جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ جزوه

نویسنده: مهسا وحدت تایپ متن تاریخ انتشار: 1402/3/31 ساعت 11:24:41 بازدید: 1093 امتیاز 0 از 0 نظر

این روزها عمده افراد به فکر ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلی مختلفی هستند. همین موضوع باعث می شود تا اغلب دانشجویان به فکر گردآوری جزوات خود باشند تا از این طریق بتوانند یک طبقه بندی درستی داشته باشند. قطعا افرادی که تاکنون این کار را انجام نداده اند، ممکن است این سوال برایشان به وجود آید که با استفاده از چه نرم افزاری می توان کار تایپ جزوه را انجام داد. اگر در دسته افرادی هستید که این سوال برایتان به وجود آمده است پیشنهاد می کنیم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید؛ چرا که قصد داریم در خصوص این موضوع صحبت کنیم. برنامه ورد، یکی از قوی ترین نرم افزارهایی است که می توان از آن برای تایپ متون مختلف به هر زبانی استفاده کرد. البته ناگفته نماند نرم افزارهای دیگری نیز وجود دارند که می توانید از آن ها برای تایپ متن های مختلف خود استفاده کنید. تقریبا 99 درصد افراد از این برنامه برای تایپ متون مختلفی استفاده می کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تایپ جزوه برای اساتید کنکوری

کنکوری ها جزء دسته افرادی هستند که برای جمع آوری اطلاعات و جزوات خود باید دست به تایپ آن ها بزند. بدون تایپ کردن یک جزوه نمی توان یک طبقه بندی درستی داشت. همین موضوع استقبال، باعث شده تا این روزها مجموعه های بسیار زیادی در کشور فعالیت کنند تا بتوانند از این طریق به درآمد برسند. موضوع تعدد در انتخاب همیشه خوب نیست و باعث می شود تا افراد مختلف در انتخاب مجموعه مورد نظر خود گیج و مردد شوند. اگر قصد دارید با یک مجموعه همکاری کنید، نیاز است تا یک سری از موارد را مد نظر قرار داده و با توجه به آن ها دست به انتخاب بزنید.

  • سابقه کاری مجموعه

سابقه کاری مجموعه حرف اول و آخر را برای انتخاب یک مجموعه می زند. در صورتی که مجموعه مورد نظر شما سابقه کاری طولانی در زمینه تایپ جزوه داشته باشد، می توانید به آن ها برای شروع همکاری اعتماد کنید. معمولا مجموعه هایی که سابقه کاری طولانی را داشته باشند، به خوبی با چم و خم کار آشنایی دارند و می توانند کار شما را با بهترین کیفیت تحویلتان دهد.

  • نمونه کارهای قبلی مجموعه

دومین مسئله مهمی که باید قبل از انتخاب یک مجموعه آن را به دقت بررسی کنید، موضوع نمونه کارهای مجموعه می باشد. اگر بتوانید این نمونه کارها را به دست آورید می توانید با بررسی آن ها به کیفیت کاری مجموعه پی ببرید.

  • همکاری داشتن با تایپیست های حرفه ای

اگر حتی کوچک ترین اطلاعاتی در مورد برنامه ورد داشته باشید، به خوبی با این قضیه آشنایی دارید که تمامی تایپیست ها به تایپ ده انگشتی مسلط نیستند. در تایپ ده انگشتی از تمامی انگشتان دست به طور همزمان استفاده می شود. همین مسئله نیز باعث می شود تا سرعت تایپ شما به طرز شگفت آوری افزایش پیدا کند. 

یکی از مهم ترین مواردی که می تواند باعث شود تا شما به تخصص یک مجموعه پی ببرید، این است که یک سفارش را تحت عنوان سفارش تست ثبت کنید. با تحویل سفارشتان می توانید به کیفیت کار مجموعه پی ببرید.

تایپ جزوه

تایپ جزوه برای اساتید کنکور

تایپ جزوه برای دانش آموزان

شیوع بیماری کرونا باعث شد تا اکثر کلاس ها در بستر اینترنت برگزار شوند. همین مسئله سبب شد تا بسیاری از افراد توانایی تایپ کردن جزوه خود را در حین کلاس نداشته باشند. بدون طبقه بندی کردن یک جزوه نمی توان به درستی آن را خواند. تایپ جزوات دانش آموزی طبیعتا برای افرادی که تاکنون این کار را انجام نداده اند، کاری سخت می باشد. اگر تاکنون کار تایپ جزوات خود را انجام نداده اید، دو راه پیش روی شما وجود ندارد.

راه اول این است که خودتان این کار را به صورت خود کفا انجام دهید. اگر با چگونگی کار با برنامه ورد آشنا نیستید، کار سختی پیش روی شما وجود ندارد. کافیست وارد برنامه ورد شوید. در این برنامه می توانید شروع به تایپ مطلب خود نمایید. از آن جایی که برنامه ورد قابلیت های بی نظیری را در اختیار کاربران قرار می دهد، می توانید فونت و اندازه متن را به دلخواه خود تغییر دهید.

برنامه ورد فونت های بسیار زیادی دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. اگر فونت مد نظرتان را نتوانستید پیدا کنید، کافیست در موتور جستجوی گوگل، نام فونت مورد نظر خود را سرچ کنید. در این حالت وب سایت های بسیار زیادی برای شما به نمایش در می آید که می توانید کار دانلود را انجام دهید. برای دانلود کردن اکثر فونت ها نیازی به پرداخت هزینه ای نیست و می توانید این کار را به صورت رایگان انجام دهید.

ایران تایپیست یکی از مجموعه های فعال و با تجربه در این زمینه می باشد که می توانید به آن ها اعتماد کنید. مجموعه ما به سبب داشتن سال ها سابقه فعالیت در زمینه تایپ انواع جزوات در کنار شماست. کافیست یک بار با مجموعه ما همکاری داشته باشید تا به مسئولیت پذیری ما پی بیرید. از آن جایی که به کیفیت کار خود اطمینان داریم، سفارشات خود را 7 روز کاری گارانتی می کنیم. در این مدت زمان اگر کوچک ترین ایرادی در سفارشات وجود داشته باشد، می توانیم آن ها را برای شما رفع کنیم.

تایپ جزوه

تایپ جزوه برای دانش آموزان


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تایپ و خلاصه نویسی جزوه

اغلب دانش آموزان کنکوری و دانش آموزانی که امتحان نزدیکی در پیش دارند، به دنبال خلاصه نویسی کردن جزوات خود هستند تا بتوانند نکات مهم و چکیده هر درسی را به صورت مجزا نوت برداری کنند. خلاصه نویسی کردن درس کار سختی نیست و هر کسی توانایی انجام آن را ندارد. تنها خلاصه نویسی کردن یک متن کافی نیست؛ چرا که باید آن را به بهترین شکل ممکن تایپ کرد. برای تایپ و خلاصه نویسی کردن یک متن باید نهایت دقت و تمرکز را داشته باشید؛ چرا که در غیر این صورت ممکن است کار شما کیفیت لازمی نداشته باشد.

اگر در زمره افراد وسواسی جای می گیرید و کیفیت کار برایتان یک جایگاه ویژه ای دارد، پیشنهاد می کنیم حتما کار را خود را برون سپاری کنید؛ چرا که در غیر این صورت کیفیت کار آن چیزی که مد نظر شماست، نخواهد بود.

از میان تمامی مجموعه هایی که در کشور فعالیت دارند، پیشنهاد می کنیم با مجموعه ایران تایپیست همکاری داشته باشید. این مجموعه به دلیل همکاری داشتن با تایپیست های حرفه ای و ده انگشتی مسلط به کار، می تواند کار شما را در کم ترین زمان ممکن انجام دهد. به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه ممکن است برای بسیاری از افراد موضوع تعرفه تایپ جزوه امری مهم و اساسی محسوب شود و این افراد تنها به دنبال همکاری داشتن با مجموعه هایی که پایین ترین نرخ را برای خدمات خود در نظر گرفته اند، باشند.

مجموعه ما با درک شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید صورت حساب خود را به صورت اقساطی پرداخت کنید. کافیست به هنگام ثبت سفارش این موضوع را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا فاکتور شما در چند قسط صادر شود.

البته ناگفته نماند در میان تمامی رقبای کاری خود پایین ترین نرخ رقابتی را برای تایپ جزوه داریم. کافیست یک بررسی و مقایسه قیمتی داشته باشید تا بتوانید به این موضوع پی ببرید.

تایپ جزوه

خلاصه نویسی کردن جزوات

تایپ جزوه از روی فایل صوتی

پیشرفت علم و تکنولوژی همیشه به کمک انسان ها آمده است. برنامه ورد از آن جایی که یک برنامه جامع محسوب می شود، ویژگی ها و قابلیت های بسیار زیادی دارد. این روزها بسیاری از افراد به دنبال استفاده از خدمات تایپ صوتی هستند. با استفاده از این قابلیت برنامه ورد می توانید فایل های صوتی خود را به نوشتار تبدیل کنید. برای تایپ جزوه از روی فایل های صوتی کار سختی پیش روی شما وجود ندارد. نرم افزارهای بسیار زیادی وجود دارند که می توان از آن ها برای تبدیل فایل های صوتی به نوشتار استفاده کرد.

Speech texter یکی از این نرم افزارها می باشد. می توانید فایل صوتی خود را با استفاده از این برنامه به متن تبدیل کنید. در این صورت کافیست تنها فایل صوتی خود را پخش کنید تا در برنامه ورد تایپ شود. از آن جایی که این برنامه عملکرد 100 درصدی ندارند نیاز است تا حتما محتوا خود را مجدد بررسی نمایید. البته ناگفته نماند خود برنامه ورد نیز این قابلیت را دارد. کافیست وارد برنامه ورد شوید و از دو دکمه window + H استفاده کنید. با فشردن این دو دکمه علامت یک میکروفون برای شما بر روی صفحه ظاهر می شود. در ابتدا از شما خواسته می شود تا نسبت به صحیح بودن عملکرد میکروفون خود اطمینان حاصل کنید. زمانی که این فایل های صوتی پخش می شوند، تمامی جملات و با جزئیات در برنامه ورد تایپ می شوند. از آن جایی که تمامی جزئیات در برنامه ورد تایپ می شوند، نیاز است تا در یک محیط آرام و دنج دست به پخش فایل های صوتی خود بزنید.

بعد از اتمام کار تایپ جزوه، خود حال باید به دنبال پیدا کردن ایرادات نگارشی و ایرادات املایی در متن باشید. برای پیدا کردن ایرادات نگارشی در متن نیاز است تا چندین بار جزوه را بازخوانی نمایید. از نرم افزار google docs نیز برای پیدا کردن ایرادات املایی استفاده کنید.

تایپ جزوه

تایپ متن به زبان های مختلف

تایپ جزوه از روی عکس

در برخی مواقع نیز ممکن است بسیاری از افراد به دنبال تایپ جزوه از روی عکس باشند. طبیعتا تایپ کردن متن از روی عکس نیز سختی هایی دارد که ممکن است هر کسی نتواند از پس انجام آن برآید. برای این که بتوان خروجی متن از عکس گرفت می توان از نرم افزارهای مختلفی استفاده کرد. یکی دیگر از نرم افزارهای محبوب و پر طرفدار برای تایپ جزوه از روی عکس، google drive می باشد. کافیست عکس مورد نظر خود را در این برنامه قرار دهید و چند ثانیه ای صبر کنید تا بتوانید خروجی متن را از این برنامه بگیرید. طبیعتا در برخی مواقع ممکن است این برنامه نتواند یک عملکرد صحیحی داشته باشد. البته ناگفته نماند از دیگر برنامه ها نیز می توانید برای انجام این کار استفاده کنید.

بسیاری از افراد در انجام این کار ممکن است ناتوان باشند. در این جاست که باید به دنبال برون سپاری کردن کار خود باشند. سوالی که ممکن است برای بسیاری از افراد به وجود آید، این است که تعرفه تایپ جزوه از روی عکس به چه شکلی محاسبه می شود؟ برای این که بتوان در مورد این تعرفه صحبت کرد، نیاز است تا در ابتدا یک سری از المان ها را بررسی کنید.

  • زبان محتوا

زبان محتوا یکی از پارامترهای مهمی است که می تواند تاثیر زیادی را بر روی قیمت بگذارد. طبیعتا هزینه تایپ جزوه به زبان فارسی بسیار کم تر از هزینه تایپ جزوه به زبان انگلیسی است.

  • تعداد کلمات محتوا

تعداد کلمات محتوا دیگر المان تاثیرگذار دیگر بر روی قیمت است. هر چقدر تعداد کلمات یک متن بیش تر باشد، باید هزینه کم تری را پرداخت کنید.

  • نوع سفارش

سفارشات تایپ جزوه از روی عکس را می توان به دو شکل فوری و عادی به ثبت رساند. از آن جایی که در سفارشات فوری زمان تحویل نصف می شود، طبیعتا باید این انتظار را داشته باشید تا هزینه به مراتب بالاتری را نیز پرداخت کنید.

کارشناسان مجموعه با بررسی این سه فاکتور، می توانند نسبت به اعلام تعرفه تایپ جزوه اقدام کنند.

تایپ جزوه

تعرفه تایپ جزوه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپ از pdfتایپ فایل صوتیتایپ فرموللیست هزینه تایپ

سوالات متداول

سابقه کاری ما مهم ترین دلیل برای این است که این اطمینان را داشته باشید که سفارشات به موقع به دستان برسد.

بله. 7 روز کاری سفارشات خود را گارانتی می کنیم و در صورت وجود داشتن مشکل آن را برای شما رفع می کنیم.

بله. می توانید فاکتور خود را در چند قسط پرداخت کنید.

برای صحبت کردن در خصوص این موضوع باید چند پارامتر از جمله زبان محتوا، تعداد کلمات محتوا و... بررسی شود. بعد از این بررسی می توان نسبت به مدت زمان مورد نیاز برای انجام سفارش پی برد.


نویسنده: مهسا وحدت تایپ متن تاریخ انتشار: 1402/3/31 ساعت 11:24:41 تعداد بازدید: 1093 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ جزوه تایپ دستنویس تایپ صوتی تایپ از روی عکس خلاصه نویسی جزوه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :