جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ مقاله دستنویس

نویسنده: امیررضا قاسمی تایپ دستنویس تاریخ انتشار: 1400/5/10 ساعت 16:34:44 بازدید: 835 امتیاز 0 از 0 نظر

دانشجویانی که نیاز به تایپ مقاله دستنویس های خود داشته باشند؛ می بایست به دنبال یک مرکز و موسسه ای باشند که تایپیست های موجود در آن بتوانند به راحتی متن دستنویس شما را بخوانند و آن ها را به خوبی تایپ نمایند. یکی از همین موسسه های معتبر که سال ها در زمینه تایپ از دستنویس و عکس و اسکرین شات و... مشغول به کار و فعالیت بوده است؛ هلدینگ ایران تایپیست می باشد که شما می توانید در این موسسه سفارش خویش را ثبت کنید تا در موعد مقرر شده به سفارش شما رسیدگی شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تایپ مقاله دستنویس

تایپ مقاله دستنویس

 

 

 بنابراین شما می توانید خیلی راحت مقالات خود را به صورت دستنویس نوشته و آن ها را با ارسال به موسسه ایران تایپیست به صورت تایپ شده در موعد مقرر شده دریافت نمایید تا برای چاپ در مقالات و نشریه های مختلف بتوانید از آن ها استفاده به عمل آورید.

نحوه ثبت سفارش تایپ مقاله دستنویس

در صورتی که می خواهید سفارش تایپ مقاله دستنویس خود را در یک موسسه معتبر ثبت کنید؛ می توانید با ورود به وب سایت اینترنتی ایران تایپیست به راحتی متن دستنویس خود را به عنوان ثبت سفارش در این موسسه بارگذاری کنید تا در کمترین زمان ممکن، فایل دستنویس شما به دست تایپیست های متبحر و کاربلد در این زمینه ارسال شود تا شما بتوانید خیلی زود به متن تایپ شده مقاله خویش دست یابید و از آن به منظور ارسال در نشریه ها و مجلات مختلف استفاده کنید. بنابراین نحوه ثبت سفارش تایپ مقالات شما به صورت دستنویس بسیار ساده است و تنها با در دست داشتن یک سیستم یا حتی گوشی های هوشمند شما می توانید سفارش خود را ثبت کرده تا در کمترین زمان ممکن به سفارش شما رسیدگی شود.

تایپ مقاله دستنویس

کیفیت تایپ مقاله دستنویس

 

کیفیت تایپ مقاله دستنویس

کیفیت تایپ مقاله دستنویس کاملا بستگی به نوع دستخط شما دارد. به این صورت که اگر دستخط شما بد باشد؛ ممکن است تایپیست مورد نظر دچار خبط و خطای تایپی زیادی شوند. این در حالی است که اگر دستخط شما خوب باشد؛ مسلما سفارش شما با کمترین خطای تایپی به دستتان می رسد. ولی در هر حال با توجه به تجربه و تخصصی که تایپیست های ایران تایپیست دارند؛ خیالتان از کیفیت کار تایپ مقالات شما راحت و آسوده خاطر باشد. چرا که رزومه و سابقه کاری تایپیست های ایران تایپیست بسیار بالا و چشم نواز است و همین مسئله سبب ارتقای کیفی کارهای مربوط به تایپ می باشد. پس در صورت نیاز به تایپ و ارسال آن ها به ایران تایپیست هیچ جای نگرانی به دل خود راه ندهید.

چگونه فایل های دستنویس مقاله خودم را جهت تایپ به شما ارسال کنم؟

اگر بخواهید تایپ مقاله دستنویس خود را به عهده کسی بسپارید؛ در صورت انتخاب هلدینگ ایران تایپیست به راحتی می توانید فایل دستنویس خود را در وبسایت اینترنتی مربوطه بارگذاری کنید. هر چند که شما می توانید به صورت حضوری هم همانند شکل سنتی خود به موسسه ها و مراکز ذی ربط مراجعه کرده و برگه های دستنویس خود را به تایپیست هایی مورد نظر داده تا در کمترین فرصت، سفارش شما را تایپ کنند و به دست شما برسانند. ولی به هر حال شکل غیر حضوری و سفارش آنلاین تایپ دستنویس مقالات می تواند گزینه بهتری برای شما تلقی گردد تا بدین ترتیب شما بتوانید در منزل خود به راحتی و در کسری از ثانیه فایل خود را برای موسسه ای معتبر به نام ایران تایپیست بارگذاری نمایید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا اسرار و اطلاعات مقاله من جهت تایپ ارسال شده محفوظ می باشد؟

یکی از نکات بسیار حائز اهمیت در خصوص تایپ مقاله دستنویس، حفظ اسرار و اطلاعات درج شده در مقاله است. چرا که ممکن است مشتریان مختلف این دغدغه را داشته باشند که مبادا مقالات آن ها – که ماه ها و روزها شب و روز برای آن زحمت کشیدند- به راحتی و یک شبه دست افرادی بیفتد و آن ها سرقت ادبی کرده و مقاله پژوهشگر مورد نظر را زودتر از خود وی به چاپ رسانند. اما به جهت اطمینان بخشی به تمامی مشتریان و به ویژه پژوهشگران باید اذعان داشت که تایپیست های حاضر در ایران تایپیست و این موسسه معتبر و مورد وثوق همگان حافظ اسرار و اطلاعات مقالات شما خواهد بود و به هیچ عنوان مقاله شما به دست هیچ کسی به جزء تایپیست نخواهد رسید. تایپیست های این موسسه نیز کاملا نسبت به این موضوع واقف هستند و فقط مشغول تایپ مقاله خارجی و فارسی خواهند بود و از هر فرآیندی که با اخلاق علمی به دور باشد؛ کاملا خودداری می ورزند و تنها هدفشان برطرف کردن نیاز مشتریان با رعایت وجدان کاری و مسئولیت پذیری است.

تایپ مقاله دستنویس

ویرایش مقاله تایپ شده در هلدینگ ایران تایپیست

 

امکان ویرایش مقاله تایپ شده دست نویس وجود دارد؟

با توجه به این مسئله که در تایپ مقاله دستنویس ممکن است اشتباهات تایپی زیادی رخ دهد؛ امکان ویرایش مقاله نیز وجود دارد. به این صورت که شما پس از بازنگری در مقاله تایپ شده خود در صورتی که متوجه اشتباهات تایپی شدید؛ می توانید درخواست ویرایش مقاله به تایپیست مورد نظر کنید تا وی بتواند با توجه به اشتباهات تایپی خود، آن ها را اصلاح کرده و مقاله نهایی را بدون هیچ گونه ایراد به دست مشتری یا مشتریان خود بسپارد. هلدینگ ایران تایپیست با داشتن تایپیست های حرفه ای و کاربلد در این زمینه پیشرو است و کمتر چنین مسئله ای پیش می آید که کسی از کار تایپ این افراد ناراضی باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپ مقالهراهنمای سفارش آنلاین تایپتایپ از دستنویسلیست هزینه تایپ

سوالات متداول

بله؛ شما می توانید درخواست تایپ مقاله دستنویس کنید تا در کمترین فرصت به درخواست شما رسیدگی شود.

شما می توانید با ورود به وبسایت ایران تایپیست در بخش سفارشات،درخواست تایپ مقاله دستنویس کنید تا با ثبت سفارش خود به صورت اینترنتی به درخواست شما رسیدگی شود.

بله؛ اسرار و اطلاعات شما در تایپ مقاله دستنویس در نزد تایپیست و موسسه مورد نظر کاملا محفوظ می ماند و جای نگرانی نیست.

هلدینگ ایران تایپیست با سال ها تجربه و تخصص یکی از بهترین موسسه هایی می باشد که شما می توانید سفارش تایپ مقاله دستنویس خود را در آنجا ثبت کنید.


نویسنده: امیررضا قاسمی تایپ دستنویس تاریخ انتشار: 1400/5/10 ساعت 16:34:44 تعداد بازدید: 835 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش تایپ مقاله دستنویس تبدیل مقاله دستنویس به تایپ تایپ مقاله از روی دست نویس سایت تایپ مقاله دستنویس تایپ مقاله دستنویس آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :