شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ فایل

نویسنده: شیرین کرم خانی تایپ فایل تاریخ انتشار: 1400/10/19 ساعت 12:00:00 بازدید: 1431 امتیاز 0 از 0 نظر

تایپ فایل را می توانید به موسسه ایران تایپیست بسپارید. شما می توانید هر فرمتی را به این موسسه ارسال کرده تا تایپ آن انجام شود. تایپ با بالاترین کیفیت و در اسرع وقت انجام می شود. دانشجویان و عموم مردم می توانند فایل های متنی، صوتی، ویدیویی خود را ارسال کرده و درخواست های خود را برای تایپ آن مشخص کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ فایل خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تایپ فایل صوتی به زبان انگلیسی

تایپ فایل صوتی به زبان انگلیسی یکی از خدماتی است که به دانشجویان ارائه می شود. تایپ فایل به زبان انگلیسی گاهی اوقات برای دانشجویان کار سختی است و به همین دلیل بهتر است که انجام این وظیفه را به موسسه ایران تایپیست بسپارید. این خدمات برای کلیه دانشجویان رشته زبان و سایر رشته ها ارائه می شود. فایل های صوتی پیاده سازی می شود. تایپ فایل صوتی زبان انگلیسی در هر زمینه ای اخبار، داستانی، آموزشی و سرگرمی انجام می شود. تایپ فایل صوتی به زبان انگلیسی در برخی مواقع به مترجم ها و زبان شناسان واگذار می شود تا با کیفیت بالا انجام شود. فایل های صوتی زبان انگلیسی را می توانید ذخیره کرده و به تایپیست ها و مترجم ها و زبان شناسان واگذار کنید.

تایپیست ها، مترجم ها و زبانشناسان، فایل های صوتی انگلیسی را با دقت گوش کرده و تایپ آن را انجام می دهند. تایپ با سرعت و با کیفیت بالا انجام می شود. رعایت کیفیت و دقت بالا در تایپ فایل صوتی زبان انگلیسی مهم بوده و به همین دلیل تایپیست ها، مترجم ها و زبان شناسان این موسسه، این سفارش را با دقت هر چه تمام انجام می دهند. تایپ اخبار و مطالب آموزشی مهم بوده و همین خاطر در اختیار هنرآموزان قرار می گیرد. دانشجویان می توانند فایل های صوتی کنفرانس ها، سمینار، سخنرانی، جلسات درسی آموزشی و سرگرمی را از منابع متعددی ذخیره کرده و در اختیار این موسسه قرار دهند. دانشجویان می توانند چندین فرمت تایپ فایل را فشرده کرده و در فرمت RAR یا ZIP از پنل کاربری خود ارسال کنید. سفارشات در کمتر از 5 دقیقه توسط اپراتورها بررسی شده و پیش فاکتوری برای شما صادر می شود. نگارش تایپ فایل صوتی زبان انگلیسی از اهمیت بسزایی برخوردار است و تایپیست ها، مترجم ها و زبان شناسان کار را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.  

تایپ فایل

تایپ فایل صوتی انگلیسی

تایپ فایل عکس بی کیفیت

تایپ فایل عکس بی کیفیت کار سختی است. تایپیست ها باید متون عکس ها را با دقت زیاد بررسی کرده و کار تایپ آن را انجام می دهند. تصاویر یکی از نقاط قوت هر وب سایت محسوب می شود و توجه کاربران آنلاین را به سرعت جلب می کنند. امروزه مردم رسانه گرا شده اند و ترجیح می دهند که به جای مطالعه متون، از عکس ها و فایل های صوتی و تصویری استفاده کنند. کارکنان شرکتی، کیفیت عکس های بی کیفیت را با نرم افزارهایی مانند فتوشاپ بالا برده و متون را تایپ می کنند. بهینه سازی کیفیت تصاویر و عکس ها برای تایپ فایل لازم و ضروری است. امروزه روش های زیادی برای افزایش کیفیت تصاویر و عکس های گرفته شده با موبایل یا اسکنر وجود دارد. اگرچه این روش تا حدی موثر است ولی بهتر است که عکس نوشته ها را با دوربین هایی با رزولوشن بالا تهیه کنید.

هر چقدر که عکس های با کیفیتی را ارسال کنید به همان اندازه، تایپ با سرعت بیشتری انجام خواهد شد. عکس های بی کیفیت باعث کاهش سرعت تایپ فایل شده و بنابراین در اکثر اوقات با مشتری جهت خواندن متن تماس گرفته می شود. در صورتی که کیفیت عکس ها بالا باشد، به همان اندازه، خواندن متن راحت بوده و تایپیست می تواند متون را تایپ کند. عکس های بی کیفیت از هر جهت کار را دشوار و سخت می کنند و بهتر است که قبل از ارسال فایل ها را حداقل یک بار بازبینی کرده و در صورت امکان کیفیت آن ها را بهینه کرده و بعد را ارسال کنید. اگرچه عکس های بی کیفیت باعث کاهش سرعت تایپ می شود ولی توصیه ما این است که عکس های با کیفیتی را تهیه کرده و در اختیار موسسه قرار دهید تا در اسرع وقت تایپ فایل شروع شود.

تایپ فایل

تایپ فایل عکس بی کیفیت


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ فایل خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه تایپ فایل بر چه اساسی محاسبه میشود؟

هزینه تایپ فایل متن براساس تعداد کلمات محاسبه می شود. هزینه تایپ فایل یکی از مهمترین نگرانی های دانشجویانی است که سفارشات خود را برای این موسسه ثبت می کنند. محاسبه هزینه تایپ فایل، کلمات با اندازه فونت 14یا 16 است. هر چقدر که تعداد کلمات بیشتر باشد به همان اندازه مبلغ بیشتری را پرداخت خواهید کرد. کلمات با اندازه فونت معمولی مدنظر گرفته می شوند. محاسبه هزینه تایپ فایل متناسب با فرمول، شکل ها و نمودار متفاوت خواهد بود. فرمول ها به دو نوع ساده و پیچیده تقسیم بندی می شوند. هزینه تایپ فایل فرمول های ساده نسبت به پیچیده کمتر است. دانشجویان می توانند، هزینه کمتری را پرداخت کنند. فایل هایی به حجم بالا نیز قسط بندی می شود و هزینه فایل های مختلف براساس کلمات مشخص می شود. تعداد کلمات در هزینه تایپ عامل موثری است و کلمات فایل های مختلف شمارش می شود. شما می توانید فایل های مختلف را در یک فولدر ZIP یا RAR کرده و ارسال کنید.

هزینه تایپ فایل متن دستنویس هم بر اساس کلمات بوده است. در صورتی که نسبت به هزینه محاسبه شده اعتراضی داشته باشید، می توانید درخواست کنید تا هزینه دوباره محاسبه شود. هزینه تایپ فایل متن در خیلی از اوقات به نفع مشتری است و از آن جایی که دانشجویان دانشگاه های مختلف، مهمترین مشتریان موسسه ایران تایپیست محسوب می شوند. بنابراین دانشجویان تحت هر شرایطی، کمترین هزینه را پرداخت می کنند. بعد از محاسبه، پیش فاکتور تایپ فایل برای شما صادر می شود و با پرداخت مبلغ، کار شروع می شود. محاسبه هزینه کار دقیقی است و میانگین درآمد دانشجویان در محاسبه مدنظر گرفته می شود. این خدمات برای عموم مردم نیز عرضه می شود. برآورد هزینه دقیق تایپ فایل موجب انجام سریع کار خواهد شد. محاسبه هزینه تایپ به نفع دانشجویان و عموم مردم است.   

تایپ فایل

محاسبه هزینه تایپ فایل متنی

تایپ تخصصی از روی فایل PDF

تایپ فایل PDF یکی از سفارش هایی است که اکثر دانشجویان آن را برای موسسه ثبت می کنند. این فایل امروزه یکی از رایج ترین فایل هایی است که امروزه بین اساتید و دانشجویان در دانشگاه مبادله می شود. فایل PDF یکی از انواع فرمت فایل هایی است که قشر تحصیلکرده و اساتید دانشگاهی به آن دسترسی دارند و منطقی است که هر روزه با این نوع فایل سر و کار داشته باشند. دانشجویان می توانند تایپ PDF برای این موسسه ثبت کنند. تایپیست های این موسسه می توانند تایپ این نوع فایل را با کیفیت و با دقت بالا انجام دهند. دانشجویان رشته های مختلف دانشگاهی می توانند فایل های تحقیقاتی با این فرمت را در اختیار موسسه قرار دهند تا سفارش تایپ آن ها در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت به انجام برسد.

دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا می توانند فایل تحقیقاتی PDF را ثبت کنند تا قبل از موعد مقرر سفارش آن ها به انجام برسد. اکثر دانشجویان مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا، تحقیقات خود را در این فرمت انجام می دهند یا این که فایل هایی را از وب سایت ها با این نوع فرمت دانلود کرده و تایپ این نوع فایل ها سفارش داده شود. تایپ فایل PDF به هر زبانی در این موسسه انجام می شود و به خصوص دانشجویانی که فایل های تحقیقاتی خود را به زبان فارسی تهیه کرده اند، می توانند تایپ آن را به این موسسه بسپارند تا در زمان اندکی و با کیفیت بالا انجام شود. شکل ها و فرمول ها با دقت بالایی تایپ می شود. تایپ فایل PDF، تخصصی و با هزینه اندکی انجام می شود و به همین دلیل اکثر دانشجویان ترجیح می دهند که سفارش خود را برای این موسسه ثبت کنند. تایپ فایل PDF  نسبت به ورد گاهی اوقات سخت و دشوار می شود.

تایپ فایل

تایپ فایل PDF

تایپ از چه فایلهایی در ایران تایپیست پشتیبانی میشود؟

تایپ فایل همه نوع فایلی در ایران تایپیست انجام می شود. تایپیست ها، مترجم ها و زبان شناسان می توانند هر نوع فایلی را تایپ کنند. شما می توانید فایل های ورد، پی دی اف، انواع فرمت عکس و تصویر، فایل های صوتی و تصویری، را به این موسسه ارسال کنید. البته رعایت اندازه مجاز فایل ها ضروری است و تنها در این صورت می توانید فایل ها را ارسال کنید. همچنین شما می توانید فایل های عکسی موبایلی خود را از طریق تلگرام یا پنل کاربری ارسال کنید. می توانید همه نوع فایلی را از پنل کاربری خود با رعایت حجم ارسال کنید. خوانایی نوشته ها ضروری است. البته در صورتی که دست خط کاربر خوانا نباشد، هزینه اضافی دریافت خواهد شد. برای اجتناب از این امر لازم است که قبل از ارسال، کلیه شرایط و مقررات و بخش سوال و جواب را به دقت مطالعه کرده و در صورتی که سوالات دیگری برای شما مطرح است آن ها را از بخش پشتیبانی جویا شوید.

بعد از این کار می توانید فایل ها را ارسال کنید. تایپیست های این موسسه فایل های ارسالی را دریافت کرده و کار تایپ را شروع می کنند. متناسب با فایل های ارسالی، کار شروع خواهد شد. کلیه فایل ها با بالاترین کیفیت و در اسرع وقت انجام می شود. فایل های صوتی و تصویری به دقت بررسی شده و تمامی متون به دقت تایپ می شوند. البته بهتر است که کیفیت فایل ها بالا باشد تا با سرعت هر چه تمام تایپ شود. فایل های بی کیفیت باعث کاهش سرعت انجام کار می شود. به همین دلیل لازم است که فایل هایی با کیفیت بالا را انتخاب کنید، شما می توانید هر نوع فایلی را با رعایت حجم مجاز ارسال کنید. فرمت عامل موثری در انجام سفارش نیست، تعداد و کیفیت فایل ارسال عوامل تعیین کننده است.

تایپ فایل

انواع فرمت تایپ فایل


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ فایل خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه تایپتایپ از دستنویسفوری ترین تایپتایپ روزنامه

سوالات متداول

کافی است در سایت ایران تایپیست ثبت نام کرده وسفارش خود را ثبت نمایید تا در کمترین زمان ممکن سفارش شما آماده تحویل گردد.

شما میتوانید با دریافت پیش فاکتور از هزینه ها مطلع شده و آن را با سایر مراکز مقایسه کنید.

هزینه تایپ بر حسب تعداد کلمات محاسبه خواهد شد.

همه فایل های صوتی و تصویری در اولویت هستند. کارکنان شرکتی تمام فایل های دریافتی را به دقت بررسی کرده و بعد از آن تایپیست، کار را شروع می کند.


نویسنده: شیرین کرم خانی تایپ فایل تاریخ انتشار: 1400/10/19 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 1431 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ فایل صوتی تایپ فایل ویدئویی تایپ فایل pdf تایپ فایل عکس تایپ فایل دست نوشته

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :