جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ نسخه خطی

نویسنده: زهرا خلف زاده تایپ دستنویس تاریخ انتشار: 1400/6/20 ساعت 17:24:44 بازدید: 2773 امتیاز 0 از 0 نظر

تایپ نسخه خطی یکی از تایپ های سخت و پیچیده ای می باشد که نیاز به دقت نظر بسیار زیادی دارد. تایپ این نوع از کتاب های قدیمی نیاز به مهارت و تجربه بسیار بالایی دارد. به همین جهت بهتر است این نوع از تایپ ها را به دست افرادی سپرد که در این زمینه تاکنون فعالیت داشته اند و می توانند کار تایپ آن ها را با دقت نظر بالایی انجام دهند تا کتاب های نسخه خطی را بتوان به شکل امروزی و مرتب تبدیل نمود تا بتوان از وجود مطالب نهفته در آن ها نهایت بهره را برد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

برای این منظور شما می توانید نام ایران تایپیست را به خاطر داشته باشید تا تایپ نسخه خطی خود را به دستان توانمند تایپیست های حرفه ای موجود در این موسسه بسپارید تا به خوبی بتوانند کار سفارش شما را به نحو احسن تحویلتان دهند.

تایپ نسخه خطی

تایپ نسخه خطی

ویژگی تایپیست که نسخه خطی را  تایپ می کند 

تایپ نسخه خطی را همواره باید به دست یک تایپیست حرفه ای سپرد که با انواع و اقسام نسخه های خطی و تایپ دستنویس آشناست. به واقع مهمترین ویژگی یک تایپیست که نسخه خطی را تایپ می کند؛ شناخت کامل نسبت به نسخه های خطی می باشد. به عنوان مثال: نسخه های خطی بسیار قدیمی به گونه ای نگاشته می شدند که هیچ حرفی از حروف الفبا نقطه نداشته است و این کار مصحح نسخه های خطی را سخت تر می کند تا «ب» را از «ت و پ و ث» با توجه به نوع جمله و بافت جمله تشخیص دهد. علاوه بر آن ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که فونت نوشتاری نسخ خطی با خط نستعلیق شکسته و بسیار ریز می باشد که نیازمند شناخت این خط و دقت نظر است. از دیگر ویژگی های نسخه های خطی که یک تایپیست می بایست به آن توجه داشته باشد؛ آشنایی با زبان عربی و دروس حوزوی و حقوق است. چرا که قالب نسخه های خطی ترکیبی از زبان عربی و فارسی با موضوعات حوزوی و حقوقی است.

تایپ نسخه خطی

زنده کردن نسخه های خطی با تایپ آن ها


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

تایپ نسخه خطی در چه مواردی کاربرد دارد؟

تایپ نسخه خطی از آنجایی که دربردارنده اطلاعات بسیار ارزنده و گران سنگی می باشد؛ می تواند به جامعه علمی و فرهنگی کمک شایان توجهی کند. بنابراین می توان با تایپ نسخه خطی و به روز کردن آن ها در قالب فونت و قلم های استاندارد چاپ کتاب امروزی از وجود آن ها در کتابخانه های معتبر بهره مند شد تا کسانی که می خواهند نسبت به علم آن دوره اطلاعاتی کسب کنند و از وجود جملات گرانبها و ارزشمند این دسته از کتاب ها به خوبی استفاده به عمل آورند؛ می توانند این بار نه به صورت خط شکسته نستعلیق، بلکه به صورت فونت و قلم استاندارد سایر کتاب های دیگر از وجود جملات نگاشته شده آن ها نهایت استفاده را ببرند.

آیا تایپ نسخه خطی به صورت فوری انجام می شود؟

تایپ نسخه خطی همان طور که گفته شد؛ نیازمند به دقت و ممارست بسیار بالایی است. به همین منظور تایپ این دسته از کتاب ها نیازمند زمان بیشتری می باشد. با این حال کسانی که در زمینه نسخه خطی مشغول به کار و فعالیت بوده اند؛ با توجه به تجربه و تخصصی که در این زمینه دارند؛ می توانند نسبت به سایر تایپیست های دیگر، سفارش تایپ نسخه خطی شما را به صورت فوری یا در بازه زمانی کمتری تحویلتان دهند. آنچه در این خصوص وجود دارد؛ بیشتر تایپ فوری نسخه خطی نیست؛ بلکه دقت نظر بالا و در نظر داشتن نکات لازم که می بایست به نکات مربوط به آن توجه داشته باشید تا در تایپ نسخه های خطی دچار هیچ گونه اشتباه تایپی نشوید و متن مورد نظر را با ظرافت تمام به دست مشتریان خویش بسپارید.

برای سفارش تایپ نسخه خطی به صورت آنلاین امکان دارد؟

سفارش تایپ نسخه خطی را امروزه می توان به صورت آنلاین هم سفارش داد. به این صورت که شما می توانید در بستر اینترنت، سفارش خود را در هلدینگ ایران تایپیست به صورت اینترنتی و آنلاین ثبت کنید تا به سفارش شما رسیدگی شده و در موعد مقرر شده سفارش تایپ نسخه خطی شما را تحویلتان دهند. هر چند که اگر فایل پی دی اف این گونه از کتاب ها نباشد؛ به جهت کهنه و فرسوده بودن کتاب ها یا به علت عدم کیفیت عکس ارسالی، بهتر است حتی الامکان این گونه از سفارش ها را به صورت حضوری در موسسه های معتبر و مورد وثوق ثبت کرد. ولی در هر صورت اگر امکان ارسال فایل نسخه های خطی در اینترنت وجود داشته باشد؛ شما می توانید در هر نقطه از جای جای ایران سفارش های خود را به صورت آنلاین ثبت و دریافت کنید.

تایپ نسخه خطی

تایپ نسخه خطی در ایران تایپیست

تضمین حفظ حقوق مادی و معنوی تایپ نسخه خطی

با توجه به مهم بودن نسخه های خطی، تایپ نسخه خطی و تایپیست های آن می بایست نسبت به حفظ حقوق مادی و معنوی این نوع از کتاب های ارزشمند پایبند و متعهد باشند. شما نیز بهتر است تایپ این نوع از نسخه های خطی را تنها به دست کسانی بسپارید که کاملا معتبر و مورد وثوق همگان هستند تا خیال خود را در این زمینه کاملا راحت و آسوده خاطر کنید. هلدینگ ایران تایپیست می تواند یکی از گزینه های خوب و معتبری باشد که شما می توانید سفارش های خود را چه به صورت حضوری و چه به صورت مجازی و اینترنتی با فراغ بال و خیال راحت به دست آن ها بسپارید. پس دیگر جای نگرانی نیست و شما می توانید این موسسه را به عنوان موسسه ای معتبر در نظر داشته باشید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپ از دستنویستایپ تخصصیلیست هزینه تایپ هزینه تایپ فارسی

سوالات متداول

بله تایپ نسخه خطی نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد. 

هزینه تایپ نسخه خطی به جهت سختی کار به مراتب خیلی بالاتر از تایپ معمولی است.

هلدینگ ایران تایپیست معتبرترین موسسه تایپ نسخه خطی است.

شما می توانید به منظور ثبت سفارش تایپ نسخه خطی هم به صورت حضوری هم غیر حضوری با ایران تایپیست در ارتباط باشید. 


نویسنده: زهرا خلف زاده تایپ دستنویس تاریخ انتشار: 1400/6/20 ساعت 17:24:44 تعداد بازدید: 2773 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ نسخه خطی قدیمی تایپ از روی نسخه خطی تایپ متن از نسخ خطی تایپ نسخ خطی تایپ نسخه های خطی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :