جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ خانگی

نویسنده: فرهاد محمدی سایت تایپ تاریخ انتشار: 1401/11/11 ساعت 17:20:56 بازدید: 2573 امتیاز 0 از 0 نظر

این روزها تایپ خانگی بسیار بیشتر از پیش مطرح گشته است. بدین ترتیب که تایپیست به راحتی در منزل خویش، کارهای مربوط به تایپ را انجام می دهد. کلیه سفارش های تایپ در بستر اینترنت و به صورت مجازی و غیر حضوری به دست تایپیست می رسد تا وی بتواند در منزل خویش کارهای مربوط به تایپ متون مختلف را بر عهده بگیرد و آن ها را تایپ شده و مرتب در بازه زمانی تعریف شده به مشتریان خود ارسال نمایند. تایپیست هایی که در هلدینگ ایران تایپیست مشغول به کار و فعالیت هستند؛ از این مزیت بهره مند هستند. به این صورت که از طریق وب سایت اینترنتی ایران تایپیست، سفارش های تایپ به دست تایپیست ها به صورت اینترنتی ارسال می شود تا آن ها به صورت خانگی، تایپ این سفارش ها را به دست گیرند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

تایپ خانگی

تایپ خانگی

ارتباط تایپ خانگی با کسب درآمد

اگر نمی توانید بیرون بروید و یا می خواهید در منزل خویش نشسته و با تایپ خانگی کسب درآمد کنید؛ با توجه به شرایط فعلی جامعه، گزینه خوبی را انتخاب کرده اید. هر چند که شما می توانید به عنوان شغل دوم خود یا برای پر کردن اوقات فراغت خویش هم در موسسه ایران تایپیست استخدام شده و هر از چند گاهی کارهای مربوط به تایپ متون مختلف را بر عهده بگیرید تا در همان خانه برای خود کسب درآمد کنید و یا بخشی از درآمد معیشت زندگی خود را تأمین نمایید. بنابراین تایپ کردن در خانگی برای کسانی که دسترسی به سیستم در منزل خود دارند؛ می تواند گزینه خوبی برای آن ها به شمار آید.

تایپ خانگی

کسب درآمد با تایپ در منزل

ارتباط کار تایپ خانگی با ویروس کرونا

تایپ خانگی امروزه با توجه به ویروس کرونا بیشتر مرسوم شده است. به گونه ای که با توجه به وجود قرنطینه به جای رفتن به موسسه ها و مکان های مختلف برای تایپ متون و دست نوشته های گوناگون، می توان در منزل خود کارهای مربوط به تایپ را به راحتی انجام داد. انجام کارهای مربوط به تایپ هم برای تایپیست و هم برای مشتری در شرایط فعلی کرونا و قرنطینه خانگی بسیار مفید می باشد. چرا که هم تایپیست مجبور نیست وارد موسسه ها و مراکز مورد نظر شود و هم فرد متقاضی نیازی به گشت و گذار برای یافتن تایپیست است؛ بلکه هر دو می توانند در کمترین زمان ممکن به خواسته خود دست یابند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

آیا با تایپ خانگی می شود امرار معاش کرد؟

تایپ خانگی با توجه به شرایط فعلی حاکم بر جامعه، با وجود قرنطینه خانگی و از دست دادن بسیاری از کسب و کارها، می تواند گزینه مناسبی برای بسیاری از افراد باشد که در منزل خودشان هم امرار معاش کنند. برای این منظور کافیست یک سیستم خانگی داشته باشید و در ایران تایپیست ثبت نام کنید تا پس از احراز شرایط لازم برای استخدام در این موسسه معتبر، بتوانید در هر پاسی از شبانه روز در منزل خود به امرار معاش زندگی خود روی آورید و وسایل لازم را برای معیشت خود و خانواده خود فراهم سازید.

بهترین موسسه برای ارجاع تایپ خانگی 

در صورتی که نیاز به تایپ خانگی داشته باشید و به دنبال بهترین منبع و مرجع برای انجام این گونه از تایپ ها باشید و یا بخواهید خودتان به عنوان تایپیست در یکی از موسسه های معتبر مشغول  به کار شوید؛ می توانید نام ایران تایپیست را در هر یک از موتورهای جستجوگر اینترنتی دنبال کنید. موسسه ایران تایپیست خدمات خود را به صورت حضوری و غیر حضوری ارائه می دهد که با توجه به شرایط کنونی حاکم بر جامعه سفارش گیری و یا دریافت سفارش تایپ در این موسسه بیشتر به صورت غیر حضوری انجام می شود تا شما بتوانید در کمترین زمان ممکن به خواسته خود دست یابید.

تایپ خانگی

انجام تایپ خانگی با استخدام در ایران تایپیست

میزان درآمد از طریق تایپ در منزل

اگر به فکر تایپ خانگی هستید و نمی دانید که چه میزان درآمد از طریق تایپ در منزل عاید شما می گردد؛ باید خاطر نشان ساخت که میزان درآمد حاصله کاملا بستگی به میزان فعالیت شما دارد. به این منظور که هر چقدر شما در طول روز بیشتر برای تایپ زمان بگذارید؛ به طور حتم درآمد بیشتری عاید شما می گردد و مسلما هر چقدر هم کمتر زمان برای تایپ بگذارید و سفارش های کمتری را پذیرش کنید؛ درآمدی به اندازه میزان فعالیت و کارکرد خود در طول ماه عاید شما می گردد. بنابراین کاملا میزان درآمد حاصله در زمینه تایپ به فعالیت های خود شما بستگی دارد. ضمن اینکه باید این نکته را در نظر داشت که اگر شما شغلی به غیر از این ندارید؛ می توانید زمان بیشتری را صرف تایپ کنید و پول و درآمد بیشتری هم از ایران تایپیست برای خود و معیشت زندگی خود به دست آورید. اگر هم به عنوان شغل جانبی در کنار شغل اصلی خود در ساعت های غیر اداری می خواهید از ایران تایپیست کسب درآمد کنید؛ می توانید بخشی از معیشت خود را این گونه به دست آورید.

تایپ خانگی؛ به عنوان شغلی پاره وقت یا تمام وقت برای کسب معیشت

تایپ خانگی، از جمله مشاغلی به شمار می آید که شما نیز می توانید در منزل مسکونی خویش به آن مشغول شوید. چرا که هر یک از افراد می توانند در هر پاسی از شبانه روز سفارش های تایپ را از مشتریان خویش دریافت کنند. بنابراین محدود به زمان و مکان خاصی نیستند. بر همین اساس می توانند به صورت دورکاری سفارش های تایپ را از مشتریان خود در بستر اینترنت و آنلاین دریافت نمایند. امروزه افراد زیادی هستند که در کنار شغل ثابت خود به دنبال یک شغل پاره وقت هم هستند. به همین منظور آن ها می توانند اقدام به تایپ خانگی کنند. البته برخی از افراد هم به ویژه دانشجویان و دانش آموختگان ممکن است تایپ متون خانگی را به عنوان شغل تمام وقت خود انتخاب کرده باشند. در هر حالت با استفاده از تایپ دورکاری در خانه می توانید برای معیشت خود اقدام کنید و در منزل خود درآمد کسب کنید.

تایپ خانگی

تایپ خانگی

با انجام تایپ خانگی هم می توان کسب درآمد کرد. شما چه به تایپ به عنوان یک شغل پاره وقت و چه به عنوان یک شغل تمام وقت نظر بیفکنید؛ در هر حالت می توانید برای خود کسب درآمد کنید. البته اگر می خواهید از تایپ در منزل خود به عنوان یک شغل با درآمد مکفی نگاه کنید؛ بهتر است در مراکز و موسسه های معتبر درخواست سفارش تایپ کنید. چون ممکن است شما وارد یک موسسه حضوری شوید یا غیر حضوری اقدام به ثبت نام کنید؛ اما آن موسسه مشتریان زیادی نداشته باشد. بدین ترتیب شما خیلی نمی توانید با تایپ خانگی برای خود درآمد کسب کنید. به همین جهت بایستی به دنبال بهترین و معتبرترین مراکز تایپ باشید. موسسه ایران تایپیست، از جمله مراکز تایپ شناخته شده می باشد که مشتریان بسیار زیادی را توانسته است به خدمات خود جلب نماید.

پذیرش مشتری برای انجام سفارش های تایپ خانگی

ممکن است شما بخواهید تایپ خانگی را به عنوان یک شغل پاره وقت یا تمام وقت برای خود انتخاب نمایید. اما در این راستا می بایست حتما به یک سری نکات توجه داشته باشید. برای پذیرش سفارش های تایپ از مشتریان مختلف، بهتر است بهترین روش ممکن را انتخاب کنید. شاید با خود فکر کرده باشید که می توانید با تبلیغاتی در بستر اینترنت، روز به روز به تعداد مشتریان خود بیفزایید. هر چند که این روش خوبی برای پذیرش سفارش های تایپ می باشد؛ اما خیلی روش مطمئنی نیست. چون همه روزه ممکن است مشتری نداشته باشید. در نتیجه بهتر است به منظور پذیرش و انجام سفارش های تایپ خانگی، درخواست تایپیست بودن خود را در مراکز و موسسه های معتبر تایپ به ثبت برسانید. چون روزانه در این موسسه ها، سفارش های تایپ زیادی به ثبت می رسد. بنابراین آن ها نیاز به تایپیست های دورکاری بیشتری دارند.

تایپ خانگی

تایپ در منزل

شما برای دریافت سفارش های تایپ خانگی، دیگر نیاز به تبلیغات و وقت گذاشتن در این زمینه ندارید. کافیست نسبت به ثبت نام و برگزاری آزمون در یکی از مراکز و موسسه های معتبر تایپ، درخواست خود را به ثبت برسانید. پس از بررسی های به عمل آمده و قبولی در آزمون ورودی این موسسه ها، می توانید روزانه سفارش های مختلفی از تایپ را مورد پذیرش قرار دهید. بدین ترتیب می توانید در منزل خود کسب درآمد کنید. موسسه ایران تایپیست، یکی از مراکز تایپ معتبر به شمار می آید که شما می توانید به عنوان تایپیست در جهت پذیرش سفارش های تایپ خانگی در این موسسه، استخدام شوید. ابتدا می بایست وارد وب سایت این موسسه شوید. سپس مدارک خود را ارسال و فرم های لازم را تکمیل کنید. در نهایت از شما یک آزمون گرفته می شود. در صورت قبولی در آن می توانید استخدام شرکت ایران تایپیست شوید.

تعیین بازه زمانی از پیش تعریف شده برای هر سفارش تایپ دورکاری

کسانی که به عنوان تایپیست مشغول به تایپ خانگی هستند؛ می بایست هر یک از سفارش های خود را در یک بازه زمانی از پیش تعریف شده به مشتری تحویل دهند. هر یک از سفارش های تایپ با توجه به تعداد کلمات موجود در آن و نیز زبان متن و سایر عوامل موثر در تعیین بازه زمانی سفارش های تایپ، توسط کارشناسان تعیین می شود. بدین ترتیب هر تایپیستی ملزم به رعایت این بازه های زمانی است. تایپیست هایی که این مسئله را جدی نگیرند؛ به آن ها هشدار داده می شود. بنابراین به جهت حفظ شغل تایپ خانگی و حتی ارتقای رتبه خود از میان سایر تایپیست های آن موسسه، بهتر است این نکته را مدنظر قرار دهید. ضمن اینکه هر یک کسانی که سفارش های تایپ خود را به این دسته از مراکز می سپارند؛ نیاز به دریافت فایل خود دارند. آن ها ممکن است بخواهند فایل تایپ شده خود را خیلی زود دریافت کنند.

تایپ خانگی

توجه به بازه زمانی هر سفارش تایپ

هر چند که در شغل تایپ خانگی، ممکن است به ظاهر هیچ مدیر و رئیسی بالای سر شما نباشد؛ اما باید نکاتی را هم مدنظر قرار دهید. یکی از همین نکات، پایبندی به بازه زمانی مربوط به هر یک از سفارش های تایپ می باشد. این بازه های زمانی از پیش توسط کارشناسان هر موسسه تعریف شده اند. بنابراین شما تنها در صورتی یک سفارش را مورد پذیرش قرار می دهید که مطمئن هستید می توانید آن را در بازه زمانی تعریف شده انجام دهید. بدین ترتیب هم اعتبار شما در میان آن موسسه محفوظ می ماند و هم می توانید سفارش های بیشتری را دریافت کنید. چون مشتریان مختلف به شما اعتماد بیشتری خواهند کرد. بنابراین در تایپ خانگی هم رعایت کردن یک سری نکات استاندارد توسط تایپیست های دورکاری الزام آور می باشد. مسئله ای که در موسسه ایران تایپیست، بسیار جدی گرفته می شود.

رقابت برای کسب رتبه و درآمد بالا در تایپ خانگی

اگر شما تایپ خانگی را به عنوان شغل خود انتخاب کرده اید؛ بایستی فعالیت خود را به جهت کسب رتبه و درآمد بالا، بیشتر کنید. البته در این زمینه هیچ گونه اجباری به شما نیست که حتما همه سفارش ها را مورد پذیرش قرار دهید. چون به غیر از شما تایپیست های دورکاری زیاد دیگری هم هستند که اقدام به پذیرش و انجام سفارش های تایپ می کنند. ولی به طور کلی باید در نظر داشته باشید که هر چقدر میزان فعالیت شما بیشتر باشد؛ به همان میزان هم به مراتب درآمد بیشتری می توانید به دست آورید. از طرفی دیگر یکی از گزینه های جذاب در تایپ خانگی، بحث رقابت با سایر تایپیست های آن مجموعه است. به این ترتیب که پس از به پایان رسیدن سفارش های شما، کاربر به شما امتیاز می دهد. هر چقدر امتیاز شما زیادتر باشد؛ رتبه شما هم بهتر می شود.

تایپ خانگی

کسب درآمد با تایپ خانگی

اهمیت رتبه بندی تایپیست هایی که سفارشات تایپ خانگی را انجام می دهند؛ برای آن ها بسیار حائز اهمیت می باشد. چون اگر در هر ماه، مجموع امتیازهای آن ها بیشتر از رقبای خود باشد و جزو سه نفر برتر ماه قرار بگیرند؛ به آن ها جایزه داده می شود. بنابراین همین مسئله خود مشوقی برای تایپیست هاست تا بتوانند هم سفارش های بیشتری را مورد پذیرش قرار دهند و هم کار با کیفیتی را تحویل مشتری دهند. چون کاربر یا مشتریان شما به متون تایپ شده با کیفیت شما امتیاز می دهند. اگر در متن آن ها غلط های املایی زیادی وجود داشته باشد؛ طبیعتا به شما امتیاز نمی دهند یا امتیاز منفی می دهند. پس اهمیت رتبه بندی و میزان فعالیت بر حسب سطح کیفی بالا را باید در تایپ خانگی جدی بگیرید. موسسه ایران تایپیست، هر ماه به سه نفر برگزیده جایزه می دهد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپتایپ برای مترجم هافرم استخدام تایپیستراهنمای استخدام

سوالات متداول

تایپ خانگی بدین صورت است که شما در منزل خود درخواست تایپ به صورت غیر حضوری می کنید و تایپیست شما نیز در منزل خویش کار سفارش شما را پذیرش و در اسرع وقت آن را تحویل شما می دهد. 

بله؛ شما می توانید با استخدام در موسسه ایران تایپیست حتی در شرایط فعلی هم اقدام به تایپ خانگی کنید و برای خود کسب درآمد کنید. 

میزان درآمدی که شما از تایپ خانگی می توانید به دست آورید؛ بسته به میزان فعالیت شما دارد. ولی در صورت فعالیت زیاد در طول روز می توانید درآمدی قابل توجه را در منزل خود به صورت خانگی از تایپ در موسسه ایران تایپیست به دست آورید. 

شما می توانید به راحتی نام ایران تایپیست را در هر یک از موتورهای جستجوگر اینترنتی جستجو کنید تا پس از احراز شرایط لازم و تکمیل فرم ها و احراز هویت در صورت نیاز کارشناسان ایران تایپیست با شما تماس گرفته و در این موسسه استخدام شوید تا شروع به تایپ خانگی کنید.


نویسنده: فرهاد محمدی سایت تایپ تاریخ انتشار: 1401/11/11 ساعت 17:20:56 تعداد بازدید: 2573 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش تایپ خانگی کار تایپ خانگی دریافت سفارش تایپ از خانه تایپ در منزل تایپ در خانه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :