یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ فایل صوتی به زبان انگلیسی

نویسنده: زهرا خلف زاده تایپ فایل تاریخ انتشار: 1400/10/19 ساعت 14:00:00 بازدید: 533 امتیاز 0 از 0 نظر

تایپ فایل صوتی به زبان انگلیسی یکی از خدماتی است که به دانشجویان ارائه می شود. تایپ فایل به زبان انگلیسی گاهی اوقات برای دانشجویان کار سختی است و به همین دلیل بهتر است که انجام این وظیفه را به موسسه ایران تایپیست بسپارید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ فایل خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

این خدمات برای کلیه دانشجویان رشته زبان و سایر رشته ها ارائه می شود. فایل های صوتی پیاده سازی می شود. تایپ فایل صوتی زبان انگلیسی در هر زمینه ای اخبار، داستانی، آموزشی و سرگرمی انجام می شود. تایپ فایل صوتی به زبان انگلیسی در برخی مواقع به مترجم ها و زبان شناسان واگذار می شود تا با کیفیت بالا انجام شود. فایل های صوتی زبان انگلیسی را می توانید ذخیره کرده و به تایپیست ها و مترجم ها و زبان شناسان واگذار کنید.

تایپیست ها، مترجم ها و زبانشناسان، فایل های صوتی انگلیسی را با دقت گوش کرده و تایپ آن را انجام می دهند. تایپ با سرعت و با کیفیت بالا انجام می شود. رعایت کیفیت و دقت بالا در تایپ فایل صوتی زبان انگلیسی مهم بوده و به همین دلیل تایپیست ها، مترجم ها و زبان شناسان این موسسه، این سفارش را با دقت هر چه تمام انجام می دهند. تایپ اخبار و مطالب آموزشی مهم بوده و همین خاطر در اختیار هنرآموزان قرار می گیرد. دانشجویان می توانند فایل های صوتی کنفرانس ها، سمینار، سخنرانی، جلسات درسی آموزشی و سرگرمی را از منابع متعددی ذخیره کرده و در اختیار این موسسه قرار دهند. دانشجویان می توانند چندین فرمت تایپ فایل را فشرده کرده و در فرمت RAR یا ZIP از پنل کاربری خود ارسال کنید. سفارشات در کمتر از 5 دقیقه توسط اپراتورها بررسی شده و پیش فاکتوری برای شما صادر می شود. نگارش تایپ فایل صوتی زبان انگلیسی از اهمیت بسزایی برخوردار است و تایپیست ها، مترجم ها و زبان شناسان کار را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.  

تایپ فایل صوتی به زبان انگلیسی

تایپ فایل صوتی انگلیسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ فایل خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه تایپتایپ فایل صوتیتایپ تخصصیتایپ مقاله

سوالات متداول

هزینه انجام این کار براساس دقیقه و سفارش عادی یا فوری محاسبه می شود. از آن جایی که دانشجویان مهمترین مشتریان این موسسه محسوب می شوند به همین دلیل با رعایت شرایطی می توانند هزینه کمتری پرداخت کنند. 

با ارسال پیامک تبلیغاتی از پنل کاربری و دریافت کوپن تخفیف.

کیفیت و سرعت فایل صوتی انگلیسی با زمینه های متفاوت داستانی، اخبار، آموزشی و دانستنی، یکسان است و کاربران متناسب با تعداد فایل آپلودی، فایل های سفارش های انجام شده را دریافت می کنند.

متناسب با تعداد فایل و عادی و فوری بودن سفارش انجام می شود. 


نویسنده: زهرا خلف زاده تایپ فایل تاریخ انتشار: 1400/10/19 ساعت 14:00:00 تعداد بازدید: 533 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ فایل صوتی انگلیسی تایپ فایل صوتی سفارش تایپ صوتی خارجی تایپ از صوتی تایپ فایل صدا

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :