر برای یک روزنامه خبری و یا علمی است نباید به هنگام نگارش لحن شما طنز و به اصطلاح خودمانی باشد و باید نگارش متن شما به صورتی کاملا رسمی صورت گیرد.

معمولا تایپیست ها قبل از تحویل سفارشات به کاربران خود عادت دارند یک بار متن نگارش شده را مجدد برای پیدا کردن ایرادات کار خود بخوانند. این روش یکی از روش های بسیار منطقی به نظر می رسد اما گاهی اوقات به دلایل مختلفی همچون بی دقتی و.... ممکن است نتوان ایرادات را پیدا کرد. اگر جزء افراد بی دقت هستید، جای نگرانی برای شما وجود ندارد؛ چرا که نرم افزار ورد به خوبی توانسته مشکل شما را به بهترین شکل ممکن حل نماید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار ورد را می توان این مورد دانست که می تواند متن تایپ شده توسط شما را به صدای بلند بخواند. برای فعال کردن این ویژگی در ابتدا نرم افزار ورد را باز نمایید. وارد قسمت Quick Access شده و گزینه Read Aloud را انتخاب کرده و فعال نمایید. در این حالت متن شما با صدای بلند برایتان خوانده می شود و می توانید ایرادات متنتان را پیدا کنید.

  • نبود ایرادات املایی

یکی از آفت هایی که یک متن می تواند داشته باشد مربوط به ایرادات املایی است. وجود داشتن کوچک ترین غلط املایی در متن از ارزش آن به شدت می کاهد و کم ترین جذابیتی برای مخاطبان نخواهد داشت. قطعا خواندن یک متن به صورت یکباره و یا حتی چند باره نمی تواند کمک 100 درصدی به شما در خصوص پیدا کردن تمام مشکلات املایی نماید. در این جاست که باید برای حل مشکل از نرم افزارهای موجود در بازار استفاده کرد.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که نرم افزار ورد قابلیت پیدا کردن غلط های املایی را دارد. بعد از باز کردن برنامه ورد وارد تب Word Spelling & Grammar شوید و سپس تیک گزینه Review را بزنید. با فعال شدن این گزینه غلط های املایی متن شما از ابتدا در متن پیدا می شوند و می توانید آن ها را تصحیح نمایید. نرم افزار google docs نیز از دیگر نرم افزارهایی است که می توانید از آن برای پیدا و تصحیح کردن ایرادات املایی استفاده کنید.

  • سرعت عمل

سرعت عمل دیگر مهارت مهمی است که باید یک تایپیست آن را داشته باشد. بدون وجود سرعت عمل قطعا یک تایپیست در شغل خود موفق نخواهید بود. برای بالا بردن سرعت عمل راه های زیادی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده نمایید. تایپیست هایی که در مدت زمانی کوتاه توانایی تایپ متون زیادی را دارند به تایپ 10 انگشتی کاملا مسلط هستند. در تایپ 10 انگشتی همان طور که از نامش مشخص است باید از هر 10 انگشت خود به صورت همزمان استفاده نمایید. سرعت عمل در تایپ 10 انگشتی به طرز ناباورانه ای افزایش پیدا می کند. اگر دوست دارید شما نیز سرعت عمل بالایی در تایپ ورد داشته باشید بد نیست از همین حالا عزم خود را برای یاد گرفتن تایپ 10 انگشتی جزم نمایید. بر خلاف باور شما تایپ 10 انگشتی اصلا سخت نیست و می توانید در مدت زمانی کوتاه آن را فرا بگیرید؛ فقط کافیست اراده کنید.

تایپ ورد

تایپ ورد


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تایپ ده انگشتی در ورد

اگر تاکنون در خصوص یادگیری تایپ 10 انگشتی اطلاعاتی نداشته اید و می خواهید به صورت پیوسته این نوع تایپ را فرا بگیرید، نیاز است تا در ابتدای کار یک سری مهارت ها را یاد بگیرید. در واقع مهارت هایی که در قسمت بعدی در ارتباط با آن ها صحبت می کنیم پایه ای ترین و در عین حال ابتدایی ترین مبحث در یادگیری تایپ 10 انگشتی هستند. یکی از رازهای بالا رفتن سرعت عمل در تایپ این است که به هیچ عنوان به صفحه کیبورد به هنگام تایپ یک متن نگاه نکنید. نگاه کردن به صفحه کیبورد کمی از سرعت عمل شما به هنگام تایپینگ کم می کند.

  • قدم اول

در قدم اول نیاز است تا شما محل قرار گیری هر حرف بر روی کیبورد را به ذهن خود بسپارید. در این صورت به هنگام تایپ کردن می دانید دقیقا هر حرف در کجای کیبورد قرار گرفته است. با این ذهنیت حالا نوبت به جای گیری انگشتان بر روی کیبورد می رسد.

  • قدم دوم

همان طور که در قسمت قبلی مقاله در ارتباط با آن صحبت شد در تایپ 10 انگشتی باید از تمامی انگشتان دستتان استفاده نمایید. برخی از حروف هستند که نقش بسیار برجسته و پر رنگی را در تایپ کردن متون مختلف ایفا می کنند. دو حرف ب و ت از حروف بسیار پر استفاده هستند. دو انگشت اشاره دستانتان نیاز است تا بر روی این دو حرف قرار بگیرند. دکمه space نیز دقیقا محل قرار گیری انگشتان شستتان است. سه انگشت باقی مانده در دستان نیز باید بر روی حروف کناری این دو حرف قرار بگیرند.

  • قدم سوم

برای تایپ نیاز است تا نوشته روبروی شما قرار گرفته باشد و شما از روی متن شروع به تایپ کردن متن نمایید. قطعا در چند روز اول نمی توانید مستقیما به صفحه لپ تاپ نگاه کرده و هیچ نگاهی به صفحه کیبورد نداشته باشید. به مرور زمان اما می توانید به کار خود تسلط پیدا کنید. کلاس های آموزشی مختلفی در سراسر کشور در خصوص یادگیری تایپ 10 انگشتی برگزار می شوند که می توانید در آن ها ثبت نام نمایید. البته دیدن ویدیوهای آموزشی مختلف در یوتیوب، آپارات و... نیز می تواند کمک کننده باشد.

البته فراموش نکنید که اگر قصد دارید شغل اصلی و در عین حال منبع درآمدتان از راه تایپینگ باشد، نیاز است تا به تایپ 10 انگشتی تسلط کامل داشته باشید. اگر قصد دارید در شرکت های مختلفی به عنوان تایپیست استخدام شوید، باید با تایپ 10 انگشتی آشنایی کاملی داشته باشید؛ چرا که برای بسیاری از شرکت های ارائه دهنده خدمات تایپ این موضوع یک عامل بسیار مهم به حساب می آید.

تایپ ورد

تایپ ده انگشتی

تایپ ورد صفحه ای چند؟

با توجه به وضعیت فعلی کشور، برای بسیاری از شرکت ها و افراد موضوع قیمت تایپ یک فاکتور مهم و غیر قابل انکار می باشد. شرکت هایی که روزانه از خدمات تایپ استفاده می کنند همواره به دنبال پیدا کردن مجموعه هایی هستند که تعرفه پایین تری را برای خدمات خود در نظر گرفته اند. اگر دوست دارید با فاکتورهایی که می توانند بر روی هزینه تایپ تاثیر بگذارند آشنا شوید باید به دقت یک سری از عامل هایی که در قسمت بعدی در ارتباط با آن ها صحبت می کنیم را بررسی نمایید.

  • تعداد صفحات

تعداد صفحات که قرار است در برنامه ورد تایپ شود به صورت مستقیم بر روی تعرفه تایپ تاثیر می گذارد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که هر چقدر تعداد صفحات بیش تر باشد باید هزینه ای به مراتب کم تر پرداخت شود.

  • زبان محتوا

دومین عامل مهم و تعیین کننده تعرفه تایپ ورد موضوع زبان محتواست. اکثر تایپیست ها به زبان مادری خود تسلط کاملی دارند و می توانند تمامی سفارشات به زبان فارسی را نگارش کنند. برای نگارش متونی به جز زبان فارسی باید هزینه ای به مراتب بالاتر پرداخت شود.

  • زمان تحویل

در برخی مواقع ممکن است شرکت ها و یا افراد به دلیل عجله ای که در کار خود دارند، به دنبال آماده شدن سریع سفارشات خود در کوتاه ترین زمان ممکن باشند. طبیعتا برای تحویل سفارشات فوری باید هزینه ای دو برابر پرداخت شود؛ چرا که سرعت آماده شدن سفارشات نیز دقیقا دو برابر می شود.

مجموعه ایران تایپیست یکی از معدود مجموعه های با تجربه و البته متخصص در کشور است که پایین ترین تعرفه ممکن را برای تحویل سفارشات تایپ و ترجمه در نظر گرفته است. اگر موضوع قیمت و کیفیت برایتان اولویت دارد و دوست دارید تا با یک مجموعه حرفه ای همکاری داشته باشید، پیشنهاد می کنیم یک بار با ما همکاری داشته باشید. مجموعه ما با داشتن متخصصان با تجربه در کنار شما هستند.

تایپ ورد

هزینه تایپ ورد

سفارش تایپ ورد آنلاین

برای ثبت سفارش تایپ انواع متون، فرمول ها و... کافیست وارد سایت ایران تایپیست شده و با کلیک بر روی گزینه "ثبت نام کنید و سفارش دهید!" کار خود را برای ثبت سفارش آغاز نمایید. هیچ نیازی به مراجعه حضوری برای ثبت نام و یا تحویل سفارشات خود وجود ندارد و تمامی کارهای شما در بستر اینترنت و به صورت کاملا آنلاین انجام می شوند.

تایپ ورد

تایپ سریع

غیر از تایپ در ورد با چه نرم افزارهایی امکان تایپ وجود دارد؟

به جرات این موضوع را بیان می کنیم که نرم افزار ورد یکی از نرم افزارهای محبوب و بدون جایگزین می باشد. با این وجود اما برخی از افراد دوست دارند تا با سایر برنامه های تایپ متنی آشنا شوند. از محبوب ترین برنامه های تایپ می توان به

  • Jarte
  • AbleWord
  • Hancom Office 2020
  • WordGraph
  • FocusWriter

اشاره کرد.

تایپ ورد

تایپ سریع


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپفوری ترین تایپتایپ از دستنویسلیست هزینه تایپ

سوالات متداول

برای دریافت تعرفه تایپ ورد کافیست وارد قسمت جدول هزینه ها در سایت ایران تایپیست شوید.

ایران تایپیست برای خدمات تایپ ورد حداکثر 7 روز کاری گارانتی در نظر می گیرد.

تایپ ورد یک متن 1000 کلمه ای در حالت عادی در حدود 3 روز زمان می برد.

کافیست در وبسایت این مجموعه ثبت نام کنید.


نویسنده: دانیال فرهادی تایپ متن تاریخ انتشار: 1402/1/12 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 2259 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپینگ ورد تایپ word تایپ ورد آفیس نوشتن در ورد تایپ کردن در ورد

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :