شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ عربی در ورد

نویسنده: ساره بیات تایپ عربی تاریخ انتشار: 1402/1/28 ساعت 09:00:00 بازدید: 1134 امتیاز 0 از 0 نظر

تقریبا محال است این روزها سر و کار بسیاری از افراد به برنامه ورد نیفتاده باشد. این برنامه به دلیل قابلیت های بی نظیری که در اختیار کاربران خود قرار داده است، این روزها محبوبیت بسیار زیادی را به دست آورده است. همین موضوع سبب شده تا روزانه تایپ به هر زبانی بیش تر از هر زمان دیگری شود. اگر در دسته افرادی هستید که نیاز دارید از برنامه ورد استفاده کنید و یا به دنبال کسب درآمد از این راه هستید، پیشنهاد می کنیم در این مقاله همراه ما باشید؛ چرا که قصد داریم در مورد این موضوع صحبت کنیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سفارش تایپ عربی در ورد

عربی یکی از زبان های محبوب و پر طرفدار در دنیاست که روزانه بسیاری از افراد به دلایل مختلفی همچون تحصیل نیاز دارند تا سفارشات تایپ به این زبان را ثبت نمایند. قطعا تایپ عربی در ورد نسبتا سخت است. علت این موضوع را می توان این مورد دانست زبان عربی یکی از زبان های خاص و البته سخت در دنیاست. افرادی که به زبان عربی تسلط دارند، این روزها توانسته اند به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنند.

موسسات و شرکت های دولتی و یا غیر دولتی با بسیاری از شرکت های عربی همکاری دارند. شرکت های ایرانی برای این بتوانند با مجموعه های عربی در ارتباط باشند باید روزانه با آن ها با این زبان نامه نگاری داشته باشند. زمان و کیفیت برای این مجموعه ها دو فاکتور مهم محسوب می شود؛ چرا که نیاز دارند سفارشات آن ها درسریع ترین زمان ممکن و با کیفیت به دستشان برسد.

ایران تایپیست یکی مجموعه های معتبر و با سابقه در این زمینه می باشد. اگر دوست دارید سفارشات شما به بهترین شکل ممکن حاضر شوند و به دستتان برسد، نیاز دارید تا با مجموعه حرفه ای و کاربلد ما در ارتباط باشید. در ادامه در خصوص شاخصه هایی که سبب تمایز ایران تایپیست با سایر مجموعه های فعال در این زمینه شده است صحبت کنیم.

  • همکاری با تایپیست های حرفه ای و ده انگشتی

ماهرترین تایپیست ها باید بتوانند از هر ده انگشت دست خود به موازات هم استفاده کنند. در این صورت سرعت عمل تایپیست های ده انگشتی به طرز قابل توجهی افزایش پیدا می کند. این سرعت عمل بالا باعث می شود تا سفارشات شما در سریع ترین زمان ممکن به دستتان برسد. این اما پایان کار نیست؛ چرا که تایپیست های فعال در مجموعه ما در کنار سرعت عمل، دقت بالایی را نیز در کارهای خود دارند و خیال شما را از بابت کیفیت کاری که قرار است به دستتان برسد راحت می کنند.

  • قیمت مناسب

با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه موضوع تعرفه تایپ متون عربی یک مسئله مهم محسوب می شود. ایران تایپیست به دلیل جذب مشتری جدید و راضی نگه داشتن مشتریان قبلی خود پایین ترین نرخ رقابتی را برای خدمات خود در نظر گرفته است. یک خبر خوب دیگر که نیاز است آن را به اطلاع شما برسانیم این موضوع است که امکان پرداخت تعرفه تایپ عربی به صورت اقساطی نیز وجود دارد.

  • تجربه بالا در زمینه تایپ

مجموعه ما با داشتن چندین سال تجربه و تخصص در زمینه تایپ متون مختلف در کنار شماست. سفارشات تایپ شما را با هر زبانی که باشد قبول کرده و آن ها را برایتان تایپ می کنیم. جهت جلب رضایت شما، 7 روز گارانتی محصول برایتان در نظر گرفته ایم. در این مدت زمان در صورت وجود داشتن کوچک ترین مشکلی آن را برای شما رفع می کنیم.

تایپ عربی در ورد

تایپ عربی در ورد

نوشتن عربی در ورد و اعراب گذاری

برای این که بتوانید متنی را به زبان عربی در ورد تایپ نمایید، نیاز است تا در ابتدا اقدام به نصب کیبورد عربی بر روی سیستم خود نمایید. بعد از انجام این کار نیاز است تا برای بالا بردن سرعت تایپ خود شروع به خاطر سپردن جای هر حرف بر روی کیبورد نمایید. در این حالت سرعت عمل شما به طرز باورنکردنی افزایش پیدا می کند. قطعا اگر تاکنون به این زبان متنی را تایپ نکرده باشید، در ابتدا کار تایپ برای شما سخت و کلافه کننده خواهد بود.

یکی از مشکلاتی که تایپ به زبان عربی دارد، موضوع اعراب گذاری می باشد. خوانایی متون عربی به طور مستقیم به اعراب گذاری آن بستگی دارد. اعراب گذاری یک متن عربی کمی سخت و دشوار است و نیاز به کمی حوصله دارد.

اگر خودکفا هستید و دوست ندارید هزینه ای بابت تایپ عربی بپردازید باید به خوبی با اعراب گذاری یک متن آشنا باشید. منظور از اعراب گذاری یک متن کسره، ضمه و... می باشد. با نصب کیبورد عربی این اعراب نیز بر روی کیبورد ظاهر می شوند و می توانید از آن ها استفاده کنید.

با توجه به دقتی که باید برای تایپ یک متن عربی به کار گرفته شود، بهتر است در صورت حساس بودن کار تایپ خود آن را برون سپاری کنید تا خیالتان از بابت کیفیت کاری که آن را تحویل می گیرید راحت باشد.

قطعا نداشتن ایراد املایی در متون عربی یک موضوعی مهم محسوب می شود. نگران نباشید برای پیدا کردن ایرادات املایی متون عربی نیز می توانیم به شما کمک کنیم. Google docs یکی از قوی ترین نرم افزارهای موجود در دنیا برای پیدا کردن ایرادات املایی متن به هر زبانی می باشد. بعد از تایپ متن خود کافیست آن را در این نرم افزار قرار دهید تا ایرادات املایی متن به صورت کاملا پیدا شوند. یکی از مهم ترین ویژگی های این برنامه در این است که شکل تصحیح شده غلط املایی را نیز می تواند به شما نشان دهد. از آن جایی که برنامه ورد برنامه کامل و جامعی محسوب می شود، می توانید از برنامه ورد نیز برای پیدا کردن ایرادات املایی متن استفاده کنید.

تایپ عربی در ورد

نوشتن متن در ورد


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تایپ عربی در ورد برای چاپ کتاب دعا

تایپ دعا به سبب حساسیتی که دارد، کمی سخت است و نیاز دارد تا شما دقت بالایی داشته باشید. به دلیل همین موضوع بسیاری از افراد برای این که کار خود را راحت کنند، از راه های میان بری که وجود دارد، استفاده می کنند. می توانید به جای تایپ هر خط ادعیه آن را در اینترنت جستجو نمایید. با دادن یک تطابق میان دعا و متن نشان داده شده از آن جهت تایپ ادعیه استفاده کنید.  

اگر هم دوست دارید تا تایپ ادعیه را خودتان به تنهایی انجام دهید، نیاز است تا دقت بسیار زیادی داشته باشید. باید هر دعایی که قصد تایپ آن را دارید روبروی خود قرار دهید. با دیدن این دعاها کار تایپ را انجام دهید. قطعا اگر تاکنون هیچ تجربه ای در خصوص تایپ ادعیه نداشته اید، سرعت عمل شما بسیار کم خواهد بود و انجام این کار برایتان کمی خسته کننده خواهد بود.

از آن جایی که کوچک ترین ایراد تایپی در عربی ممکن است معنی کلمه را به کل تغییر دهد، حتما به اعراب گذاری دعاها توجه ویژه ای داشته باشید. در هر کجای مسیر نیز به مشکل خوردید می توانید به مراجعی که در دست دارید و از آن ها برای تایپ استفاده می کنید، مراجعه نمایید.

نکته بسیار مهمی که نیاز است تا به آن دقت داشته باشید این موضوع است که در برخی مواقع ممکن است نرم افزارهای google docs و ورد به درستی نتوانند تمامی ایرادات را برای شما پیدا کنند پس بهتر است به این نرم افزارها اعتماد 100 درصدی نداشته باشید و خودتان نیز با دقت کار تایپ را انجام دهید.

ایران تایپیست یکی از مجموعه های فعال و معتبر در زمینه تایپ انواع ادعیه می باشد. اگر سرعت، کیفیت و تعرفه تایپ برایتان مهم است، می توانید با مجموعه ما همکاری داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیش تر و تکمیلی تر با ما در ارتباط باشید.

تایپ عربی در ورد

نوشتن دعا در ورد

تایپ عربی با بهترین فونت ها در ورد

برای زیبا کردن یک متن عربی می توان از فونت های مختلفی بهره برد. در برنامه ورد می توان فونت های متنوعی را بدون وجود محدودیتی نصب کرد. برای زبان عربی نیز فونت های بسیار زیادی وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید. از زیبا ترین فونت های عربی می توان به خلاب، ثلث، دریم، وسم، مارشملو و پاندا اشاره کرد. با استفاده از این فونت ها متن شما ظاهر زیبایی به خود خواهد گرفت. در صورتی که این فونت ها نتوانند توجه شما را به خود جلب نمایند، می توانید از سایر فونت های موجود عربی استفاده کنید.

برای این که بتوانید یک متن عربی تایپ کنید، در قدم اول باید کیبورد این زبان را بر روی سیستم خود نصب نمایید. از آن جایی که پیدا کردن جای این حروف در ابتدای کار تایپ کمی سخت است، می توانید از برچسب های عربی استفاده کنید. در این صورت دقیقا می دانید هر کلمه در کجای کیبورد قرار دارد و کار تایپ را به راحتی انجام می دهید.

اگر در زمره افراد وسواسی و یا پر مشغله محسوب می شوید، نیاز است تا کار خود را برون سپاری نمایید. مجموعه های معتبر و با تجربه در این زمینه به خوبی می دانند با توجه به نوع متن از چه فونتی باید استفاده شود.

بهترین متن ها را از ما بخواهید. مجموعه ما به سبب همکاری با تایپیست ها ده انگشتی مسلط به تایپ عربی در ورد در کنار شماست. ایران تایپیست سلیقه شما را می داند و بهترین فونت ها را برای زیبا کردن متون شما استفاده می کند. کافیست یک بار با مجموعه ما همکاری داشته باشید تا به خوبی متوجه تخصص و تبحر ما در این زمینه شوید. اگر برای اولین بار است که قصد همکاری با ما را دارید، می توانید با مشاوران مجموعه 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در ارتباط باشید.

تایپ عربی در ورد

تایپ متون عربی

تایپ عربی در ورد از روی عکس و پی دی اف

در بسیاری از مواقع افراد و موسسات مختلف تمایل دارند تایپ عربی در ورد از روی دست نوشته، فایل و عکس انجام شود. بسیاری از مجموعه های نوپا به دلیل تازه کار بودنشان توانایی انجام این کار را ندارند. مجموعه ایران تایپیست اما به واسطه تجربه طولانی که در این زمینه دارد می تواند کار شما را به درست ترین شکل ممکن انجام دهد.

اگر تاکنون سفارش تایپ عربی در ورد را نداشته اید، قطعا این سوال برایتان به وجود می آید که تعرفه تایپ از روی عکس و یا پی دی اف به چه صورتی می باشد. در پاسخ باید بگوییم هزینه تایپ از روی عکس و یا پی دی اف بالا نیست و می توانید بدون پرداخت هزینه ای اضافه آن را به دست ما بسپارید. نکته مهمی که در این مورد وجود دارد این است که هزینه تایپ از روی دست نوشته کمی بیش تر از حالت عادی می شود.

سوال بعدی که همواره ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است، موضوع مدت زمان تحویل سفارشات تایپ به زبان عربی می باشد. سفارشات تایپ در مجموعه ایران تایپیست به دو صورت عادی و فوری انجام می شوند. بسته به نوع نیازتان می توانید این مورد را مشخص نمایید که سفارشتان با چه سرعتی انجام شوند. در سفارشات عادی برای تایپ یک متن 1000 کلمه ای باید حداقل سه روز منتظر بمانید. در نقطه مقابل اما سفارشات فوری هستند. مدت زمان مورد نیاز برای تحویل سفارشات تقریبا 6 ساعت می باشد. در تحویل سفارشات فوری سرعت کار دقیقا 2 برابر شده و هزینه تایپ نیز به طبع 2 برابر خواهد شد.

البته ناگفته نماند سفارشات حجمی مانند تایپ انواع دعا نیز به صورت فوری قابل انجام می باشد. مجموعه ما با هر شرایطی که شما داشته باشید خود را وقف داده و سعی می کند آن ها را در سریع ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت و البته ایده آل ترین قیمت برایتان انجام دهد.

تایپ عربی در ورد

تایپ از روی دست نوشته


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه تایپفوری ترین تایپتایپ فایل صوتیتایپ از دستنویس

سوالات متداول

در خصوص تعداد فونت ها نمی توان یک صحبت قطعی داشت؛ چرا که بسته به هر مطلبی از یک فونت مخصوص استفاده می شود.

خیر. ما تنها در خصوص فونت ها به شما پیشنهاد می کنیم و انتخاب نوع فونت نهایی بر اساس سلیقه شماست.

بسته به تعداد کلمات محتوای شما این موضوع مشخص می شود. در صورت داشتن عجله می توانید سفارشاتتان را به صورت فوری ثبت نمایید.

المان های بسیار زیادی وجود دارند که می توانند بر روی این هزینه تاثیر بگذارند و در خصوص آن نمی توان یک صحبت قطعی داشت.


نویسنده: ساره بیات تایپ عربی تاریخ انتشار: 1402/1/28 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 1134 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ عربی تایپ عربی با ورد تایپ متون عربی تایپ آنلاین عربی اعراب گذاری در ورد

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :