چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ سخنرانی

نویسنده: زهرا خلف زاده تایپ صوتی تاریخ انتشار: 1400/6/21 ساعت 12:37:32 بازدید: 1737 امتیاز 0 از 0 نظر

تایپ سخنرانی های مختلف نیز یکی دیگر از زمینه های مربوط به تایپ می باشد که در بسیاری از سخنرانی های مطرح، معمولا افرادی هستند که آن ها را به صورت متن تایپ شده در آورده و از آن ها برای خبرگزاری ها یا موارد مختلف به خوبی استفاده به عمل آورند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ صوتی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است
تایپ سخنرانی

تایپ سخنرانی

 بنابراین در صورتی که نیاز به تایپ مطالب گفته شده در سخنرانی های مختلف داشته باشید؛ می بایست از وجود تایپیست های بسیار با سرعت و کیفیت بالایی استفاده کرد که توانایی انجام تایپ هایی از این دست را دارند. موسسه ایران تایپیست با داشتن چنین تایپیست هایی گزینه خوبی پیش روی شماست که شما می توانید از وجود مهارت بالای تایپ ده انگشتی و دقت نظر بالای آن ها استفاده کنید.

بزرگترین دغدغه در تایپ سخنرانی

یکی از بزرگترین دغدغه های لازم در تایپ سخنرانی، وجود حاشیه ها و تپق ها و سایر مسائل جانبی دیگری است که ممکن است به ناگاه رخ داده و تایپیست مورد نظر باید تمامی این مسائل را در نظر داشته و هیچ یک از آن ها را در تایپ های خود وارد نسازد. بنابراین در تایپ هایی از این دست با حذف نمودن یک سری مسائل جانبی می توان یک سخنرانی شسته و رفته و بسیار دقیق و کاملی را تایپ نمود و آن ها را به صورت تایپ شده در برنامه ورد نوشته شده و مرتب تحویل کاربر قرار داد. بنابراین در تایپ مطالب ارائه شده در سخنرانی های مختلف بایستی دقت نظر بسیار بالایی داشت تا بتوان به خوبی لب مطالب ارائه شده را به بهترین و شیواترین حالت ممکن تایپ کرد.

تایپ سخنرانی

تبدیل تایپ سخنرانی به فایل ورد 

پیاده سازی جهت تایپ سخنرانی و تبدیل آن به فایل ورد 

در صورتی که می خواهید تایپ سخنرانی افراد مشهور و رجال سیاسی، اقتصادی و... را صورت بخشید؛ می بایست در این زمینه ابتدای امر به دقت متن سخنرانی را به خوبی گوش فراداده و سپس متن آن را به صورت فایل ورد تایپ شده پیاده سازی نمایید. بنابراین برای انجام تایپ هایی از این نوع باید علاوه بر دستان توانمند برای تایپ با سرعت، گوش تیزی هم داشت تا تمامی سخن های ارائه شده در سخنرانی مورد نظر را بتوان به درستی گوش داده و آن ها را در قالب متن تایپ شده وارد برنامه ورد کرد. تایپیست های ایران تایپیست اجرای این فرآیند را با مهارت خاصی انجام می دهند تا در صورت نیاز داشتن به تایپ سخنرانی های مختلف، بتوانید با ثبت سفارش در این موسسه، فایل ورد تایپ شده از صوت سخنرانی های مختلف را با کیفیت و سرعت بالایی دریافت کنید.

تایپ سخنرانی

پیاده سازی فایل سخنرانی  به همراه ویرایش ادبی

پیاده سازی فایل سخنرانی  به همراه ویرایش ادبی

گاهی اوقات در تایپ سخنرانی، نیاز به ویرایش ادبی دارد تا در نهایت بتوان با ویرایش هایی که در نهایت در خصوص فایل سخنرانی انجام می شود؛ متن تایپ شده شسته رفته بسیار کامل و واضحی را به کاربران و مشتریان مختلف ارائه ساخت تا بتوانند به خوبی از وجود آن متن در خبرگزاری ها و سایر اهداف و اغراض مدنظر خویش استفاده به عمل آورند. بنابراین نیاز به یک ویراستار با ظرافت و دانش علمی بالایی است که در کنار تایپیست ها، کار ویراستاری فایل مورد نظر را بر عهده گرفته تا در نهایت موجب رضایت مندی مشتریان شما شوند.

تایپ فایل سخنرانی سازمان ها و مراجع دولتی و خصوصی

از دیگر کاربردهای تایپ سخنرانی، می توان به تایپ فایل های صوتی سخنرانی سازمان ها و مراجع دولتی و خصوصی یاد کرد که باید با دقت نظر بالایی آن ها را تایپ نمود و در اختیار مراجع ذی ربط قرار داد. به همین منظور در صورتی که به چنین نوع فایل هایی نیاز دارید؛ می توانید تایپ فایل های سخنرانی سازمان ها و مراجع دولتی و خصوصی را در قالب یک سفارش به موسسه ایران تایپیست به صورت حضور و غیر حضوری ارسال نمایید تا در اسرع وقت سفارش های شما به صورت تایپ شده با رعایت تمامی قوانین و موازین مورد نظر به صورت فایل ورد تایپ شده و مرتب تحویل شما دهند.

تایپ سخنرانی

هزینه های به صرفه تبدیل فایل سخنرانی به ورد در ایران تایپیست

تایپ فایل سخنرانی چگونه قیمت گذاری می شود؟

در خصوص قیمت گذاری تایپ سخنرانی نیز به عنوان آخرین باید در نظر داشت که این گونه از تایپ ها بر حسب تعداد کلمات درج شده در متن سخنرانی مورد نظر است که در نهایت به صورت متن تایپ شده با تعداد کلمات مشخص شده به مشتریان عودت داده می شود. البته هزینه هر کلمه در این نوع از تایپ ها با سایر تایپ های معمولی به علت گوش دادن به متن سخنرانی و زمان بر بودن آن ها به مراتب بیشتر است. هلدینگ ایران تایپیست در این زمینه، تایپیست هایی را در اختیار دارد که می توانند در سریعترین زمان ممکن، فایل های سخنرانی را با کیفیت بسیار بالایی تایپ کرده و پس از ویرایش ادبی، آن ها را به دست مشتریان خود بسپارند. بنابراین در صورتی که می خواهید فایل سخنرانی خود را با کیفیت بالا و هزینه های به صرفه به صورت فایل ورد دریافت نمایید؛ این موسسه با خدمات شایان توجه خود در خدمت شماست.

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپ تایپ فایل صوتیهزینه تایپ فایل صوتیفوری ترین تایپ

سوالات متداول

بله؛ تایپ سخنرانی در همین راستا برای شما در نظر گرفته شده است تا شما با ارسال فایل سخنرانی خود، بتوانید فایل ورد تایپ شده آن را دریافت کنید.

یک تایپیست برای تایپ سخنرانی با چالش هایی همچون: مطالب حاشیه ای، تپق ها و سر و صدای زیاد و سایر چالش های دیگر رو به روست.

در صورتی که شما تایپ سخنرانی های مختلف سیاسی، اقتصادی، مذهبی و... را به دست تایپیست های زبده و با تجربه بسپارید؛ آن ها به خوبی می توانند از پس این دست از تایپ ها بربیایند. 

با توجه به رزومه مناسب و تجربه بالای تاییپست های موجود در هلدینگ ایران تایپیست معمولا تایپ سخنرانی های مختلف را به این موسسه می سپارند. 


نویسنده: زهرا خلف زاده تایپ صوتی تاریخ انتشار: 1400/6/21 ساعت 12:37:32 تعداد بازدید: 1737 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ فایل سخنرانی تایپ سخنرانی صوتی تبدیل سخنرانی به متن پیاده سازی فایل سخنرانی به متن تایپ فایل صوتی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :