جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ متن عربی

نویسنده: دنیا ذاکری تایپ عربی تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 14:11:43 بازدید: 5886 امتیاز 0 از 0 نظر

تایپ متن عربی مسلما با تایپ فارسی و زبان های دیگر متفاوت می باشد. اصولا هر زبانی قواعد و اصول خاص خود را دارد که شما می توانید بنا به ویژگی های آن زبان و با علم و آگاهی به قواعد و اصول آن زبان مورد نظر؛ رو به تایپ متن عربی، فارسی، انگلیسی یا هر زبان دیگری آورید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

تایپ متون عربی
تایپ متن عربی

بنابراین به هنگام تایپ کردن متون عربی بایستی دقت نظر داشت تا کلمات و حرکات به درستی تایپ گردند. به همین علت است که تایپ متن عربی نسبت به متن فارسی گران قیمت تر می باشد. چرا که زمان بیشتری را یک تایپیست صرف تایپ آن می کند. هلدینگ ایران تایپیست با داشتن تایپیست های حرفه ای در هر زبانی توانایی لازم را برای تایپ متن عربی و زبان های دیگر دارند و به همین جهت می توان با فراغ بال تایپ متون مختلف را به آن ها سپرد تا دست نوشته ها یا فایل پی دی اف شما را خیلی زود و بدون هیچ گونه عیب و ایراد تبدیل به ورد کنند تا آن ها را مورد استفاده قرار دهید.

تایپ متن عربی

تایپ متن عربی به جهت اعراب کلماتی که دارد و نیز کلمات غریبی که در آن ها مشاهده می شود؛ ممکن است روند کاری یک تایپیست را کُندتر کرده و دقت نظر وی را نیز مورد سنجش قرار می دهد تا وی بتواند به عنوان یک تایپیست متن عربی، تمامی متون عربی را به درستی و بدون هیچ گونه مشکلی برای مشتریان مختلف انجام داده و در ظرف بازه زمانی مشخص شده آن ها را به مشتریان خویش ارائه سازد. بنابراین در صورتی که دست نوشته ای عربی دارید و یا می خواهید فایل پی دی اف یا هر نوع عکس و نوشته ای را در قالب ورد به صورت تایپ شده در اختیار داشته باشید؛ می بایست به دنبال فردی باشید که در زمینه تایپ متن عربی کار کرده باشد و توانایی لازم را در این حیطه داشته باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

برای تایپ متن عربی آیا نیاز به اعراب گذاری می باشد؟

با توجه به این مسئله که زبان عربی را به اعراب های آن می باشند؛ در تایپ متن عربی نیز باید دقت نظر بیشتری به خرج داد. چرا که در بسیاری از کلمات و جملات متون عربی در صورتی که تایپیست مورد نظر اطلاعات لازم را در مورد این زبان شیرین نداند؛ ممکن است بدون اعتنایی به اعراب گذاری، متون عربی را تایپ کند که پیاده سازی این فرآیند ممکن است فرد خواننده را به اشتباه انداخته و جملات و کلمات را به گونه ای بخواند که مدنظر گوینده یا نویسنده آن نیست. توضیح اینکه در زبان عربی به حرکت آخر کلمات، اعراب گفته می شود و به اعراب گذاری کلیه حروف در یک کلمه شَکِّل گفته می شود. در این بین اعراب گذاری یا همان حرکت گذاری حرف آخر در هر کلمه و توجه به همزه های وصل و قطع و نیز قرار دادن دو نقطه زیر حرف «ی»  و تمایز آن با حرف «ی» در کلماتی مانند «مرتضی» که حرف «ی» به صورت «الف» خوانده می شوند و نیز سایر نکات مربوط به تایپ متن عربی جزء ضروریات هر متنی به شمار می آید و یک تایپیست حاذق و کاربلد بایستی به این مسائل توجه داشته باشد.

تایپ متون عربی
مرکز تایپ متون عربی

مراکز تایپ آنلاین متون عربی

تایپ متن عربی با توجه به تخصصی بودن خود نیاز به یک سری مراکز در جهت تایپ آنلاین متون عربی دارد که افراد متخصص و کاربلدی در این حیطه مشغول به کار و فعالیت هستند. از جمله این مراکز می توان به هلدینگ ایران تایپیست اشاره داشت که در این مرکز آنلاین و وب سایت اینترنتی می توان به راحتی از پس هر گونه تایپ متن عربی برآمد. به این صورت که با روی کار آوردن تایپیست های حرفه ای و کاربلد در زمینه تایپ انواع متون عربی می توان به راحتی حتی در موارد ضرور اعراب گذاری حروف و کلمات را صورت بخشید تا به درستی متن مورد نظر شما تایپ شده و برای خواننده هیچ گونه مشکلی را در پی نداشته باشد. 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

آیا تایپ عربی من توسط تایپیست عرب زبان تایپ می گردد؟

تایپ متن عربی – همان طور که اشاره شد- نیاز به تخصص و مهارت دارد و به مانند تایپ متون فارسی نیست. بنابراین کسانی که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند؛ یا از جمله تایپیست های عرب زبان هستند و یا از جمله دانشجویان و علاقه مندان به رشته زبان و ادبیات عربی هستند که توانایی لازم را در این رشته دارند و یا اطلاعات لازم را در خصوص چگونگی تایپ متن عربی به طور درست و کامل دربر دارند و تجربه و تخصص لازم را در طی سال ها در این مورد کسب کرده اند. بنابراین با ذکر این توضیحات به راحتی می توان تایپ متون عربی را به دست این افراد سپرد.

تایپ عربی
زمان بر بودن تایپ متون عربی

برای تایپ متن عربی به چند روز زمان احتیاج می باشد؟

برای تایپ متن عربی با توجه به این مسئله که نیاز به دقت نظر و ظرافت کاری بیشتری است؛ مسلما نسبت به زبان فارسی به وقت بیشتری نیاز است. اما اینکه برای تایپ متن عربی دقیقا به چقدر زمان احتیاج است؟ سوالی است که پاسخ آن می تواند بستگی به عوامل بسیار زیادی داشته باشد. اما آنچه در یک کلام در این راستا از اهمیت زیادی برخوردار است؛ زمان بر بودن تایپ متون عربی نسبت به فارسی است اما این مسئله در ایران تایپیست رفع شده و شما در هر حجمی و در هر تایمی تایپ متن عربی تان را بخواهید بهتان تحویل داده خواهد شد.

آیا برون سپاری تایپ متن عربی به صرفه می باشد؟

برون سپاری تایپ متن عربی به این منظور است که هر یک از دانشجویان، کارکنان و شرکت هایی که با کشورهای عربی در حال ارتباط و فعالیت هستند؛ تایپ متون عربی خود را به یک شرکت یا مرکزی بسپارند که توانایی لازم را برای تایپ متون عربی دارند. بنابراین با توجه به این مسئله که این شرکت ها با به کار گماردن تایپیست های حرفه ای در این حوزه سرآمد هستند و رشته کار را به خوبی به دست گرفته اند؛ می توان اذعان داشت که برون سپاری تایپ متن عربی به صرفه است و تعرفه هایی که موسسه ایران تایپیست به عنوان یکی از همین شرکت ها به منظور برون رسانی تایپ متون عربی می گیرد نیز کاملا مقرون به صرفه می باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپلیست هزینه تایپ هزینه تایپ زبان های خارجیتایپ تخصصی

سوالات متداول

بله در تایپ متن عربی، اعراب گذاری هم لحاظ می شود.

تایپیستهایی که کاملا آشنایی با زبان عربی دارند یا خودشان عرب زبان هستند.

 

ایران تایپیست با بیش از 700 تایپیست حرفه ای در زمینه تایپ متن عربی می باشد.

 

 

در تایپ متن عربی زمان بیشتری نیاز است اما اگر تایپیست مسلط و حرفه ای باشد در زمان اندکی میتواند انجام دهد

 

 


نویسنده: دنیا ذاکری تایپ عربی تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 14:11:43 تعداد بازدید: 5886 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپیست عربی تایپ کردن به عربی تایپ آنلاین عربی تایپ ده انگشتی عربی تایپ متن عربی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :