شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ غیر حضوری در منزل

نویسنده: زهرا خلف زاده تایپ آنلاین تاریخ انتشار: 1402/2/2 ساعت 09:00:00 بازدید: 783 امتیاز 0 از 0 نظر

حتی اگر هیچ تمایل و رغبتی برای استفاده از خدمات تایپ نداشته اید، این روزها با توجه به شرایط حاکم بر جامعه نیاز دارید تا برای انجام امور مختلف کاری خود از خدمات تایپ غیر حضوری در منزل بهره ببرید. در گذشته ها به دلیل نبود امکانات و تجهیزات به روز اکثر کارهای اداری و مکاتبات به صورت دستی انجام می شد. با گذشت زمان اما قضیه متفاوت تر از همیشه شد. این حجم از استقبال باعث شد تا بسیاری از خانم های خانه دار و یا افرادی که دوست دارند در منزل به صورت دورکاری کسب درآمد داشته باشند، به دنبال آشنایی با اصول تایپ باشند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

کسب درآمد با تایپ غیر حضوری در منزل

گسترش اینترنت و فراگیری آن میان عموم مردم باعث شده تا این روزها اکثر کارها در بستر وب سایت و به صورت کاملا آنلاین انجام شود. بسیاری از شرکت ها با توجه به این موضوع یک سایتی را طراحی کردند تا بتوانند خدمات خود را در بستر آن به عموم مردم ارائه دهند. همین موضوع سبب شد تا افراد متقاضی بتوانند بدون کوچک ترین جابجایی و طی کردن مسافتی سفارشات خود را ثبت نمایند. شرکت های ارائه دهنده خدمات تایپ نقش واسطی دارند و به صورت دورکاری با تایپیست های مختلف همکاری دارند.

برای کسب درآمد تایپ غیر حضوری در منزل راه سختی پیش روی شما وجود ندارد. کافیست با یک سری از اصول تایپ آشنایی داشته باشید و سعی کنید با مجموعه های مختلفی همکاری داشته باشید. اگر با چم و خم مسیر تایپ آشنایی ندارید و نمی دانید به چه صورتی باید آن را یاد بگیرید سایت درستی را برای کسب اطلاعات در این خصوص پیدا کرده اید.

برای این که بتوانید با تایپ غیر حضوری در منزل به درآمد خوبی برسید، نیاز است تا حتما به مقوله تایپ ده انگشتی تسلط کاملی داشته باشید. در این صورت می توانید در مدت زمانی کوتاه متون زیادی را تایپ نمایید و به درآمد خوبی برسید. به وسیله تایپ ده انگشتی سرعت عمل شما به طرز فاحشی افزایش پیدا می کند. کلاس های آموزشی بسیار زیادی در خصوص نحوه یادگیری تایپ ده انگشتی به صورت حضوری و آنلاین وجود دارد که می توانید در آن ها شرکت نمایید. البته یکی از رموز اصلی یادگیری تایپ ده انگشتی به خاطر سپردن جای هر حرف بر روی کیبورد می باشد.

دقت بالا در تایپ غیر حضوری در منزل از دیگر مباحثی است که باید به آن توجه حداکثری داشته باشید. یک تایپیست باید در کنار سرعت عملی که دارد بتواند دقت بالایی را نیز به هنگام نگارش محتوا داشته باشد. در واقع سرعت عمل و دقت دو المان مکمل یکدیگر هستند که باید یک تایپیست آن ها را در کنار هم داشته باشد.

همکاری با مجموعه های مختلف از دیگر مسائلی است که باعث می شود تا شما به درآمد برسید. اگر بتوانید به تایپ ده انگشتی تسلط داشته باشید، قطعا می توانید در مدت زمانی کوتاه متون بیش تری را تایپ نمایید.

تایپ غیر حضوری در منزل

کسب درآمد

استخدام تایپیست غیر حضوری در منزل

برای این که بتوانید در شرکت های مختلفی شروع به فعالیت کنید و به درآمد برسید نیاز است تا یک سری از مهارت ها را داشته باشید. قطعا بدون داشتن این مهارت ها بسیاری از شرکت ها تمایلی به استخدام شما نخواهند داشت. اگر دوست دارید تا به صورت جدی در زمینه تایپ فعالیت داشته باشید باید بتوانید به یک سری از چم و خم های کار تایپ غیر حضوری در منزل تسلط پیدا کنید.

  • تایپیست ده انگشتی شوید

مجموعه های با تجربه و حرفه ای در زمینه تایپ متون مختلف به دنبال استخدام تایپیست های ده انگشتی هستند. علت این موضوع را می توان این مورد دانست که سرعت تحویل سفارش برای این مجموعه ها حرف اول و آخر را می زند. اگر دوست دارید به صورت جدی در این زمینه فعالیت داشته باشید، نیاز است تا حتما به تایپ ده انگشتی مسلط شوید.

  • بهره بردن از چاشنی دقت در امر تایپ

بسیاری از تایپیست هایی که تازه پا در مسیر تایپ گذاشته اند، ممکن است این تصور را داشته باشند که به هنگام تایپ متون نباید به درستی و غلطی متن توجه داشته باشند. این یک تصور کاملا اشتباه است که برای این افراد به وجود آمده است. تایپیست باید به لحن نگارش و همچنین ایرادات املایی متن توجه ویژه ای داشته باشد تا کوچک ترین ایرادی در متن وجود نداشته باشد. برای پیدا کردن ایرادات نگارشی متن نیاز است تا تایپیست بعد از اتمام کارش یک بازخوانی از روی متن داشته باشد تا ایرادات احتمالی را پیدا کند. قطعا یافتن ایرادات املایی در متن کار سختی است. نرم افزارهای مختلفی وجود دارند که می توانند این کار را برای شما انجام دهند. از محبوب ترین نرم افزارهای موجود در بازار می توان به google docs اشاره کرد. این نرم افزار می تواند تمامی ایرادات املایی متن را پیدا کرده و شکل صحیح آن را نیز به شما نشان دهد.

ایران تایپیست یکی از شرکت های فعال و پیشرو در امر ارائه خدمات تایپ می باشد. این مجموعه همواره به دنبال استخدام نیروهای جوان و البته مسلط به تایپ ده انگشتی می باشد. برای شروع همکاری با مجموعه ایران تایپیست کافیست وارد سایت ما شوید و رزومه خود را برای همکاران ما ارسال نمایید.

تایپ غیر حضوری در منزل

تایپ غیر حضوری در منزل


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تایپ غیر حضوری جدول در منزل

با استخدام شدن در مجموعه هایی که خدمات تایپ غیر حضوری در منزل را ارائه می دهند، می توانید شروع به کار کنید. البته این موضوع را مد نظر قرار دهید که در برخی مواقع ممکن است شما به عنوان تایپیست ملزم به ترسیم جدول و تایپ درون آن باشید. افرادی که تازه پا در مسیر تایپ متون مختلف گذاشته اند قطعا ممکن است با شنیدن این جمله کمی مردد شده و ترسیده باشند. به جرات این موضوع را بیان می کنیم که تایپ جدول در ورد کار سختی نیست و هر کسی توانایی انجام آن را دارد.

برای این که بتوانید یک جدول را در برنامه ورد ترسیم نمایید، نیاز است تا وارد برنامه ورد شوید. بر روی تب insert کلیک نمایید. گزینه های متعددی برای شما به نمایش در می آید که نیاز است از میان آن ها گزینه table را انتخاب نمایید. در این صورت می توانید به سادگی تعداد سطر و ستون های جدول را به دلخواه انتخاب نمایید. یکی از ویژگی های منحصر به فردی که برنامه ورد دارد در این است که می توانید ظاهر جدول را به دلخواه تغییر دهید.

بعد از تغییر ظاهر جدول این اجازه را دارید تا در آن شروع به تایپ متون مختلف نمایید. قطعا اگر برای اولین بار است که قصد ترسیم جدول را دارید این کار برایتان کمی سخت و کلافه کننده خواهد بود. بعد از چند بار ترسیم جدول اما این کار برایتان راحت تر از همیشه می شود. نقطه مقابل افراد خود کفا افرادی هستند که دوست دارند کارشان با نهایت دقت و بدون نقص انجام شود. این افراد همواره به دنبال برون سپاری کردن کار خود هستند. مجموعه های بسیار زیادی در کشور فعالیت دارند که می توانند این کار را برای شما انجام دهند. ایران تایپیست یکی از مجموعه های فعال در این زمینه می باشد که می توانید کار خود را به آن ها بسپارید.

تایپ غیر حضوری در منزل

مزایای تایپ غیر حضوری در منزل

تایپ غیر حضوری در منزل با اکسل

اکسل یکی از برنامه های جامع و البته کاربردی می باشد که توانسته جای خود را به خوبی میان عموم مردم تثبیت نماید. اکثر حسابداران از برنامه اکسل برای انجام کارهای خود استفاده می کنند. آن ها به خوبی می دانند که این برنامه چه عملکردی دارد و چه کمکی می تواند به آن ها نماید. طبیعتا افراد بسیار زیادی هستند که نمی توانند به خوبی با این برنامه کار کنند و نیاز دارند تا برای رفع امورات خود آن را به دست افراد کار بلد در این زمینه بسپارند. کاربردهای برنامه اکسل به اندازه ای زیاد است که یادگیری آن قطعا می تواند مدت زمان زیادی به طول بیانجامد.

اگر شرکت در کلاس های گوناگون برای یادگیری مباحث اکسل از حوصله شما خارج است می توانید کار خود را به دست افرادی که به این نرم افزار تسلط کاملی دارند، بسپارید. البته ناگفته نماند طریقه تایپ در اکسل همانند طریق تایپ در ورد می باشد و نیازی به انجام کار سختی برای تایپ در این برنامه وجود ندارد. تنها تفاوتی که برنامه اکسل با برنامه ورد دارد در این است که در اکسل شما با یک صفحه جدول روبرو هستید و با کلیک بر روی این جداول کوچک می توانید منطقه مورد نظر خود برای تایپ را انتخاب کنید.

بسیاری از افراد با توجه به مسلط بودن به برنامه اکسل می توانند این کار را برای شما در سریع ترین زمان ممکن و با کیفیتی ایده آل انجام دهند. تعددی که در انتخاب وجود دارد قطعا شما را برای انتخاب یک مجموعه گیج کرده است. ایران تایپیست با توجه به همکاری داشتن با افراد مسلط در این زمینه در کنار شماست. اگر دوست دارید کار شما در سریع ترین زمان ممکن و با کیفیتی ایده آل به دستتان برسد می توانید با ما در ارتباط باشید. هر 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز در کنار شما هستیم.

تایپ غیر حضوری در منزل

تایپ در اکسل

مهارت های لازم برای تایپ غیر حضوری در منزل

  • به خاطر سپردن محل قرارگیری هر کلمه بر روی کیبورد

اگر تاکنون کار تایپ غیر حضوری در منزل انجام نداده اید قطعا با این موضوع که هر کلمه دقیقا در کجای کیبورد قرار گرفته است، بیگانه اید. همین موضوع باعث می شود تا سرعت تایپ شما اصلا قابل قبول نباشد و برای تایپ متون مختلف مدت زمانی طولانی را صرف کنید. برای این که بتوانید سرعت عمل خود را بالا ببرید نیاز است تا به مرور زمان به خاطر بسپارید که هر کلمه دقیقا در کجای کیبورد قرار گرفته است. در این حالت دیگر هیچ نیازی به نگاه کردن به کیبورد نخواهید داشت و سرعت عمل شما نیز به طرز قابل توجهی افزایش پیدا می کند.

  • مسلط بودن به زبان های روز دنیا

اگر بتوانید به تایپ غیر حضوری در منزل به زبان هایی به جز زبان فارسی تسلط داشته باشید، قطعا می توانید به درآمد خوبی دست پیدا کنید. این روزها به سبب روابط تجاری که میان ایران و سایر کشورها وجود دارد سفارشات تایپ به زبان های مختلف بیش تر از هر زمان دیگری شده است. افرادی که در این میان به زبان های خاص مانند ژاپنی، چینی و... تسلط داشته باشند، طبیعتا می توانند به درآمد ایده آلی برسند.

  • داشتن تمرکز و دقت بالا

برای انجام هر کاری نیازی است تا از چاشنی دقت و تمرکز به موازات هم استفاده شود. در صورتی که یک تایپیست دقت بالایی نداشته باشد، نمی تواند متون مختلف را با کیفیت تایپ نمایند. بهتر است کار تایپ را در یک محیط خلوت و به دور از هیاهو انجام دهید.

  • توانایی تبدیل فایل های صوتی، pdf و... به نوشتار در ورد

یکی دیگر از شاخصه هایی که نیاز است تا تایپیست آن را داشته باشد، مقوله توانایی تبدیل فایل های صوتی به نوشتار و همچنین تایپ از روی فایل های pdf می باشد. برای تبدیل فایل های صوتی به نوشتار می توان از برنامه های تبدیل گر این کار استفاده کرد. موضوع مهمی که باید به آن دقت داشته باشید این است که حتما باید در تبدیل فایل های صوتی به نوشتار تمامی جزئیات متن نوشته شوند و کوچک ترین ایرادی در انجام این کار وجود نداشته باشد.

تایپ غیر حضوری در منزل

تایپ متون مختلف


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

فوری ترین تایپتایپ فرمولتایپ کتابلیست هزینه تایپ

سوالات متداول

بله. مجموعه ما به صورت دورکاری نیز با تایپیست های مختلف فعالیت دارد. برای استخدام در مجموعه کافیست فایل رزومه تان را برای ما ارسال نمایید تا کارشناسان ما آن را بررسی نمایند.

بله. اگر بتوانید مهارت های لازم را در امر تایپ به دست آورید بدون نیاز به حضور فیزیکی در مکانی به درآمد میلیونی خواهید رسید.

بله ایران تایپیست تنها دست به استخدام افراد با تجربه در این زمینه می زند. این اطمینان را به شما می دهیم که تمامی متون ما کیفیت لازم را دارند.

بله 7 روز گارانتی برای محصولات خود در نظر گرفته ایم.


نویسنده: زهرا خلف زاده تایپ آنلاین تاریخ انتشار: 1402/2/2 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 783 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ غیرحضوری تایپ در منزل کسب درآمد در منزل تایپ در منزل تایپ غیر حضوری در خانه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :