یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ جدول

نویسنده: دنیا ذاکری تایپ فایل تاریخ انتشار: 1402/3/28 ساعت 09:00:00 بازدید: 647 امتیاز 0 از 0 نظر

سیستمی شدن تمامی کارها باعث شده تا برای ارائه هر درخواستی نیاز باشد تا از خدمات تایپ استفاده کرد. این موضوع را به جرأت بیان می کنیم که بدون تایپ کردن یک مطلب و یا محتوایی هیچ ارزشی از سوی مخاطبان برای آن در نظر گرفته نمی شود. همین مسئله استقبال باعث شد تا این روزها بسیاری از مجموعه ها دست به ارائه انواع خدمات تایپ بزنند. اگر محصل هستید و برای رفع امور تحصیلی خود باید از برنامه ورد استفاده کنید و یا به واسطه شغلتان نیاز دارید تا از برنامه ورد کمک بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این محتوا همراه ما باشید؛ چرا که قصد داریم در مورد این موضوع صحبت کنیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تایپ جدول داده برای شرکت ها

شرکت ها و موسسات اداری مختلف از مشتریان پر و پا قرص خدمات تایپ محسوب می شوند. در دنیای امروز برای رفع هر کاری نیاز است تا از برنامه مایکروسافت استفاده کرد. بدون وجود برنامه مایکروسافت تقریبا امکان انجام هیچ کاری وجود ندارد. برنامه مایکروسافت خود شامل چندین زیر مجموعه است که هر کدام از آن ها قابلیت و ویژگی های مختلف و منحصر به فردی دارند.

از مهم ترین نرم افزارهای برنامه مایکروسافت می توان به ورد و اکسل اشاره کرد. هر کدام از این برنامه ها ویژگی های منحصر به فرد و البته بی نظیری دارند که باعث شده تا برای انجام کارهای مختلف بتوان از آن ها استفاده کرد. شرکت ها برای این که بتوانند یک جدول مرتب و تمیز از داده های خود داشته باشند، می توانند از برنامه اکسل استفاده کنند. این برنامه این قابلیت را در اختیار کاربران خود قرار داده است تا بتوانند توسط آن محاسبات مختلفی را انجام دهند.

قطعا تایپ جدول داده کار سختی می باشد و هرکسی توانایی انجام آن را ندارد. برای بسیاری از شرکت ها موضوع دقیق و بدون خطا بودن جدول داده یک مسئله مهمی به حساب می آید. بسیاری از افراد توانایی انجام این کار را ندارند و به دنبال برون سپاری کردن کار خود به سایر مجموعه ها هستند. در میان تمامی مجموعه های فعال در کشور به تمامی آن ها نمی توان اعتماد کرد و باید یک تصمیمی هوشمندانه گرفت.

ایران تایپیست، یکی از مجموعه های فعال و معتبر در کشور می باشد که می توانید کار تایپ جدول داده خود را به آن ها بسپارید. این مجموعه به سبب همکاری داشتن با تایپیست های حرفه ای و کاربلد در این زمینه در کنار شماست. کافیست کار خود را از 0 تا 100 به ما محول کنید تا در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت آن را برای شما انجام دهیم. ادعای این صحبت سابقه کاری ما در این زمینه است.

تایپ جدول

تایپ جدول داده

تایپ جدول در اکسل و ورد

برای تایپ جدول در اکسل و ورد نیاز است تا از روش های مختلفی استفاده کنید. قطعا افرادی که تاکنون با این برنامه کار نکرده اند، ممکن است این تصور را داشته باشند که تایپ جدول در برنامه ورد و اکسل کار سختی است و هر کسی توانایی انجام آن را ندارد. اگر در زمره افرادی هستید که نمی دانید به چه صورتی باید این کار را انجام دهید سایت درستی را انتخاب کرده اید. در این قسمت قصد داریم در مورد قدم هایی که باید برای تایپ جدول در ورد و اکسل طی شود، صحبت کنیم.

  • تایپ جدول در اکسل

برای تایپ جدول در ابتدا باید وارد برنامه اکسل شوید. از آن جایی که برنامه اکسل ماهیتی محاسباتی دارد و برای تفکیک انواع محاسبات از آن استفاده می شود، خود برنامه دارای چندین سطر و ستون است که هر کدام از آن ها به صورت مرتب تقسیم بندی شده است. برای این که بتوانید اطلاعات خود را در برنامه اکسل وارد کنید نیاز است تا سطرها و ستون های مورد نظر خود را انتخاب کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را در آن ها وارد نمایید. بعد از این مورد نیاز است تا جدول مورد نظر خود را سیو کرده و در فرمت های دلخواه آن ها را ذخیره کنید.

  • تایپ جدول در ورد

برای تایپ جدول در ورد باید وارد این برنامه شوید. از تب هایی که بالای این برنامه قرار دارد باید وارد تب insert شوید. در این صورت گزینه های مختلفی برای شما به نمایش در می آید که باید بر روی گزینه table کلیک کنید. با فشردن این گزینه از شما خواسته می شود تا سطر و ستون های جدول را مشخص نمایید. بعد از انجام این کار جدول مد نظر شما بر روی صفحه نمایش ورد ظاهر می شود. یکی از امکاناتی که برنامه ورد در اختیار شما قرار داده این است که شما امکان تغییر ظاهر جدول را دارید. با انتخاب ظاهر جدول حال می توانید اطلاعات مورد نظر خود را در آن وارد کنید. بعد از انجام این کار مجدد باید فایل مورد نظر خود را ذخیره کنید. برنامه ورد نیز این قابلیت را دارد تا شما بتوانید فایل مورد نظر خود را در چند فرمت مشخص ذخیره کرده و خروجی های متفاوتی بگیرید.

تایپ جدول

تایپ جدول در ورد


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه تایپ جدول

تقریبا امری محال است که این روزها برای افراد موضوع تعرفه تایپ جدول مهم نباشد. خیلی از افراد به این دلیل که هزینه کم تری را پرداخت کنند، تنها به مسائل مالی توجه دارند و به کیفیت کاری که به دستشان می رسد به اجبار توجه زیادی ندارند. متاسفانه مجموعه های بسیار کمی در کشور فعالیت دارند که از دو فاکتور قیمت منصفانه و کیفیت ایده آل به موازات هم استفاده کنند. تقریبا 99 درصد مجموعه های نوپا برای جذب مشتری تعرفه بسیار کمی را برای خدمات خود در نظر می گیرند. همین مسئله باعث می شود تا به کیفیت کار کوچک ترین توجهی نداشته باشند.

اگر دوست دارید از دو فاکتور کیفیت و تعرفه منصفانه به موازات هم استفاده کنید، باید با مجموعه حرفه ای ما یعنی ایران تایپیست همکاری کنید. ایران تایپیست به سبب تجربه طولانی و البته همکاری با تایپیست های ده انگشتی همیشه در کنار شماست و پایین ترین نرخ را برای ارائه خدمات خود در نظر می گیرد. البته فراموش نکنید که کیفیت کاری که به دست شما می رسد نیز برای ما اولویت بسیار زیادی دارد و سعی می کنیم کار تایپ جدول را با بهترین کیفیت به دستتان برسانیم. با تمامی این تفاسیر اما چند فاکتور وجود دارد که می تواند بر روی قیمت تاثیر بگذارد.

  • تعداد جدول ها

تعداد جدول ها می تواند بر روی تعرفه تایپ تاثیر بسیار زیادی بگذارد. به طور مثال اگر تعداد جدول ها زیاد باشد، باید هزینه بالاتری را پرداخت نمایید. البته فراموش نکنید که جدول نباید شکلی پیچیده و سخت داشته باشد. در صورت پیچیده بودن جدول نیز باید یک هزینه مازاد پرداخت شود.

  • زمان تحویل سفارش

امکان ثبت سفارش در اغلب مجموعه ها به دو صورت فوری و عادی امکان پذیر می باشد. طبیعتا از آن جایی که در تحویل سفارشات فوری زمان نصف می شود، تعرفه نیز به طبع آن دو برابر خواهد شد. اگر سفارش خود را به صورت فوری ثبت کنید باید هزینه بیش تری نیز پرداخت کنید.

تایپ جدول

هزینه و تعرفه تایپ جدول

طراحی جدول زیبا و حرفه ای برای پایان نامه

تمام افرادی که در رشته فوق لیسانس تحصیل می کنند، برای حسن ختام کار خود باید یک پروژه ای را تحت عنوان پایان نامه به استاد و البته دانشگاه ارائه دهند. برای نگارش پایان نامه باید نهایت دقت و وسواس را به خرج دهید؛ چرا که در غیر این صورت ممکن است دانشگاه از تحویل پایان نامه شما امتناع نماید. اگر بخواهیم از 0 تا 100 به اصولی که باید به هنگام نگارش پایان نامه به آن ها توجه شود صحبت کنیم، قطعا نگارش ده ها صفحه مقاله هم کم خواهد بود.

پایان نامه شما باید از لحاظ ظاهری، شکلی زیبا و منحصر به فرد داشته باشد. در صورتی که نسبت به زیبایی ظاهر پایان نامه توجهی نداشته باشید، قطعا اساتید شما هیچ میل و رغبتی برای خواندن آن نخواهند داشت.

بعد از زیبایی ظاهری نوبت به انتخاب فونت مناسب می رسد. فونت های زیادی برای برنامه ورد وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. معمولا تمامی دانشگاه ها یک فونت واحد را برای پایان نامه در نظر می گیرند. بی نازنین فونت ایده آل و مناسب برای نگارش و تایپ پایان نامه می باشد. سایز فونت را نیز فراموش نکنید. سایز متن اصلی باید 14 و عناوین 16 باشند. البته دقت داشته باشید که نوشته های زیر عکس نیز باید اندازه 12 داشته باشند.

طبیعتا در هر پایان نامه ای با توجه به موضوعیت آن نیاز به قرار دادن چندین جدول وجود دارد. برای طراحی زیبا و حرفه ای جدول باید کار را به دست افراد متخصص و با تجربه در این زمینه بسپارید. هر شخصی توانایی طراحی جدول های زیبا و حرفه ای را ندارد و انجام این کار تنها از دست تایپیست های حرفه ای و ده انگشتی بر می آید.

در صورتی که تمایل دارید پایان نامه شما ظاهری زیبا داشته باشد و هیچ ایرادی در آن وجود نداشته باشد، باید با یک مجموعه کاربلد همچون مجموعه ایران تایپیست همکاری داشته باشید. ما به واسطه چندین سال فعالیت خود در زمینه طراحی جدول انواع پایان نامه ها با نیازها و خواسته های شما آشنایی 100 درصدی داریم؛ چرا که جنس مخاطبان خود را به خوبی می شناسیم.

تایپ جدول

طراحی جدول با اکسل

تایپ جدول برای پاورپوینت های ارائه

پاور پوینت دیگر نرم افزار کلیدی و مهم این روزها محسوب می شود. بدون استفاده از این برنامه تقریبا نمی توان در هیچ کنفرانس و یا کنگره های علمی، پژوهشی و... شرکت کرد. 99 درصد افراد برای این که بتوانند منظورشان را به سمع و نظر افراد دیگری بسپارند، باید از این برنامه استفاده کنند. با استفاده از پاور پوینت می توان اسلایدهای مختلفی را طراحی کرده و طبق آن یک موضوع علمی، آموزشی و... را برای سایر افراد شرح داد.

در بسیاری از مواقع برای جمع بندی و یا اطلاع دادن یک موضوع به سایر افراد باید از جدول در این برنامه استفاده کرد. تایپ جدول در این برنامه نیز کاری راحت و آسان می باشد به گونه ای که اگر هیچ آشنایی با این برنامه نداشته باشید، می توانید با یک جستجوی ساده در موتور جستجوی گوگل به خوبی با نحوه کار کردن آن اشنایی پیدا کنید. اگر قصد تایپ یک جدول در برنامه پاور پوینت را دارید باید وارد این برنامه شده و از تب هایی که در قسمت بالایی این نرم افزار وجود دارد، بر روی گزینه جدول کلیک نمایید. در این صورت این اجازه به شما داده می شود تا بتوانید تعداد سطر و ستون های جدول را مشخص کرده و در صورت دلخواه در ظاهر آن نیز تغییراتی ایجاد نمایید. در تمامی ورژن های برنامه ورد امکان طراحی جدول های مختلفی وجود دارد.

اگر در انجام این کار ناتوان هستید، می توانید از یک راه میان بر به نام محول کردن کار خود به دیگری استفاده کنید. مجموعه هایی که خدمات تایپ را ارائه می دهند، قطعا توانایی انجام این کار را برای شما خواهند داشت.

ایران تایپیست همان مجموعه ای است که شما باید به آن ها اطمینان کنید. ثبت سفارش در وب سایت ما بسیار راحت است و هر شخصی توانایی انجام آن را دارد. در هر ساعتی از شبانه روز و هر 7 روز هفته در کنار شما هستیم تا سفارشات شما را با ایده آل ترین شکل ممکن به دستتان برسانیم.

تایپ جدول

استفاده از برنامه پاور پوینت برای طراحی جدول


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه تایپ در Excelهزینه تایپ فوریهزینه تایپ فارسیلیست هزینه تایپ

سوالات متداول

این مدت زمان مشخص نیست و بستگی به یک سری از فاکتورها دارد. کارشناسان مجموعه با بررسی موارد ذکر شده می توانند این مدت را تعیین کنند.

بله. تمامی تایپیست های فعال در مجموعه ایران تایپیست به تایپ ده انگشتی تسلط دارند و کار شما را به ایده آل ترین شکل ممکن انجام می دهند.

بله. اگر توانایی پرداخت صورت حساب خود را به صورت یک جا ندارید، می توانید به صورت اقساطی صورت حساب خود را پرداخت کنید.

یک هفته کامل بعد از تحویل سفارش، آن ها را گارانتی می کنیم تا در صورت وجود داشتن مشکلی بدون دریافت هزینه ای اضافه آن را برای شما رفع کنیم.


نویسنده: دنیا ذاکری تایپ فایل تاریخ انتشار: 1402/3/28 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 647 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ جدول در ورد تایپ جدول در اکسل تایپ جدول در پاورپوینت هزینه تایپ جدول طراحی جدول در ورد

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :